logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی ویلمر

ارور کولرگازی ویلمر
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی ویلمر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ارور کولرگازی ویلمر یکی از عمده ترین دلایلی است که موجب نگرانی صاحبان کولرگازی می شود. کد خطای کولر گازی ویلمر نشان دهنده اختلال یا خرابی در ساختار قطعات  کولرگازی است که باید هر چه سریع تر بر طرف شود. بسیاری از افراد قادر به تشخیص علت هشدار کولر گازی گازی نیستند و نمی دانند در صورت مواجه شدن با این کدها چه اقداماتی باید انجام دهند. بر این اساس ما در این مطلب از آی پی امداد به بررسی دلایل آلارم کولرگازی ویلمر و روش های رفع این مسئله می پردازیم.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی ویلمر صرفه جویی داشته باشید.

انواع ارور کولرگازی ویلمر

تمام کولرهای گازی موجود در بازار دارای ارورهای متعددی هستند که باید برطرف کردن آن ها، دلیل هر کدام از ارورها را بدانید. انواع ارور کولرگازی ویلمر عبارت است از:

کد خطای کولرگازی ویلمر علت کد خطا
E0 اختلال در ارتباط بین دستگاه داخلی و بیرونی
E1 اختلال در سنسور دمای اتاق
Ec خطا در ارتباط دستگاه فضای بیرونی
E2 اختلال در سنسور دمای لوله ipt
E3 اختلال در سنسور دمای لوله opt
E4 غیر عادی بودن سیستم دستگاه
E5 اختلال در ترکیب بندی مدل
E6 خطا در موتور فضای فن داخلی
E7 سوختگی موتور سیستم
E8 اشکال در سنسور دمای بیرونی
E9 ماژول اندازه گیری توان هوشمند
Ef اختلال در موتور فن فضای باز
Ea خطا در سنسور جریان برق
Ee دلیل خطا از مدار برد

بررسی مهمترین دلایل ارور کولرگازی ویلمر

مهم ترین دلایل ارور کولرگازی ویلمر به دلیل عوامل متعددی چون سرویس نکردن دستگاه برای مدت طولانی اتفاق می افتد. سرویس نکردن کولرگازی ویلمر باعث بروز مشکلاتی چون کثیف شدن فیلتر، بسته شدن لوله تخلیه آب کولر گازی، داغ شدن کمپرسور، یخ زدگی دستگاه، کم شدن روغن و … می شود. همه این مشکلات با تاثیر بر قطعات دیگر موجب نمایش کد خطا کولرگازی ویلمر نیز می شوند. همچنین عواملی چون روشن ماندن دستگاه برای ساعت های متوالی و طولانی موجب می شود تا فشار زیادی به کمپرسور وارد شود و دستگاه خاموش شود.

برای رفع ارور کولرگازی ویلمر چه باید کرد؟

برای برطرف کردن هشدار کولرگازی ویلمر ابتدا از یک دستگاه را از برق جدا کنید تا کمی خنک شده و استراحت کند. در اغلب اوقات روشن ماندن کولرگازی برای مدت طولانی باعث ارور کولرگازی ویلمر می شود. بعد از انجام این کار ابتدا دستگاه را به برق وصل کنید تا از رفع ارور کولرگازی اطمینان حاصل کنید. اگر از طریق روش بالا ارور کولرگازی برطرف نشود، از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید. بررسی دستگاه توسط تعمیرکار کمک می کند تا علت دقیق کد خطای کولر گازی ویلمر مشخص شود. بعد از عیب یابی کولرگازی باید از تکنسین بخواهید تا با سرویس کولر، تعویض قطعات و تعمیر کردن بخش های آسیب دیده برای آلارم ارور کولر ویلمر اقدام کنند.

جهت برطرف کردن آلارم کولر گازی ویلمر به کدام مرکز مراجعه کنیم؟

برای برطرف کردن آلارم کولرگازی ویلمر باید از یک تکنسین متخصص و توانا در این زمینه کمک بگیرید. اگرچه کدهای خطا نشان دهنده علت ارور کولرگازی ویلمر است اما برای برطرف کردن هشدار اسپیلت ویلمر، دستگاه باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار بگیرد. در صورتی که با مشکل آلارم اسپیلت ویلمر همراه هستید، می توانید برای بر طرف کردن آن با نمایندگی کولرکازی ویلمر تماس بگیرید. آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز کولرگازی ویلمر در کوتاه ترین زمان ممکن با کمک متخصصان حاذق در این زمینه تعمیرات کد اخطار کولرگازی را بر طرف می کنند. این مجموعه طی زمان کوتاهی در محل تعمیرات حاضر شده و با استفاده از قطعات اورجینال برای رفع کد خطای کولرگازی ویلمر اقدام می کند.

نتیجه گیری از ارور کولرگازی ویلمر

در مطلب بالا به بررسی برخی از علت های مهمی که موجب ارور کولرگازی ویلمر می شوند، پرداختیم. کولرگازی شما از هر برندی که باشد، برای سالم ماندن باید به درستی نگهداری شود. عدم نگهداری صحیح از دستگاه موجب می شود تا کولرگازی طی زمان کوتاهی کارایی خود را از دست بدهد و خراب شود. سرویس کردن کولرگازی و تعمیر کردن قطعات آسیب دیده توسط تکنسین های متخصص در این زمینه کمک می کند تا از نمایش کد خطا کولرگازی ویلمر جلوگیری شود. چنا چه برای در خصوص برطرف کردن آلارم کولرگازی ویلمر به شرکت آی پی امداد مراجعه کرده اید، می توانید از طریق شماره تماس 02158941 با این مجموعه تماس حاصل کرده و سوالات خود را در خصوص تعمیرات کولر گازی مطرح کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد