logo logo نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس
نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس در تهران به عنوان تعمیرگاه مجاز در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران، دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر می کند. تعمیرکار ماشین ظرفشویی در نمایندگی خدمات تعمیر ظرفشویی زیمنس را با قطعات مرغوب و اورجینال انجام می دهد. با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد می توانید علاوه بر دریافت 3 الی 12 ماه گارانتی، هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی خود را تا 75 درصد کاهش دهید. در این مقاله هزینه تعمیر و تعویض قطعات، راهنمای فارسی و نحوه عیب یابی و عیب یابی را توضیح داده ایم. به کمک این مواد می توانید با آگاهی کامل از خدمات نمایندگی ماشین ظرفشویی زیمنس بهره مند شوید.

کاربران گرامی؛ اگر سوالی در مورد تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس دارید، در انتهای صفحه بنویسید تا کارشناسان آی پی امداد در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس SIEMENS در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس در تهران به شرح زیر است:

  1. ابتدا می توانید با نزدیک ترین نمایندگی در انتهای صفحه تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید با مراجعه به سایت درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.
  3. سپس کد اشتراک و نام خانوادگی تکنسین از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.
  4. کمتر از یک ساعت دیگر تعمیرکار ماشین ظرفشویی زیمنس به محل شما اعزام می شود و دستگاه شما را تعمیر می کند.
  5. بعد از تعمیر ظرفشویی زیمنس می توانید فاکتور جداگانه ای بابت هزینه ها دریافت کنید.
  6. تعمیرات ظرفشویی زیمنس در محل دارای گارانتی رسمی از 3 تا 12 ماه می باشد.

در صورت خرید ماشین ظرفشویی زیمنس با شماره درج شده در کارت گارانتی تماس بگیرید تا از خدمات نمایندگی رسمی ماشین ظرفشویی زیمنس در تهران استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس در تهران

آی پی امداد تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات ظرفشویی زیمنس می باشد که با مجوز از اتحادیه مربوطه در سراسر تهران فعالیت می کند. آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی زیمنس دارای شعبات فراوان در سراسر تهران می باشد و با بیش از نیم قرن تجربه به معتبرترین تعمیرگاه مجاز در تهران تبدیل شده است. از مهمترین مزایای استفاده از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در آی پی امداد خدمات تعمیرات با استفاده از قطعات اصلی و 3 تا 12 ماه گارانتی انجام می شود.
  • در این مرکز تعمیرکار ظرفشویی زیمنس با لباس فرم حضور خواهد داشت.
  • پس از تماس با این نمایندگی، اپراتور مربوطه شما را برای رفع مشکل در صورت جزئی بودن راهنمایی می کند.
  • در غیر این صورت تعمیرکار ظرفشویی کمتر از یک ساعت دیگر در محل شما حاضر می شود.

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی زیمنس به چه صورت است؟

یکی از راه ها پس از مشاهده هرگونه خرابی در ماشین ظرفشویی زیمنس، ارجاع کاربر به نمایندگی و استفاده از خدمات پس از فروش دستگاه می باشد. این روزها خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی زیمنس توسط برخی شرکت ها به صورت محدود در داخل ایران ارائه می شود. در برخی موارد ممکن است کاربران از خدمات این شرکت ها راضی نباشند. در این صورت مشتریان می توانند از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس در آی پی امداد استفاده کنند.

تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس در محل

آی پی امداد، قدیمی ترین نمایندگی ماشین ظرفشویی زیمنس در تهران است که در 50 سال اخیر با داشتن کادری متخصص و حرفه ای و ارائه خدمات به روز توانسته اعتماد کاربران را جلب کند. یکی از خدمات ما در آی پی امداد تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس در محل می باشد. از مهمترین مزایای تعمیر ظرفشویی در محل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیرات ظرفشویی زیمنس در محل نیازی به جابجایی دستگاه ندارد.
  • عدم جابجایی این محصول هیچ آسیبی به دستگاه وارد نمی کند.
  • شما در زمان خود صرفه جویی می کنید.
  • با حضور تعمیرکار در محل می توانید عملکرد وی را از نزدیک مشاهده نمایید.

استفاده از خدمات تعمیرات ظرفشویی زیمنس در تهران

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس در آی پی امداد پس از اولین تماس شما کارشناسان تعمیرات خود را برای تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران در کمترین زمان ممکن به محل شما اعزام می کند. کارشناسان این مجموعه پس از بررسی عملکرد دستگاه شما گزارش کاملی از خرابی قطعات، علت خرابی، هزینه تقریبی تعمیرات و زمان مورد نیاز برای تعمیرات را در اختیار شما قرار می دهند.

  • نمایندگی مجاز آی پی امداد به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخگوی شما مشتریان گرامی می باشد.
  • استفاده از قطعات باکیفیت و اورجینال تضمین کننده کیفیت بالای خدمات این مرکز مجاز می باشد.
  • با توجه به تعداد شعب این مجموعه در سطح شهر، تعمیرکار ظرفشویی زیمنس در کمترین زمان ممکن در منزل شما حاضر شده و مراحل تعمیر را آغاز می کند.

چرا آی پی امداد را برای تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس انتخاب کنیم؟

یکی از رایج ترین و اصلی ترین سوالاتی که در مورد استفاده از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس در ذهن مشتریان ایجاد می شود، دلیل انتخاب آی پی امداد برای استفاده از خدمات عیب یابی و تعمیرات ظرفشویی زیمنس این است که خدمات ارائه شده چه مزایایی دارد. در این قسمت از مقاله قصد داریم پاسخی مناسب و کامل به این سوال ارائه دهیم.

  • تکنسین های آی پی امداد آموزش های لازم را در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس دیده اند و در این زمینه مهارت و تجربه بالایی دارند.
  • این مرکز برای خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهد، گارانتی و فاکتور معتبر نیز به آنها ارائه می دهد تا در خدمات دریافتی تردیدی وجود نداشته باشد.
  • تمامی قطعات استفاده شده در این مجموعه برای تعمیر دستگاه شما از نوع اورجینال می باشد که پس از تعمیر کیفیت اصلی دستگاه شما را حفظ خواهد کرد.

نمایندگی ماشین ظرفشویی زیمنس در آی پی امداد چه خدماتی به مصرف کنندگان ارائه می دهد؟

زمانی که در عملکرد ماشین ظرفشویی زیمنس خود با اختلال مواجه می شوید و دستگاه شما دچار مشکل می شود، معمولاً به دنبال این موضوع هستید که ماشین ظرفشویی خود را برای تعمیر به نمایندگی های معتبر در این زمینه بسپارید. در زمان جستجوی یک مرکز مناسب و مطمئن ممکن است با تعمیرگاه های زیادی در این زمینه برخورد کنید. اما بسیاری از آنها قادر به ارائه خدمات با کیفیت و مناسب به مشتریان خود نخواهند بود. خدمات عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی یکی از بهترین خدماتی است که در نمایندگی ماشین ظرفشویی زیمنس در آی پی امداد ارائه می شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس

تعمیر ظرفشویی زیمنس توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان می برد؟

گاهی اوقات کاربران ماشین ظرفشویی زیمنس به دلایل مختلف ممکن است هنگام کار با دستگاه خود با مشکل مواجه شوند. اگر ماشین ظرفشویی شما به درستی کار نمی کند، می تواند باعث از کار افتادن کامل ماشین شود. بنابراین مصرف کنندگان در مواجهه با این مشکلات به دنبال تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس در اسرع وقت هستند. به طور کلی زمانی که می توان برای عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی در نظر گرفت، با توجه به عوامل مختلفی متفاوت است. یکی از این عوامل تاثیرگذار، نوع و میزان خرابی دستگاه است که تعمیرکار متخصص می تواند پس از عیب یابی، نوع عیب ماشین ظرفشویی را مشخص کند.

تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس با تعمیرکار آی پی امداد

از آنجایی که برای سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی نیازی به مراجعه حضوری به تعمیرگاه ندارید، در وقت شما صرفه جویی می شود. همچنین مهارت و دانش بالای نمایندگی های تعمیرات ظرفشویی زیمنس در آی پی امداد باعث تسریع در روند تعمیر ظرفشویی و در نتیجه رضایت مشتریان از سرعت ارائه خدمات می شود. اگر ماشین ظرفشویی شما آسیب جدی دیده است، باید به نمایندگی مجاز آی پی امداد مراجعه کرده و از خدمات تعمیر ماشین و تعویض قطعات آن در محل خود بهره مند شوید.

سرویس ظرفشویی زیمنس چگونه از بروز خرابی در این دستگاه جلوگیری می کند؟

یکی از مواردی که هر تکنسینی از نمایندگی به آن اشاره می کند، سرویس ماشین ظرفشویی زیمنس است که باید در فواصل زمانی معین انجام شود، اما اکثر مصرف کنندگان از مزایای آن اطلاعی ندارند، به همین دلیل این کار را انجام نمی دهند.

  • نمایندگی ظرفشویی زیمنس در آی پی امداد دارای سرویس کاران مجربی است که بهترین خدمات ماشین ظرفشویی را به مشتریان ارائه می دهند.
  • اقداماتی که برای سرویس و نگهداری ماشین ظرفشویی به صورت دوره ای انجام می شود، می تواند مصرف کنندگان را از نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی نجات دهد.
  • سرویس ظرفشویی در مقایسه با تعمیرات دستگاه هزینه کمتری دارد و شما را از صرف هزینه برای تعمیرات در آینده بی نیاز می کند.

تعمیرکار ماشین ظرفشویی زیمنس چه ویژگی هایی دارد؟

رفع ایرادات ماشین ظرفشویی زیمنس یکی از کارهایی است که باید توسط متخصص انجام شود. انتخاب فردی با مهارت و تجربه بالا می تواند از هزینه های اضافی برای تعمیر دستگاه جلوگیری کند. بنابراین بهتر است برای تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس در محل خود از خدمات تعمیرگاه مجاز آی پی امداد استفاده کنید.

  • تعمیرکار ماشین ظرفشویی زیمنس می تواند دستگاه شما را در سریع ترین زمان تعمیر کند.
  • تکنسین این مجموعه ابتدا دستگاه را تعمیر می کند و در صورت نیاز به تعویض قطعات آن فقط از قطعات اورجینال استفاده می کند.
  • تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد مهارت و دانش بالایی دارد که به سرعت ایراد ماشین ظرفشویی زیمنس را تشخیص و رفع می کند.
  • تعمیرکار متخصص نمایندگی تعمیرات ظرفشویی زیمنس پس از اتمام کار گارانتی اصلی را در اختیار مشتری قرار می دهد.

خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس قدیمی در تهران

یکی دیگر از خدمات ارائه شده به مشتریان توسط نمایندگی ماشین ظرفشویی زیمنس در آی پی امداد در زمینه عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی های قدیمی این برند می باشد. به طور کلی افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی می تواند منجر به کاهش راندمان دستگاه و بروز خرابی در آن شود که بسیاری از مصرف کنندگان را با مشکل مواجه می کند. اما جای نگرانی نیست! اگر ماشین ظرفشویی زیمنس قدیمی شما آسیب دیده است، می توانید با تکنسین های مجرب آی پی امداد تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای رفع مشکل در محل شما حاضر شوند.

پرسش های رایج مصرف کنندگان از نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس

بسیاری از مصرف کنندگان قبل از دریافت خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس با سوالاتی مواجه می شوند. در این قسمت از مقاله به این سوالات پاسخ می دهیم:

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس در آی پی امداد چقدر است؟

  • هزینه خدمات تعمیرات نمایندگی آی پی امداد بر اساس تعرفه مصوب اتحادیه تعیین می شود و با توجه به نوع ایراد دستگاه متغیر است.

نحوه پرداخت فاکتور مربوط به هزینه تعمیر چگونه است؟

  • پس از اتمام کار تعمیر، مشتریان می توانند در صورت رضایت، هزینه را به تعمیرکار ظرفشویی زیمنس پرداخت کنند.

گارانتی تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس در نمایندگی آی پی امداد چقدر معتبر است؟

  • گارانتی خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس در مرکز تعمیرات مرکزی آی پی امداد از 3 تا 12 ماه اعتبار دارد.

آموزش تعمیرات ظرفشویی زیمنس

تعمیرات ماشین ظرفشویی یکی از مهم ترین خدماتی است که اکثر مصرف کنندگان علاقه مند به دانستن نحوه انجام آن هستند تا هزینه تعمیرات را خرج نکنند. اما تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس بدون دانش فنی امکان پذیر نیست. ما فقط می توانیم مواردی را ذکر کنیم که در صورت رعایت آنها نیاز کمتری به استفاده از خدمات نمایندگی داشته باشید. همچنین به شما یاد می دهد که چگونه مشکلات ساده ماشین ظرفشویی را برطرف کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که ماشین ظرفشویی های برند زیمنس دارای دفترچه راهنمای کاربری خاص خود هستند و عدم استفاده صحیح از این دستگاه می تواند باعث نیاز شما به خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس شود. بنابراین می توانید با مطالعه این راهنما آسیب دستگاه خود را کاهش دهید. همچنین در ادامه به بررسی ایراداتی می پردازیم که با کمی دانش فنی می توانید آنها را برطرف کنید.

راهنمای عیب یابی ماشین ظرفشویی زیمنس توسط تعمیرکار آی پی امداد

در این قسمت مشکلات رایج ماشین ظرفشویی زیمنس بیان می شود. تعمیرات و عیب یابی ماشین ظرفشویی زیمنس توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد منجر به استخراج این سوالات رایج شده است. سوالات متداولی که مشتریان از تعمیرکاران ماشین ظرفشویی زیمنس در آی پی امداد می پرسند، در زیر شرح داده شده است:

  • چرا ماشین ظرفشویی تمیز نمی شوید؟
  • به چه دلیل ماشین ظرفشویی آب را تخلیه نمی کند؟
  • چرا ظرفشویی بعد از شستن ظرف ها را خشک نمی کند؟
  • چرا ماشین ظرفشویی کار نمی کند؟
  • آیا برای شستشو در ماشین ظرفشویی از نمک استفاده کنیم؟

روش تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی زیمنس توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد در ادامه شرح داده شده است.

چرا ماشین ظرفشویی زیمنس ظروف را به خوبی تمیز نمی کند؟

اگر ظروف شما به درستی تمیز نمی شوند، می توانید از نکات زیر برای تعمیر ظرفشویی زیمنس در محل استفاده کنید:

  • ابتدا مطمئن شوید که ماشین ظرفشویی خود را بیش از حد پر نکرده باشید.
  • سپس بررسی کنید که آیا ظرفی مانع از چرخش بازوهای آبپاش می شود یا خیر.
  • اطمینان حاصل کنید که مواد شوینده مناسب را برای شستشو انتخاب کرده اید.
  • مواد شوینده را در جای مناسب نگهداری کنید تا سالم بمانند.
  • دقت کنید که آب ظرفشویی دمای لازم برای شستشو را داشته باشد.
  • مطمئن شوید که واشر بالای ظرف تخلیه شل نباشد.
  • بازوی اسپری ماشین ظرفشویی را از چربی تمیز کنید تا در صورت وجود انسداد برطرف شود.
  • به این ترتیب ابتدا درپوش های انتهایی سبدهای ماشین ظرفشویی زیمنس خود را بردارید.
  • سپس پوشش بازوهای آبپاش را در جهت عقربه های ساعت بردارید و سوراخ های این بازو را تمیز کنید.

اگر دستگاه شما ظروف را به خوبی تمیز نمی کند، کافی است از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس در آی پی امداد بهره مند شوید.

چرا درب ظرفشویی زیمنس به طور کامل بسته و قفل نمی شود؟

اگر درب ماشین ظرفشویی قفل نشد و خطای باز شدن درب داد، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا درب ماشین ظرفشویی را دوباره باز و بسته کنید.
  • اگر باز هم قفل درب کار نمی کند، قفل درب و سوئیچ قفل در را بررسی کنید.
  • اگر میکروسوئیچ درب سالم نیست، باید آن را تعویض کنید.

عیب یابی مشکل درب ظرفشویی زیمنس

اگر در حل این مشکل تخصص ندارید، می توانید از نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس در آی پی امداد کمک بگیرید.

علت نشت آب در ماشین ظرفشویی زیمنس چیست؟

در صورت نشتی آب می توانید از نکات زیر برای تعمیر ظرفشویی زیمنس در محل استفاده کنید:

  • ابتدا محل نشتی را پیدا کنید.
  • سپس لازم است واشر اطراف درب ماشین ظرفشویی را بررسی کرده و از سالم بودن و آسیب ندین آن مطمئن شوید.
  • در صورت لزوم، واشر را تمیز کنید.
  • از دیگر موارد موثر می توان به خرابی شیر ورودی و سوئیچ شناور دستگاه اشاره کرد.
  • مواد شوینده را بررسی کنید و مطمئن شوید که سالم و با کیفیت است.
  • همچنین درب ماشین ظرفشویی را چک کنید و مطمئن شوید که شل نیست.
  • اگر درب بسته نباشد، نشانه ضعف آن است. بهتر است پیچ های درب ظرفشویی را با پیچ گوشتی سفت کنید.

اگر دستگاه شما نشتی آب دارد و نکات ایمنی بالا مشکل را حل نکرد، کافیست از سرویس آی پی امداد برای تعمیرات ظرفشویی زیمنس استفاده کنید.

چرا ظرفشویی زیمنس سر و صدا تولید می کند؟

در صورت وجود صدا در دستگاه می توانید از دستورالعمل های ارائه شده برای تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس در منزل استفاده کنید:

  • پمپ ماشین ظرفشویی آسیب دیده یا لرزش دارد.
  • مهر و موم بازوهای آبپاش باید تعویض شوند.
  • حلقه یاتاقان شل یا شکسته است و نیاز به تعویض دارد.
  • ظروف به درستی در ماشین ظرفشویی قرار نمی گیرند و به بازوی اسپری برخورد می کنند.

اگر دستگاه شما سر و صدا می کند و دستورالعمل های بالا مشکل را حل نکرد، کافی است از خدمات نمایندگی ماشین ظرفشویی زیمنس بهره مند شوید.

تعمیرات مشکل آبگیری نکردن ظرفشویی زیمنس

اگر دستگاه آبگیری نمی کند، می توانید مراحل زیر را برای تعمیر و عیب یابی ظرفشویی زیمنس بررسی کنید:

  • شیر برقی وظیفه آبگیری در ماشین ظرفشویی را بر عهده دارد.
  • اگر آب ورودی زیر حد مجاز است، شیر برقی را بررسی کنید.
  • اگر مصرف آب بیش از حد است، حتما هیدرواستات را چک کنید.

تعمیر مشکل آبگیری نکردن ظرفشویی زیمنس

علت سفیدک زدن ظروف شیشه ای در ظرفشویی زیمنس چیست؟ 

اگر بعد از شست و شو در ماشین ظرفشویی زیمنس روی ظروف سفیدک زده است، برای تعمیرات دستگاه به نکات زیر توجه کنید:

  • آب سخت می تواند دلیل این مشکل باشد.
  • برای حل این مشکل می توانید از مواد شوینده مخصوص آب سخت استفاده کنید.
  • لازم است از برنامه کمک شستشو (rinse aid) استفاده کنید.

در صورت رفع نشدن عیب می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس در تهران بهره مند شوید.

چرا کلیدهای روی ظرفشویی زیمنس کار نمی کنند؟

اگر دکمه های ماشین ظرفشویی کار نمی کنند، می توانید موارد زیر را بررسی کنید:

  • برای بررسی علت کار نکردن کلیدها بهتر است ابتدا به سراغ عیب یابی برد الکترونیکی بروید.
  • اگر تصمیم به تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس دارید، بهتر است از تعمیرکار کمک بگیرید.
  • برد الکترونیکی بسیار حساس بوده و در صورت عدم مهارت کافی در عیب یابی و تعمیر آن به سلامت سایر قطعات نیز آسیب وارد می شود.

رفع مشکل بوی بد در ماشین ظرفشویی زیمنس

اگر ظروف بوی بدی می دهد، می توانید برای عیب یابی ماشین ظرفشویی زیمنس مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا فیلتر کف، پمپ تخلیه و شلنگ تخلیه را بررسی کنید.
  • اگر این قسمت ها گرفتگی دارند، انسداد را پاک کنید.
  • تمیز کردن ماشین ظرفشویی از هر گونه مواد غذایی ضروری است.
  • محلولی از یک لیوان سرکه و یک قاشق جوش شیرین تهیه کنید.
  • سپس محلول را در کف ماشین ظرفشویی بریزید.
  • ماشین ظرفشویی را بدون ظروف روشن کنید و بگذارید یک چرخه کامل را طی کند.

اگر باز هم بوی بد ماشین ظرفشویی به مشام می رسد، می توانید از نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس کمک بخواهید.

علت عدم تخلیه آب در ظرفشویی زیمنس چیست؟

اگر آب دستگاه تخلیه نمی شود، برای تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس از نکات زیر استفاده کنید:

علت آن می تواند یکی از این گزینه ها باشد:

  • دلیل آن می تواند عدم حرکت صحیح قطعات لوله سوپاپ در مخزن تخلیه باشد.
  • برای رفع این مشکل می توانید لوله سوپاپ را تعویض کنید.

نرسیدن برق به موتور پمپ

  • برای رفع این مشکل می توانید موتور ماشین ظرفشویی را تعویض کنید.
  • شلنگ تخلیه پیچ خورده یا انسداد در آن وجود دارد.

گرفتگی در ورودی و خروجی پمپ تخلیه

  • برای رفع این مشکل می توانید پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی را تعویض کنید.

در صورت بروز مشکل در تخلیه دستگاه کافی است برای رفع عیب و تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس از خدمات آی پی امداد استفاده نمایید.

تعمیرات مشکل خشک نشدن ظروف در ظرفشویی زیمنس

در صورت بروز این مشکل، برای تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس بهتر است از مراحل زیر استفاده کنید:

  • ممکن است المنت گرمایشی ماشین ظرفشویی مشکل داشته باشد.
  • حتما از سلامت ترموستات نصب شده در ماشین ظرفشویی مطمئن شوید.
  • همچنین پمپ تخلیه را بررسی کنید.
  • در صورت لزوم باید هر یک از قطعات ذکر شده را تعویض کنید.

تعمیر مشکل روشن نشدن ماشین ظرفشویی زیمنس

اگر دستگاه روشن نمی شود، برای تعمیر ظرفشویی زیمنس باید از نکات زیر استفاده کنید:

1. مشکل قفل درب

  • مشکل می تواند قفل درب یا کلید قفل درب باشد.
  • ابتدا قفل درب را بررسی کنید و سپس مطمئن شوید که کلیدها به درستی کار می کنند.
  • قفل لبه درب ماشین ظرفشویی زیمنس معمولا در بالا و پشت درب داخلی قرار دارد.

2. مشکل تایمر یا کنترل الکترونیکی

  • تایمر یا کنترل الکترونیکی را بررسی کنید.
  • برای رفع مشکل با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس تماس بگیرید.

3. صفحه برنامه ماشین ظرفشویی

  • ابتدا برق دستگاه را خاموش کنید.
  • سپس با جدا کردن کنترل از عملکرد صحیح دکمه ها اطمینان حاصل کنید.

4. رله روشن کننده ظرفشویی

  • ممکن است رله احتراق موتور معیوب باشد.
  • رله به طور معمول در کنار موتور نصب می شود و می توانید آن را با اهم متر و نمودار سیم کشی ماشین ظرفشویی بررسی کنید.
  • برای انجام این مرحله باید دقت کنید.

5. فیوز حرارتی ماشین ظرفشویی

  • اگر فیوز حرارتی کار نکند، برد الکترونیکی نمی تواند برق دریافت کند و در نتیجه دستگاه روشن نمی شود.

6. موتور ماشین ظرفشویی

  • نیروی الکتریکی برای به حرکت درآوردن موتور از طریق یک تایمر یا کنترل الکترونیکی در ارتباط با یک رله آغاز می شود.
  • باید سیم پیچ موتور محرک را با اهم متر چک کنید.

در صورت رفع نشدن مشکل می توانید با نمایندگی ظرفشویی زیمنس در آی پی امداد تماس بگیرید.

تعمیر باقی ماندن لکه روی ظروف پس از شستشو در ظرفشویی زیمنس

برای تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس موارد زیر را بررسی کنید:

  • هنگام شستشو، برنامه مناسب دستگاه را انتخاب کنید.
  • از نمک درشت استفاده کنید.
  • هنگام شستشو بهتر است از مایع جلادهنده استفاده شود.
  • حتما سختی آب منطقه خود را در نظر بگیرید.

عیب یابی حل نشدن مواد شوینده در ظرفشویی زیمنس

اگر مواد شوینده در دستگاه حل نمی شود، از نکات زیر برای عیب یابی ماشین ظرفشویی زیمنس استفاده کنید:

  • ابتدا بررسی کنید که جاقرصی شارژ نشده است.
  • احتمال دارد به دلیل رسوبات درب جاقرصی دچار مشکل شده باشد.
  • همچنین لازم است مخزن مواد شوینده را بررسی کنید.

اگر مواد شوینده در دستگاه شما حل نشد، باید با نزدیکترین شعبه نمایندگی ماشین ظرفشویی زیمنس تماس بگیرید.

چند نکته مهم در پیشگیری از آسیب دیدن ماشین ظرفشویی زیمنس توسط تعمیرکار آی پی امداد

در ادامه به بررسی چند نکته مهم در جلوگیری از آسیب دیدن ماشین ظرفشویی زیمنس توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد می پردازیم.

  • داخل دستگاه را با استفاده از مواد شوینده مناسب تمیز کنید.
  • برای تمیز کردن فیلتر ماشین ظرفشویی، ابتدا باید سیلندر فیلتر را با چرخاندن آن جدا کنید.
  • سپس فیلترها را بیرون بکشید و باقیمانده های روی آن را کاملا با آب تمیز کنید.
  • در صورت لزوم فیلتر را تعویض کنید.
  • اگر تعداد ظروف ماشین ظرفشویی از حد مجاز بیشتر شود، ظروف کثیف می مانند.
  • ظروف را با فاصله از یکدیگر قرار دهید تا نیازی به شستشوی مجدد نداشته باشید.
  • در پایین ماشین ظرفشویی شما، یک دریچه قابل باز شدن وجود دارد که حاوی مقداری زباله است که باید تمیز کنید.
  • دستگاه را در مکانی قرار دهید که درب آن به راحتی باز و بسته شود.

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس

لازم به ذکر است کلیه هزینه های تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس طبق تعرفه مصوب اتحادیه در مجموعه آی پی امداد می باشد. با استفاده از خدمات زیر می توانید هزینه تعمیر ظرفشویی زیمنس را به حداقل برسانید:

  • تعمیر ماشین ظرفشویی در محل نیازی به جابجایی دستگاه ندارد.
  • در این صورت هزینه های مربوط به جابجایی دستگاه حذف می شود.
  • با آی پی امداد دسترسی مستقیم به قطعات فابریک زیمنس خواهید داشت.

آی پی امداد با ارائه 3 تا 12 ماه گارانتی خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس خیال کاربران را راحت کرده است.

قیمت خدمات ماشین ظرفشویی زیمنس در آی پی امداد

هزینه ای که تعمیرکار متخصص نمایندگی مجاز آی پی امداد برای ارائه خدمات تعمیر ظرفشویی زیمنس به مصرف کنندگان تعیین می کند، بر اساس عوامل مختلفی می تواند متفاوت باشد. اما هزینه خدمات را می توان به صورت تقریبی ذکر کرد و مشتریان می توانند از هزینه های تقریبی ماشین ظرفشویی خود مطلع شوند. بنابراین جدول مربوط به این هزینه ها را برای شما ارائه کرده ایم:

خدمات تعمیرات ظرفشویی زیمنس هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس
تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی زیمنس 490,000 الی 790,000 تومان
تعویض شیلنگ اتصالات ماشین ظرفشویی زیمنس 150,000 الی 350,000 تومان
تعویض پمپ ماشین ظرفشویی زیمنس 450,000 الی 690,000 تومان
تعویض لاستیک درب ماشین ظرفشویی زیمنس 250,000 الی 390,000 تومان
تعویض میکروسوئیچ و قفل درب ظرفشویی زیمنس 250,000 الی 950,000 تومان
تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی زیمنس 490,000 الی 890,000 تومان
تعویض المنت ماشین ظرفشویی زیمنس 700,000 الی 3,500,000 تومان
تعویض سنسور آب ماشین ظرفشویی زیمنس 190,000 الی 490,000 تومان
تعویض فیلتر و پروانه پمپ ظرفشویی زیمنس 150,000 الی 190,000 تومان

نتیجه گیری از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس در آی پی امداد

جمع بندی خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس در آی پی امداد به شرح زیر است:

  • تعمیرات ماشین ظرفشویی توسط تعمیرکاران متخصص و باتجربه باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود.
  • نمایندگی ظرفشویی زیمنس خدمات خود را با استفاده از قطعات اورجینال ارائه می دهد.
  • با استفاده از خدمات این مرکز می توانید تا 75 درصد در هزینه های تعمیر صرفه جویی کنید.

کافی است تنها یکبار با تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ظرفشویی زیمنس در تهران تماس بگیرید تا از تعمیرات مقرون به صرفه این مجموعه بهره مند شوید.

خلاصه ای از خدمات نمایندگی ظرفشویی زیمنس

چگونه با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی زیمنس تماس بگیریم؟
  • برای استفاده از خدمات نمایندگی مجاز می توانید با شماره 58941-021 تماس حاصل نمایید.
آیا تعمیرات ظرفشویی زیمنس با قطعات اصلی انجام می شود؟
  • تعمیرات ظرفشویی در نمایندگی تنها با استفاده از قطعات اصلی همان برند انجام می شود.
آیا امکان استفاده از خدمات ظرفشویی زیمنس در عرب تهران وجود دارد؟
  • امکان استفاده از خدمات نمایندگی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران وجود دارد.
آیا نمایندگی ظرفشویی زیمنس فاکتور و گارانتی می دهد؟
  • برای کلیه خدمات در این مرکز فاکتور ریز هزینه ها و گارانتی 3 الی 12 ماهه ارائه خواهد شد.
هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس چقدر است؟
  • هزینه تعمیرات با توجه به فاکتورهای مختلف نظیر میزان خرابی، نوع خرابی، نیاز به تعویض قطعات و مدت زمان گارانتی متفاوت است.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار ماشین ظرفشویی زیمنس در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی زیمنس به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد