logo logo تعمیر کولرگازی زانتی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر کولرگازی زانتی

تعمیر کولرگازی زانتی
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر کولرگازی زانتی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

اگر کولرگازی شما از برند زانتی است بهترین راه انتخاب تیمی حرفه ای و کار آزموده است. برای نصب و تعمیر کولرگازی زانتی می توانید با آی پی امداد تماس بگیرید، یکی از مهم ترین مزایای خدمات آی پی امداد پیگیری سریع درخواست ها، اعزام تکنسین تعمیر در کمتر از یک ساعت و امکان نصب و تعمیر در محل شما می باشد. خدمات نصب، تعمیرات کولر گازی زانتی آی پی امداد توسط تعمیرکاران باسابقه و ماهر انجام می شود.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75 درصد در هزینه تعمیرات کولر گازی زانتی صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست برای نصب و تعمیرات کولرگازی زانتی در تهران

از مهمترین ویژگی های آی پی امداد ارائه خدمات نصب و تعمیر کولرگازی زانتی بلافاصله پس از ثبت درخواست است. تمام خدمات آی پی امداد در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل می باشد. پس از ثبت درخواست خود در کمتر از 1 ساعت پیگیری و تعمیرکار کولرگازی زانتی به محل مورد نظر شما اعزام می شود. برای ثبت درخواست تعمیرات کولرگازی زانتی می توانید از طریق یکی از روش های زیر اقدام کنید:

  1. برای انجام تعمیرات کولر گازی زانتی توسط آی پی امداد با شماره تماس 02158941 تماس حاصل فرمایید.
  2. به سایت مجموعه آی پی امداد مراجعه کرده و در سایت آی پی امداد ثبت نام کنید.
  3. پس از ثبت درخواست شما زمان حضور به همراه اطلاعات تکنسین به گوشی شما پیامک و یا در پنا کاربری شما در سایت ثبت می شود.
  4. سپس تکنسین از نزدیکترین شعب آی پی امداد به محل مورد نظر شما اعزام می شود.
  5. توجه داشته باشید که اطلاعات محل را به طور کامل ثبت کنید و برای مراجعه تکنسین در محل حضور داشته باشید.

تعمیرات کولر گازی زانتی در مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

آی پی امداد با سابقه ای بالغ بر نیم قرن سعی کرده است تا برای جلب رضایت همشهریان عزیز، تمام مناطق تهران را تحت پوشش قرار دهد. تفاوتی ندارد در شمال، مرکز، جنوب، شرق و غرب باشید آی پی امداد امکان حضور تعمیرکار کولرگازی زانتی را در تمام مناطق فراهم کرده است و در کمتر از 1 ساعت و با ارائه خدمات جامع به شما اعزام می شود. خدمات تعمیر و تعویض قطعات را به نحو احسن انجام می‌دهد و شما را به کلی از سایر تعمیرات بی نیاز می کند. با توجه به این که امکان حمل و نقل کولرگازی زانتی بسیار سخت است و با توجه به ابعاد و قدرت آن در مواردی غیر ممکن است به شما پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از آسیب به کولرگازی از خدمات نصب و تعمیر در محل استفاده کنید.

تعمیرات کولر گازی زانتی در شمال تهران

تعمیر کولر گازی زانتی در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات کولر گازی زانتی در غرب تهران

تعمیر کولر گازی زانتی در غرب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

صادقیه , ستارخان , مرزداران , بلوار فردوس , جنت آباد , شهر زیبا , آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیر کولر گازی زانتی در مرکز تهران

تعمیر کولر گازی زانتی در مرکز تهران شامل مناطق زیر میباشد:

انقلاب , ولیعصر , یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد , میدان ونک , شیخ بهایی , امیر آباد , کارگر شمالی , شهر آرا , جلال آل احمد و …

تعمیرات کولر گازی زانتی در شرق تهران

تعمیر کولر گازی زانتی در شرق تهران شامل مناطق زیر میباشد:

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , جنت آباد , پیروزی , افسریه , آهنگ , حکیمیه , ارتش , لویزان , شیان , صادقیه , پاسداران و …

تعمیرات کولر گازی زانتی در جنوب تهران

تعمیر کولر گازی زانتی در جنوب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

حافظ , امام خمینی , پونک , ستاری , مهرآباد , شهر ری , باقر شهر , ورامین , عبدل آباد , منیریه , شاهپور , نازی آباد , خانی آباد , جوادیه و …

خدمات پس از فروش کولر گازی زانتی

بهترین راه انتخاب خدمات پس از فروش کولر گازی زانتی است، اما اگر به هر دلیلی نمیتوانید با نمایندگی خدمات پس از فروش تماس بگیرید، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات کولرگازی زانتی استفاده کنید. با توجه به سابفه درخشان آی پی امداد در تعمیر انواع لوازم خانگی و میزان رضایت بالای مشتریاناز خدمات تکنسین ها به شما پیشنهاد میکنیم برای تشخیص و تعمیر کولرگازی زانتی خود به مهارت تکنسین های آی پی امداد اعتماد کنید.

در نظر داشته باشید که آی پی امداد محصولات کولر گازی زانتی را گارانتی نکرده است و شماره نمایندگی رسمی تعمیرات کولرگازی زانتی در برگه ضمانتنامه درج شده است، شما عزیزان پس از پایان گارانتی می توانید از آی پی امداد برای تعمیرات کولر گازی زانتی خدمات دریافت کنید. در ادامه به طور کامل به شرح مزایای ارائه خدمات توسط آی پی امداد نسبت به سایر تعمیرکاران و نمایندگی ها می پردازیم.

تعمیرات کولرگازی زانتی توسط آی پی امداد

تفاوتی ندارد به دنبال نصب، سرویس و یا تعمیر تضمینی باشید. خیالتان را از بابت، کارکرد طولانی مدت و بدون مشکل راحت باشد، آی پی امداد تمام خدمات خود را گارانتی می کند. شما میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات کولر گازی زانتی در آی پی امداد بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید. ما به مهارت و تجربه تکنسین خود اعتماد داریم و در صورت وجود هرگونه مشکل پس از تعمیر تمام خدمات سرویس و تعمیر کولرگازی زانتی را به رایگان برایتان انجام می دهیم. همچنین برای راحتی شما 3 روش برای تعمیر در نظر گرفته شده است.

  1. تعمیر کولر گازی زانتی با حضور تعمیر کار در محل
  2. تعمیرات کولرگازی زانتی در کارگاه مجهز آی پی امداد (دریافت با پیک)
  3. مراجعه حضوری به کارگاه (دریافت توسط مشتری)

پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات تعمیر در محل است تا امکان هرگونه مشکل در حمل و نقل را به حداقل برسانیم ولی در نهایت انتخاب هر یک از موارد ذکر شده به عهده شماست.

تعمیر کولرگازی زانتی در محل کار یا منزل

راحت ترین و مناسب ترین راه برای سرویس، نصب و تعمیر کولرگازی زانتی استفاده از خدمات تعمیر کولر گازی زانتی در محل است. برای بهره مندی از این خدمات می توانید هنگام تماس و یا ثبت درخواست در سایت، تعمیر در محل را انتخاب کنید و پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار با ابزار و قطعات مورد نیاز برای انجام خدمات در محل حاضر شود. دلایل مختلفی برای تعمیر کولر گازی زانتی در محل شما وجود دارد:

  1. نیازی به جابجایی کولر گازی نیست.
  2. باز کردن و نصب دوباره کولر گازی شامل هزینه سنگین و اضافی است.
  3. از آسیب های احتمالی در حین جابجایی جلوگیری می شود.
  4. تعمیرات سریعتر انجام میگیرد و تست نهایی توسط خودتان در محل انجام می شود.
  5. در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
  6. نظارت بر فرآیند تعمیر دارید.
  7. فاکتور و گارانتی بلافاصله پس از اتمام تعمیر کولر گازی زانتی دریافت می کنید.

تعمیر کولر گازی زانتی در کارگاه آی پی امداد

تنها در صورتی تعمیر کولرگازی زانتی خارج از محل انجام میشود که 1. به خواست خود شما باشد 2. امکان تعمیر در محل وجود نداشته باشد هرچند امکان تعمیر در محل تفاوتی با تعمیر در کارگاه های آی پی امداد ندارد ولی در صورتی که شرایط حضور تکنسین در محل شما وجود نداشته باشد میتوانید برای انجام تعمیرات کولر گازی زانتی آن را به کارگاه های مجاز آی پی امداد در سطح شهر تحویل دهید.

تعمیرات کولرگازی زانتی را خارج از محل را اصلا به شما پیشنهاد نمیکنیم:

  1. مدت زمان طولانی تر شدن تعمیر
  2. هزینه اضافی برای شما خواهد بود (هزینه باز و دوباره بستن کولر گازی ، هزینه تحویل به پیک و دریافت آن).
  3. تحویل کولر گازی زانتی به پیک آی پی امداد: پیک آی پی امداد برای دریافت کولر گازی  با هماهنگی قبلی به محل شما مراجعه می کند و کولر گازی  را از شما تحویل گرفته و طبق مشخصات کولر گازی  به شما رسید می دهد. سپس آن را به نزدیکترین کارگاه آی پی امداد در منطقه می برد. پس از اتمام تعمیرات کولر گازی زانتی همراه با گارانتی و فاکتور هزینه توسط پیک برای شما ارسال می شود.
  4. تحویل کولر گازی به کارگاه آی پی امداد توسط خودتان: دریافت آدرس نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود، کولر گازی را جهت تعمیر به کارگاه تحویل می دهید. پس از اتمام تعمیرات کولرگازی زانتی، هماهنگی های لازم برای دریافت کولر گازی با شما انجام خواهد شد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد برای تعمیرات کولر گازی زانتی

برای تعمیر به موقع و جلوگیری از آسب به کولرگازی به شما پیشنهاد می کنیم با نمایندگی های مجاز تماس بگیرید. زیرا همانطور که گفته شد، در نمایندگی های معتبر از تکنسین های تجربه و حرفه ای برای ارائه خدمات استفاده می شود.

  1. ارائه خدمات نصب صحیح، تست و بررسی عدم وجود مشکل
  2. استفاده از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر
  3. در صورت عدم وجود قطعات فابریک استفاده از قطعات با کیفیت بالا
  4. کوتاه ترین زمان برای قبت درخواست و پیگیری اعزام تکنسین به محل شما
  5. کلیه خدمات و قطعات مورد استفاده در تعمیرات کولرگازی زانتی توسط تکنسین های آی پی امداد از 3 تا 12 ماه گارانتی می شود.
  6. در صورت بروز هر گونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد و هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.
  7. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد.
  8. هزینه تعمیرات کولر گازی زانتی در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.

ویژگی های مهم یک تعمیرکار کولرگازی زانتی در آی پی امداد چیست؟

تفاوتی ندارد به دنبال نصب و یا تعمیر کولرگازی زانتی باشید. مرکز تعمیرات آی پی امداد تمام خدمات را پشتیبانی می کند و بهترین، قابل اعتمادترین، سریع ترین گزینه ها را برای رفع نیاز شما ارائه میکند. برای تعمیر کولر گازی زانتی توصیه می‌شود از تعمیرکارانی باتجربه و حرفه‌ای استفاده کنید و از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری کنید.

مهمترین مزیت آی پی امداد نسبت به دیگر نمایندگی ها، کارشناسان و تعمیرکاران حرفه‌ای را دارد و همواره برای شناخت مشکلات و آموزش رفع آنها در حال برگزاری دوره برای تکنسین ها میباشد تا دانش فنی آن ها را به روز نگهدارد. این امر باعث می‌شود به سرعت و به بهترین نحو مشکل کولر گازی شما را حل کنند. در آی پی امداد، اعتماد شما برای ما ارزشمند است.

چقدر زمان لازم است تا تعمیر کولرگازی زانتی انجام شود؟

زمان نصب، سرویس و تعمیر با یک دیگر متفاوت است. اینکه شما برای کدام یک از موارد ثبت درخواست کرده اید در زمان نیز تاثیرگذار است مدت زمان نصب و سرویس با توجه به مهارت تکنسین بسیار کوتاه است ولی برای انجام تعمیرات کولرگازی زانتی پیش از بررسی کولر گازی نمی توان مدت زمان تعمیر را تعیین کرد، عوامل زیادی در زمان تعمیر موثر هستند و تکنسین های آی پی امداد با توجه به مهارتی که دارند پس از بررسی و عیب یابی اسپیلت زانتی، زمان تقریبی تعمیر را به شما اطلاع می دهند.

موارد تاثیرگذار بر مدت زمان تعمیر کولرگازی زانتی

  1. مهارت تکنسین
  2. مدت زمان عیب یابی
  3. تعمیر قطعات
  4. تعویض قطعات

در صورت نیاز به تعویض قطعه، جابجایی کولر گازی و زمان مورد نیاز برای تست نهایی، زمان تعمیر افزایش می یابد. در حالی که تعمیر کولر گازی زانتی در محل بسیار سریعتر انجام می شود. برای انتقال کولر گازی باید زمان ارسال و دریافت را به زمان تعمیرات کولرگازی زانتی اضافه کنید. کاربران گرامی آی پی امداد، میانگین مدت زمان تعمیرات کولر گازی زانتی 72 ساعت کاری می باشد.

آیا با سرویس های دوره ای می توان از خرابی کولر گازی زانتی جلوگیری کرد؟

سرویس های دوره ای نه تنها از خرابی پیشگیری میکند بلکه در کاهش هزینه های نگهداری نیز تاثیرگذار است. در صورتی که در کارایی کولرگازی نقصی را مشاهده کردید، بهتر است هرچه سریعتر با نمایندگی های مجاز سرویس و تعمیر کولرگازی زانتی تماس بگیرید و مورد را اطلاع دهید. از جمله مشکلاتی که برای کولرگازی ها پیش می آید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بوی بد از کولر گازی
  2. چکه کردن آب
  3. کاهش میزان سرما
  4. صدای بلند و ناهنجار
  5. عدم کار کردن کولرگازی
  6. اورلود کولرگازی
  7. کولر گازی روشن نمی‌ شود.
  8. کولر گازی روشن می‌شود ولی کار نمی‌ کند.
  9. کولر گازی یک سره کار می‌ کند.

 راهنمای عیب یابی مشکلات کولرگازی زانتی

برخی از ایرادات و مشکلاتی که برای کولر گازی زانتی به وجود می آید رایج است و با رعایت نکاتی می توان از بروز این مشکلات جلوگیری کنید. همچنین در صورت مشاهده هر یک از موارد می توانید برای رفع آنها با آی پی امداد در تماس باشید.

عیب یابی بوی بد کولر گازی زانتی

در صورتی که بوی بدی از کولرگازی می آید موارد زیر را بررسی کنید:

  1. لوله ها و سینی کولرگازی را چک کنید تا دچار آب گرفتگی نشده باشد.
  2. ممکن است به علت نشت آب پشت کولرگازی دچار کپک زدگی باشد.
  3. فیلتر ها را نیز بررسی کنید.

تعمیر مشکل کاهش میزان سرمای کولرگازی زانتی

  1. کاهش میزان گاز موجود در کولرگازی
  2. کثیفی فیلتر
  3. وجود مشکل در کمپرسور و ضعیف شدن آن

رفع مشکل صدای بلند و ناهنجار کولرگازی زانتی

  1. کثیفی فیلتر و اواپراتورها
  2. کم شدن گاز
  3. سستی قطعات
  4. کارنکردن فن
  5. خرابی پروانه
  6. خرابی بلبرینگ

عیب یابی عدم کار کردن کولرگازی زانتی

  1. مشکل در اتصالات برق
  2. ایراد در برد الکترونیکی
  3. خرابی کمپرسور
  4. اصلی ترین دلیل خرابی کولر گازی آمپرکشی می‌باشد.

 هزینه تعمیرات کولر گازی زانتی چقدر است؟

همانطور که گفته شد، نصب، سرویس و تعمیر کولرگازی زانتی کار ساده ای نیست و برای انجام کارها نیاز به تکنسینی حرفه ای دارید، اما مهمترین بخش پس از تعمیرات هزینه است. هزینه تعمیرات کولر گازی زانتی در نمایندگی مجاز و مرکزی آی پی امداد بسیار کم و مقرون به‌ صرفه است. از آنجایی که نرخ تعمیرات توسط اتحادیه و نهادهای ناظر از پیش تعیین شده است و آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه کشوری تعمیرات لوازم خانگی می باشد و تمام هزینه های دریافتی از تعمیرات مطابق با تعرفه های اتحادیه است. هزینه تعمیر کولر گازی زانتی شامل دو قسمت است:

  1. هزینه ثابت: هزینه نصب سرویس و تعمیر تکنسین
  2. هزینه متغیر: هزینه قطعات

توجه داشته باشید که هزینه قطعات با توجه به مدل کولرگازی تفاوت دارد. هرچه مدل بالاتر باشد هزینه قطعات بیشتر است.

در صورت استفاده از خدمات تعمیر کولر گازی زانتی آی پی امداد تا 75% در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد