تعمیر کولر گازی مک کوی

انواع خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی مک کوی در تهران با استفاده از قطعات فابریک و گارانتی معتبر 90 الی 365 روز در محل توسط تکنسین های متخصص آی پی امداد به مشتریان ارائه می شود.

بازه هزینه تعمیرات کولرگازی مک کوی: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر کولر گازی مک کوی

کولر گازی مک کوی به عنوان یکی از ضروری‌ ترین لوازم سرمایشی در فصل گرما بوده و با ایجاد محیطی خنک و مطبوع، به آسایش و راحتی افراد کمک شایانی می‌کند. اما مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگر، کولر گازی مک کوی نیز ممکن است به دلایل مختلفی از جمله فرسودگی قطعات، نوسانات برق، نصب نامناسب و... دچار مشکل شود. این مشکلات می‌توانند شامل روشن نشدن، خنک نکردن، نشت آب، ایجاد صدای غیرعادی و... باشد. آی پی امداد با بهره‌ گیری از تکنسین‌های مجرب و استفاده از قطعات اصلی، در زمینه تعمیر کولر گازی مک کوی در محل شما آماده ارائه خدمات می‌باشد. ما با تعمیرات تخصصی و گارانتی معتبر، رضایت مشتریان خود را تضمین می‌ کنیم. بنابراین اگر کولر گازی و اسپیلت مک کوی شما با هرگونه مشکلی مواجه شده است، می‌توانید برای دریافت خدمات تعمیرات با شماره‌های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

کلیه خدمات تعمیر کولر گازی مک کوی در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی رسمی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370

نحوه تماس با نمایندگی کولر گازی مک کوی در تهران و ثبت درخواست

در صورتی که نیاز به بهره مندی از خدمات تعمیر کولر گازی مک کوی خود دارید، می توانید به روش های زیر عمل کنید:

  • ابتدا می توانید از طریق شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 با کارشناسان آی پی امداد تماس بگیرید و پس از شرح مشکل کولر گازی مک کوی خود، درخواست تعمیر دستگاه را ثبت کنید.
  • همچنین با مراجعه به سایت آی پی امداد نیز می توانید درخواست آنلاین تعمیر کولرگازی مک کوی خود را ثبت نمایید.
  • ثبت درخواست تعمیرات کولرگازی در این مجموعه به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته برای مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد.

نحوه ارائه خدمات تعمیر کولر گازی مک کوی در آی پی امداد

  1. پس از تماس، مشخصات شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت شده و کد اشتراک به همراه آدرس پنل کاربری به تلفن همراه شما پیامک می شود.
  2. شما می توانید از طریق پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد به فاکتور هزینه، مدت گارانتی، مشخصات تعمیرکار یا تعمیرگاه و سایر اطلاعات مهم دسترسی داشته باشید.
  3. همچنین امکان امتیاز دهی به تعمیرکار و ارتباط آنلاین با واحد پیگیری و پشتیبانی در پنل کاربری مشتریان تعمیرات کولر گازی مک کوی وجود دارد.
  4. تعمیرکار کولر گازی مک کوی طبق زمابندی تعیین شده و با قطعات فابریک برای تعمیر و رفع ایراد دستگاه در محل شما حاضر می شود.
  5. پس از اتمام خدمات، فاکتور و همچنین گارانتی رسمی 3 الی 12 ماه تقدیم شما عزیزان می شود که داخل پنل قابل مشاهده میباشد.
  6. در نهایت نظرسنجی در خصوص رضایت از عملکرد تکنسین از سوی کارشناسان واحد هپی کال مجموعه آی پی امداد انجام می شود.
  7. لازم به ذکر است که از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی، یک کارشناس در پنل کاربری به صورت 24 ساعته از شما پشتیبانی خواهد کرد.

شما می توانید با استفاده از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر کولرگازی مک کوی خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر کولر گازی مک کوی در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر کولر گازی مک کوی

بسیاری از کاربران در مورد هزینه‌های تعمیرات لوازم خانگی نگران هستند؛ از این رو توجه به قیمت و هزینه‌های تمام شده در تعمیر لوازم مختلف نظیر کولر گازی مک کوی بسیار مهم می باشد. یکی از مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد، تعمیر کولر گازی مک کوی با هزینه بسیار مقرون به صرفه است. از آنجایی که هزینه تعیین شده برای تعمیر کولرگازی مک کوی در این مرکز بر اساس نرخ‌های مشخص شده از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می‌شود، از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه می‌باشد. به طور کلی هزینه‌های مربوط به تعمیرات کولر گازی مک کوی پس از عیب‌یابی دقیق دستگاه توسط تعمیرکار متخصص و براساس فاکتورهایی مانند نوع خرابی، قطعه یا قطعات معیوب، نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات و … متفاوت می‌باشد. اما به منظور جلب رضایت مشتریان و همچنین اعتماد کامل آنها به آی پی امداد، پیش از آن که تعمیرکاران مجموعه اقدام به تعمیر کولر گازی مک کوی کنند، هزینه تعمیر دستگاه به صورت تخمینی محاسبه شده و به اطلاع مشتری می‌رسد.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات کولرگازیهزینه تعمیرات کولرگازی
خازن235/000 الی 350/000 تومان
برد الکترونیکیقیمت روز
ترانس برد350/000 الی 470/000 تومان
شیر برقی395/000 الی 550/000 تومان
سنسور یونیت داخلی195/000 الی 270/000 تومان
بلوور یونیت داخلیقیمت روز
کمپرسورقیمت روز
بلبرینگ فن495/000 الی 750/000 تومان
سنسور پایپ195/000 الی 280/000 تومان
کنتاکتور230/000 الی 390/000 تومان
لوله موییقیمت روز
شیر رفت و برگشت290/000 الی 370/000 تومان
مهره لوله رفت و برگشت170/000 الی 230/000 تومان
قطعات یونیت داخلی380/000 الی 500/000 تومان
روغن کمپرسور395/000 الی 490/000 تومان
لوله کشیمطابق با قیمت روز محاسبه می گردد
نصب280/000 الی 890/000 تومان
سرویس650/000 الی 900/000 تومان
جابجایی790/000 الی 1/050/000 تومان
رفع لرزش یونیت داخلی و خارجی380/000 الی 450/000 تومان
رفع نشتی گاز و وکیوم270/000 الی 340/000 تومان
شستشوی کامل مدار195/000 الی 310/000 تومان
فیلتر درایر145/000 الی 190/000 تومان
شارژ گاز1/150/000 الی 1/900/000 تومان
نمایش بیشتر

آی پی امداد تعمیر کدام مدل ها و مشکلات کولر گازی مک کوی را انجام می دهد؟

این روزها بسیاری از کاربران از مدل‌های مختلف کولر گازی مک کوی استفاده می‌کنند که هر یک از این مدل‌ها، علی‌رغم کیفیت بالا ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند که تنها راه برطرف کردن آن‌ها، تعمیر کولر گازی مک کوی توسط تکنسین متخصص می‌باشد. تعمیرکاران مجموعه آی پی امداد به دلیل برخورداری از دانش تخصصی می‌توانند هر یک از این مدل‌ها را با بهترین کیفیت برای شما تعمیر نمایند.

  • انواع کولر گازی اینورتر، بدون اینورتر، دیواری، ایستاده و پرتابل مک کوی

در صورت بروز هرگونه مشکل در کولرگازی مک کوی خود، می‌توانید از خدمات تخصصی آی پی امداد بهره‌مند شوید. تعمیرکاران مجرب ما با بکارگیری بروزترین تجهیزات و قطعات اورجینال، قادر به رفع ایرادات مختلف از جمله موارد زیر می‌باشند:

  • کولر گازی روشن نمی‌شود.
  • کولر سرمای کافی ندارد.
  • کولرگازی آب می‌دهد.
  • اسپیلت بوی نامطبوع می‌دهد.
  • کولر گازی صدای زیادی دارد.
  • کولر گازی اتومات نمی‌کند.
  • و …

خدمات تعمیرکار کولر گازی مک کوی در آی پی امداد

آی پی امداد به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تعمیرات لوازم خانگی، با بهره‌گیری از تکنسین‌های مجرب و تجهیزات پیشرفته، خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی مک کوی را به مشتریان خود ارائه می‌نماید. متخصصین این مجموعه می توانند کلیه خدمات مربوط به سرویس و تعمیرات کولرگازی مک کوی را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه نمایند.

رفع ارور کولر گازی مک کوی

زمانی که کولر گازی مک کوی شما به درستی کار نمی‌کند، معمولاً با نمایش یک کد یا پیام خطا (ارور) در پنل کنترل یا از طریق چشمک زدن چراغ‌ها به شما هشدار می‌دهد. این ارورها در واقع زبان دستگاه برای بیان مشکلاتی است که در آن رخ داده است. هر کد ارور به یک مشکل خاص اشاره دارد، مانند کمبود گاز مبرد، خرابی سنسورها، مشکلات الکتریکی و … . خدمات رفع ارور کولر گازی مک کوی به مجموعه‌ای از اقدامات گفته می‌شود که توسط تکنسین‌های متخصص آی پی امداد انجام می‌شود تا علت دقیق بروز ارور شناسایی شده و مشکل برطرف گردد.

تعمیر و تعویض کمپرسور کولر گازی مک کوی

کمپرسور کولرگازی مک کوی با فشرده کردن گاز مبرد، چرخه سرمایش را آغاز می‌کند. در نتیجه، هوای محیط خنک می‌شود. اما مانند هر قطعه‌ی دیگری، کمپرسور هم ممکن است دچار مشکل شود. در این صورت، نیاز به تعمیر یا تعویض آن پیش می‌آید. یکی از رایج‌ترین علائم خرابی کمپرسور، روشن نشدن کولر گازی است. اگر کولر گازی شما به خوبی قبلا خنک نمی‌کند نیز ممکن است کمپرسور آن مشکل داشته باشد. در برخی موارد، کمپرسور را می‌توان تعمیر کرد. این کار معمولاً شامل تعویض قطعات آسیب‌دیده مانند سیم‌پیچ‌ها یا بلبرینگ‌ها می‌شود. اگر کمپرسور به شدت آسیب دیده باشد، تعویض آن ضروری است. تکنسین متخصص آی پی امداد کمپرسور جدید را با مدل و مشخصات مشابه نصب می‌کند.

تعمیر و تعویض کمپرسور کولر گازی مک کوی

تعمیر برد کولر گازی مک کوی

برد الکترونیکی تمامی عملکردهای دستگاه را کنترل می‌کند و هرگونه اختلال در آن می‌تواند به توقف کامل کولر منجر شود. زمانی که از تعمیر برد کولر گازی مک کوی صحبت می‌کنیم، منظورمان تعمیر یا تعویض آن بخش از برد الکترونیکی است که دچار مشکل شده است. این مشکلات می‌توانند به دلایل مختلفی از جمله نوسانات برق، افزایش دما، رطوبت، یا حتی گذشت زمان رخ دهند. در این شرایط تکنسین متخصص با استفاده از تجهیزات پیشرفته، عیب دقیق برد را شناسایی می‌کند. ر صورت امکان، قطعات معیوب تعمیر می‌شوند. در غیر این صورت، قطعه با یک قطعه اصلی و اورجینال جایگزین می‌شود.

تعمیر برد کولر گازی مک کوی

تعویض خازن کولر گازی مک کوی

خازن کولر گازی یکی از اجزای مهم این دستگاه است که وظیفه راه اندازی موتور کمپرسور و فن را بر عهده دارد. با گذشت زمان و استفاده مداوم، ممکن است خازن دچار خرابی شود و نیاز به تعویض داشته باشد. در این صورت، کولر گازی با مشکلاتی مانند روشن نشدن کمپرسور، صدای غیرعادی، یا عملکرد ضعیف روبرو خواهد شد. برای تعویض خازن کولر گازی، حتماً از یک تکنسین متخصص و با تجربه کمک بگیرید.

تعویض خازن کولر گازی مک کوی

شارژ گاز کولر گازی مک کوی

شارژ گاز کولر گازی مک کوی به فرآیندی گفته می‌شود که طی آن، گاز مبرد (یا همان گاز کولر) که در سیستم کولر گازی مک کوی شما وجود دارد، بررسی شده و در صورت کمبود، مقدار مورد نیاز به آن اضافه می‌شود. این گاز برای انتقال حرارت و ایجاد هوای خنک در محیط ضروری است. یکی از دلایل اصلی کاهش گاز کولر، نشت از لوله‌ها یا اتصالات است. ر برخی موارد، ممکن است در هنگام نصب اولیه کولر، مقدار گاز به اندازه کافی شارژ نشده باشد. در این شرایط تکنسین‌های متخصص آی پی امداد با استفاده از ابزارهای مخصوص، محل دقیق نشت را پیدا کرده و آن را برطرف می‌کنند. سپس مقدار دقیق گاز مورد نیاز بر اساس مدل و ظرفیت کولر شما محاسبه و شارژ می‌شود.

سرویس کولر گازی مک کوی

سرویس کولر گازی مک کوی به اقداماتی گفته می‌شود که برای حفظ کارایی، افزایش طول عمر و اطمینان از عملکرد صحیح کولر گازی مک کوی شما انجام می‌شود. این خدمات به صورت دوره‌ای و معمولاً قبل از شروع فصل گرم سال انجام می‌شود تا از بروز مشکلات احتمالی در هنگام استفاده از کولر جلوگیری شود. با سرویس دوره‌ای، اجزای کولر تمیز شده و از خرابی زودهنگام آن‌ها جلوگیری می‌شود. در همین راستا تکنسین‌های مجرب آی پی امداد، با دانش فنی بالا و ابزارهای تخصصی، سرویس کولر گازی شما را انجام می‌دهند.

نصب و راه اندازی کولر گازی مک کوی

خدمات نصب و راه اندازی کولر گازی مک کوی به مجموعه‌ای از اقدامات فنی و تخصصی گفته می‌شود که برای نصب صحیح و کارآمد یک کولر گازی مک کوی در محیط مورد نظر انجام می‌شود. این خدمات به منظور اطمینان از عملکرد بهینه دستگاه، افزایش طول عمر آن و همچنین حفظ سلامت محیط و افراد حاضر در آن صورت می‌گیرد. مراحل نصب و راه اندازی کولر گازی مک کوی توسط کارشناسان آی پی امداد شامل موارد زیر است:

  1. انتخاب محل مناسب برای نصب یونیت داخلی و خارجی کولر گازی از اهمیت بالایی برخوردار است.
  2. برای اتصال یونیت داخلی و خارجی به یکدیگر، باید سوراخی در دیوار ایجاد شده و لوله‌های مسی و کابل‌های برق از آن عبور داده شوند.
  3. لوله‌های مسی به یونیت داخلی و خارجی متصل شده و اتصالات به دقت آب‌بندی می‌شوند.
  4. قبل از شارژ گاز، سیستم به طور کامل وکیوم می‌شود تا از وجود هوا و رطوبت در داخل سیستم جلوگیری شود.
  5. پس از وکیوم، گاز مبرد مورد نیاز به سیستم تزریق می‌شود.
  6. پس از اتمام مراحل نصب، عملکرد کولر گازی به دقت تست می‌شود تا از عملکرد صحیح تمام بخش‌های دستگاه اطمینان حاصل شود.

نمایندگی کولر گازی مک کوی در تهران

آی پی امداد شعبه‌های متعددی را در نقاط مختلف شهر تهران تاسیس کرده است. علاوه بر راحتی دسترسی به این مراکز، تعدد شعبات باعث شده تا سرعت خدمات‌رسانی نیز در تمامی مناطق تهران اعم از شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران افزایش پیدا کند. مشتریان گرامی می‌توانند متناسب با شرایط خود یکی از راه‌های ارتباطی با آی پی امداد را انتخاب کرده و سفارش خود را جهت تعمیرات کولر گازی مک کوی ثبت کنند. از آنجایی که آی پی امداد در تمامی نقاط مختلف تهران تکنسین‌های فعال دارد، می‌تواند در سریع‌ترین زمان تعمیرکار متخصص و مجرب خود را برای تعمیر کولر گازی مک کوی به محل مورد نظر مشتری اعزام نموده و بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه نماید.

تعمیر کولرگازی مک کوی در محل

تعمیر کولر گازی مک کوی در محل یکی از محبوب‌ ترین خدماتی است که به دلایل مختلفی از جمله کمبود وقت، صرفه‌ جویی در هزینه، جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه و … مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد. آی پی امداد با هدف آسایش و رفاه حال مشتریان خود، تکنسین متخصص را به محل مورد نظر شما اعزام می‌کند و نیازی به جابجایی کولر گازی مک کوی به تعمیرگاه نخواهید داشت. این خدمات مزایای متعددی را به همراه دارد:

  • جابجایی کولر گازی مک کوی، به‌خصوص مدل‌های بزرگ و سنگین، می‌تواند به لوله‌های مسی، پنل داخلی و سایر قطعات آن آسیب برساند.
  • با عدم جابجایی کولر گازی، احتمال آسیب دیدن آن به طور قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.
  • شما نیازی به پرداخت هزینه حمل‌ونقل و سایر هزینه‌های جانبی نخواهید داشت.
  • می‌توانید تمام مراحل تعمیر کولر گازی را زیر نظر داشته باشید و از کیفیت خدمات ارائه شده اطمینان حاصل کنید.
  • این امکان به شما می‌دهد تا در صورت نیاز، سوالات خود را از تکنسین بپرسید و از نحوه انجام کار مطمئن شوید.
  • همچنین عدم نیاز به انتقال کولر گازی، در زمان شما صرفه‌جویی قابل توجهی می‌کند.
  • شما نیازی به صرف وقت برای آماده‌سازی کولر گازی برای جابجایی و حمل آن به تعمیرگاه نخواهید داشت.

تعمیر کولر گازی مک کوی در محل

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات کولر گازی مک کوی در آی پی امداد

آی پی امداد با سابقه‌ای درخشان از سال 1370، پیشرو در زمینه تعمیرات انواع کولر گازی مک کوی در تهران است. تکنسین‌های مجرب این مجموعه با سال‌ها تجربه و تلاش شبانه‌روزی، همواره باکیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. مزایای استفاده از خدمات تعمیرات کولر گازی مک کوی در آی پی امداد به شرح زیر است:

  • تکنسین‌های مرکز در سراسر تهران حاضر شده و کولر گازی شما را در محل تعمیر می‌کنند.
  • متناسب با نوع خرابی و مدل کولر گازی مک کوی شما، بهترین و متخصص‌ترین تکنسین به شما اختصاص پیدا می‌کند.
  • برای تعویض قطعات معیوب کولر گازی شما، از قطعات اورجینال و فابریک استفاده می‌شود.
  • با سپردن تعمیرات کولر گازی به آی پی امداد، تا 75 درصد در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد.
  • با استفاده از پنل کاربری، می‌توانید به راحتی با واحدهای مختلف آی پی امداد از جمله پشتیبانی، پیگیری، کنترل کیفیت و شکایت به صورت آنلاین در ارتباط باشید و روند انجام خدمات را پیگیری کنید.
  • امکان ارتباط آنلاین و شبانه‌روزی با واحد پشتیبانی از طریق پنل کاربری برای شما فراهم شده است.
  • پس از تعمیر کولر گازی مک کوی، گارانتی معتبر 90 الی 365 روزه به شما ارائه می‌شود.

عیب یابی مشکلات کولر گازی مک کوی

اگر دانش فنی کافی دارید و قصد دارید خودتان کولر گازی مک کوی را تعمیر کنید، بهتر است راهنمای عیب‌یابی مشکلات رایج این مدل کولر گازی را مطالعه نمایید. در صورت هرگونه سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر، می‌توانید سوال خود را در بخش دیدگاه همین مقاله یا بخش پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد مطرح کنید تا متخصصین ما به شما کمک کنند.

روشن نشدن کولر گازی مک کوی

  • اولین و ساده‌ترین دلیل، قطع شدن برق یا وجود مشکلی در مدار برق کولر گازی است. فیوز، سیم‌های برق و پریز را بررسی کنید.
  • اگر ترموستات خراب شده باشد، کولر روشن نخواهد شد.
  • مدار کنترل وظیفه فرماندهی به سایر قطعات کولر را بر عهده دارد. هر گونه اختلال در این مدار می‌تواند باعث روشن نشدن کولر شود.
  • اختلال در برد یا کمپرسور نیز می‌تواند باعث بروز مشکلات مختلفی از جمله روشن نشدن کولر شود.

روشن نشدن کولر گازی مک کوی

خاموش شدن ناگهانی کولر گازی مک کوی

  • بررسی کنید که سیم‌های برق به درستی متصل شده باشند و هیچ گونه اتصالی یا قطعی در آن‌ها وجود نداشته باشد.
  • اگر فیوز کولر پریده باشد، باید آن را تعویض کنید. اما قبل از تعویض فیوز، علت اصلی پریدن فیوز را بررسی کنید تا مشکل مجددا تکرار نشود.
  • ممکن است دمای ترموستات خیلی پایین تنظیم شده باشد و کولر به محض رسیدن به دمای مورد نظر خاموش شود.
  • اگر کمپرسور به دلیل کارکرد طولانی مدت یا بار کاری زیاد بیش از حد گرم شود، سیستم به طور خودکار خاموش می‌شود تا از آسیب دیدن کمپرسور جلوگیری شود.
  • اگر برد کنترل خراب شود نیز کولر به درستی کار نخواهد کرد.

کار نکردن ریموت کنترل کولر گازی مک کوی

  • یکی از دلایل اتمام یا ضعف باتری ریموت کنترل است. باتری‌های جدید را جایگزین کرده و مجددا امتحان کنید.
  • ممکن است ریموت کنترل به دلایل مختلفی مانند ضربه خوردن یا نفوذ رطوبت دچار خرابی شده باشد.
  • ممکن است گیرنده ریموت به دلیل گرد و غبار یا مشکل فنی، سیگنال‌های ریموت را دریافت نکند.
  • برخی از کولرهای گازی دارای حالت قفل کودک هستند که از تغییرات تصادفی تنظیمات جلوگیری می‌کند و ممکن است فعال باشد.

یخ زدن لوله های کولر گازی مک کوی

  • اگر مقدار گاز مبرد در سیستم کم باشد، فشار آن کاهش می‌یابد و باعث می‌شود مبرد زودتر به حالت مایع تبدیل شود و در نتیجه لوله‌ها یخ بزنند.
  • فیلترهای کثیف باعث کاهش جریان هوا می‌شوند و در نتیجه انتقال حرارت به خوبی انجام نمی‌شود.
  • اگر فن‌ها به درستی کار نکنند، کویل‌ها بیش از حد سرد شده و یخ می‌زنند.
  • چنانچه سیستم تخلیه آب مسدود شود، آب روی کویل‌ها جمع شده و باعث یخ زدن آن‌ها می‌شود.

یخ زدن لوله های کولر گازی مک کوی

کم شدن پرتاب باد کولر گازی مک کوی

  • فیلتر هوا با گذشت زمان گرد و غبار و آلودگی را به خود جذب می‌کند و باعث مسدود شدن جریان هوا می‌شود.
  • اگر رطوبت محیط زیاد باشد یا دمای تنظیم شده خیلی پایین باشد، ممکن است کویل اواپراتور یخ بزند و جریان هوا را کاهش دهد.
  • خرابی یا گیر کردن فن بلوور می‌تواند باعث کاهش قدرت پرتاب باد شود.
  • مسدود شدن لوله‌های تخلیه باعث جمع شدن آب در پنل داخلی و کاهش کارایی کولر می‌شود.

یکسره کار کردن کولر گازی مک کوی

  • تجمع گرد و غبار و آلودگی روی فیلترها و کویل‌ها باعث کاهش راندمان کولر و در نتیجه کارکرد طولانی‌تر آن می‌شود.
  • ترموستات وظیفه تنظیم دمای محیط را دارد. اگر خراب شود، ممکن است کولر به طور مداوم کار کند.
  • خرابی برد کنترل می‌تواند باعث اختلال در عملکرد کولر و کارکرد مداوم آن شود.
  • کاهش گاز مبرد باعث کاهش راندمان کولر و افزایش فشار در سیستم می‌شود.

گرم شدن باد کولر گازی مک کوی

  • اگر گاز مبرد کولر کافی نباشد، سیستم قادر به خنک کردن هوا به طور موثر نخواهد بود.
  • فیلتر کثیف و مسدود شده مانع از جریان آزاد هوا می‌شود و باعث کاهش کارایی کولر می‌شود.
  • کمپرسور اصلی ترین بخش کولر گازی است و خرابی آن می‌تواند منجر به تولید باد گرم شود.
  • خرابی فن داخلی یا خارجی کولر باعث می‌شود هوای گرم به خوبی از محیط خارج نشود.

گرم شدن باد کولر گازی مک کوی

صدای غیرمعمول کولر گازی مک کوی

  • لرزش و صداهای ناشی از شل شدن پیچ‌ها و قطعات مختلف کولر گازی یکی از رایج‌ترین دلایل این مشکل است.
  • خرابی بلبرینگ فن، شکستگی پره‌های فن یا گیر کردن جسم خارجی در فن می‌تواند باعث ایجاد صداهای وزوز، سوت کشیدن یا تق‌تق شود.
  • صداهای کوبیدن یا ضربه زدن شدید معمولاً نشان‌دهنده وجود مشکل در کمپرسور است.
  • صدای جوشیدن یا حباب زدن ممکن است نشانه نشت گاز مبرد باشد.

نشتی آب در کولر گازی مک کوی

  • یکی از شایع‌ترین دلایل نشتی آب، مسدود شدن لوله تخلیه‌ای است که وظیفه تخلیه آب حاصل از رطوبت گیری هوا را بر عهده دارد.
  • در برخی موارد، به دلیل کمبود گاز مبرد یا مشکلات دیگر، لوله مویی کولر گازی یخ می‌زند.
  • نصب نادرست کولر گازی، به ویژه در مورد لوله تخلیه، می‌تواند باعث شیب نامناسب لوله و در نتیجه، عدم تخلیه کامل آب شود.
  • در صورتی که کولر گازی دچار نشتی گاز مبرد شود، ممکن است باعث یخ زدگی لوله مویی و در نتیجه، نشتی آب شود.

سوالات متداول تعمیرات کولر گازی مک کوی

در ادامه رایج ترین پرسش های متقاضیان خدمات تعمیر کولر گازی مک کوی در آی پی امداد را ذکر کرده ایم:

هزینه های مربوط به تعمیر کولر گازی مک کوی در آی پی امداد با توجه به نوع خرابی و مدل دستگاه متفاوت بوده و پس از عیب یابی آن، براساس تعرفه اتحادیه مشخص می گردد.

برای تمامی خدمات تعمیرات کولر گازی مک کوی به مشتریان گارانتی معتبر 3 الی 12 ماهه ارائه می گردد.

در صورت نیاز به تعویض قطعات کولر گازی مک کوی تنها از قطعات اورجینال و باکیفیت استفاده می شود.

جهت استفاده از خدمات تعمیر کولر گازی مک کوی در آی پی امداد می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)
دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده!

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست