logo logo تعمیر آبمیوه گیری دلمونتی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر آبمیوه گیری دلمونتی

تعمیر آبمیوه گیری دلمونتی
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر آبمیوه گیری دلمونتی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

با استفاده از دستگاه آبمیوه گیری دلمونتی به علت سادگی استفاده و کارکردن با آن می توانید، آبمیوه طبیعی و تازه، بدون مواد نگهدارنده از بهترین میوه ها می توانید تهیه و استفاده کنید. تعمیر آبمیوه گیری دلمونتی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط تعمیرکار مجرب و متعهد آی پی امداد در محل یا کارگاه مجهز این مرکز انجام می شود. تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی نیاز به تخصص دارد و یک تعمیرکار ناآگاه می تواند مشکلات دستگاه شما را افزایش دهد. اگر به دنبال تعمیرگاه مجاز مرکزی یا نمایندگی رسمی در تهران هستید، می توانید به آی پی امداد اعتماد کنید. این مرکز توانسته جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان این محصول به دست آورد.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیرات آب میوه گیری صرفه جویی کنید.

ثبت درخواست برای تعمیر آبمیوه گیری دلمونتی در تهران

خدمات دهی در نمایندگی آی پی امداد برای تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی به صورت 24 ساعته انجام می شود. برای این که از خدمات مرکز تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی بتوانید استفاده نمایید، لازم است از طریق مراحل زیر درخواست تعمیرات آبمیوه گیری خود را به ثبت برسانید: نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی در تهران به شرح زیر است:

  1. جهت استفاده از خدمات می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.
  2. یا به وب سایت مراجعه کرده و درخواست تعمیر آبمیوه گیری دلمونتی را ارسال کنید.
  3. پس از ارسال درخواست یا تماس با آی پی امداد، پروفایل شما ثبت می شود و نام تکنسین به همراه کد اشتراک برای شما پیامک، یا در پنل حساب کاربری شما در سایت ثبت می شود.
  4. همچنین شما عزیزان می توانید برای تعمیر آب میوه گیری دلمونتی به تعمیرگاه آی پی امداد مراجعه نمایید.
  5. در اکثر موارد تعمیر آبمیوه گیری دلمونتی در منزل و در محل انجام می شود.
  6. در صورت نیاز به تعمیر موتور یا تعویض قطعات خاصی از دستگاه، آبمیوه گیری شما به کارگاه مجهز آی پی امداد برده می شود و پس از تعمیر آبمیوه گیری (در کمتر از هفتاد و دو ساعت کاری) به شما تحویل داده می شود.
  7. تمامی خدمات تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی دارای گارانتی رسمی بین 3 تا 12 ماه می باشد.
  8. در نهایت خدمات مشتریان آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظر شما را در مورد خدمات تعمیر آب میوه گیری دلمونتی جویا می شود.

تعمیرات آب میوه گیری دلمونتی در تمام مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

آی پی امداد تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی با دارا بودن شعب متعدد در شمال، جنوب، شرق و غرب خدماتی تحت عنوان تعمیر آبمیوه گیری دلمونتی در محل و کارگاه های آی پی امداد در سطح شهر نظر گرفته است. با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز آبمیوه گیری دلمونتی دیگر خیالتان از بابت تعمیرات آب میوه گیری خود راحت خواهد بود. آی پی امداد با سابقه‌ای بالغ بر نیم قرن تمام مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب تهران را به خوبی تحت پوشش دارد.

تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی در شمال تهران

تعمیر آبمیوه گیری دلمونتی در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی در غرب تهران

تعمیر آبمیوه گیری دلمونتی در غرب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

صادقیه , ستارخان , مرزداران , بلوار فردوس , جنت آباد , شهر زیبا , آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی در مرکز تهران

تعمیر آبمیوه گیری دلمونتی در مرکز تهران شامل مناطق زیر می باشد:

انقلاب , ولیعصر , یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد , میدان ونک , شیخ بهایی , امیر آباد , کارگر شمالی , شهر آرا , جلال آل احمد و …

تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی در شرق تهران

تعمیر آبمیوه گیری دلمونتی در شرق تهران شامل مناطق زیر می باشد:

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , جنت آباد , پیروزی , افسریه , آهنگ , حکیمیه , ارتش , لویزان , شیان , صادقیه , پاسداران و …

تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی در جنوب تهران

تعمیر آبمیوه گیری دلمونتی در جنوب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

حافظ , امام خمینی , پونک , ستاری , مهرآباد , شهر ری , باقر شهر , ورامین , عبدل آباد , منیریه , حافظ , شاهپور , نازی آباد , خانی آباد , جوادیه و …

ارائه خدمات پس از فروش آبمیوه گیری دلمونتی توسط آی پی امداد

برخی از مشکلاتی که برای آبمیوه گیری دلمونتی ایجاد می شود، کاملاً طبیعی و جزئی هستند و می توانید خودتان در خانه آنها را برطرف کنید. در صورت نیاز به مشاوره تلفنی؛ پشتیبانان آی پی امداد به شما مشاوره رایگان می دهند. بهترین راه برای تعمیر دستگاه استفاده از خدمات پس از فروش آبمیوه گیری دلمونتی است، اما اگر نمی توانید به هر دلیلی با نمایندگی خدمات پس از فروش دستگاه خود تماس بگیرید، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات آب میوه گیری دلمونتی آی پی امداد استفاده کنید.

تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی توسط آی پی امداد

از آنجایی که آبمیوه گیری دستگاهی قابل حمل است، آی پی امداد برای عیب یابی و تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی سه روش ارائه کرده است:

  1. تعمیر آبمیوه گیری دلمونتی با حضور تعمیر کار در محل
  2. تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی در کارگاه مجهز آی پی امداد (دریافت با پیک)
  3. مراجعه حضوری به کارگاه (تحویل و دریافت توسط مشتری)

مطمئن باشید خدمات تعمیر در محل تفاوتی با تعمیرات آب میوه گیری در کارگاه های آی پی امداد ندارد. بلکه در تعمیرات محل هدف ما کاهش مدت زمان خرابی دستگاه تا تعمیر آن، عدم نیاز به جا بجایی آمیوه گیری و جلوگیری از آسیب در زمان حمل و نقل است.

تعمیر آبمیوه گیری دلمونتی در محل کار یا منزل

از خدمات مهم و پرطرفدار آی پی امداد می توان به تعمیر آب میوه گیری دلمونتی در محل اشاره کرد. خدمات تعمیر در محل و منزل مشتری باعث کاهش دردسرها و هزینه های جابجایی آب میوه گیری می شود. شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز که در منزل هستید با استفاده از پل های ارتباطی موجود برای تماس با این نمایندگی درخواست تعمیر را ثبت کنید و فاصله زمانی خرابی دستگاه تا تعمیر آن کمتر از 24 باشد. تعمیرکار آبمیوه گیری دلمونتی تشخیص گام به گام ایرادات و علت خرابی را انجام می دهد و بلافاصله دلایلی که منجر به خرابی دستگاه شده است را به شما اطلاع می دهد و تکنسین آبمیوه گیری دلمونتی پس از مشخص شدن ایراد آبمیوه گیری تلاش های لازم را برای رفع آن انجام می دهد.

تعمیرات آب میوه گیری دلمونتی در کارگاه آی پی امداد

در صورت عدم امکان حضور تکنسین در محل شما، آی پی امداد امکان انجام تعمیرات را در کارگاه های خود فراهم کرده است. برای انتقال آبمیوه گیری به کارگاه های مجاز آی پی امداد می توانید یکی از روش های زیر را انتخاب کنید:

  • تحویل آبمیوه گیری به پیک آی پی امداد برای تعمیر در کارگاه

برای دریافت و تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی، پیک به محل شما مراجعه می کند و برگه رسیدی شامل اطلاعات آبمیوه گیری و اطلاعات مشتری را به شما تحویل می دهد و آبمیوه گیری را برای تعمیر به کارگاه های آی پی امداد منتقل می کند.

  • تحویل آب میوه گیری توسط خودتان به کارگاه های آی پی امداد

دریافت آدرس نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود، آبمیوه گیری را جهت تعمیر به کارگاه تحویل می دهید. پس از اتمام تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی، هماهنگی های لازم برای دریافت آبمیوه گیری با شما انجام خواهد شد.

توجه داشته باشید که هزینه تعمیر آب میوه گیری دلمونتی در مرکز تعمیرات مجاز و مرکزی آی پی امداد به غیر از هزینه تعمیر شامل هزینه پیک نیز می باشد و باید زمان انتقال را نیز به زمان تعمیر اضافه کنید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی آی پی امداد برای تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی چیست؟

چرا بهتر است در زمان خرابی آبمیوه گیری دلمونتی از خدمات نمایندگی تعمیرات آب میوه گیری دلمونتی در آی پی امداد استفاده کنیم؟ در زیر پاسخ این سوال را بررسی می کنیم:

  • مشتریان با استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیر آبمیوه گیری دلمونتی می توانند از کیفیت خدمات مطمئن شوند.
  • پس از اتمام تعمیرات آب میوه گیری دلمونتی ابتدا تمام تست ها از عدم وجود مشکل در دستگاه گرفته می شود و سپس به شما تحویل داده می شود.
  • از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر آبمیوه گیری دلمونتی استفاده می شود. در صورت نبود قطعه فابریک از بهترین قطعه با کیفیت استفاده می شود.
  • در صورت بروز هر گونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد و هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.
  • آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد. و همچنین عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی است.
  • هزینه تعمیر آبمیوه گیری دلمونتی در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.
  • از طرفی ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که آی پی امداد به عنوان یکی از شرکت های فعال و مجاز در استان تهران کلیه خدمات تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی را در تمامی مناطق شمال، شرق، غرب و جنوب تهران با بهترین خدمات ارائه می دهد.
  • خدمات تعمیر آب میوه گیری دلمونتی در آی پی امداد دارای 3 الی 12 ماه گارانتی می باشد و تعمیرکار قطعات دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر می کند تا با خیال راحت و آسان دستگاه خود را روشن کنید.
  • سرعت عمل تکنسین ها به دلیل تجربه و دانش در این کار بسیار بالاست. به طوری که فاصله بین خرابی آبمیوه گیری تا ثبت درخواست شما و رفع مشکل به 1 روز هم نمی رسد.

ویژگی های مهم تعمیرکار آبمیوه گیری دلمونتی در آی پی امداد چیست؟

مهمترین فاکتورهای یک تعمیرکار آب میوه گیری دلمونتی آی پی امداد به شرح زیر است:

  1. دوره دیده و مجرب
  2. دانش فنی به روز
  3. وقت شناس و دقیق
  4. انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  5. رعایت مسائل ایمنی
  6. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت
  7. ارائه ریز هزینه ها در فاکتور

آموزش عیب یابی و تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی در منزل 

همانطور که گفته شد بعضی از ایراداتی که برای آبمیوه گیری پیش می آید را می توانید به راحتی خودتان در منزل رفع کنید و نیازی به پرداخت هزینه اضافی به تعمیرکار آبمیوه گیری دلمونتی نداشته باشید. البته در صورت وجود مشکل اساسی در دستگاه بهتر است آن را به نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی بسپارید.

تعمیر مشکل روشن نشدن آبمیوه گیری دلمونتی

  • در صورت روشن نشدن آبمیوه گیری بهتر است ابتدا از سالم بودن پریز برق مطمئن شوید. سپس کابل و دوشاخه آبمیوه گیری را بررسی کنید.
  • در صورت سالم بودن پریز برق ، کابل و دو شاخه، ممکن است علت روشن نشدن آبمیوه گیری برای خرابی موتور، آسیب دیدگی و یا خرابی در سیمکشی و اتصالات باشد.

رفع مشکل داغ شدن آب میوه گیری دلمونتی

از دلایل داغ شدن آبمیوه گیری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کند شدن تیغه ها برای آبگیری
  • ریختن حجم زیادی از میوه داخل آبمیوه گیری
  • قرار دادن آبمیوه گیری روی فرش و موکت
  • مشکل در موتور آبمیوه گیری

عیب یابی لرزش آب میوه گیری دلمونتی

  • از محکم بودن اتصالات گیره ها و پایه  آبمیوه گیری اطمینان حاصل کنید.
  • وجود تفاله بیش از حد درون آبمیوه گیری
  • صاف نبودن محل قرار دادن آبمیوه گیری

تعمیر مشکل خاموش شدن آبمیوه گیری دلمونتی در حین کار

  • احتمال نیم سوز شدن موتور
  • خراب شدن یاتاقان آبمیوه گیری
  • عملکرد قطعه اورلود که در مواقع ضروری دستگاه را خاموش می کند.

با رعایت این نکات از خرابی آبمیوه گیری دلمونتی جلوگیری کنید

با توجه به تجربه تکنسین های آی پی امداد و دلیل خرابی آب میوه گیری ها صرف نظر از برند و مدل آن ها موارد زیر به شما کمک می کند تا از آب میوه گیری مراقبت کنید.

  • از ریختن مقدار زیادی میوه برای آب گیری داخل دستگاه اجتناب کنید.
  • در صورت پر شدن مخزن تفاله گیر آن را خالی کنید.
  • از آب گیری میوه های خیلی سفت با این دستگاه خودداری کنید.
  • از قرار دادن آبمیوه گیری دلمونتی بر روی سطوحی مانند موکت و فرش خودداری کنید.
  • نیم سوز شدن موتور منجر به بروز این مشکل می شود.
  • از کارکردن دائمی آبمیوه گیری خودداری کنید.
  • از داغ شدن بیش از حد موتور آبمیوه گیری جلوگیری کنید.
  • در صورت شکسته شدن ظرف آبمیوه گیری آن را تعویض کنید.

هزینه تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی چقدر است؟

هزینه تعمیر آب میوه گیری دلمونتی توسط اتحادیه نظارت در تعمیرگاه های مجاز تعیین می شود. تعمیرگاه های مجاز خدماتی را با قیمت های منصفانه ارائه می دهند که باعث راحتی مشتری می شود. هزینه تعمیرات آبمیوه گیری دلمونتی صرف استفاده از قطعات اصلی در حین تعمیر و دستمزد تعمیرکار ماهر می شود. بنابراین مشتریان از قیمتی که به تعمیرگاه مجاز می پردازند، راضی هستند. در راستای سیاست شفاف سازی، هزینه ها بعد از عیب یابی دستگاه برآورد شده و به اطلاع مشتری می رسد. در صورت رضایت از هزینه تکنسین های آی پی امداد اقدام به تعمیر می نمایند.

در صورت استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز آبمیوه گیری دلمونتی در آی پی امداد تا 75% در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد