logo logo تعمیر پنکه بیم با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر پنکه بیم

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر پنکه بیم به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیر پنکه بیم در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران به ارائه خدمات خود می پردازد. شما می توانید به سه روش از خدمات تعمیرگاه مجاز پنکه بیم در آی پی امداد استفاده نمایید: تعمیر در محل، مراجعه به کارگاه و پیک این مجموعه. با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید گارانتی معتبر و فاکتور هزینه ها را دریافت کرده و خیالتان بابت خدمات دریافتی آسوده باشد. شما مشتریان گرامی می توانید با استفاده از خدمات مجموعه آی پی امداد گارانتی 3 الی 12 ماهه دریافت کنید. اگر فنی هستید و می خواهید پنکه بیم خود را تعمیر کنید، میتوانید از آموزش های آنلاین و رایگان تکنسین های آی پی امداد بهره مند شوید و برای انجام این کار می توانید به بخش عیب یابی مراجعه کرده یا در بخش نظرات سوالات خود را بپرسید.

نحوه تماس جهت تعمیرات پنکه بیم در آی پی امداد

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات پنکه بیم در تهران به شرح زیر است:

  1. در اولین گام می توانید تا با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات پنکه بیم تماس بگیرید.
  2. برای استفاده از خدمات می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.
  3. همچنان می توانید با مراجعه به سایت اقدام به ثبت درخواست آنلاین کنید.
  4. بعد از ثبت مشخصات شما در سیستم، کد اشتراک و همچنین نام تکنسین برای شما پیامک می شود.
  5. تعمیرکار پنکه بیم در ساعت مقرر و ظرف کمتر از یک ساعت به محل اعزام می شود.
  6. تعمیرکار با قطعات فابیک و اصل به تعمیر پنکه بیم می پردازد.
  7. بعد از اتمام خدمات و تعمیرات پنکه، فاکتور و گارانتی به مشتری تقدیم می گردد.

برای تعمیر پنکه بیم در آی پی امداد از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

ممکن است از خودتان پرسیده باشید که چگونه می توان از خدمات پنکه بیم در آی پی امداد استفاده نمود. به طور کلی می توان گفت سه روش جهت استفاده از خدمات مجموعه آی پی امداد برای مشتریان عزیز وجود دارد:

  1. در روش اول تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد برای تعمیر پنکه بیم به منزل یا محل کار شما مراجعه کرده و در صورت جزئی بودن مشکل در همان لحظه، دستگاه تعمیر و به شما تحویل داده خواهد شد.
  2. در صورتی که مایل هستید بصورت حضوری به کارگاه مراجعه نمایید، به آدرس کارگاه که در بخش تماس با ما قابل مشاهده است، مراجعه نمایید. به صورت حضوری، تعمیرکار پس از عیب یابی به رفع مشکل می پردازد و دستگاه را به شما در همان لحظه تحویل می دهد.
  3. همچنین از آنجایی که پنکه بیم یک دستگاه قابل حمل است، شما عزیزان می توانید دستگاه خود را برای تعمیر به پیک مجموعه آی پی امداد بسپارید تا به کارگاه مجهز این مرکز ارسال شود. پیک مربوطه به شما رسید کتبی ارائه داده و دستگاهتان را توسط باکس ضدضربه به کارگاه منتقل می کند. پس از اتمام تعمیرات پنکه بیم و تست سلامت دستگاه، پیک آی پی امداد پنکه بیم شما را وکیوم شده و صحیح و سالم درب منزل شما تحویل خواهد داد.

خدمات تعمیر پنکه بیم در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

آی پی امداد، نمایندگی تعمیرات پنکه بیم در تهران است که خدمات خود را در تمامی نقاط شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران به مشتریان عزیز ارائه می نماید. از این رو در هر نقطه ای از این شهر هستید، می توانید درخواست خود را برای تعمیر پنکه بیم در این مجموعه ثبت نمایید. در ادامه هریک از مناطق تحت ارائه خدمات آی پی امداد در کلیه نقاط شهر تهران را برای شما بررسی خواهیم کرد:

تعمیرات پنکه بیم در شرق تهران

استفاده از تعمیرات پنکه بیم در آی پی امداد شامل محله های زیر در شرق تهران میباشد:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

تعمیر پنکه بیم در غرب تهران

چنانچه در غرب تهران ساکن هستید، می توانید برای تعمیر پنکه بیم در هریک از مناطق زیر با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

خدمات پنکه بیم در شمال تهران

کاربرانی که در مناطق شمال تهران ساکن هستند، می توانند از خدمات پنکه بیم در آی پی امداد  استفاده نمایند:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرکار پنکه بیم در جنوب تهران

برای استفاده از خدمات تعمیرکار پنکه بیم در محله های جنوب تهران می توانید با مجموعه آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

تعمیرگاه پنکه بیم در مرکز تهران

مناطق تحت پوشش تعمیرگاه پنکه بیم در مرکز تهران شامل محله های زیر می باشد:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر پنکه بیم در محل و منزل

مزایای استفاده از خدمات تعمیر پنکه بیم در محل عبارتند از:

  • دیگر نیازی به معطلی در ترافیک و رساندن دستگاه به تعمیرگاه نیست.
  • تمام مراحل تعمیرات پنکه بیم را از نزدیک مشاهده خواهید کرد.
  • هزینه اضافی بابت انتقال پنکه به تعمیرگاه پرداخت نخواهید کرد.
  • تکنسین متخصص بیم در سریع ترین زمان ممکن در محل شما حضور پیدا خواهد کرد.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات پنکه بیم چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

برای اینکه بتوانید با اطمینان بیشتری جهت سپردن تعمیرات پنکه بیم به شرکت آی پی امداد اقدام کنید، بهتر است با ویژگی ها و وظایف تکنسین پنکه بیم آشنا شوید. برخی از ویژگی ها و خدماتی که از سوی تعمیرکار پنکه بیم ارائه می شود، عبارت هستند از:

  • حضور به موقع در محل
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال
  • ارائه فاکتور رسمی جهت اطلاع مشتری از قیمت قطعات
  • ارائه ضمانت نامه رسمی از سوی شرکت آی پی امداد
  • احترام و برخورد صحیح با مشتری
  • توضیح دقیق علت خرابی و راهکارهایی برای نگهداری بهتر دستگاه
  • اجرای مراحل تعمیرات مطابق با رضایت مشتریان

خدمات نمایندگی تعمیرات پنکه بیم در آی پی امداد

دلایل متعددی از سوی مراجعه کنندگان وجود دارد که موجب شده است آن ها برای تعمیرات پنکه بیم شرکت آی پی امداد را انتخاب کنند. چند مورد از دلایلی که موجب شده است مشتریان زیادی از شمال، جنوب، شرق و غرب تهران برای تعمیرات لوازم خانگی به شرکت آی پی امداد مراجعه کنند عبارت است از:

  • استخدام نیروهای توانا که قادر هستند با کمترین امکانات تعمیر پنکه بیم در استان تهران را انجام دهند.
  • تهیه دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرکاران شرکت که بتوانند عیب یابی، تعمیر، سرویس و تعویض قطعات را با دقت و مهارت بالایی انجام دهند.
  • خرید قطعات اصلی و برند برای تعویض قطعات آسیب دیده که موجب می شود کار تعمیرات با کیفیت بالایی انجام شود و عملکرد دستگاه بعد از تعمیر دچار آسیب نشود.

تعمیرات پنکه بیم در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

این سوال که تعمیرات پنکه بیم چقدر طول می کشد، سوال رایج کاربران می باشد. معمولا مصرف کنندگان علاقه مند هستند که تعمیرات دستگاه خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند تا بتوانند مجددا از دستگاه خود استفاده نمایند. به طور کلی پس از ثبت درخواست در تعمیرگاه مجاز پنکه بیم آی پی امداد، تعمیرکار در کمتر از یک ساعت در منزل شما حاضر می شود. البته تعیین مدت زمان تعمیر هر محصول به ایراد آن روش استفاده از خدمات آی پی امداد بستگی دارد. در صورت استفاده از خدمات تعمیرات انواع پنکه بیم در محل، تکنسین در همان زمان دستگاه شما را تعمیر خواهد کرد. در صورت انتقال به کارگاه، دستگاه در کمتر از 72 ساعت کاری به شما تحویل داده خواهد شد.

عیب یابی مشکلات پنکه بیم

اگر کاربران دانش تخصصی نداشته باشند، می توانند با کمک راهکارهای ارائه شده در این مقاله توسط نمایندگی تعمیرات پنکه بیم در آی پی امداد، ایرادات جزئی دستگاه خود را در منزل تشخیص و تعمیر کنند. در این بخش به بررسی رایج ترین مشکلات پنکه بیم و راهکار رفع آنها پرداخته ایم:

  1. تعمیرات مشکل نچرخیدن پنکه بیم
  2. نحوه تعمیر مشکل صدای بلند پنکه بیم
  3. طریقه عیب یابی کار نکردن پنکه بیم
  4. چگونه مشکل برعکس چرخیدن پنکه بیم را تعمیر کنیم؟
  5. نحوه تعمیر روشن نشدن پنکه بیم
  6. تعمیرات مشکل باد گرم زدن پنکه بیم
  7. طریقه عیب یابی خاموش شدن پنکه بیم

نحوه تعمیر مشکل نچرخیدن پنکه بیم

جهت رفع مشکل چرخش فن می توانید موارد زیر را انجام دهید:

  • مطمئن شوید که دوشاخه دستگاه به درستی به پریز وصل شده است. همچنین مطمئن شوید که سیم برق به منبع برق وصل شده باشد.
  • آیا سایر قسمت های دستگاه مانند قلاب و روتورها به درستی کار می کنند؟ اگر همه چیز خوب کار کند، ممکن است مشکل از پنکه بیم باشد.
  • در صورتی که ذرات گرد و غبار روی پنکه انباشته شود، می تواند از کارکرد پنکه بیم جلوگیری کند و بر عملکرد پنکه تأثیر بگذارد.
  • بنابراین پنکه بیم را با تمام تجهیزات آن باز کنید و پس از تمیز کردن، همه چیز را در جای خود قرار دهید.

در صورتی که پس از بررسی موارد ذکر شده نیز قادر به رفع مشکل دستگاه خود نیستید، می توانید از متخصصین نمایندگی تعمیرات پنکه بیم در آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیرات مشکل صدای بلند پنکه بیم

جهت حل مشکل صدای زیاد پنکه بیم می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

  • در اکثر موارد، صدای فن می تواند ناشی از گرد و غبار روی پنکه باشد. شما می توانید شانس تعمیر پنکه را با پاک کردن پنکه با یک پارچه تمیز و خشک افزایش دهید.
  • گاهی اوقات صدای زیاد پنکه بیم می تواند به دلیل نبود وزن مناسب بین پره ها باشد. شما می توانید این مشکل را با دسترسی به صفحات فن و سازماندهی صفحات برطرف کنید.
  • استفاده از روغن موتور و گریس می تواند به شما در حل مشکلات صدای پنکه کمک کند. باید دستورالعمل تهیه و استفاده از این روان کننده ها را با توجه به نوع پنکه بیم بررسی کنید.
  • بلبرینگ ها یکی از اجزای اصلی پنکه هستند و در صورت آسیب دیدن می توانند باعث ایجاد صدا شوند. در این صورت باید بلبرینگ های پنکه را تعویض کنید.

