logo logo تعمیر ماکروفر شیائومی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر ماکروفر شیائومی

تعمیر ماکروفر شیائومی
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر ماکروفر شیائومی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

از مزایای ماکروفر شیائومی می توان به کاهش مدت زمان پخت و پز، یخ زدایی، پخت انواع غذاها و… اشاره کرد اما در صورت استفاده نا درست از هر وسیله خانگی آن را با مشکلاتی مواجه می کند. در این مطلب قصد داریم به طور کامل مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد برای سرویس، عیب یابی و تعمیر ماکروفر شیائومی را توضیح دهیم. یکی از مهمترین خدمات آی پی امداد برای تعمیر مایکروفر شیائومی، تعمیر حضوری توسط تعمیرکار حرفه ای و با تجربه، تحویل با پیک آی پی امداد برای تعمیر در کارگاه و یا تحویل مایکروفر توسط خودتان به نزدیکترین کارگاه به محل زندگی شما می باشد.

تعمیر ماکروفر یکی از تخصصی ترین تعمیرات محسوب می شود که در صورت هرگونه اشتباه در روند تعمیرات نه تنها دستگاه را به طور کامل غیر قابل استفاده می کند بلکه ممکن است خطرات جانی نیز داشته باشد. سعی کنید در هنگام خراب شدن ماکروفر از نمایندگی های مجاز تعمیرات ماکروفر استفاده کنید.

همچنین در ادامه مزیت استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیرات مایکروفر شیائومی و نحوه ثبت درخواست در سایت و تماس با پشتیبانی 24 ساعته را به طور کامل برای شما خواهیم گفت. خدمات تعمیر مایکروفر شیائومی در تعمیرگاه مجاز ماکروفر شیائومی شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با استفاده از قطعات فابریک و گارانتی رسمی توسط تعمیرکار آموزش دیده انجام می شود.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر ماکروفر شیائومی صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست و تماس با نمایندگی تعمیرات ماکروفر شیائومی در تهران

برای ثبت درخواست تعمیر ماکروفر شیائومی می توانید با روش های زیر با آی پی امداد تماس بگیرید. فرقی نمی کند در کدام منطقه زندگی کنید، خدمات آی امداد تمام تهران را پوشش می دهد.

  1. ثبت درخواست به صورت آنلاین در سایت آی پی امداد و یا تماس با شماره 02158948 برای انجام تعمیرات ماکروفر شیائومی توسط تکنسین متخصص در اولین فرصت.
  2. پس از ثبت درخواست توسط پشتیبانان درخواست شما در اولین فرصت بررسی و نزدکترین تعمیرکار ماکروفر شیائومی در کمتر از 1 ساعت همراه با قطعات و تجهیزات به محل شما اعزام می شود (اطلاعات تکنسین و زمان حضور از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود).
  3. برای استفاده از خدمات می توانید در سایت آی پی امداد درخواست آنلاین خود را ثبت کنید. درخواست های ثبت شده در سایت به سرعت توسط پشتیبانان بررسی و پیگیری می شوند.
  4. مهمترین مزیت ثبت درخواست از طریق سایت: ارسال کد پرسنلی و اطلاعات تکنسین ماکروفر شیائومی به همراه زمان حضور در محل برای شما در پنل کاربر ارسال می شود.
  5. در صورتی که بخواهید می توانید ماکروفر شیائومی را به پیک آی پی امداد تحویل دهید و فاکتور دریافت نمایید. (فاکتور را تا زمان دریافت ماکروفر نگه دارید.)
  6. به منظور اطمینان از تعمیرات مایکروفر شیائومی گارانتی خدمات 3 تا 12 ماه برای شما صادر می شود.
  7. رضایت شما برای آی پی امداد با ارزش است. به این منظور پس از انجام تعمیرات ماکروفر شیائومی، درباره نحوه ارائه خدمات، برخورد تکنسین، سلامت دستگاه با شما تماس گرفته می شود.

کاربران گرامی آی پی امداد، اگر به تازگی دستگاه خود را خریداری نموده اید با شماره نمایندگی تعمیرات مایکروفر شیائومی که در برگه گارانتی درج شده است تماس حاصل نمایید تا از خدمات پس از فروش این محصول بهره مند شوید.

آی پی امداد نمایندگی تعمیر مایکروفر شیائومی در مناطق شمال، شرق، غرب و جنوب را دارد؟

آی‌پی امداد برای دسترسی راحت‌ تر به نمایندگی‌های خود در سراسر شهر تهران، شعبه‌های متعددی از تعمیرگاه‌های خود را برای دسترسی سریع و آسان برای ارائه خدمات و اعزام تکنسین‌ها ایجاد کرده است. تا تمام مناطق را تحت پوشش قرار دهد. چنانچه احساس کردید ماکروفر شما به مشکل بررخوده است و نیاز به تعویض قطعه یا تعمیر دارد، می توانید با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات ماکروفر شیائومی آی پی امداد در شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب تهران تماس بگیرید. برای سهولت در دریافت خدمات تعمیر ماکروفر شیائومی آی پی امداد خدمات متفاوتی را ارائه می کند.

  1. اعزام تعمیرکار مایکروفر در محل شما
  2. دریافت ماکروفر توسط پیک برای تعمیر در کارگاه ها
  3. دریافت ماکروفر توسط شما در کارگاه های تعمیر

تعمیر ماکروفر شیائومی در شمال تهران

تعمیر ماکروفر شیائومی در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، سعدآباد، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، شریعتی، دولت، ظفر، جردن، سعادت آباد و …

تعمیر ماکروفر شیائومی در مرکز تهران

تعمیر ماکروفر شیائومی در مرکز تهران شامل مناطق زیر میباشد:

انقلاب، ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد، گیشا و …

تعمیر ماکروفر شیائومی در جنوب تهران

تعمیر ماکروفر شیائومی در جنوب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، ولیعصر، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امامزاده حسن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد و …

تعمیر ماکروفر شیائومی در غرب تهران

تعمیر ماکروفر شیائومی در غرب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

صادقیه، ستار خان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس و …

تعمیر ماکروفر شیائومی در شرق تهران

تعمیر ماکروفر شیائومی در شرق تهران شامل مناطق زیر میباشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

نحوه استفاده از خدمات پس از فروش ماکروفر شیائومی

در صورتی زمان زیادی از خرید ماکروفر شیائومی شما نمی گذرد، اما خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا کرده است، می توانید از خدمات پس از فروش ماکروفر شیائومی استفاده کنید. برخی از برندهای تولید کننده لوازم برقی برگه خدمات پس از فروش با اعتبار 13 تا 18 ماهه را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

در صورت خراب شدن دستگاه مشتریان می توانند به نمایندگی تعمیرات مایکروفر شیائومی در نزدیکی خود مراجعه کنند. اما اگر به هر دلیلی نمی توانید از خدمات پس از فروش شیائومی استفاده کنید، به هیچ عنوان نگران نباشید. شما می توانید با سپردن تعمیرات ماکروفر شیائومی به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد، با کمترین قیمت به تعمیر یا سرویس مایکروفر شیائومی بپردازید.

مهمترین نکته در استفاده از خدمات آی پی امداد این است که آی پی امداد ماکروفر شیائومی را گارانتی نکرده است، اما نمایندگی تعمیر اکثر برندهای لوازم خانگی را دارد. اگر ماکروفر شما گارانتی دارد و شماره نمایندگی رسمی تعمیرات ماکروفر شیائومی در برگه ضمانت می باشد، بهتر است از گارانتی استفاده کنید و پس از اتمام یا لغو گارانتی برای تعمیرات ماکروفر شیائومی به آی پی امداد مراجعه کنید و از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

مزایای تعمیر ماکروفر شیائومی توسط آی پی امداد

آی پی امداد برای ارائه خدمات بهتر امکانات ویژه ای را برای شما در نظر گرفته است تا بتوانید بر اساس شرایط خود یکی از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر شیائومی در آی پی امداد را انتخاب کرده و از آن برای تعمیر ماکروفر استفاده کنید. آی پی امداد دارای مزایایی است که با دانستن آن می توانید با اطمینان بیشتری تعمیرات دستگاه خود را به تعمیرگاه مجاز مایکروفر شیائومی بسپارید. برخی از مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر شیائومی عبارت است از:

  1. شرکت آی پی امداد برترین تکنسین های تعمیر مایکروفر شیائومی را به محل اعزام می کند تا به صورت تخصصی به عیب یابی ماکروفر شیائومی و تعمیرات آن بپردازند.
  2. نمایندگی تعمیرات ماکروفر شیائومی در تهران، فاکتور خرید تمام قطعات و هزینه هایی که برای تعمیر ماکروفر شیائومی انجام شده است را با جزئیات کامل در اختیار مشتریان قرار می دهد.
  3. عیب یابی، سرویس و تعمیر ماکروفر شیائومی در منزل یا محل کار
  4. اعزام نیروهای آموزش دیده و حاذق در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر شیائومی
  5. ارائه لیست قطعات استفاده شده و هزینه های انجام شده
  6. کاهش 75 درصد هزینه سرویس و عیب یابی ماکروفر شیائومی
  7. اعطای گواهینامه معتبر با اعتبار 3 تا 12 ماهه برای مشتریان

شرکت آی پی امداد در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، خدماتی را برای آن در نظر گرفته است که باعث رفاه بیشتر و رضایتمندی تمام مشتریان از مجموعه آی پی امداد شده است. برخی از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر شیائومی عبارت است از:

  1. تعمیر در محل شما
  2. تعمیر در کارگاه های آی پی امداد

تعمیر ماکروفر شیائومی در محل شما

دلایل زیادی برای تعمیر ماکروفر شیائومی در محل کار یا زندگی شما وجود دارد که اصلی ترین آن عدم نیاز به جابجایی و کاهش احتمال آسیب در حین جابجایی است که باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود.

  • امکان تست دستگاه بلافاصله پس از تعمیر توسط خودتان وجود دارد و در صورت وجود مشکل، تکنسین آن را برطرف می کند.
  • رعایت مراحل تعمیر توسط تعمیرکار ماکروفر شیائومی و در نهایت دریافت کارت گارانتی خدمات و فاکتور هزینه ها از تکنسین آی پی امداد.

توجه داشته باشید که کیفیت خدمات ارائه شده در محل توسط تکنسین های آی پی امداد هیچ تفاوتی با خدمات تعمیرات ماکروفر شیائومی در کارگاه ها ندارد. برای درخواست تعمیر ماکروفر شیائومی در محل می توانید پس از ثبت درخواست و تایید آن از طریق پنل کاربری خود برای هماهنگی زمان حضور تعمیرکار مایکروفر شیائومی در سایت آی پی امداد مطلع شوید.

دریافت دستگاه توسط پیک آی پی امداد و یا خودتان برای تعمیر ماکروفر سیائومی در کارگاه

اگر به هر دلیلی حضور تکنسین در محل کار یا زندگی شما برای انجام تعمیرات ماکروفر شیائومی وجود ندارد. شما می توانید از خدمات تعمیر در کارگاه آی پی امداد بهره مند شوید. برای استفاده از خدمات، پس از ثبت درخواست در سایت و یا تماس تلفنی با مرکز تعمیرات ماکروفر شیائومی، پیک آی پی امداد به محل مورد نظر شما مراجعه و دستگاه را از شما تحویل می گیرد.

پس از دریافت، برگه ای حاوی اطلاعات ماکروفر، زمان دریافت، تحویل و … به عنوان رسید به شما می دهد. سپس مایکروفر را برای تعمیر به نزدیکترین کارگاه آی پی امداد تحویل می دهد. پس از انجام تعمیرات ماکروفر شیائومی، پیک کارت گارانتی، فاکتور و ماکروفر را به آدرس دریافتی تحویل می دهد و برگه رسید را پس می گیرد. نکته برای دریافت ماکروفر نیاز است تا برگه رسید را به پیک تحویل دهید.

در صورت نیاز به انجام تعمیرات مایکروویو شیائومی، در صورتی که شرایط حضور تکنسین در محل و تحویل ماکروفر به پیک را ندارید، می توانید ماکروفر شیائومی را خودتان برای تعمیر به نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت برای تعمیر تحویل دهید. برای تحویل ماکروفر به کارگاه می توانید با پشتیبانی سایت و یا تماس تلفنی هماهنگی های لازم جهت تحویل دستگاه به کارگاه انجام دهید. پس از تعمیر ماکروفر شیائومی جهت دریافت دستگاه از کارگاه به همراه برگه گارانتی و فاکتور تماس گرفته می شود.

خدمات نمایندگی مجاز توسط آی پی امداد برای تعمیر ماکروفر شیائومی

آی پی امداد به منظور ارائه خدمات بهتر توسط تکنسین ها و افزایش رضایت شما عزیزان خدمات ویژه ای را برای نمایندگی تعمیرات ماکروفر شیائومی در نظر گرفته است.

  1. فرقی نمی کند تعمیر در محل شما انجام شود یا در کارگاه های آی پی امداد، همیشه از قطعات اصلی برای تعویض و تعمیر ماکروفر شیائومی استفاده می شود.
  2. ما همیشه سعی کرده ایم خدمات آی پی امداد را به صورت 24 ساعت شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل ارائه دهیم.
  3. کلیه خدمات و قطعات توسط تکنسین های آی پی امداد 3 ماه تا 1 سال گارانتی می شود.
  4. در صورت بروز مشکل در مدت گارانتی، کلیه خدمات به صورت رایگان ارائه می شود.
  5. همواره تلاش شده تا تمامی مناطق تحت پوشش نمایندگی های آی پی امداد قرار گیرد.
  6. خدمات تعمیرگاه مجاز ماکروفر شیائومی در تهران به صورت کامل و جامع توسط آی پی امداد ارائه می شود.
  7. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد.
  8. هزینه تعمیرات ماکروفر شیائومی در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه است و هزینه اضافی دریافت نمی باشد.

با استفاده از خدمات مرکز نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه ها صرفه جویی کنید.

ویژگی های مهم تعمیرکار مایکروفر شیائومی آی پی امداد چیست؟

باید بدانید که تمامی تکنسین های آی پی امداد مجرب و آموزش دیده می باشند و آی پی امداد همواره سعی در افزایش مهارت و تجربه تعمیرکاران خود جهت کاهش زمان و افزایش کیفیت تعمیر ماکروفر شیائومی داشته است. از ویژگی های مهم یک تکنسین مایکروفر شیائومی آی پی امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. منظم، آراسته و وقت شناس
  2. رعایت موارد بهداشتی
  3. دوره دیده، ماهر و باتجربه در انجام تعمیر ماکروفر شیائومی
  4. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت بالا
  5. پاسخ به سوالات و ارائه عات خرابی ماکروفر
  6. انجام تعمیرات مایکروویو شیائومی به نحو احسن و به طور کامل
  7. ارائه فاکتور هزینه و برگه گارانتی پس از اتمام تعمیرات
  8. ارائه خدمات ماکروفر شیائومی در طول دوره گارانتی توسط تکنسین

تعمیر ماکروفر شیائومی چه مدت طول میکشد؟

بسیاری از مراجعه کنندگان بلافاصله بعد از تماس با نمایندگی آی پی امداد برای انجام تعمیرات ماکروفر شیائومی، این سوال را می پرسند که تعمیر ماکروفر شیائومی چقدر زمان می برد؟  برای پاسخ به این سوال عوامل موثر زیادی وجود دارد:

  1. پیدا کردن علت خرابی و عیب یابی ماکروفر شیائومی
  2. نیاز به تعویض قطعه و تست مجدد دستگاه
  3. زمان تعمیر با توجه به مشکل متفاوت است
  4. تعمیر در محل یا تعمیر کارگاه آی پی امداد
  5. ارسال و دریافت ماکروفر شیائومی توسط پیک و یا توسط مشتری

این موارد تاثیر مستقیمی در مدت زمان تعمیرات مایکروفر شیائومی دارند. بعد از بررسی، تکنسین می تواند به شما پاسخ دهد مشکل ماکروفر چیست و چقدر زمان برای تعمیر آن نیاز است. زمان اعلام شده توسط تکنسین با توجه به سطح مهارت و ایراد دستگاه متفاوت است. تعمیر مایکروفر شیائومی در محل بسیار سریعتر انجام می شود. کاربران گرامی آی پی امداد، حداکثر مدت زمان تعمیرات ماکروفر شیائومی 3 روز کاری می باشد که این مدت شامل زمان انتقال به کارگاه های آی پی امداد، تعمیر و تعویض قطعه است.

برای جلوگیری از خرابی مایکروفر شیائومی چه کاری انجام دهیم؟

سرویس به موقع و عیب یابی ماکروفر شیائومی به اندازه تعمیرات این دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. دلیل اهمیت عیب یابی و تعمیر ماکروفر شیائومی این است که تنها زمانی می توان تعمیرات این دستگاه را با دقت و کیفیت بالایی انجام داد که علت خرابی آن اصولی و درست تشخیص داده شود. به همین خاطر پیشنهاد می شود برای تعمیرات مایکروفر شیائومی به صورت تخصصی و اصولی، به نمایندگی تعمیرات ماکروفر شیائومی در تهران مراجعه شود. شما می توانید با رعایت موارد گفته شده از خرابی ماکروفر شیائومی خود پیشگیری کنید:

  1. تمیز نکردن داخل ماکروفر از چربی و باقیمانده مواد غذایی باعث جذب انرژی می شود.
  2. هرگز ظروف حاوی قطعات فلزی یا طلایی یا نقره ای را در ماکروفر قرار ندهید.
  3. باید روی ظروف را بپوشانید تا غذا خشک نشود.
  4. در مقایسه با سایر دستگاه ها، مایکروویو ویتامین های غذایی خود را کمتر از دست می دهد.
  5. باید غذاهای متراکم را برای مدت طولانی و با قدرت کمتر بپزید.
  6. باید مراقب باشید که خروجی حرارت مایکروویو را نپوشانید تا به دستگاه آسیبی وارد نشود.
  7. باید بدانید که جوشاندن آب در مایکروفر به دلیل خطر توصیه نمی شود.

چرا مایکروفر گرم نمی شود؟

  1. به علت ایراد در لامپ مگنترون مایکروفر باعث گرم نشدن دستگاه می شود.
  2. خرابی خازن می تواند علت گرم نکردن ماکروفر به شمار آید.
  3. اگر دیود با مشکل مواجه شده باشد ولتاژ کافی برای ایجاد گرما تولید نمی شود.
  4. قفل درب مایکروفر را بررسی کنید یکی از علت ها بسته نشدن درب ماکروفر می باشد.

چرا مایکروفر برنامه پخت را اجرا نمی‌ کند؟ برای تعمیر ماکروفر شیائومی چه کینم؟

  1. درب دستگاه را چک کنید تا باز نباشد.
  2. چک کنید زیرا گزینه lock یا قفل کودک ممکن است فعال باشد.
  3. این گزینه را غیرفعال کنید و سپس مجدداً برنامه پخت موردنظر را راه‌اندازی کنید.
  4. ممکن است علت خراب شدن سوییچ درب، سوییچ سرامیکی، فیوز حرارتی و … باشد.

چرا مایکروفر روشن و خاموش می‌ شود؟ نحوه تعمیرات مایکروفر شیائومی چگونه است؟

  1. ابتدا باید کلیدهای دستگاه را بررسی کنید تا گیر نکرده باشند.
  2. از باز نبودن برنامه های متعدد در دستگاه اطمینان حاصل نمایید.
  3. تایمر را چک کنید تا فعال نشده باشد.
  4. در نهایت باید برد کنترل را نیز بررسی نمایید.

علت نچرخیدن ظرف درون ماکروفر چیست؟ راهنمای تعمیر ماکروفر شیائومی در این مواقع

  1. ولتاژ پریز را چک کنید.
  2. موتور صفحه گردان را بررسی کنید.
  3. مگنترون و هدایت کننده ی موج هم ممکن است منبع مشکل باشند ولی باید توسط تعمیرکار مایکروفر شیائومی بررسی شوند.

راهنمای عیب یابی و رفع مشکل جرقه زدن ماکروفر شیائومی

  1. بررسی کنید که لامپ مگنتران مشکلی نداشته باشد
  2. ورق نسوز را بررسی نمایید تا آسیب ندیده باشد.
  3. چک نمایید تا فلزی داخل دستگاه نباشد.

علت کم نور شدن لامپ مایکروفر چیست؟ نظر تعمیرکار ماکروفر شیائومی در این باره

  1. ممکن است خود لامپ سوخته باشد.
  2. قبل از تعویض قطعات دیگر ، لامپ را تعویض کنید.
  3. سیم ها، سوکت ها، و لامپ را بررسی کنید.
  4. اگر این قطعات مشکلی نداشتند، با مولتی متر برد کنترل را چک کنید تا مطمئن شوید که به سوکت های لامپ ولتاژ درستی می فرستد.
  5. اگر برد کنترل ولتاژ کافی به سوکت لامپ نمی رساند، آن را تعویض کنید.
  6. اگر بعد از تعویض لامپ همچنان مشکل وجود داشت، با مولتی متر سوکت ها را از نظر پیوستگی چک کنید و اگر پیوستگی نداشتند، آن ها را تعویض کنید.

توجه داشته باشید که نباید خودتان ماکروفر را تعمیر کنید زیرا مهم ترین مرحله در تعمیر ماکروفر شیائومی سولاردام است و اگر تعمیر به درستی انجام نشود خطرات جانی و مالی به همراه دارد.

هزینه انجام تعمیرات ماکروفر شیائومی چقدر است؟

با توجه به علت خرابی مایکروفر شیائومی، هزینه آن متفاوت است و معمولا پس از بررسی دستگاه توسط تکنسین، علت آن مشخص شده و هزینه تعمیر به اطلاع شما می رسد. هزینه تعمیرات ماکروفر شیائومی به موارد مختلفی بستگی دارد از جمله:

  1. هزینه تعمیر قطعه معیوب (تعمیر قطعات همیشه هزینه کمتری دارند و تکنسین آی پی امداد برای صرفه جویی در هزینه های شما همیشه سعی در تعمیر قطعات خواهند داشت).
  2. هزینه تعویض و استفاده از قطعه جدید (تعویض قطعات با توجه به مدل ماکروفر هزینه متغیری دارد و باعث افزایش هزینه های تعمیر می شود).
  3. داشتن گارانتی تعمیرات و خدمات آی پی امداد (در صورتی که ماکروفر شما در دوره ضمانت نامه آی پی امداد باشد هزینه تعمیر بسیار کاهش پیدا می کند و در مواردی رایگان می باشد).

آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه کشوری تعمیرات لوازم خانگی می باشد و تمام هزینه های دریافتی از تعمیرات ماکروفر شیائومی مطابق با تعرفه های اتحادیه است. همین امر موجب کاهش 75% در هزینه های خدمات تعمیر ماکروفر شیائومی خواهد شد.

قیمت اعلام شده قبل از تعمیر توسط تکنسین تقریبی است و هزینه نهایی پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار ماکروفر شیائومی با فاکتوری که شامل قیمت و هزینه های دقیق است صادر می شود.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد