logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی فوجیستو

ارور کولرگازی فوجیستو
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی فوجیستو به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ارور کولرگازی فوجیستو یکی از مسائل نگران کننده ای است که باید هرچه سریع تر رفع شود تا آسیبی به کولرگازی و اجزای آن وارد نشود. امروزه تمام کولرهای گازی و دستگاه های برقی برای نشان دادن خرابی قطعات دستگاه و اختلال در عملکرد سیستم از نوعی کد استفاده می کنند که هر کدام نشان دهنده نوعی مشکل است. بسیاری از مردم نمی دانند در صورت مواجه شدن با مشکل آلارم اسپیلت فوجیستو چه اقدامی باید انجام دهند. بر این اساس آی پی امداد در این مطلب به بررسی علت ارور و راه های رفع کد خطای کولرگازی فوجیستو می پردازد.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی فوجیستو صرفه جویی داشته باشید.

علت انواع کد خطا کولرگازی فوجیستو چیست؟

دانستن علت کد خطا کولرگازی فوجیستو کمک می کند تا مصرف کنندگان و تکنسین های کولرگازی طی زمان کوتاهی برای برطرف کردن هشدار کولر گازی فوجیستو اقدام کنند. انواع کد خطا و علت آن در اسپیلت فوجیستو عبارت است از:

کد خطای کولرگازی فوجیستو علت ارور کولرگازی
E00 اختلال در بیم ریموت کنترل و یونیت داخلی
E01 مشکل ارتباط در یونیت داخلی و بیرونی کولر
E02 عملکرد نادرست سنسور دما اتاق
E03 اتصال کوتاه در سنسور دمای اتاق
E04 اختلال در عملکرد سنسور مبدل حرارتی
E05 اتصال کوتاه در سنسور دما مبدل حرارتی
E06 اختلال در عملکرد سنسور دما یونیت بیرونی
E07 اتصالات کوتاه در سنسور دما مبدل حرارتی
E08 اختلال در ورودی برد و منبع تغذیه
E09 نشتی مخزن برد کولر
E0r اختلال در سنسور دمای بیرونی
E0b اتصال کوتاه در یونیت بیرونی کولر
Eoc اختلال در سنسور دمای لوله های تخلیه
E0d اتصال کوتاه در سنسور دمای تخلیه
E0f گرم یا سرد بودن خروجی دستگاه
E11 اختلال در برد کنترل دستگاه
E12 اختلال در عملکرد یونیت داخلی و خارجی
E13 ارسال سیگنال نادرست از سوی سیستم اسپیلت
E14 اختلال در حافظه دائمی کولر گازی

در صورت مشاهده آلارم کولر گازی فوجیستو چه کارهایی باید انجام دهیم؟

اقدامات و کارهای متعددی هستند که با انجام دادن آنها می توانید از آسیب بیشتر اسپیلت جلوگیری کنید یا برای برطرف کردن ارور کولر انجام دهید. برخی از علت های هشدار اسپیلت فوجیستو در منزل و به راحتی از بین می روند. کافیست تا در صورت مشاهده کد خطا کولرگازی فوجیستو کارهای زیر را با دقت انجام دهید.

  • اولین کاری که بعد از مشاهده آلارم کولر باید انجام دهید، خاموش کردن دستگاه با استفاده از کنترل است.
  • بلافاصله بعد از خاموش کردن کولر با ریموت باید دو شاخه دستگاه از پریز جدا کنید.
  • در مرحله سوم باید با کمک جدول بالا یا دفترچه راهنمای دستگاه به تشخیص دلیل ارور کولر گازی فوجیستو بپردازید.
  • ‌ در مرحله چهارم اگر علت آلارم اسپیلت فوجیستو داغ شدن بیش از حد کمپرسور باشد بعد از 30 تا 60 دقیقه خاموش ماندن دستگاه رفع می شود.
  • اما اگر علت هشدار اسپیلت به دلیل مشکلاتی چون خراب شدن قطعات، سرویس نشدن کولر و‌ … باشد، باید با یک تکنسین حرفه ای در این حوزه تماس حاصل فرمایید.

برای برطرف کردن کد خطای اسپیلت فوجیستو باید چه اقداماتی انجام دهیم؟

روش برطرف کردن آلارم کولرگازی فوجیستو با توجه به علت ارور کولرگازی و مدل دستگاه متفاوت است. برای رقع ارور کولرگازی فوجیستو ابتدا با توجه به جدول بالا علت آلارم اسپیلت فوجیستو را پیدا کنید و در ادامه برای بر طرف کردن آن اقدام کنید. اما نکته بسیار مهمی که در خصوص بر طرف کردن ارور کولر گازی وجود دارد، این است که به دلیل پیچیدگی ساختار و سیستم اسپیلت، تشخیص علت ارور با وجود کدهای خطا برای مصرف کننده دشوار است.

بنابرین برای تشخیص دقیق علت ارور کولرگازی فوجیستو باید از تعمیرکار کولرگازی فوجیستو که در این زمینه از مهارت بالایی برخوردار است کمک بگیرید. تعمیرکار اسپیلت فوجیستو با تشخیص علت ارور و عیب یابی دستگاه برای برطرف کردن علت هشدار اسپیلت فوجیستو اقدام می کند. سرویس کردن کولرگازی توسط سرویس کار، تعویض قطعات آسیب دیده، خاموش کردن اسپیلت برای مدت 30 دقیقه، تعمیر کردن قطعات و … از جمله راهکارهای برطرف کردن علت ارور کولر گازی فوجیستو است که باید توسط تکنسین های متخصص انجام شود.

نتیجه گیری از ارور کولرهای گازی فوجیستو

در مطلب به بالا به بررسی اینکه علت ارور کولرگازی فوجیستو چیست و چه عواملی باعث آلارم کولرگازی فوجیستو می شوند، پرداختیم. چنانچه شاهد نمایش کد خطا در کولرگازی فوجیستو هستید، می توانید جهت رفع سریع ارور با نمایندگی کولر گازی فوجیستو یعنی شرکت آی پی امداد مراجعه کنید. تیم آی پی امداد بیشتر از 50 سال است که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فعالیت می کند و با استفاده از قطعات اورجینال اقدام به تعویض قطعات آسیب دیده می کند.

کافیست تا از طریق شماره تماس 02158941 با مجموعه آی پی امداد تماس گرفته و درخواست تعمیر کولرگازی فوجیستو را داشته باشید. تیم آی پی امداد بلافاصله بعد از تماس شما و در کمتر از یک ساعت نیروهای خود را که در حالت آماده باش قرار دارند را به محل مورد نظرتان برای تعمیر کولرگازی اعزام می کند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد