logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی دایکین

ارور کولرگازی دایکین
ارور کولرگازی دایکین
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی دایکین به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ارور کولرگازی دایکین یکی از نشانه هایی است که با نمایش بر صفحه نمایش کولرگازی نشان می دهد که دستگاه به دلایل خاصی دچار اختلال و خرابی شده است. در گذشته خراب شدن قطعات کولرگازی با هیچ نشانه ای همراه نبوده است و خراب شدن یک قطعه موجب خراب شدن قطعات کولرگازی و در نتیجه اختلال در عملکرد کولرگازی می شد. اما امروزه کد خطا کولرگازی دایکین با نشان دادن محل خرابی مصرف کنندگان را از خراب شدن کولرگازی آگاه می کند. در این مطلب به بررسی برخی از علت های هشدار کولر گازی دایکین و روش های بر طرف کردن این مسئله می پردازیم.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی دایکین صرفه جویی داشته باشید.

انواع کدهای خطا کولرگازی دایکین

در صورتی که اسپیلت از عملکرد نرمال و بدون هیچ مشکلی برخوردار باشد، هیچ کد خطا در صفحه نمایش کولرگازی نشان داده نمی شود. اما هرگونه اختلال در ساختار کولرگازی، قطعات، سیستم دستگاه و … موجب کد خطا کولرگازی دایکین می شود. در صورت مشاهده ارور کولرگازی دایکین، می توانید مطابق با جدول زیر به تشخیص علت آلارم اسپیلت دایکین بپردازید.

کد خطای کولرگازی دایکین علت کد خطا
00 وضعیت نرمال
A3 اختلال در سیستم کنترل سطح تخلیه
A5 کنترل محافظت از یخ زدگی
A6 اختلال موتور فن
A7 اختلال موتور سوئینگ
A9 اختلال دریچه انبساط الکترونیکی
Af اختلال سیستم تخلیه
C4 اختلال در عملکرد ترمیستور
C5 اختلالات ترمیستور
C7 نقص باز
C9 اختلال ترمیستور
Cj نقص کنترل از راه دور ترمیستور
E2 اختلال pcb
E3 فعال سازی سوئیچ فشار قوی
E4 فعال سازی سوئیچ فشار کم
E5 قفل موتور کمپرسور
E7 اختلال موتور فن واحد خارجی
E9 اختلال بخش متحرک دریچه انبساط الکترونیکی
F3 اختلال دمای لوله تخلیه
F6 مایع خنک کننده بیش از حد ظرفیت
H9 اختلال ترمیستور درجه حرارت
Jo اختلال ترمیستور لوله گاز
J3 اختلال ترمیستور لوله تخلیه
J5 اختلال ترمیستور لوله مکش
J6 اختلال ترمیستور مبدل حرارتی
J7 اختلال ترمیستور لوله مایع واحد خارجی
J9 اختلال ترمیستور لوله گاز
Ja اختلال در عملکرد سنسور فشار زیاد
Jc اختلال در عملکرد سنسور فشار کم
L1 اختلال واحد خارجی

در صورت مشاهده کدخطا اسپیلت دایکین چه اقداماتی باید انجام شود؟

در صورتی که کد خطائی را در صفحه نمایش اسپیلت مشاهده کنید، باید خونسردی خود را حفظ کرده و از فشار دادن دکمه ها بدون هیچ اطلاعاتی پرهیز کنید. ابتدا با استفاده از کنترل دستگاه را خاموش کنید و منتظر بمانید قطعات دستگاه بعد از مدتی خنک شوند. حال می توانید دستگاه را با روشن کردن تست کنید. چنانچه شاهد نمایش مجدد کد خطا در صفحه نمایش کولرگازی هستید، باید به صورت تخصصی برای برطرف کردن این مسئله اقدام کنید. بنابراین ابتدا یک مرکز مطمئن برای سپردن اسپیلت جهت تعمیرات را در استان تهران انتخاب کنید.

آی پی امداد یکی از بزرگ ترین شرکت هایی است که تعمیرات ارور کولرگازی دایکین را انجام می دهد. شما می توانید با شماره گیری تلفن 02158941 با این مرکز تماس گرفته و درخواست تعمیر اسپیلت در منزل در استان تهران را داشته باشید. نیروهای این مجموعه طی زمان بسیار کوتاهی در محل حاضر شده و با استفاده از تجهیزات مدرن و قطعات اصلی برای رفع ارور کولرگازی اقدام می کنند.

راه های پیشگیری از نمایش ارور کولرگازی دایکین چیست؟

راه های متعددی برای رفع ارور کولرگازی دایکین وجود دارد که از طریق آن ها می توانید مانع از نمایش کد خطا اسپیلت دایکین و افزایش طول عمر قطعات کولرگازی شوید. روش های جلوگیری از نمایش آلارم کولرگازی دایکین عبارت است از:

نتیجه گیری از ارورهای کولرکازی دایکین

در مطلب بالا به توضیح ارورهای کولرگازی دایکین و دلایل نمایش کد خطا در پنل اسپیلت دایکین پرداختیم. با خراب شدن قطعات و از کار افتادن سیستم دستگاه های مختلف، آلارم کولرگازی دایکین نمایش داده می شود. در این شرایط کافیست بدون هیچ نگرانی دستگاه را با کمک کنترل خاموش کنید و با تعمیرگاه های معتبر استان تهران که به صورت تخصصی تعمیرات کولر گازی را انجام می دهند، تماس بگیرید.

شرکت آی پی امداد از معتبر ترین تعمیرگاه های تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی است که با بیش از 50 سال سابقه بهترین خدمات را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. شما می توانید از طریق شماره تماس 02158941 درخواست خود را برای رفع کد خطا اسپیلت دایکین در تهران ثبت کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد