logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی لوید

ارور کولرگازی لوید
ارور کولرگازی لوید
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی لوید به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ارور کولرگازی لوید یکی از اتفاقاتی است که نشان دهنده نوعی اختلال در عملکرد کولرگازی بوید است. امروزه ساختار کولر های گازی به گونه ای است که هرگونه خرابی و اختلال در قطعات به صورت کد یا ارور نمایش داده می شود. هر یک از کدهایی که در پنل کولرگازی لوید نمایش داده می شوند دارای علتی هستند که باید برای بر طرف شدن توسط تکنسین متخصص بررسی شوند. در این مطلب به بررسی اینکه علت آلارم کولرگازی لوید چیست و چه روش هایی برای رفع کد خطای کولرگازی لوید وجود دارد، پرداختیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات تعمیرکار لوازم خانگی آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی لوید صرفه جویی داشته باشید.

علت کد خطا کولر گازی لوید چیست؟

علت کد خطا کولر گازی لوید با توجه به مدل کولرگازی متفاوت است. دلیل خطا کولرگازی لوید بر اساس حروف و رقم خطا تشخیص داده می شود. کد خطا در کولرگازی لوید به دلیل مشکلات فنی که در قطعات داخلی و خارجی دستگاه رخ می دهد، اتفاق می افتد. اما چند مورد از دلایل شایع کد خطا کولرگازی لوید عبارت است از:

  • تمام شدن گاز کولرگازی
  • کار نکردن فن های کولرگازی
  • از کار افتادن سنسورهای اسپیلت
  • نشتی مبرد کولر گازی لوید
  • مسدود شدن سیستم اسپیلت
  • انسداد فیلتر هوای کولرگازی
  • مسدود شدن شلنگ تخلیه آب کولر گازی

روش برطرف کردن هشدار کولرگازی لوید چگونه است؟

روش برطرف کردن هشدار اسپیلت لوید با توجه به نام و نشانه آلارم متفاوت است‌. اما اولین کاری که بهتر است بلافاصله بعد از ارور کولرگازی لوید انجام شود، این است که دو شاخه دستگاه را از برق جدا کنید و دستگاه را برای مدت 30 دقیقه خاموش نگه دارید. در بسیاری از موارد علت کد خطا کولرگازی لوید به دلیل گرمای زیاد کمپرسور است و ممکن است خاموش شدن دستگاه باعث خنک شدن کمپرسور و در نتیجه رفع آلارم کولر گازی لوید شود.

اما اگر با وجود خاموش کردن کولرگازی لوید بازهم کد خطا در پنل کولرگازی نمایش داده می شود، باید از یک تعمیرکار متخصص در این حوزه بخواهید تا به بررسی و عیب یابی مشکلات کولرگازی لوید بپردازد. کولرگازی لوید دستگاه بسیار حساسی است که از قطعات متعددی تشکیل شده است و عیب یابی آن توسط افراد عادی امکان پذیر نمی باشد. بنابراین بهتر است با نمایندگی کولرگازی لوید تماس گرفته و درخواست برطرف کردن ارور کولرگازی لوید را داشته باشید.

برای جلوگیری از آلارم مجدد کولرگازی لوید چه باید کرد؟

ارور کولرگازی لوید در اغلب موارد به دلیل سهل انگاری مصرف کنندگان رخ می دهد. در واقع عدم استفاده صحیح از کولرگازی لوید باعث می شود تا این دستگاه با ارور یا هشدارهای مداوم همراه باشد. برای اینکه بخواهید از ارور مجدد کولرگازی جلوگیری کنید، باید بتوانید از این دستگاه با دقت نگهداری کنید. مهمترین کار برای نگهداری صحیح کولرگازی لوید این است که اسپیلت لوید هر چند ماه یک بار توسط سرویس کار متخصص بررسی شود.

کولرگازی دستگاه بسیار حساسی است و بررسی آن توسط تکنسین های باتجربه کمک می شود از بروز مشکلات جدی جلوگیری شود. دومین کار برای جلوگیری از آلارم کولرگازی لوید این است که به صورت طولانی مدت از دستگاه استفاده نکنید. استفاده مداوم و بدون  وقفه از کولرگازی باعث فشار زیاد به کمپرسور و در نتیجه داغ شدن بیش از حد آن می شود. به همین جهت بهتر است هر یک ساعت مقداری اسپیلت خاموش شود.

نتیجه گیری از ارور کولرگازی لوید

در مطلب فوق به بررسی دلایل ارور کولرگازی لوید و روش های بر طرف کردن کد خطا کولرگازی لوید پرداختیم. با توجه به بررسی های انجام شده عوامل متعددی چون تمام شدن گاز کولر، از کار افتادن سنسورهای داخلی و خارجی، داغ شدن بیش از اندازه کمپرسور، بالا بودن جریان برق و … باعث نمایش ارور در پنل کولرگازی لوید می شوند. چنان چه با مشکل هشدار اسپیلت لوید مواجه شده اید، کافیست تا دستگاه را از برق جدا کرده و با یک تعمیرگاه مجاز تعمیرات کولر گازی تماس بگیرید.

شرکت آی پی امداد به عنوان نمایندگی کولرگازی لوید بعد از تماس شما در کمتر از یک ساعت در محل حاضر شده و برای رفع ارور کولر گازی لوید اقدام می کند. شما می توانید از طریق شماره تماس 02158941 با مجموعه آی پی امداد تماس گرفته و درخواست خود را برای بر طرف کردن ارور اسپیلت لوید در محل ثبت کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد