logo logo نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بهی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی
نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی Behi در محل با استفاده از قطعات اصل و اورجینال به تعمیر دستگاه اقدام می نماید. تعمیرگاه مجاز مرکزی به رفع عیب و تعمیر ظرفشویی بهی در محل می پردازد. خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی بهی در آی پی امداد در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران انجام می گردد.

به کمک خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی می توانید در هزینه تعمیرات خود تا 75% صرفه جویی نمایید.

هر وسیله‌ برقی به دلایل گوناگون ممکن است دچار آسیب شود و می‌توان گفت خرابی و ایراد لوازم خانگی برقی گریزناپذیر است. اما نکته ای که باید پس از خرابی هریک از لوازم برقی خانگی به آن اشاره کرد، تعمیر آن توسط تعمیرگاه مجرب و متخصص است. بنابراین اگر ماشین ظرفشویی بهی شما دچار ایراد شده است، بهترین کار این است که از دانش و تجربه‌ متخصصین تعمیرگاه‌های مجاز ظرفشویی بهی استفاده کنید.

در این مقاله در مورد هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی، مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بهی، عیب یابی و تعمیر ظرفشویی بهی توسط تعمیرکار نمایندگی و … مطالبی را گردآوری کرده ایم.

چنانچه سوالی در مورد مشکلات ماشین ظرفشویی بهی دارید، در انتهای صفحه پرسش نمایید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان باشند.

با آی پی امداد همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی بهی Behi در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی بهی Behi در تهران به شرح زیر است:

  1. ابتدا با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی در تهران تماس بگیرید.
  2. همچنین با مراجعه به سایت می توانید اقدام به ثبت درخواست تعمیر داشته باشید.
  3. سپس کد اشتراک و نام تکنسین برای تسهیل امور پیگیری به شما پیامک می شود.
  4. تعمیرکار ظرف کمتر از یک ساعت با قطعات فابریک و ابزارهای پیشرفته به محل اعزام می شود.
  5. بعد از تعمیر ظرفشویی بهی، تعمیرکار فاکتور و گارانتی را به شما عزیزان تقدیم می کند.
  6. تیم آی پی امداد در نهایت از شما در مورد عملکرد تعمیرکار نظرسنجی می کند.

خدمات تعمیرات ظرفشویی بهی در آی پی امداد دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه می باشد.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی در تهران

تعمیرات ظرفشویی بهی در تهران دارای گارانتی از سوی تیم پشتیبانی می‌باشد. مطمئن باشید انتخاب نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی برای تعمیر دستگاه ظرفشویی بسیار مهم است. در نتیجه تا جای ممکن وسواس به خرج دهید و تحقیق کنید. به‌ویژه اگر نیاز به تعمیرات خاصی مثل تعمیر ماشین ظرفشویی بهی دارید، بهتر است حتما توسط متخصص باتجربه انجام شود.

مزایای استفاده از نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بهی در تهران به شرح زیر است:

  1. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال بهی
  2. ضمانت شش ماه تعمیرات و خدمات پس از فروش
  3. داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط لوازم خانگی بهی است.
  4. داشتن فنی کارانی که به طور مداوم در دوره های آموزشی دانش خود را به روز می‌کنند.
  5. رتبه یک در تعمیر ظرفشویی بهی در منزل در سطح شهر تهران و کرج
  6. قیمت‌های منصفانه تعمیرات ماشین ظرفشویی برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی
  7. متخصصان و تعمیرکارانی با سال­ها تجربه
  8. برآورد هزینه تخمینی قبل از انجام تعمیرات ظرفشویی
  9. انعطاف در تعیین زمان تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی بهی به چه صورت است؟

در صورتی که لوازم خانگی بهی شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد، می‌تواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی مرکزی تعمیرات ظرفشویی بهی در قبال محصولات خود دارد، استفاده کنید و با تماس با دفتر مرکزی تعمیرات ظرفشویی بهی از خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی بهی بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی از جمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی، نمی‌توانید از خدمات پس از فروش بهی بهره‌مند شوید، می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران از جمله نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی در آی پی امداد تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس لوازم خانگی بهی خود به دست آورید.

تعمیر ماشین ظرفشویی بهی در محل

اگر به هر دلیلی ماشین ظرفشویی بهی شما دچار خرابی و ایراد شده است، می‌توانید با آی پی امداد، تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی بهی تماس بگیرید. تکنسین‌ها و متخصصین این برند با تجربه و تخصص زیادی که در زمینه‌ی ماشین ظرفشویی‌ بهی دارند. پس از تماس شما در سریع ترین زمان در منزلتان حضور پیدا کرده و پس از یافتن علت مشکل اقدام به حل آن می‌کنند. به یاد داشته باشید که برای تعمیر ماشین ظرفشویی بهی بهترین گزینه متخصصین نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی و یا نمایندگی بهی است.

مزایای بهره مندی از تعمیر ظرفشویی بهی در محل به شرح زیر است:

  1. شما از نزدیک شاهد و ناظر عملکرد تعمیرکار می باشید.
  2. دیگر نیازی به جابه جایی وسیله جهت خدمات تعمیرات نمی باشد.
  3. با اعزام تعمیرکار به محل دیگر خطری ظرفشویی بهی شما را تهدید نمی کند.
  4. در زمان و هزینه شما با تعمیرات ظرفشویی بهی در محل صرفه جویی می شود.

تمامی سرویس ها و تعمیرات ماشین‌های ظرفشویی بهی که توسط سرویسکاران انجام می‌شود، شامل خدمات تعمیر در محل و منزل در سراسر شهر تهران است. پس وقتی به چنین مشکلی برخوردید، اصلا نگران نباشید ما ماشین ظرفشویی بهی شما را در منزلتان تعمیر و سرویس خواهیم کرد.

نمایندگی ماشین ظرفشویی بهی در آی پی امداد چه خدماتی به مصرف کنندگان ارائه می دهد؟

مصرف کنندگان ماشین ظرفشویی ها در صورت خرابی اصلی دستگاه خود باید به این موضوع توجه داشته باشند که به هیچ عنوان ماشین ظرفشویی خود را برای تعمیر به مراکز غیرتخصصی و تعمیرکاران کارنابلد نسپارند. در تعمیرگاه های غیرمجاز تعمیر ماشین ظرفشویی بهی با استفاده از قطعات بی کیفیت و تقلبی صورت می گیرد. در نتیجه ماشین ظرفشویی شما نه تنها تعمیر نخواهد شد، بلکه ایرادات بیشتری نیز در آن رخ خواهد داد. نمایندگی ماشین ظرفشویی بهی در آی پی امداد با استفاده از ابزار پیشرفته و تعمیرکاران مجرب، متعهد و آموزش دیده ماشین ظرفشویی شما را عیب یابی و تعمیر می نماید.

  • به دلیل تعیین هزینه های تعمیرات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه، با استفاده از خدمات این مرکز در پرداخت هزینه های شما تا 75% صرفه جویی می گردد.
  • با استفاده از خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی در محل دیگر نیازی به پرداخت هزینه های حمل و نقل برای شما وجود نخواهد داشت.
  • در این مجموعه تنها از قطعات اورجینال و فابریک برند بهی برای تعمیرات ماشین ظرفشویی استفاده می گردد. این مسئله کیفیت اولیه دستگاه را به خوبی حفظ خواهد کرد.
  • حضور تعمیرکاران ماشین ظرفشویی بهی پس از ثبت درخواست مشتریان در سریع ترین زمان ممکن و کمتر از مدت زمان یک ساعت انجام می گیرد.

تعمیر ماشین ظرفشویی بهی توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان می برد؟

مدت زمان تعمیرات ماشین ظرفشویی یکی از پرسش هایی است که مصرف کنندگان پیش از استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بهی از کارشناسان مجموعه می پرسند. در پاسخ به این پرسش باید به توضیح عواملی بپردازیم که بر روی تعیین این مدت زمان تاثیر بسیاری دارند. یکی از این عوامل نوع مشکل و خرابی دستگاه است که تعمیرکار متخصص پس از حضور در محل به بررسی آن می پردازد. به طور کلی ایرادات و مشکلاتی که در کارکرد ماشین ظرفشویی ها ایجاد می شود، به صورت یکسان نمی باشد. همچنین در صورتی که ایراد ماشین ظرفشویی ساده باشد، مدت زمان کمتری برای تعمیرات آن صرف خواهد شد.

البته با توجه به این موضوع که تعمیرکاران و تکنسین های نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد از تجربه، دانش و مهارت بالایی در زمینه عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی بهی برخوردار هستند، پس از حضور در محل مورد نظر می توانند در سریع ترین و کوتاه ترین زمان ممکن نوع خرابی و ایراد ماشین ظرفشویی شما را شناسایی نموده و آن را با استفاده از تخصص بالای خود به راحتی رفع نمایند. از این رو مدت زمانی که برای تعمیرات ماشین ظرفشویی در این مجموعه صرف می گردد، بسیار سریع است. همچنین از آنجایی که با استفاده از خدمات این نمایندگی نیازی به انتقال و جابجایی ماشین ظرفشویی به تعمیرگاه نمی باشد، در وقت مشتریان به میزان زیادی صرفه جویی شده و تعمیر دستگاه زمان زیادی نخواهد برد.

سرویس ظرفشویی بهی چگونه از خرابی های آن جلوگیری می کند؟

به طور کلی لوازم خانگی مانند ماشین ظرفشویی پس از گذشت زمان ممکن است به دلایل مختلفی دچار خرابی هایی شوند. از این رو باید جهت کمک به افزایش طول عمر مفید دستگاه باید در بازه های زمانی معین نسبت به سرویس ظرفشویی بهی اقدام نمود. این روزها بسیاری از نمایندگی ها اقدام به سرویس و عیب یابی قطعات مختلف ماشین ظرفشویی در محل مورد نظر مصرف کنندگان می نمایند. نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی انواع خدمات سرویس و نگهداری ظرفشویی را در محل و با بهترین کیفیت ارائه می نماید.

  • با استفاده از خدمات سرویس ماشین ظرفشویی و عیب یابی آن می توان در هزینه های مربوط به تعمیرات دستگاه به میزان زیادی صرفه جویی نمود.
  • سرویس به موقع ماشین ظرفشویی موجب می شود تا دستگاه با گذشت زمان دچار خرابی نشده و بتواند مدت زمان طولانی به درستی کار کند.
  • با بهره مندی از خدمات سرویس ظرفشویی می توان از انجام امور مربوط به تعمیر ماشین ظرفشویی بهی جلوگیری نمود.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهمترین مسائلی که مصرف کنندگان به هنگام مواجهه با هرگونه ایراد در ظرفشویی بهی باید به آن توجه نمایند، این است که تعمیرات ظرفشویی خود را حتما به تعمیرکاران متخصص بسپارند. سپردن این کار به افراد بی تجربه می تواند منجر به خرابی بیشتر دستگاه شود. بهترین راه استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی در آی پی امداد برای تعمیر ماشین ظرفشویی بهی در محل و منزل شما می باشد.

  • تعمیرکار ظرفشویی بهی کلیه آموزش های لازم در جهت تعمیرات دستگاه را دیده است و از تخصص بالایی نیز برخوردار می باشد.
  • تعمیرکاران نمایندگی از قطعات اصلی و اورجینال برای تعویض قطعات ظرفشویی شما استفاده می کنند.
  • تعمیرکار متخصص آی پی امداد نسبت به دانش روز دنیا و انواع ایرادات دستگاه آشنایی کاملی دارد.
  • تعمیرکار این مجموعه پس از تعمیر ماشین ظرفشویی بهی ضمانت نامه معتبر ارائه می کند.

سوالات متداول از نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی در آی پی امداد

سوالات متداول از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی در آی پی امداد به شرح زیر می باشد:

  • محاسبه هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی به چه صورت است؟

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی در آی پی امداد بر اساس نوع خرابی دستگاه و مطابق با تعرفه مصوب اتحادیه تعیین می شود.

  • آیا خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی در آی پی امداد دارای گارانتی می باشد؟

کلیه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی بهی در مجموعه آی پی امداد دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه می باشد.

  • در صورتی که مشکل دستگاه مجددا بروز پیدا کند، هزینه ی جداگانه ای برای تعمیر باید پرداخت شود؟

اگر مشکل حل شده توسط تعمیرکار ماشین ظرفشویی بهی مجددا ایجاد شود، تکنسین های آی پی امداد موظف به حل مشکل به صورت رایگان هستند.

  • تسویه صورتحساب تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی به چه شکل است؟

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی شما پس از پایان تعمیرات و در صورت رضایت دریافت می گردد.

آموزش تعمیرات ظرفشویی بهی

ماشین ظرفشویی یکی از دستگاه هایی است که به دلیل کارکرد مداوم ممکن است در معرض خرابی های متعددی قرار بگیرد. در برخی مواقع در حین استفاده از ظرفشویی بهی مشکلاتی پیش می آید که به سادگی قابل حل هستند. از این رو مصرف کنندگان در این مواقع به دنبال اطلاع پیدا کردن از آموزش تعمیرات ظرفشویی بهی در منزل خود هستند. به طور کلی برخی از مشکلاتی که برای این دستگاه پیش می آید را می توان بدون هیچگونه تخصصی و به راحتی در منزل رفع نمود.

از این رو آی پی امداد برای رفاه حال شما عزیزان به ارائه راهنمای عیب یابی و تعمیرات ظرفشویی های برند بهی به صورت کامل پرداخته است تا چنانچه از مقداری دانش فنی برخوردار هستید، بتوانید بدون پرداخت هزینه به تعمیر ماشین ظرفشویی بهی خود بپردازید. پس از مطالعه مقاله چنانچه سوالی داشتید، می توانید در انتهای همین مقاله از کارشناسان متخصص آی پی امداد بپرسید.

تعمیرات و عیب یابی ماشین ظرفشویی بهی توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

ماشین‌ ظرفشویی‌ بهی از امکانات بالایی همچون صفحه نمایش اطلاع دهنده وضعیت نمک و جلادهنده دستگاه، برنامه‌های شستشو گوناگون و …. برخوردار است. این کیفیت بالا و امکانات راضی کننده دلیلی بر خراب نشدن دستگاه نیست و گاهی این محصول شسشوی ظروف نیز به تعمیر نیاز پیدا می‌کند. برخی مشکلاتی که ممکن است برای ماشین ظرفشویی‌ بهی اتفاق بیفتند، عبارت اند از:

  1. علت تمیز نشستن ظروف در ظرفشویی بهی چیست؟
  2. چرا ماشین ظرفشویی بهی سرو صدا دارد؟
  3. چرا ظروف شیشه‌ای در ظرفشویی بهی، سفید یا برفکی می‌شوند؟
  4. چرا روی ظروف بعد از شستشو در ظرفشویی بهی لکه باقی می‌ماند؟
  5. علت عدم تخلیه آب داخل ماشین ظرفشویی بهی چیست؟
  6. علت بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی بهی چیست؟
  7. چرا آب از ماشین ظرفشویی بهی چکه می‌کند؟
  8. علت بوی بد ماشین ظرفشویی بهی چیست؟
  9. چرا داخل ماشین ظرفشویی بهی آب پر نمی‌شود یا آب ورودی به داخل ماشین متوقف نمی‌شود؟
  10. چرا ماشین ظرفشویی بهی شروع به کار نمی‌کند؟
  11. چرا ظروف‌ در ظرفشویی بهی درست خشک نمی‌شوند؟
  12. چرا چرخه شستشو در ظرفشویی بهی خیلی طول می‌کشد و یا اصلا تمام نمی‌شود؟
  13. چرا ماشین ظرفشویی بهی از مواد شوینده استفاده نمی‌کند؟
  14. چرا قفسه‌های ماشین ظرفشویی بهی بیرون نمی‌آیند ؟
  15. چرا ماشین ظرفشویی بهی ترک برداشته است ؟

تعمیرات و عیب یابی ماشین ظرفشویی بهی توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد به شرح زیر است:

علت تمیز نشستن ظروف در ظرفشویی چیست؟ برای عیب یابی و تعمیر ظرفشویی بهی چه باید کرد؟

در صورت تمیز نشستن ظروف، باید موارد زیر را برای تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی به کار ببرید:

  • ابتدا از نبودن باقیمانده غذا روی ظروف مطمئن شوید، سپس سینی فشار، بازوهای آب‌پاش و واشر آب را چک کنید که چربی و ذرات غذا به آنها نچسبیده باشد.
  • برای تمیز شدن فضای ماشین ظرفشویی، دستگاه را بدون قرار دادن ظروف روشن کنید.
  • اگر باز هم ظروف تمیز شسته نشد، شاید علت این باشد که فشار آب خروجی از بازوهای آب‌پاش کم است یا اینکه داخل لوله‌ها رسوب گرفته شده است.
  • بازوها را چک کنید و ببینید آیا به راحتی حرکت می‌کنند یا خیر.

در صورت تمیز نشستن و عدم رفع مشکل دستگاه باید برای تعمیر ماشین ظرفشویی بهی اقدام کنید و آنها را تعویض نمایید.

چرا ماشین ظرفشویی سرو صدا دارد؟ برای عیب یابی و تعمیر ظرفشویی بهی چه کنیم؟

در صورت سر و صدای دستگاه، باید موارد زیر را برای تعمیرات ظرفشویی بهی به کار بگیرید:

  • اگر ماشین ظرفشویی‌تان ناگهان شروع به ایجاد سر و صدای اضافه کند، قطعا مشکل دارد.
  • احتمالا یا پمپ خراب شده و یا لازم است مهر و موم بازوی شستشو یا حلقه بلبرینگ را تعویض کنید.
  • بازوهای آب‌پاش به درستی حرکت نمی‌کنند و در حین حرکت به ظروف برخورد کرده و سر و صدا ایجاد می‌کنند.

در صورت مشاهده این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی تماس بگیرید.

چرا ظروف شیشه‌ای در ظرفشویی سفید یا برفکی می‌شوند؟ نحوه عیب یابی و تعمیر ظرفشویی بهی به چه صورت است؟

در صورت برفک زدن ظروف در دستگاه، برای تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی موارد زیر را چک کنید:

  • سفید یا برفکی شدن ظروف شیشه‌ای به دلیل سختی آب است.
  • از مواد شوینده مخصوص آب سخت یا شوینده‌های معمولی استفاده کنید.
  • همچنین می‌توانید از یک سیستم نرم‌کننده آب خانگی برای ماشین ظرفشویی بهی و دیگر لوازم خود بهره‌مند شوید.

اگر ظروف در دستگاه شما سفیدک یا برفک می زند، کافی است برای رفع عیب از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی بهره مند شوید.

چرا روی ظروف بعد از شستشو در ظرفشویی لکه باقی می‌ماند؟ چگونه به عیب یابی و تعمیرات ظرفشویی بهی بپردازیم؟

در صورت لکه باقی ماندن روی ظروف، برای تعمیرات ظرفشویی بهی موارد زیر را به کار ببرید:

  • اگر بر روی ظروف لکه باقی می‌ماند، از مواد کمک شستشو (rinse aid) استفاده کنید.
  • مواد کمک شستشو از باقی ماندن آب روی سطوح ظروف جلوگیری می‌کند.

علت عدم تخلیه آب داخل ماشین ظرفشویی چیست؟ چه اقداماتی برای عیب یابی و تعمیرات ظرفشویی بهی انجام دهیم؟

در صورت تخلیه نشدن آب از دستگاه، باید موارد زیر را برای تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی به کار ببرید:

  • اگر بعد از اتمام کار ماشین ظرفشویی، هنوز داخل آن پر از آب است، نه تنها نمی‌توانید از ظروف استفاده کنید، بلکه ممکن است آب روی سطح آشپرخانه نشت کند.
  • این موضوع مشکل بزرگی است.
  • پیشنهاد می­ شود قطعات لوله سوپاپ در مخزن تخلیه را بررسی کنید.
  • اگر به درستی حرکت نمی‌کند، حتما آن را عوض کنید.
  • همچنین می‌توانید یک موتور یا پمپ تخلیه جدید برای دستگاه بیاندازید.

در صورت حل نشدن مشکل عدم تخلیه دستگاه، تماس با متخصصان تعمیر ماشین ظرفشویی بهی می ­تواند راهکار بعدی شما باشد.

علت بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی چیست؟ برای تعمیرات ظرفشویی بهی چه کاری انجام دهیم؟

در صورت بسته نشدن درب دستگاه، موارد زیر را برای تعمیر ماشین ظرفشویی بهی به کار ببرید:

  • قفل درب یکی از بخش‌های خبهیی ‌ ماشین ظرفشویی بهی است.
  • اگر بسته نمی‌شود، مطمئن شوید که قفل درب پوسیده نشده باشد.
  • همچنین کنترل الکترونیکی را هم بررسی کنید.
  • شاید لازم باشد قفل درب را عوض کنید که به درستی بسته شود.

چنانچه درب دستگاه بسته نمی شود، می توانید از خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیر ظرفشویی بهی در محل استفاده کنید.

چرا آب از ماشین ظرفشویی چکه می‌کند یا نشتی دارد؟ راهکار عیب یابی و تعمیر ظرفشویی بهی در این مواقع چیست؟

در صورت چکه کردن آب از دستگاه، موارد زیر را برای تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی به کار ببرید:

  • چکه کردن ماشین ظرفشویی بهی یکی از مهمترین مشکلاتی است که حتی ممکن است به خانه شما خساراتی وارد کند.
  • در این صورت، اول شلنگ تخلیه را بررسی کنید که پاره یا سوراخ نشده باشد.
  • همچنین واشر‌های عناصر حرارتی را هم چک کنید.
  • نشتی ماشین ظرفشویی مشکل دیگری است که می‌تواند ناشی از خرابی پمپ یا مهر و موم پمپ باشد.
  • پیشنهاد تعمیرکار ماشین ظرفشویی بهی این است که مهر و موم پمپ، یا در صورت لزوم، پمپ را عوض کنید.
  • اما قبل از اینکه این کار را انجام دهید، نگاهی به واشر درب بیاندازید.
  • اگر شکننده شده یا به نظر می‌رسد آن را به خوبی آب‌بندی نمی‌کند، آن را عوض کنید.

چنانچه دستگاه شما آب چکه می کند، با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی به کار ببرید.

علت بوی بد ماشین ظرفشویی چیست؟ برای تعمیر ظرفشویی بهی چه کنیم؟

در صورت بوی بد دستگاه، باید موارد زیر را برای تعمیر ماشین ظرفشویی بهی به کار برد:

  • اگر ماشین ظرفشویی، بعد از اتمام کار بوی بدی می‌دهد، باید ببینید غذا و چربی به دیواره‌ها و جاهایی مثل سینی صافی، بازوهای آب‌پاش و در امتداد لبه پایین درب نچسبیده باشد.
  • این قطعات را از هرگونه مواد غذایی و چربی پاک کنید.
  • سپس ماشین ظرفشویی را خالی و بدون ظرف و فقط با کمی مواد شوینده یا ضد عفونی‌کننده روشن کنید.
  • دفعه بعد، قبل از گذاشتن ظروف کثیف داخل ماشین، تکه‌های بزرگ مواد غذایی و چربی آنها را پاک کنید.

در صورت برطرف نشدن مشکل بوی بد دستگاه می ­توانید با تعمیرکار ماشین ظرفشویی بهی تماس بگیرید.

چرا داخل ماشین ظرفشویی آب پر نمی‌شود یا آب ورودی به داخل ماشین متوقف نمی‌شود؟ برای عیب یابی و تعمیر ظرفشویی بهی چه باید کرد؟

چنانچه دستگاه از آب پر نمی شود، برای تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • ماشین ظرفشویی شما برای کار کردن نیاز به آب دارد.
  • نگاهی به شیر ورودی آب بیاندازید و در صورت لزوم آن را عوض کنید.
  • همچنین باید شناور و سوئیچ شناور را بررسی کنید.
  • این قطعات به ماشین ظرفشویی می‌گویند که میزان آب وارد محفظه کافی است و اگر مسدود شده یا جرم گرفته باشند، نمی‌توانند به درستی کار کنند.
  • با بررسی دریچه توقف تامین آب داغ که زیر سینک قرار دارد، اطمینان حاصل کنید که آب باز است.
  • اگر آب ورودی به ماشین ظرفشویی متوقف نشود، ممکن است سوئیچ شناور خراب شده باشد.
  • تایمر روی «پر» گیر کرده باشد و یا شیر ورودی آب باز مانده باشد.

در صورت پر آب نشدن دستگاه، می­ توانید از یک تعمیرکار متخصص برای تعمیر ماشین ظرفشویی بهی خود کمک بگیرید.

چرا ماشین ظرفشویی شروع به کار نمی‌کند؟ برای عیب یابی و تعمیر ظرفشویی بهی چه کاری انجام دهیم؟

در صورتی که دستگاه شروع به کار نمی کند، برای تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی باید:

  • نگاهی به فیوزها و قطع‌کننده‌های مدار بیاندازید تا مطمئن شوید سالم هستند.
  • حتی بد نیست مطمئن شوید ماشین ظرفشویی به درستی به برق وصل است یا خیر و همچنین سیم‌کشی را هم بررسی کنید.
  • علت دیگر ممکن است این باشد که سوئیچ قفل درب یا سوئیچ درب مشکل داشته باشد.
  • اگر درب ماشین ظرفشویی به درستی بسته نشده باشد، ماشین شروع به کار نخواهد کرد.
  • اگر قفل مشکلی ندارد، تایمر یا کنترل الکترونیکی را چک کنید، به ویژه اگر موتور پمپ تخلیه شما شروع به کار نمی‌کند.

چنانچه دستگاه شروع به کار نمی کند، برای تعمیر با تعمیرکار ماشیین ظرفشویی بهی تماس بگیرید.

چرا ظروف‌ در ظرفشویی درست خشک نمی‌شوند؟ روش عیب یابی و تعمیر ظرفشویی بهی چگونه است؟

در صورت خشک نشدن دستگاه، برای تعمیر ماشین ظرفشویی بهی موارد زیر را چک کنید:

  • توضیح احتمالی اینکه ماشین ظرفشویی ظروف را خشک نمی‌کند، باید مربوط به المنت‌های گرمایشی دانست.
  • با استفاده از مولتی‌متر، عنصر حرارتی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می‌کند.
  • همچنین ترموستات را هم با مولتی‌متر بررسی کنید.

چنانچه دستگاه درست خشک نمی کند، با تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی بهی تماس بگیرید.

چرا چرخه شستشو در ظرفشویی خیلی طول می‌کشد و یا اصلا تمام نمی‌شود؟ نحوه عیب یابی و تعمیر ظرفشویی بهی در این مواقع چگونه است؟

در صورت طولانی شدن چرخه شستشو، موارد زیر را برای تعمیرات ظرفشویی بهی به کار ببرید:

  • این مشکل احتمالا مربوط به موتور تایمر، ترموستات یا عنصر حرارتی است.
  • همه آنها باید با مولتی متر بررسی شوند.

البته این کار ممکن است در تخصص شما نباشد، به همین خاطر پیشنهاد می ­شود جهت اطمینان برای تعمیر ماشین ظرفشویی بهی به یک تکنسین خبره مراجعه کنید.

چرا ماشین ظرفشویی از مواد شوینده استفاده نمی‌کند؟ نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بهی در این باره

در صورتی که دستگاه از مواد شوینده استفاده نمی کند، موارد زیر را برای تعمیر ظرفشویی بهی به کار گیرید:

  • اگر مخزن شوینده ماشین ظرفشویی به راحتی مواد شوینده را آزاد نمی‌کند، به احتمال زیاد گیر کرده است.
  • آن را تمیز کنید و مطمئن شوید که درب آن به راحتی با دست باز می شود، در غیر این صورت آن را عوض کنید.

چنانچه دستگاه از مواد شوینده استفاده نمی کند، با تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی بهی تماس بگیرید.

چرا قفسه‌های ماشین ظرفشویی بیرون نمی‌آیند؟ جهت عیب یابی ظرفشویی بهی چه باید کرد؟

در صورت بیرون نیامدن قفسه های دستگاه، موارد زیر را برای تعمیر ماشین ظرفشویی بهی رعایت کنید:

  • اگر قفسه‌ها به درستی حرکت نمی‌کنند، غلطک یا چرخ آنها را چک کنید که آسیب ندیده باشند.
  • چرخ قفسه‌ها را می‌توانید خودتان دوباره تنظیم کنید و در صورتی که فایده‌ای نداشت، می‌توانید آنها را عوض کنید.

چنانچه دستگاه شما دچار نقص فنی شده است، با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بهی در محل تماس بگیرید.

چرا ماشین ظرفشویی ترک برداشته است؟ چگونه برای تعمیر ظرفشویی بهی اقدام کنیم؟

  • متأسفانه برای این مشکل هیچ راه‌حلی وجود ندارد. (حداقل انجام دادنش خیلی راحت نیست).
  • در اکثر موارد ماشین ظرفشویی که بدنه‌اش ترک خورده را باید کلا عوض کرد، چرا که ممکن است آب و مواد شوینده وارد قطعات مکانیکی آن شود که این امر بسیار خطرناک است.

برای انجام تعویض یا تعمیر ماشین ظرفشویی بهی می توانید به نمایندگی آی پی امداد ipemdad.com رجوع کنید.

کارشناسان آی پی امداد با تخصص و تجربه فراوان و مهارت های بالا در خدمت شما هستند تا ماشین ظرفشویی بهی شما را با کمترین هزینه و سریع ترین زمان ممکن تعمیر نمایند. برای تعمیر ماشین ظرفشویی بهی می‌توانید با پشتیبان‌های تخصصی و حرفه‌ای ما در آی پی امداد تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی برای بسیاری از همشهریان تهرانی تبدیل به دغدغه شده است؛ زیرا تعمیرکار بابت تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی در محل حاضر می‌شود، تعرفه ندارد. به همین دلیل مجموعه آی پی امداد هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی را شفاف‌سازی می نماید.

  • هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی رابطه مستقیمی با کیفیت قطعات و ضمانت‌نامه شرکت خدماتی دارد.
  • شما می‌توانید برای کاهش هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی بهی با  نمایندگی تعمیرات مجاز تماس بگیرید.
  • تمامی تعرفه‌ها طبق قیمت مصوبه اتحادیه محاسبه می‌گردد.
  • پس از ارائه خدمات تعمیر ظرفشویی بهی فاکتور رسمی نمایندگی مجاز ارائه می‌شود.
  • تعمیرکار ظرفشویی بهی از دانش روز دنیا جهت عیب یابی و تعمیر برخوردار هستند.
  • بنابراین عیب یابی ظرفشویی بهی به طور کامل انجام می‌شود تا تمام مشکلات احتمالی برطرف شود و دستگاه همانند روز اول قابل استفاده باشد.
  • در فاکتور رسمی قیمت تک تک اجزای تعویض شده، هزینه ایاب ذهاب تعمیرکاران بنا بر منطقه مورد نظر و دستمزد انجام تعمیرات ظرفشویی بهی به صورت جداگانه ذکر می‌شود تا ابهامی از بابت هزینه دریافتی نداشته باشید.

هزینه خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی در آی پی امداد

در صورتی که ماشین ظرفشویی بهی شما با هر مدلی دچار خرابی هایی شده و نیاز به تعمیر داشته باشد، معمولا به دنبال یافتن هزینه تعمیرات آن هستید. باید به این نکته دقت داشته باشید که اگر می خواهید از هزینه دقیق تعمیرات دستگاه خود اطلاع پیدا نمایید، باید از تعمیرکار متخصص بخواهید تا دستگاهتان را عیب یابی کند. اما اگر از نوع خرابی ظرفشویی خود اطلاع دارید و تنها به دنبال هزینه های تقریبی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی خود هستید، در ادامه به بررسی جدول هزینه ها می پردازیم:

خدمات تعمیرات ظرفشویی بهی هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی بهی
تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی بهی 490,000 الی 790,000 تومان
تعویض شیلنگ اتصالات ماشین ظرفشویی بهی 150,000 الی 350,000 تومان
تعویض پمپ ماشین ظرفشویی بهی 450,000 الی 690,000 تومان
تعویض لاستیک درب ماشین ظرفشویی بهی 250,000 الی 390,000 تومان
تعویض میکروسوئیچ و قفل درب ظرفشویی بهی 250,000 الی 950,000 تومان
تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی بهی 490,000 الی 890,000 تومان
تعویض المنت ماشین ظرفشویی بهی 700,000 الی 3,500,000 تومان
تعویض سنسور آب ماشین ظرفشویی بهی 190,000 الی 490,000 تومان
تعویض فیلتر و پروانه پمپ ظرفشویی بهی 150,000 الی 190,000 تومان

نتیجه گیری از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی در آی پی امداد

نمایندگی مرکزی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی بدون تعطیلی، همه خدمات مربوط به تعمیرات و نگهداری ظرفشویی بهی را ارائه می دهد و همه قطعات تعویضی این نمایندگی به صورت اصل بوده و دارای گارانتی دو ساله هستند. تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مرکزی ماشین ظرفشویی بهی، تمامی خدمات خود را با تماس شما در اولین فرصت اجرا می کند، پس کافی است از طریق شماره تماس های نوشته شده در بالا با ما در ارتباط باشید.

مهم نیست در کجای تهران و کرج هستید! مهم این است که با خیال راحت تعمیر ماشین ظرفشویی بهی خود را به آی پی امداد بسپارید.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز و مرکزی تعمیر ظرفشویی بهی در آی پی امداد به شرح زیر است:

  • ارائه خدمات در 24 ساعت شبانه روز
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال برای تعمیر ظرفشویی بهی
  • متخصصین، تا جای امکان اقدام به تعویض قطعات نمی‌کنند و بیشتر تلاششان این است که قطعات را تعمیر کنند. اما در صورت نیاز، قطعات آسیب دیده را با قطعاتی نو، فابریک و اورجینال تعویض می‌کنند.
  • ضمناً هزینه‌ کار هزینه‌ای مقرون به صرفه و مصوب از سوی نهادهای رسمی است و هر متخصص هزینه‌ای دلخواه از شما دریافت نمی کند.
  • متخصص نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی که به محل شما شما اعزام خواهد شد، تبحر و تخصص بسیاری در ماشین ظرفشویی‌های بهی دارد.
  • این امر مهم است که تعمیر ماشین ظرفشویی را به دست کسی بسپارید که از تخصص و تبحر زیادی برخوردار باشد تا بتواند در سریع ترین زمان ممکن ایراد و عیب را پیدا کرده و اقدام به برطرف کردن آن نماید.

تعمیرکاران نمایندگی ظرفشویی بهی در تهران تمام خدمات تعمیرات لوازم خانگی بهی را برای شما انجام می دهند. جهت سفارش انجام خدمات تعمیر ظرفشویی بهی توسط آی پی امداد با شماره های موجود در پایین سایت تماس بگیرید.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار ماشین ظرفشویی بهی در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی بهی در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی بهی به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر ماشین ظرفشویی بهی، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد