تعمیر کولر گازی جنرال مکس

سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال مکس در آی پی امداد توسط تکنسین های مجرب و کارآزموده همراه با گارانتی 3 الی 12 ماه، قطعات اصل و فاکتور رسمی در تمامی مناطق تهران برای مشتریان در محل انجام می شود.

بازه هزینه تعمیرات کولرگازی جنرال مکس: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر کولر گازی جنرال مکس

جنرال مکس یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید کولر گازی است. اما حتی بهترین دستگاه‌ ها نیز ممکن است با گذشت زمان یا استفاده نادرست دچار مشکلاتی مانند روشن نشدن، سرمایش ضعیف، نشت آب، صداهای عجیب و ... شوند. اگر کولر گازی جنرال مکس شما با یکی از این مشکلات مواجه شده است، تعمیرکاران ماهر آی پی امداد آماده‌ اند تا دستگاه شما را عیب‌ یابی و تعمیر کنند. مجموعه آی پی امداد یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تعمیر کولر گازی جنرال مکس در تهران بوده و همواره خدماتی سریع، باکیفیت و مقرون به صرفه را به شما ارائه خواهد داد. بنابراین در صورت خرابی کولرگازی و اسپیلت دیواری، ایستاده و پنجره ای جنرال مکس خود می توانید برای تعمیر دستگاه با گارانتی تا 12 ماه و قطعات اورجینال از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید. برای استفاده از این خدمات نیز می توانید با شماره های 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل نمایید.

کلیه خدمات تعمیر کولر گازی جنرال مکس در آی پی امداد دارای 3 الی 12 ماه گارانتی معتبر می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370

نحوه تماس با شماره نمایندگی کولر گازی جنرال مکس در تهران و ثبت درخواست

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال مکس در تهران به شرح زیر است:

  • شما می توانید درخواست تعمیر کولر گازی جنرال مکس خود را به صورت آنلاین از طریق وب سایت آی پی امداد ثبت کنید.
  • همچنین می توانید به صورت تماس تلفنی با شماره 02158941 یا 02191093903 اقدام به ثبت درخواست تعمیرات کولر گازی جنرال مکس خود نمایید.
  • کارشناسان آی پی امداد در تمامی روزهای هفته و به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

فرآیند ارائه خدمات تعمیر کولر گازی جنرال مکس در آی پی امداد

  1. پس از تماس، مشخصات شما در سامانه ثبت شده و کد اشتراک به همراه آدرس پنل کاربری به تلفن همراه شما پیامک می شود.
  2. شما می توانید از طریق پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد به فاکتور، مدت گارانتی، مشخصات تعمیرکار یا تعمیرگاه، زمان حضور تکنسین در محل و ... دسترسی داشته باشید.
  3. همچنین امکان امتیاز دهی به تعمیرکار و ارتباط آنلاین با واحد پیگیری و پشتیبانی در پنل کاربری مشتریان نیز وجود دارد.
  4. تعمیرکار کولر گازی جنرال مکس طبق زمابندی تعیین شده و با قطعات فابریک برای تعمیر دستگاه در محل شما حاضر می شود.
  5. پس از اتمام خدمات، فاکتور و همچنین گارانتی رسمی 3 الی 12 ماه تقدیم شما عزیزان می شود.
  6. در نهایت نظرسنجی در خصوص رضایت از خدمات ارائه شده از سوی کارشناسان واحد پشتیبانی مجموعه آی پی امداد انجام می شود.
  7. لازم به ذکر است که از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی، یک کارشناس در پنل کاربری به صورت 24 ساعته از شما پشتیبانی خواهد کرد.

با بهره مندی از خدمات تعمیرکار آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیر کولرگازی جنرال مکس خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر کولر گازی جنرال مکس در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر کولر گازی جنرال مکس

یکی از نگرانی‌های اصلی مشتریان هنگام خرابی کولر گازی جنرال مکس، هزینه تعمیر یا تعویض قطعات آن است. آی پی امداد با ارائه خدمات تعمیر کولر گازی جنرال مکس با قیمتی کاملا شفاف و مطابق با نرخ اتحادیه، خیال شما را از بابت هزینه‌ها راحت می‌کند. قبل از انجام هرگونه تعمیری، تکنسین‌های مجرب ما دستگاه شما را به دقت بررسی کرده و هزینه دقیق را به شما اعلام خواهند کرد تا بتوانید با اطمینان خاطر تصمیم‌گیری کنید. متخصصان مجموعه آی پی امداد با بهره‌گیری از قطعات اصلی و باکیفیت، کولر گازی شما را در کمترین زمان ممکن تعمیر خواهند کرد.

جدول هزینه خدمات

قطعات کولرگازیهزینه تعمیرات کولرگازی
خازن235/000 الی 350/000 تومان
برد الکترونیکیقیمت روز
ترانس برد350/000 الی 470/000 تومان
شیر برقی395/000 الی 550/000 تومان
سنسور یونیت داخلی195/000 الی 270/000 تومان
بلوور یونیت داخلیقیمت روز
کمپرسورقیمت روز
بلبرینگ فن495/000 الی 750/000 تومان
سنسور پایپ195/000 الی 280/000 تومان
کنتاکتور230/000 الی 390/000 تومان
لوله موییقیمت روز
شیر رفت و برگشت290/000 الی 370/000 تومان
مهره لوله رفت و برگشت170/000 الی 230/000 تومان
قطعات یونیت داخلی380/000 الی 500/000 تومان
روغن کمپرسور395/000 الی 490/000 تومان
لوله کشیمطابق با قیمت روز محاسبه می گردد
نصب280/000 الی 890/000 تومان
سرویس650/000 الی 900/000 تومان
جابجایی790/000 الی 1/050/000 تومان
رفع لرزش یونیت داخلی و خارجی380/000 الی 450/000 تومان
رفع نشتی گاز و وکیوم270/000 الی 340/000 تومان
شستشوی کامل مدار195/000 الی 310/000 تومان
فیلتر درایر145/000 الی 190/000 تومان
شارژ گاز1/150/000 الی 1/900/000 تومان
نمایش بیشتر

کدام مدل ها و مشکلات کولرگازی جنرال مکس در آی پی امداد تعمیر می شود؟

مجموعه آی پی امداد با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، آماده ارائه خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی جنرال مکس به شما عزیزان است. متخصصان مجرب ما در آی پی امداد قادر به عیب‌یابی و تعمیر انواع مدل‌های کولر گازی جنرال مکس هستند:

  • انواع کولرهای گازی و اسپلیت ایستاده، پرتابل و پنجره‌ای جنرال مکس

با گذشت زمان، کولر گازی شما ممکن است با مشکلاتی مانند عدم سرمایش کافی، نشت گاز مبرد، ایجاد صداهای عجیب، یخ زدن لوله‌ها، روشن نشدن دستگاه و … مواجه شود. این مشکلات اگر به موقع برطرف نشوند، علاوه بر کاهش کارایی دستگاه، ممکن است به قطعات دیگر نیز آسیب برسانند. آی پی امداد با تیمی از تکنسین‌های متخصص و مجرب، آماده ارائه خدمات تعمیر کولر گازی جنرال مکس شما در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت است. ما با استفاده از قطعات اورجینال و تجهیزات پیشرفته، تمامی مشکلات کولر گازی شما را برطرف کرده و عمر مفید آن را افزایش می‌دهیم.

خدمات تعمیرکار کولر گازی جنرال مکس در آی پی امداد

متخصصین مجموعه آی پی امداد به دلیل برخورداری از دانش و تجربه لازم، می توانند کلیه ایرادات این دستگاه را با بهترین کیفیت برطرف نموده و انواع خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال مکس را با استفاده از قطعات اورجینال به مشتریان ارائه نمایند.

رفع ارور کولر گازی جنرال مکس

ارورهای کولر گازی جنرال مکس اغلب دلایل مختلفی دارند و هر کدام نشانه‌ای از یک مشکل خاص در سیستم کولر هستند. تکنسین‌های متخصص آی پی امداد با استفاده از تجهیزات پیشرفته، علت دقیق این ارورها را تشخیص می‌دهند. پس از شناسایی مشکل، اقدامات لازم برای رفع آن انجام می‌شود که شامل تعویض قطعات معیوب، شارژ گاز، رفع نشتی و… می‌شود. همچنین، می‌توانید از مشاوره متخصصان این مجموعخ برای استفاده صحیح و نگهداری بهتر از کولر گازی جنرال مکس خود بهره‌مند شوید. رایج‌ترین ارورهای کولر گازی جنرال مکس و دلایل آن‌ها را در ادامه ذکر کرده ایم:

  • E1: مشکل در سنسور دمای اواپراتور
  • E2: ایراد در سنسور دمای کندانسور
  • E3: خرابی سنسور جریان هوا
  • E6: مشکل در موتور فن داخلی
  • E7: مشکل در موتور فن خارجی
  • E8: ایراد در کمپرسور
  • E9: مشکل در سنسور دما

رفع ارور کولر گازی جنرال مکس

تعمیر و تعویض کمپرسور کولر گازی جنرال مکس

کمپرسور کولر گازی جنرال مکس گاز مبرد را در سیستم به گردش درآورده و با جذب گرمای محیط داخلی و دفع آن به بیرون، هوای خنک و مطبوعی را برای شما فراهم می‌کند. هرگونه اختلال در عملکرد کمپرسور، می‌تواند منجر به کاهش کارایی کولر گازی جنرال مکس و عدم تامین هوای خنک مورد نیاز شود. اگر کولر گازی جنرال مکس شما روشن نمی‌شود یا به طور متناوب گرم و سرد کار می‌کند، احتمالاً مشکل از کمپرسور آن است. در صورتی که کمپرسور کولر گازی جنرال مکس شما دچار مشکل شده باشد، تعمیر آن ممکن است گزینه مناسبی نباشد، زیرا هزینه زیادی در بر داشته و دوام چندانی ندارد. تعویض کمپرسور با یک قطعه نو، بهترین راه حل برای بازیابی عملکرد مطلوب کولر گازی است.

تعمیر و تعویض کمپرسور کولر گازی جنرال مکس

تعمیر برد کولر گازی جنرال مکس

برد کولر گازی جنرال مکس مغز متفکر این دستگاه است. این قطعه مهم وظیفه کنترل تمام عملکردهای کولر از جمله روشن و خاموش شدن، تنظیم دما و سرعت فن را بر عهده دارد. خرابی برد می‌تواند منجر به اختلالات متعددی از جمله روشن و خاموش شدن ناگهانی، عدم رسیدن به دمای تنظیم شده و حتی توقف کامل کولر شود. به همین دلیل، تعمیر یا تعویض برد باید توسط تکنسین متخصص انجام شود تا از عملکرد صحیح و طول عمر بیشتر دستگاه اطمینان حاصل شود.

تعویض فن کولر گازی جنرال مکس

فن ظیفه گردش هوا را بر عهده دارد و بدون آن، دستگاه شما قادر به ایجاد هوای خنک مطلوب نخواهد بود. خرابی یا کارکرد نادرست فن می‌تواند به کاهش چشمگیر کارایی کولر گازی و حتی آسیب رساندن به سایر قطعات منجر شود. کولر گازی جنرال مکس شما ممکن است به دلایل مختلفی مانند سوختن موتور فن، خرابی خازن راه انداز، مشکل در برد کنترل، گیر کردن پره‌های فن یا قطع شدن سیم‌کشی، با مشکل کار نکردن فن مواجه شود. این مشکلات اغلب با کاهش قدرت سرمایشی یا عدم خنک شدن محیط همراه هستند. در صورت آسیب دیدن شدید فن، تعویض آن با یک قطعه اصلی و با کیفیت، تنها راه حل موثر برای بازگرداندن کارایی کولر گازی شما خواهد بود.

تعویض فن کولر گازی جنرال مکس

تعویض خازن کولر گازی جنرال مکس

خازن کولرگازی وظیفه راه اندازی کمپرسور و به حرکت درآوردن چرخه سرمایشی را بر عهده دارد. با این حال، مانند هر قطعه دیگری، خازن نیز عمر مفیدی دارد. با گذشت زمان و استفاده مداوم، ممکن است دچار خرابی شده و باعث اختلال در عملکرد کولر گازی‌ شود. علائمی مانند روشن نشدن یا اتومات نکردن کولر گازی، می‌تواند نشانه‌ای از خرابی خازن باشد. در چنین شرایطی، بهتر است به یک تکنسین مجرب مراجعه کنید تا با تعویض به موقع خازن، از عملکرد بی‌نقص کولر گازی جنرال مکس خود اطمینان حاصل کنید.

تعمیر ریموت کنترل کولر گازی جنرال مکس

هنگامی که ریموت کنترل کولر گازی جنرال مکس شما به درستی کار نمی کند، ممکن است با مشکلاتی مانند عدم پاسخگویی ریموت و کارکرد نادرست دکمه ها مواجه شوید. تعمیر ریموت کنترل به معنای عیب یابی و رفع مشکلات موجود در آن است. این کار ممکن است شامل تعویض باتری، تعمیر کلیدهای معیوب، تعویض قطعات الکترونیکی آسیب دیده و یا حتی برنامه ریزی مجدد ریموت باشد. تعمیرکار متخصص با استفاده از تجهیزات تخصصی، مشکل اصلی ریموت را شناسایی کرده و آن را رفع می کند.

تعمیر ریموت کنترل کولر گازی جنرال مکس

شارژ گاز کولر گازی جنرال مکس

اگر کولر گازی جنرال مکس شما به خوبی خنک نمی‌کند، ممکن است نیاز به شارژ گاز داشته باشد. شارژ گاز باید توسط تکنسین متخصص انجام شود تا به دستگاه آسیب نرسد. با گذشت زمان، نشتی در سیستم کولر گازی ممکن است باعث کاهش گاز مبرد شود. کمبود گاز علاوه بر کاهش سرمایش، مصرف انرژی را هم افزایش می‌دهد و حتی می‌تواند باعث یخ‌زدگی برخی از قطعات شود. برای رفع این مشکل، با تکنسین متخصص آی پی امداد تماس بگیرید.

سرویس کولر گازی جنرال مکس

سرویس دوره‌ای کولر گازی جنرال مکس، تضمینی برای افزایش طول عمر، بهبود عملکرد و کاهش هزینه‌های تعمیر است. نگهداری از کولر گازی جنرال مکس با انجام سرویس‌های دوره‌ای، نه تنها به افزایش کارایی دستگاه کمک می‌کند، بلکه از بروز مشکلات جدی و هزینه‌های سنگین در آینده نیز جلوگیری می‌کند. سرویس کولر گازی جنرال مکس شامل تمیز کردن فیلترها، شستشوی کویل‌ها، بررسی گاز مبرد، روغن کاری قطعات متحرک، بررسی اتصالات برقی و چک کردن کمپرسور می‌شود. سرویس کاران متخصص و مجرب آی پی امداد همراه با تجهیزات پیشرفته می توانند سرویس کولرگازی و اسپیلت جنرال مکس را با بهترین کیفیت انجام دهند.

سرویس کولر گازی جنرال مکس

نصب کولر گازی جنرال مکس

برای بهره‌مندی حداکثری از کولر گازی جنرال مکس خود، انتخاب یک نصاب حرفه‌ای و مجرب گام نخست است. متخصصان آی پی امداد با تسلط کامل بر ساختار و استانداردهای نصب کولرهای گازی جنرال مکس، تضمین‌کننده نصب اصولی و کارآمد دستگاه شما هستند. مراحل نصب کولر گازی جنرال مکس در آی پی امداد به شرح زیر است:

  • یونیت‌های داخلی و خارجی کولر گازی در مکانی قرار می‌گیرند که جریان هوا به راحتی برقرار شود و آسیبی به دستگاه وارد نشود.
  • برای عبور لوله‌های مسی و کابل برق، سوراخی با اندازه مناسب در دیوار ایجاد می‌شود.
  • یونیت داخلی بر روی دیوار نصب شده و اتصالات برقی آن با دقت برقرار می‌شود.
  • یونیت خارجی در محلی مناسب و دور از دسترس کودکان نصب می‌شود.
  • لوله‌های مسی به یونیت‌ها متصل شده و به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی، عایق‌کاری می‌شوند.
  • قبل از روشن کردن دستگاه، سیستم به طور کامل تخلیه شده و گاز مبرد مورد نیاز با دقت به آن شارژ می‌شود.
  • پس از اتمام مراحل نصب، دستگاه راه‌اندازی شده و عملکرد آن به طور کامل بررسی می‌شود.

نمایندگی کولر گازی جنرال مکس در تهران

آی پی امداد با گسترش شبکه نمایندگی‌های تعمیر در سراسر شهر، آسایش و راحتی مشتریان را در اولویت قرار داده است. این پوشش گسترده، دسترسی به خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی را برای ساکنین شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز شهر تسهیل کرده و باعث شده تا تعمیرکاران در کمترین زمان ممکن به محل شما برسند. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز و در تمام ایام هفته، با ثبت درخواست در آی پی امداد، از خدمات تعمیرات کولر گازی جنرال مکس بهره‌مند شوید.

تعمیر کولرگازی جنرال مکس در محل

با توجه به حجم و وزن بالای کولرهای گازی و دشواری جابه‌جایی آن‌ها، بهره‌مندی از خدمات تعمیر کولر گازی جنرال مکس در محل، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل و نقل، آسایش و آرامش بیشتری را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. در ادامه به مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات کولر گازی جنرال مکس در محل می‌پردازیم:

  • با ارائه خدمات در محل، کولر گازی شما در معرض خطرات ناشی از حمل و نقل قرار نمی‌گیرد.
  • می‌توانید به صورت مستقیم بر عملکرد تکنسین و نحوه تعمیر کولر گازی خود نظارت داشته باشید.
  • با حذف مراحل حمل و نقل، زمان تعمیر کاهش یافته و در نتیجه هزینه‌های جانبی نیز کاهش می‌یابد.
  • تکنسین‌های مجرب، علاوه بر رفع مشکل کولر گازی، نکات مهم در نگهداری و استفاده صحیح از دستگاه را نیز به شما آموزش می‌دهند.

تعمیر کولرگازی جنرال مکس در محل

چرا از خدمات تعمیرات کولر گازی جنرال مکس در آی پی امداد استفاده کنیم؟

آی پی امداد با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و مجوز رسمی از اتحادیه، به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات کولر گازی جنرال مکس در تهران شناخته می‌شود. تکنسین‌های متخصص و کارآزموده ما با دانش فنی روزآمد و تجربه طولانی در تعمیر انواع مدل‌های کولر گازی جنرال مکس، آماده‌اند تا دستگاه شما را با بالاترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر کنند. مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد شامل موارد زیر است:

  • ارائه خدمات باکیفیت با استفاده از بهترین و بروزترین تجهیزات
  • استفاده از قطعات فابریک و اصل
  • مشاوره رایگان تلفنی پیش از حضور تکنسین
  • هزینه مقرون به صرفه مطابق با تعرفه های اتحادیه
  • اختصاص پنل کاربری مخصوص به مشتریان
  • ارائه فاکتور و گارانتی 90 الی 365 روز
  • پشتیبانی آنلاین مشتریان در پنل کاربری

عیب یابی مشکلات کولر گازی جنرال مکس

کولرگازی مانند سایر لوازم خانگی پراستفاده ممکن است با گذشت زمان با ایرادات و مشکلات مختلفی مواجه شود. برخی از انواع این خرابی ها تنها با برخورداری از اندکی دانش فنی به راحتی قابل حل بوده و نیازی به اقدام برای تعمیرات کولرگازی جنرال مکس نخواهد بود. در صورتی که مشکل اسپیلت شما مربوط به قطعات اصلی بوده و قابل رفع نباشد، می توانید از خدمات آی پی امداد برای رفع آن استفاده نمایید.

خنک نکردن کولر گازی جنرال مکس

  • با گذشت زمان، گاز مبرد ممکن است از سیستم نشت کرده و مقدار آن کاهش یابد. این کاهش باعث می‌شود کولر نتواند سرمای کافی تولید کند.
  • فیلترهای کثیف و مسدود شده مانع از جریان آزاد هوا می‌شوند و عملکرد کولر را به شدت کاهش می‌دهند.
  • کمپرسور قلب کولر است و اگر به درستی کار نکند، کولر قادر به تولید سرما نخواهد بود.
  • فن‌های کولر وظیفه گردش هوا را بر عهده دارند. اگر یکی از فن‌ها خراب شود یا به درستی کار نکند، کولر نمی‌تواند هوای خنک را به محیط پخش کند.

خنک نکردن کولر گازی جنرال مکس

روشن نشدن کولر گازی جنرال مکس

  • ابتدا فیوزهای کولر و فیوز اصلی ساختمان را بررسی کنید.
  • مطمئن شوید که پریز برق سالم است و اتصال خوبی برقرار شده است.
  • سیم‌کشی داخلی کولر نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد.
  • کمپرسور به عنوان قلب کولر، در صورت خرابی می‌تواند باعث توقف کارکرد دستگاه شود.
  • همچنین، مشکل در برد الکترونیکی نیز می‌تواند علت این مشکل باشد.

آبریزی از کولر گازی جنرال مکس

  • یکی از اصلی‌ترین دلایل چکه کردن آب از کولر گازی، گرفتگی لوله تخلیه است. ذرات گرد و غبار و آلودگی‌های محیطی می‌توانند این لوله را مسدود کرده و مانع از تخلیه آب شوند.
  • در برخی موارد، به دلیل کمبود گاز مبرد یا گرفتگی لوله مویی، قسمتی از سیستم کولر گازی جنرال مکس یخ می‌زند. این یخ‌ها هنگام آب شدن باعث چکه کردن آب می‌شوند.
  • نصب نادرست کولر گازی، به ویژه شیب ندادن کافی دستگاه، می‌تواند باعث جمع شدن آب در قسمت‌های مختلف دستگاه و در نهایت چکه کردن آن شود.
  • اگر سینی زیر یونیت داخلی دستگاه شکسته یا ترک خورده باشد، آب جمع شده در آن به بیرون نشت می‌کند.

آبریزی از کولر گازی جنرال مکس

خاموش شدن ناگهانی کولر گازی جنرال مکس

  • اگر فیوز کولر گازی جنرال مکس شما بسوزد، جریان برق قطع شده و کولر کار نخواهد کرد.
  • برای رفع این مشکل، باید فیوز سوخته را تعویض کنید.
  • همچنین، اتصالات برق کولر را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی به پریز وصل شده‌اند و آسیبی ندیده‌اند.
  • اگر کمپرسور کولر به دلیل کارکرد طولانی مدت یا کثیفی بیش از حد گرم شود، ممکن است به طور خودکار خاموش شود.
  • علاوه بر این، اگر ترموستات به درستی کار نکند، ممکن است کولر به طور مداوم روشن و خاموش شود یا اصلاً روشن نشود.

کار نکردن فن کولر گازی جنرال مکس

  • خازن یکی از قطعات کلیدی در کولر گازی است که به راه اندازی موتور فن کمک می‌کند. اگر خازن خراب شود، فن نمی‌چرخد.
  • موتور فن قلب سیستم خنک‌کننده است. هرگونه مشکل در موتور باعث توقف کار فن می‌شود.
  • برد الکترونیکی فرمان‌های لازم برای کارکرد کولر گازی را صادر می‌کند. هرگونه اختلال در این برد می‌تواند باعث توقف فن شود.
  • گرد و غبار زیاد می‌تواند روی عملکرد فن تأثیر منفی بگذارد و حتی باعث گیر کردن آن شود.

صدای غیرعادی کولر گازی جنرال مکس

  • نصب نادرست کولر گازی جنرال مکس می‌تواند باعث لرزش دستگاه و ایجاد صداهای اضافی شود.
  • کمپرسور یکی از اجزای اصلی کولر گازی جنرال مکس است و خرابی یا ساییدگی آن می‌تواند صدای زیادی تولید کند.
  • مسدود شدن فیلترهای هوا و کندانسور در کولر گازی جنرال مکس باعث کاهش جریان هوا و افزایش فشار می‌شود که در نتیجه صدای دستگاه را بیشتر می‌کند.
  • خرابی یا سایش فن‌های کولر گازی جنرال مکس نیز می‌تواند باعث ایجاد صداهای غیرعادی شود.
  • وجود نشتی یا خمیدگی در لوله‌های گاز کولر گازی جنرال مکس می‌تواند باعث ایجاد لرزش و صدا شود.

صدای غیرعادی کولر گازی جنرال مکس

داغ شدن کمپرسور کولر گازی جنرال مکس

  • یکی از مهم‌ترین دلایل داغ شدن کمپرسور، کثیف بودن کندانسور است.
  • کمبود گاز مبرد باعث می‌شود کمپرسور بیشتر کار کند تا بتواند دمای محیط را کاهش دهد. این فشار اضافی بر روی کمپرسور باعث داغ شدن آن می‌شود.
  • اگر فن کندانسور خراب شود، گاز داغ به خوبی خنک نمی‌شود و کمپرسور مجبور می‌شود بیشتر کار کند.
  • مسدود شدن لوله‌های مویی باعث کاهش جریان مبرد می‌شود و در نتیجه کمپرسور مجبور می‌شود با فشار بیشتری کار کند.
  • ولتاژ نامناسب برق می‌تواند باعث افزایش جریان مصرفی کمپرسور و در نتیجه داغ شدن آن شود.
  • در برخی موارد، داغ شدن کمپرسور می‌تواند نشانه‌ای از خرابی داخلی آن باشد.

برفک زدن کولر گازی جنرال مکس

  • یخ زدن لوله‌های کولر گازی جنرال مکس می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله کمبود گاز مبرد، گرفتگی لوله‌ها یا فیلترها، خرابی ترموستات و مشکلات در سیستم تخلیه آب رخ دهد.
  • کاهش گاز مبرد باعث کاهش دما و تشکیل برفک می‌شود، در حالی که گرفتگی‌ها مانع از گردش مناسب هوا شده و راندمان دستگاه را کاهش می‌دهند.
  • خرابی ترموستات نیز می‌تواند به سرمایش بیش از حد و یخ‌زدگی منجر شود.

برفک زدن کولر گازی جنرال مکس

یکسره کار کردن کولر گازی جنرال مکس

  • سنسور دما وظیفه اندازه‌گیری دمای محیط را دارد.
  • در صورت خرابی این سنسور، کولر گازی ممکن است دمای محیط را بالاتر از حد واقعی تشخیص دهد و به همین دلیل به طور مداوم کار کند.
  • اگر دمای ترموستات را خیلی پایین تنظیم کرده باشید، کولر گازی برای رسیدن به دمای مورد نظر تلاش می‌کند و به طور مداوم کار می‌کند.
  • تنظیم مجدد دمای ترموستات به یک دمای معقول و متناسب با شرایط محیطی می تواند مشکل را رفع کند.
  • در صورت خرابی کمپرسور، کولر گازی قادر به ایجاد سرمایش کافی نخواهد بود و به همین دلیل به طور مداوم کار می‌کند.
  • کاهش گاز مبرد باعث کاهش کارایی کولر گازی و افزایش فشار روی کمپرسور می‌شود. در نتیجه، کولر گازی برای خنک کردن محیط بیشتر کار می‌کند.

سوالات متداول تعمیرات کولر گازی جنرال مکس

مشتریان هنگام استفاده از خدمات تعمیر کولر گازی جنرال مکس خود در آی پی امداد، سوالاتی را مطرح می کنند که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم:

پس از پایان کار تعمیر کولر گازی جنرال مکس، تکنسین های آی پی امداد به شما گارانتی معتبر 3 الی 12 ماه ارائه خواهند داد.

هزینه های تعمیر کولر گازی جنرال مکس در مجموعه آی پی امداد براساس فاکتورهایی چون نوع خرابی، مدل دستگاه، قطعات معیوب و ... متغیر می باشد و پس از عیب یابی دستگاه توسط تکنسین متخصص تعیین می شود.

بله، در مجموعه آی پی امداد برای تعمیرات کولر گازی جنرال مکس شما از قطعات اصلی استفاده می گردد.

شما کاربران گرامی می توانید برای تعمیرات کولر گازی جنرال مکس خود از طریق شماره 02158941 با کارشناسان آی پی امداد تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
در بحث‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محمدرضا زمانیان 21 مهر 1403

    کولر گازی اسپیلت دیواری جنرال مکس دارم موقع کار کولر ، پرتاب باد کم و زیاد میشه. موقع استارت کولر هم ذرات نرم جامد ریز سیاه رنگ از جلو پرتاب میشه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 22 مهر 1403

      درود، دستگاه نیاز به سرویس کامل دارد و لازم است کندانسور، اواپراتور و بلوور فن تمیز شود.

      پاسخ دادن