چنانچه با انجام اقدامات بالا همچنان مشکل دستگاهتان برطرف نشده است، برای تعمیر پنکه خود با تکنسین های آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

عیب یابی کار نکردن پنکه بیم

برای عیب یابی پنکه بیم که کار نمی کند، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مطمئن شوید که پنکه به درستی به منبع برق وصل شده باشد و قطعات منبع تغذیه مانند کابل برق یا دوشاخه آسیبی ندیده باشند.
  • برخی از پنکه ها دارای تنظیمات سرعت چندگانه هستند. اگر پنکه بیم شما این ویژگی را دارد، مطمئن شوید که سرعت به درستی تنظیم شده است و در هنگام کار کردن پنکه، سرعت را افزایش دهید.
  • اگر مراحل قبلی مشکل را حل نکرد، موتور پنکه بیم را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که پنکه بیم آزادانه و روان می چرخد. اگر پنکه نچرخد، یاتاقان ها یا سایر اجزای مکانیکی ممکن است معیوب باشند.
  • چنانچه همه چیز خوب کار می کند، اما پنکه بیم هنوز کار نمی کند، ممکن است پنکه خاموش شده باشد. در این حالت دکمه پاور را بررسی کنید.
  • اگر همه چیز درست باشد، ممکن است پنکه بیم شما خراب شده باشد، در این صورت باید از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.

در صورت نیاز می توانید برای رفع مشکل کار نکردن دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات پنکه بیم در آی پی امداد استفاده نمایید.

چگونه مشکل برعکس چرخیدن پنکه بیم را تعمیر کنیم؟

برعکس چرخیدن پنکه بیم ممکن است به دلیل مسائل های بسیار مختلفی ایجاد شود. در اینجا به برخی از روش های تعمیر این مشکل پرداخته‌ ایم.

  • با تنظیم اولیه‌ پنکه بیم در برخی از موارد می‌ تواند مشکل برعکس چرخیدن پنکه را برطرف کرد.
  • بررسی موتور پنکه بیم در صورتی که پنکه بیم درست نشده است، می تواند گام بعدی باشد.
  • می توانید موتور دستگاه را بررسی کنید.

برای برطرف کردن مشکل دستگاه خود می توانید از خدمات متخصصین مرکز مجاز آی پی امداد برای تعمیرات پنکه بیم خود بهره مند شوید.

تعمیر روشن نشدن پنکه بیم

دلایل مختلفی می‌ تواند منجر به روشن نشدن یا نیمه روشن بودن پنکه بیم شود. در ادامه به برخی از راه های رفع مشکل روشن نشدن پنکه بیم می پردازیم:

  • بررسی کنید که پنکه بیم به یک منبع تغذیه خوب متصل شده است. همچنین، کابل برق را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که عیبی در آنها وجود ندارد.
  • ممکن است دکمه روشن و خاموش در پنکه بیم به خوبی کار نکند.
  • همچنین مطمئن شوید که دکمه ها به درستی تنظیم شده باشد.
  • اگر پس از بررسی همه موارد فوق، پنکه بیم هنوز روشن نمی شود، ممکن است مشکل در بخش موتور پنکه بیم باشد. این مسئله معمولا توسط یک تعمیرکار مجرب برطرف می شود.

اگر پنکه بیم شما هنوز هم مشکل روشن نشدن دارد، بهتر است با نمایندگی تعمیرات پنکه بیم در آی پی امداد تماس بگیرید.

نحوه تعمیر مشکل باد گرم زدن پنکه بیم

مشکل باد گرم زدن پنکه بیم معمولا مربوط به فن می باشد. در بعضی از موارد ممکن است چرخه هوا در خانه به خوبی کار نکند یا درب خروجی هوا بسته باشد. در ادامه چند مورد مهم جهت عیب یابی و تعمیر باد گرم زدن پنکه بیم آمده است:

  • ابتدا فن را باز کنید و آن را با مواد پاک کننده تمیز کنید. در صورتی که فن به شدت کثیف باشد، ممکن است بادگیری خود را به خوبی انجام ندهد و باد خنک را به درستی حرکت ندهد.
  • در صورتی که فن شما به شدت خراب شده و قابلیت تعمیر نداشته باشد، بهتر است فن را جایگزین کنید.
  • اگر هنوز مشکل گرم شدن دستگاه وجود دارد، بررسی کنید که سیم های دستگاه به درستی کار می کنند یا خیر.
  • برای جلوگیری از جریان باد گرم، مطمئن شوید که مسیر خروجی هوا از پنجره مناسب است.

چنانچه تخصصی در زمینه عیب یابی و رفع مشکل دستگاه خود ندارید، تعمیرکار پنکه بیم در آی پی امداد می تواند به شما کمک نماید.

طریقه عیب یابی خاموش شدن پنکه بیم

در ادامه چند مرحله برای تعمیر خاموش شدن پنکه بیم آمده است که می تواند مشکل در پنکه بیم شما را حل کند:

  • مطمئن شوید که دستگاه به خوبی به برق متصل شده است. چک کنید که دیگر دستگاه ها یا لامپ ها در اتاق شما کار می کنند یا خیر.
  • سوییچ پنکه بیم را باز و بسته کنید.
  • اگر پنکه بیم شما برای مدت طولانی استفاده شده و گرم شده باشد، ممکن است به دلیل سیستم حفاظت حرارتی، خاموش شود. برای حل این مشکل به پنکه اجازه دهید که برای مدتی خاموش شود و سپس دوباره آن را روشن کنید.

در صورتی که پس از بررسی نکات بالا مشکل شما حل نشود، احتمالاً یک قطعه الکترونیکی در پنکه بیم شما دچار مشکل شده است. در این صورت، بهتر است که از تعمیرکار پنکه بیم در آی پی امداد کمک بگیرید.

نحوه سرویس پنکه بیم

برای سرویس پنکه بیم، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا تمیز کنید، در این راستا قبل از هر کاری، دستگاه را از برق کشیده و منتظر شوید تا سیم برق خنک شود.
  • قسمت بیرونی پنکه را با یک پارچه نرم و مرطوب تمیز کنید. به خصوص اگر پنکه شما دارای پوسته است، از این نوع پارچه ها برای پاک کردن استفاده کنید. همچنین، دستگاه را با یک پارچه خشک پاک کنید.
  • جهت پاک کردن پره ها، از یک برس یا پارچه نرم استفاده کنید و آنها را به آرامی تمیز کنید.
  • برای بررسی سلامت قطعات دستگاه، ابتدا به دنبال هرگونه خراش، ترک و یا آسیب دیگری به بدنه دستگاه باشید. همچنین، برای اطمینان از سلامت عملکرد پنکه، مطمئن شوید که پره ها به آرامی حرکت می کنند و صدای دستگاه به طور معمولی است.
  • سعی کنید قطعات را تمیز نگه دارید.
  • قطعات را جهت عملکرد بهتر روغن کاری کنید.
  • در صورت شنیده شده هرگونه صدا یا بوی نامطبوع، دستگاه را روشن نکرده و از یک تکسین متخصص برای رفع مشکل کمک بگیرید.

هزینه تعمیرات پنکه بیم

هزینه تعمیرات پنکه بیم در آی پی امداد به صورت زیر محاسبه می شود:

  • استفاده از قطعات فابریک یا متفرقه برای تعمیرات پنکه بیم هزینه خدمات را کاهش می دهد.
  • مدت زمان گارانتی خدمات ارائه شده برای تعمیر پنکه بیم هزینه سرویس را متفاوت می کند.
  • بسته به مدل پنکه شما اعم از قدیمی یا نو، قیمت تعمیر پنکه بیم متفاوت است.
  • کلیه هزینه های خدمات تعمیر و عیب یابی پنکه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی محاسبه می شود.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات پنکه بیم در آی پی امداد

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات پنکه بیم در تهران به شرح زیر است:

  • در آی پی امداد خدمات تعمیرات با استفاده از قطعات اصلی و 3 تا 12 ماه گارانتی انجام می شود.
    در این مرکز تعمیرکار پنکه بیم با لباس فرم حضور خواهد داشت.
    پس از تماس با این نمایندگی، اپراتور مربوطه شما را برای رفع مشکل در صورت جزئی بودن راهنمایی می کند.
    در غیر این صورت تعمیرکار پنکه کمتر از یک ساعت دیگر در محل شما حاضر می شود.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد