logo logo تعمیر چرخ گوشت بونیتو با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر چرخ گوشت بونیتو

تعمیر چرخ گوشت بونیتو
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر چرخ گوشت بونیتو به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در این مطلب از آی پی امداد در مورد علت خرابی و نحوه تعمیر چرخ گوشت بونیتو صحبت می کنیم و مزایای استفاده از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد را برای انجام تعمیرات چرخ گوشت بونیتو شرح خواهیم داد. تعمیر چرخ گوشت بونیتو در مرکز مجاز آی پی امداد با استفاده از قطعات اورجینال و تجهیزات مدرن انجام می شود. عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت بونیتو یکی از خدماتی است که توسط نمایندگی مجاز آی پی امداد به مشتریان ارائه می گردد. کارشناسان مرکز تعمیرات چرخ گوشت بونیتو در آی پی امداد بستر ارائه خدمات را در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با بهترین کیفیت ممکن برای مشتریان عزیز فراهم کرده اند.

با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیرات چرخ گوشت بونیتو صرفه جویی کنید.

ثبت درخواست برای تعمیر چرخ گوشت بونیتو در تهران

آی پی امداد سه راه ارتباطی برای شهروندان تهرانی برای تماس و ثبت سفارش تعمیر چرخ گوشت بونیتو فراهم کرده است.

  • تماس با شماره تلفن مرکز 02158941 می باشد که در صورت بروز مشکل در عملکرد چرخ گوشت بونیتو می توانید با این شماره تماس گرفته و در صورت نیاز به تعمیر آدرس و مشخصات کامل خود را ثبت نمایید.
  • راه دیگر ارتباط با نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت بونیتو در تهران، ثبت درخواست تعمیر چرخ گوشت بونیتو در سایت آی پی امداد می باشد.
  • روش سوم مراجعه حضوری به محل کارگاه های آی پی امداد است. می توانید به صورت حضوری مراجعه کرده و دستگاه خود را برای تعمیر به کارگاه های آی پی امداد بسپارید.

مراحل پس از ثبت درخواست برای تعمیر چرخ گوشت بونیتو:

  1. پس از تماس برای تعمیر چرخ گوشت بونیتو، نام و زمان حضور تکنسین در پنل کاربری شما در سایت یا پیامک برای شما ارسال می شود.
  2. در اکثر موارد تعمیر چرخ گوشت بونیتو در محل شما انجام می شود.
  3. تمامی خدمات تعمیرات چرخ گوشت بونیتو دارای گارانتی رسمی بین 3 تا 12 ماه می باشد.
  4. در نهایت خدمات مشتریان آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظر شما را در مورد خدمات تعمیر چرخ گوشت بونیتو جویا می شود.

تعمیرات چرخ گوشت بونیتو در تمام مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

اگر به دنبال نمایندگی مطمئن برای تعمیر چرخ گوشت بونیتو در تهران هستید، بهترین گزینه آی پی امداد است. مناطق تحت پوشش آی پی امداد برای ارائه خدمات تعمیرات چرخ گوشت بونیتو در شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب تهران می باشد.

تعمیرات چرخ گوشت بونیتو در شمال تهران

تعمیرات چرخ گوشت بونیتو در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات چرخ گوشت بونیتو در غرب تهران

تعمیر چرخ گوشت بونیتو در غرب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

صادقیه , ستارخان , مرزداران , بلوار فردوس , جنت آباد , شهر زیبا , آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیرات چرخ گوشت بونیتو در مرکز تهران

تعمیر چرخ گوشت بونیتو در مرکز تهران شامل مناطق زیر می باشد:

انقلاب , ولیعصر , یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد , میدان ونک , شیخ بهایی , امیر آباد , کارگر شمالی , شهر آرا , جلال آل احمد و …

تعمیرات چرخ گوشت بونیتو در شرق تهران

تعمیر چرخ گوشت بونیتو در شرق تهران شامل مناطق زیر می باشد:

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , جنت آباد , پیروزی , افسریه , آهنگ , حکیمیه , ارتش , لویزان , شیان , صادقیه , پاسداران و …

تعمیرات چرخ گوشت بونیتو در جنوب تهران

تعمیر چرخ گوشت بونیتو در جنوب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

حافظ , امام خمینی , پونک , ستاری , مهرآباد , شهر ری , باقر شهر , ورامین , عبدل آباد , منیریه , حافظ , شاهپور , نازی آباد , خانی آباد , جوادیه و …

ارائه خدمات پس از فروش چرخ گوشت بونیتو توسط آی پی امداد

مسلما استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی چرخ گوشت بونیتو در هنگام خرابی آن بهترین راه حل محسوب می شود. در صورتی که چرخ گوشت شما دچار خرابی شده است، می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش چرخ گوشت بونیتو استفاده نمایید که برای استفاده از آن باید با شماره روی ضمانت نامه محصول تماس بگیرید.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که شرکت تولیدکننده، چرخ گوشت بونیتو را به مدت محدودی گارانتی می کند. در صورتی که مدت اعتبار گارانتی دستگاه شما به پایان رسیده است، برگه گارانتی را گم کرده اید، مشکل دستگاه شما شامل گارانتی آن نمی شود و یا از خدمات گارانتی استفاده کرده اید، ولی رضایت نداشته اید، می توانید از خدماتی که آی پی امداد برای تعمیر چرخ گوشت بونیتو ارائه می دهد، استفاده نمایید.

تعمیرات چرخ گوشت بونیتو توسط آی پی امداد

با توچه به قابل حمل بودن چرخ گوشت، آی پی امداد به 3 طریق خدمات تعمیرات چرخ گوشت بونیتو را ارائه می دهد:

  1. تعمیر چرخ گوشت بونیتو با حضور تعمیر کار در محل
  2. تعمیرات چرخ گوشت بونیتو در کارگاه مجهز آی پی امداد (دریافت با پیک)
  3. مراجعه حضوری به کارگاه (تحویل و دریافت توسط مشتری)

شما می توانید با توجه به نیاز خود درخواست تعمیر چرخ گوشت بونیتو را از طریق تماس تلفنی و یا سایت آی پی امداد ثبت نمایید.

تعمیر چرخ گوشت بونیتو در محل کار یا منزل

عدم نیاز به جابجایی دستگاه یکی از مهمترین مزایای خدمات تعمیر چرخ گوشت بونیتو در محل است. به طور کلی تمامی مراحل تعمیر و عیب یابی چرخ گوشت بونیتو توسط تعمیرکاران متخصص آی پی امداد در منزل و محل مورد نظر مشتری انجام می شود. با استفاده از این خدمات در زمان و هزینه شما صرفه جویی شده و امکان آسیب به دستگاه نیز به حداقل می رسد. برای استفاده از خدمات تعمیر در محل می توانید با کارشناسان مرکز مجاز آی پی امداد ارتباط برقرار نمایید. پس از تماس و انجام هماهنگی های لازم، تکنسین متخصص در اسرع وقت به محل مورد نظر شما اعزام و اقدامات لازم برای عیب یابی چرخ گوشت بونیتو را انجام می دهد. سپس علت اصلی خرابی چرخ گوشت را به شما اطلاع می دهد.

تعمیرات چرخ گوشت بونیتو در کارگاه آی پی امداد

در صورت نیاز به تجهیزات تخصصی برای تعمیر، عدم امکان حضور تکنسین چرخ گوشت بونیتو در محل شما و موارد این چنینی امکان تعمیر در کارگاه های آی پی امداد فراهم شده است. برای انتقال چرخ گوشت به کارگاه های مجاز آی پی امداد می توانید یکی از روش های زیر را انتخاب کنید:

  • تحویل چرخ گوشت به پیک آی پی امداد برای تعمیر در کارگاه های آی پی امداد

به منظور راحتی شما و عدم نیاز به مراجعه حضوری به کارگاه، پیک آی پی امداد پس از انجام هماهنگی های لازم برای دریافت و تعمیر چرخ گوشت بونیتو، به محل شما مراجعه می کند و برگه رسیدی شامل اطلاعات چرخ گوشت و اطلاعات مشتری را به شما تحویل می دهد و چرخ گوشت را برای تعمیر به کارگاه های آی پی امداد انتقال می دهد.

  • تحویل چرخ گوشت توسط خودتان به کارگاه های آی پی امداد

در صورتی که قصد داشته باشید خودتان چرخ گوشت را به کارگاه آی پی امداد تحویل دهید می توانید پس از دریافت آدرس نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود وچرخ گوشت را به محل کارگاه برده و برگه رسیدی دریافت کنید. پس از اتمام تعمیرات چرخ گوشت بونیتو، هماهنگی های لازم برای دریافت چرخ گوشت با شما انجام خواهد شد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی آی پی امداد برای تعمیرات چرخ گوشت بونیتو چیست؟

چرا بهتر است در زمان خرابی چرخ گوشت بونیتو از خدمات نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت بونیتو در آی پی امداد استفاده کنیم؟ در زیر پاسخ این سوال را بررسی می کنیم:

  1. مشتریان با استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیر چرخ گوشت بونیتو می توانند از کیفیت خدمات مطمئن شوند.
  2. پس از اتمام تعمیرات چرخ گوشت بونیتو ابتدا تمام تست ها از عدم وجود مشکل در دستگاه گرفته می شود و سپس به شما تحویل داده می شود.
  3. از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر چرخ گوشت بونیتو استفاده می شود. در صورت نبود قطعه فابریک، بهترین قطعه با کیفیت جایگزین می شود.
  4. در صورت بروز هر گونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد و هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.
  5. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد. و همچنین عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی است.
  6. هزینه تعمیر چرخ گوشت بونیتو در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.

ویژگی های مهم یک تعمیرکار چرخ گوشت بونیتو در آی پی امداد چیست؟

برای تعمیر چرخ گوشت بونیتو توصیه می‌شود از تعمیرکارانی باتجربه و حرفه‌ای کمک بگیرید.  آی پی امداد همواره با برگزاری دوره های جدید برای پیشرفت مهارت، شناخت انواع فناوری‌ و افزایش اطلاعات تکنسین های خود در انواع مدل های چرخ گوشت می‌شود. این امر باعث می‌شود تا سرعت عمل تکسنین در تشخیص مشکل و تعمیرات چرخ گوشت افزایش یابد. در آی پی امداد، اعتماد شما برای ما ارزشمند است. از ویژگی های مهم یک تعمیرکاز چرخ گوشت بونیتودر آی پی امداد شامل موارد زیر است:

  • آموزش‌ دیده و باتجربه
  • سابقه کاری بالا
  • دانش تخصصی و حرفه ای
  • وقت ‌شناس
  • آشنایی با اصول تعمیرات
  • مسئولیت ‌پذیر
  • وظیفه‌ شناس

چقدر زمان لازم است تا تعمیرات چرخ گوشت بونیتو توسط تکنسین آی پی امداد انجام شود؟

شرکت آی پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز چرخ گوشت بونیتو با کادری مجرب و متخصص اقدام به عیب یابی و تعمیرات لوازم خانگی در کمترین زمان ممکن می نماید. پس از بررسی و عیب یابی چرخ گوشت بونیتو، زمان تقریبی تعمیر به شما اعلام می شود. در صورت نیاز به تعویض قطعه، جابجایی چرخ گوشت، زمان مورد نیاز برای تعمیر افزایش می یابد. در حالی که تعمیر چرخ گوشت بونیتو در محل بسیار سریعتر انجام می شود. برای انتقال چرخ گوشت باید زمان ارسال و دریافت را به زمان تعمیرات چرخ گوشت بونیتو اضافه کنید. کاربران گرامی آی پی امداد، میانگین مدت زمان تعمیرات چرخ گوشت بونیتو خارج از محل شما 72 ساعت کاری می باشد.

آموزش تعمیرات چرخ گوشت بونیتو در منزل 

همانطور که گفته شد، بعضی از ایراداتی که برای چرخ گوشت پیش می آید را می توانید به راحتی خودتان در منزل رفع کنید و نیازی به پرداخت هزینه اضافی به تعمیرکار چرخ گوشت بونیتو نداشته باشید. البته در صورت وجود مشکل اساسی در دستگاه بهتر است آن را به نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت بونیتو بسپارید. در این بخش به بررسی مشکلات رایج چرخ گوشت بونیتو خواهیم پرداخت:

عیب یابی روشن نشدن و کار نکردن چرخ گوشت بونیتو

  • ابتدا باید پریز و سیم چرخ گوشت را بررسی کنید که دچار قطعی برق نشده باشد.
  • ممکن است مشکل از آرمیچر دستگاه باشد.
  • وجود مشکل در محافظ موتور و یا اتصالات داخلی چرخ گوشت نیز می تواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  • اگر در قطب های هسته چرخ گوشت نیز ایرادی وجود داشته باشد، دستگاه روشن نخواهد شد.

تعمیر مشکل جرقه زدن چرخ گوشت بونیتو

  • برخورد زغال موتور چرخ گوشت به کلکتورها
  • وارد شدن مواد غذایی به داخل موتور چرخ گوشت
  • مشکل در عملکرد موتور چرخ گوشت

رفع مشکل نچرخیدن تیغه های چرخ گوشت بونیتو

  • خرابی کوپلینگ از دلایل اصلی تچرخیدن تیغه است.

عیب یابی پیچیدن گوشت دور تیغه چرخ گوشت بونیتو

  • مونتاژ نادرست قطعات چرخ گوشت
  • کند بودن تیغه و پنجره دستگاه
  • وارد کردن فشار بیش اندازه
  • گرفتگی مسیر چرخ گوشت
  • وجود چربی زیاد در گوشت
  • وجود رگ و پوست در گوشت
  • خراب شدن واشر های چرخ گوشت

عیب یابی کند کار کردن چرخ گوشت بونیتو

  • کند بودن تیغه و یا تمام شدم عمر مفید آن
  • چرخ کردن گوشت یخ زده
  • کند شدن پنجره
  • استفاده از چرخ گوشت برای چرخ کردن میوه و پیاز
  • استفاده از چرخ گوشت برای مدتی طولانی
  • چرخ کردن گوشت دارای پوست و رگ زیاد
  • به کار گیری چرخ گوشت برای چرخ کردن گوشت به همراه استخوان

رفع مشکل نچرخیدن مارپیچ چرخ گوشت بونیتو

  • ممکن است آرمیچر دستگاه آسیب دیده باشد.
  • خرابی  و ساییدگی دنده مارپیچ می تواند علت نچرخیدن آن باشد.
  • ممکن است چرخ دنده دچار مشکل شده باشد.

تعمیر مشکل داغ شدن موتور چرخ گوشت بونیتو

  • از کار افتادن فن موتور
  • نیم سوز شدن موتور

عیب یابی صدای بلند چرخ گوشت بونیتو

  • کند شدن تیغه ها
  • گیر کردن جسم سخت (استخوان) درون مارپیچ
  • فشرده شدن مواد غذایی در قسمت مارپیچ
  • شل شدن مهره اتصال اسکرول

اگر موفق به عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز  آی پی امداد برای تعمیر چرخ گوشت بونیتو تماس بگیرید.

 با رعایت این نکات از خرابی چرخ گوشت بونیتو جلوگیری کنید

با رعایت موارد گفته شده عمر مفید چرخ گوشت بونیتو خود را افزایش دهید و همچنین در صورت وجود هرگونه مشکل سریعا برای تعمیر چرخ گوشت بونیتو خود اقدام کنید.

  1. از قرار دادن تکه های بزرگ گوشت داخل چرخ گوشت خودداری کنید زیرا موتور برای چرخ کردن گوشت باید از قدرت بالایی استفاده کند.
  2. اگر چرخ گوشت سیستم حفاظت حرارتی ندارد، بیش از 15 دقیقه از آن استفاده نکنید زیرا استفاده بیشتر از آن به دستگاه آسیب می رساند.
    اگر پس از چندین ماه استفاده از چرخ گوشت متوجه شدید که دستگاه مانند قبل گوشت را چرخ نمی کند، با تیز کردن تیغه، قدرت محصول را افزایش دهید.
  3. در زمان استفاده از چرخ گوشت بررسی کنید که استخوان درون گوشت نباشد.
  4. از چرخ گوشت فقط برای چرخ کردن گوشت استفاده کنید نه پیاز، سبزیجات، میوه و…
  5. در هر صورت چرخ گوشت را در زمان خالی بودن محفظه روشن نگذارید؛ زیرا در صورت خالی بودن محفظه سرعت چرخش و دور موتور افزایش یافته و حرارت محصول افزایش یافته و قطعات موتور فرسوده می شوند.

 هزینه تعمیرات چرخ گوشت بونیتو چقدر است؟

توجه داشته باشید که آی پی امداد عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی می باشد و تمام هزینه ها از سمت اتحادیه ابلاغ و به آنها نظارت می شود. تکنسین های آی پی امداد موظف اند پس از انجام تعمیرات فاکتور هزینه ریز هزینه ها را به شما تحویل دهند. هزینه تعمیرات چرخ گوشت بونیتو در مرکز نمایندگی مجاز تعمیر آی پی امداد:

  • پیش از حضور تکنسین حدود هزینه برای تعمیر به شما اطلاع داده می شود و از قیمت واقعی پرداخت هزینه ها مطمئن خواهید بود.
  • تعیین دقیق این هزینه تنها پس از بررسی دستگاه شما توسط تعمیرکار چرخ گوشت بونیتو  امکان پذیر است.
  • مدل چرخ گوشت بونیتو نیز بر روی قیمت قطعات تاثیر گذار است مدل های جدیدتر قطعات گرانتری دارند.
  • در صورتی که چرخ گوشت بونیتو شما در دوره گارانتی آی پی امداد باشد هزینه تعمیرات کاهش پیدا می کند و در مواردی رایگان می شود.
  • به دلیل تطابق هزینه های آی پی امداد با نرخ مصوب اتحادیه با استفاده از خدمات این مرکز در پرداخت هزینه های شما تا 75% صرفه جویی میگردد.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد