logo logo تعمیر سشوار بوش با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر سشوار بوش

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر سشوار بوش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر سشوار بوش در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط نمایندگی آی پی امداد در محل کار یا منزل شما انجام می شود. امکان استفاده از خدمات تعمیرات به روش های مختلفی از جمله مراجعه حضوری به کارگاه، استفاده از خدمات در محل و استفاده از پیک مجموعه وجود دارد. تکنسین متخصص و مجرب آی پی امداد، پس از ثبت درخواست شما در کوتاه ترین زمان به همراه تجهیزات پیشرفته و به روز به محل مورد نظر مراجعه کرده و عیب یابی و تعمیرات سشوار بوش را انجام می دهد. در صورت استفاده از هریک از این روش ها، شما می توانید گارانتی معتبر 3 الی 12 ماهه و فاکتور هزینه ها را پس از پایان کار دریافت نمایید. با استفاده از خدمات مجموعه آی پی امداد می توانید سشوار خود را در محل تعمیر کنید و 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

شما می توانید از بخش عیب یابی این مقاله کمک گرفته و یا پرسش های خود را در بخش دیدگاه یا قسمت پرسش و پاس سایت آی پی امداد مطرح نمایید. در صورت عدم رفع مشل نیز می توانید از خدمات تعمیرکاران مجموعه آی پی امداد استفاده کنید.

نحوه تماس جهت تعمیرات سشوار بوش در آی پی امداد

نحوه تماس با مرکز تعمیرات سشوار بوش در تهران به شرح زیر است:

  1. برای استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید با شماره 02158941 تماس گرفته و مشکل سشوار خود را با ما در میان بگذارید.
  2. راه دوم مراجعه به وب سایت آی پی امداد و ثبت درخواست تعمیر سشوار بوش در سایت مجموعه می باشد.
  3. پس از ثبت درخواست یا تماس با آی پی امداد، پیامکی حاوی پنل کاربری برای شما ارسال می شود.
  4. تعمیرکار سشوار بوش برای عیب یابی و تعمیر در همان روز و در عرض کمتر از یک ساعت از محل شما خواهد بود.
  5. تعمیر دستگاه سشوار بوش معمولا در منزل شما انجام می شود. اما اگر امکان حضور متخصص در محل شما وجود ندارد، می توانید برای تعمیرات سشوار خود به نزدیکترین مرکز تعمیرات آی پی امداد در منطقه خود مراجعه کنید.
  6. در صورت نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات فوق تخصصی سشوار به کارگاه آی پی امداد منتقل شده و تا زمان تعمیر (کمتر از 3 روز کاری) به سلامت به شما تحویل داده می شود.

خدمات تعمیر سشوار بوش در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

آی پی امداد، مرکز تعمیرات سشوار بوش در تهران است که خدمات خود را در تمامی نقاط شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران به مشتریان عزیز ارائه می نماید. از این رو در هر نقطه ای از این شهر هستید، می توانید درخواست خود را برای تعمیر سشوار بوش در این مجموعه ثبت نمایید. در ادامه هریک از مناطق تحت ارائه خدمات آی پی امداد در کلیه نقاط شهر تهران را برای شما بررسی خواهیم کرد:

تعمیرات سشوار بوش در شرق تهران

امکان استفاده از تعمیرات سشوار بوش در آی پی امداد شامل محله های زیر در شرق تهران میباشد:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

تعمیر سشوار بوش در غرب تهران

چنانچه در غرب تهران ساکن هستید، می توانید برای تعمیر سشوار بوش در هریک از مناطق زیر با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

خدمات سشوار بوش در شمال تهران

کاربرانی که در مناطق شمال تهران ساکن هستند، می توانند از خدمات سشوار بوش در آی پی امداد  استفاده نمایند:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرکار سشوار بوش در جنوب تهران

برای استفاده از خدمات تعمیرکار سشوار بوش در محله های جنوب تهران می توانید با مجموعه آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

تعمیرگاه سشوار بوش در مرکز تهران

مناطق تحت پوشش تعمیرگاه سشوار بوش در مرکز تهران شامل محله های زیر می باشد:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر سشوار بوش در محل و منزل

خدمات تعمیر سشوار بوش در محل، امکانات ویژه ای را برای شما به ارمغان می آورد که شامل موارد زیر می باشد:

  • با استفاده از خدمات تعمیرات سشوار بوش در محل، دیگر نیازی به صرف زمان در ترافیک و آوردن دستگاه به تعمیرگاه ندارید.
  • می توانید مراحل تعمیرات سشوار بوش خود را مشاهده کنید.
  • برای آوردن دستگاه به تعمیرگاه نیازی به صرف هزینه اضافی ندارید.
  • تعمیرکار سشوار بوش در اسرع وقت در منزل شما حاضر می شود.

تعمیرکار مرکز تعمیرات سشوار بوش چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یکی از مسائل مهم در استفاده از خدمات مراکز تعمیرات این است که تعمیرکار سشوار بوش چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم:

  • این فرد باید در تعمیرات سشوار بوش متخصص بوده و بتواند در اسرع وقت و بدون وارد کردن آسیب به سایر نقاط دستگاه برای تعمیرات آن اقدام نماید.
  • اجرای مراحل عیب یابی و تعمیر سشوار بوش مقابل مشتری و توضیح کامل علت خراب شدن سشوار بوش
  • احترام به حقوق مشتری و انجام تمام مراحل تعمیرات سشوار بوش با توجه به نظر و رضایت مشتری
  • به همراه داشتن تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر سشوار بوش و انجام سریع و دقیق تعمیرات دستگاه

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات سشوار بوش یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

در صورتی که سشوار شما خارج از گارانتی باشد، هزینه تعمیر در نمایندگی مجاز رایگان نبوده و باید هزینه تعمیر سشوار بوش را بپردازید. در این موارد تصمیم با شماست. اگر سشوار شما خارج از گارانتی است، توصیه می کنیم دستگاه خود را به نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد بسپارید، زیرا:

  • از قطعات فابریک و اورجینال در مرکز تعمیرات سشوار بوش استفاده می کنیم.
  • اعزام متخصصان مجرب و حرفه ای جهت سرویس دهی
  • بهره مندی از تیم تخصصی تعمیرکار حرفه ای
  • خدمات عیب یابی و تعمیرات سشوار بوش 24 ساعته
  • دریافت فاکتور برای شرح هزینه ها و شفافیت خدمات
  • ارائه 3 تا 12 ماه گارانتی برای تضمین کیفیت خدمات

تعمیرات سشوار بوش در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

پس از تماس با تکنسین، تعمیرکار در کمتر از یک ساعت یا طبق برنامه شما به محل کار یا منزل شما می رسد. اگر از خدمات تعمیر سشوار بوش در محل استفاده می کنید و مشکل جزئی باشد، تکنسین بلافاصله آن را برطرف می کند. همچنین لازم به ذکر است که در صورت نیاز به تعویض قطعه، تکنسین قطعه معیوب را برای شما تعویض می کند. در هریک از روش های ذکر شده جهت تعمیر، اگر نیاز به تعویض قطعاتی مانند برد، موتور و … باشد، دستگاه به کارگاه مجهز آی پی امداد انتقال داده شده و تا 72 ساعت کاری به شما تحویل داده خواهد شد.

عیب یابی مشکلات سشوار بوش

یکی از اهداف مرکز تعمیرات سشوار بوش در آی پی امداد بالا بردن اطلاعات شما در زمینه عیب یابی دستگاهتان است. از این رو در هر مرحله از انجام این کار که سوالی برای شما مطرح شد، میتوانید در انتهای این مقاله و در قسمت بیان دیدگاه به طرح آن بپردازید تا کارشناسان ما در اسرع وقت برای راهنمایی شما اقدام نمایند.

  1. تعمیرات مشکل کار نکردن سشوار بوش
  2. طریقه عیب یابی صداهای عجیب سشوار بوش
  3. چگونه مشکل جریان هوای ضعیف سشوار بوش را تعمیر کنیم؟
  4. نحوه تعمیر خاموش نشدن سشوار بوش
  5. تعمیرات مشکل روشن نشدن سشوار بوش

تعمیر مشکل کار نکردن سشوار بوش

جهت رفع مشکل کار نکردن سشوار بوش می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • بررسی کنید که سشوار بوش به درستی به برق وصل شده است. بررسی کنید که دوشاخه محکم در پریز قرار گرفته باشد و پریز کار کند.
  • سیم برق را بررسی کنید. سوختگی یا آسیب به سیم برق می تواند باعث از کار افتادن سشوار شود.
  • اگر سیم برق آسیب دیده است، باید آن را با سیم جدید تعویض کنید. اگر المنت خراب شده است، باید سشوار را از برق بکشید و آن را تعویض نمایید.
  • اگر سشوار شما تنظیم خاصی دارد، مطمئن شوید که تنظیمات درست را انتخاب کرده اید. به عنوان مثال، برخی از سشوارها زمانی که حرارت خیلی زیاد است، به طور خودکار خاموش می شوند.
  • گام بعدی بررسی گرفتگی فیلتر سشوار بوش است. فیلتر مسدود شده از دریافت هوای کافی به سشوار جلوگیری می کند. فیلتر را تمیز کنید و از شفاف بودن آن مطمئن شوید.
  • در نهایت، باید خروجی هوای سشوار رخود را نیز بررسی کنید. اگر مسدود شود، دستگاه به درستی کار نمی کند. خروجی هوا را تمیز کنید و مطمئن شوید که هیچ چیز مانع جریان هوا نمی شود.

برای برطرف کردن مشکل دستگاه خود می توانید از خدمات متخصصین مرکز مجاز آی پی امداد برای تعمیرات سشوار بوش خود بهره مند شوید.

عیب یابی صداهای عجیب سشوار بوش

اگر سشوار بوش شما صداهای غیرعادی تولید می کند، می توانید مراحل زیر را برای حل مشکل امتحان کنید:

  • فن ممکن است مسدود یا آسیب دیده باشد. سعی کنید فن را از آلودگی تمیز کنید. اگر با این کار مشکل حل نشد، باید فن را تعویض کنید.
  • گرفتگی فیلتر نیز می تواند صداهای عجیبی ایجاد کند. اطمینان حاصل کنید که فیلتر تمیز و بدون آلودگی است.
  • اگر سشوار بوش هنگام کار در دمای بالا صدا ایجاد کند، نشان دهنده وجود مشکل در المنت است. اگر المنت آسیب دیده است، آن را تعویض کنید.
  • برخی از قسمت های سشوار به دلیل اصطکاک خشک ممکن است صداهای عجیبی ایجاد کنند. سعی کنید قسمت های متحرک سشوار خود را با روغن دستگاه روغن کاری کنید. اطمینان حاصل کنید که روغن روغن کاری به دستگاه آسیب نرساند.

در صورتی که پس از بررسی موارد ذکر شده نیز قادر به رفع مشکل دستگاه خود نیستید، می توانید از متخصصین تعمیرگاه مجاز سشوار بوش در آی پی امداد کمک بگیرید.

چگونه مشکل جریان هوای ضعیف سشوار بوش را تعمیر کنیم؟

اگر سشوار بوش شما جریان هوا ضعیفی دارد، مراحل زیر را برای حل مشکل امتحان کنید:

  • گرفتگی فیلتر می تواند جریان هوا را مسدود کند و باعث جریان ضعیف هوا شود. فیلتر را به طور مرتب تمیز کنید.
  • مجاری هوا و دریچه های هوا نیز ممکن است مسدود شوند. این مناطق را به طور مرتب تمیز کنید تا هوا آزادانه جریان یابد.
  • کابل برق آسیب دیده نیز می تواند باعث جریان ضعیف هوا شود. کابل دستگاه را از نظر آسیب یا فرسودگی بررسی کنید.
  • بررسی کنید که فن تمیز و سالم باشد.
  • گاهی اوقات تنظیمات نادرست سشوار بوش نیز می تواند بر جریان هوا تأثیر بگذارد. مطمئن شوید که تنظیم صحیح را برای رسیدن به جریان هوای مورد نظر انتخاب کرده اید.

چنانچه قادر به رفع مشکل دستگاه خود نیستید، متخصصین مرکز تعمیرات سشوار بوش در آی پی امداد می توانند به شما کمک نمایند.

تعمیر مشکل خاموش نشدن سشوار بوش

اگر سشوار بوش شما خاموش نمی شود، موارد زیر را برای عیب یابی دستگاه خود بررسی کنید:

  • بررسی کنید که آیا دستگاه خراب است یا در وضعیت نامناسبی قرار ندارد.
  • بررسی کنید که آیا تایمر روشن یا خاموش است و به درستی کار می کند.
  • کابل برق آسیب دیده می تواند در روشن و خاموش کردن سشوار بوش مشکل ایجاد کند. کابل را بررسی کنید که سالم باشد.
  • فن را چک کنید و از تمیز بودن و عاری بودن آن از هر گونه آلودگی اطمینان حاصل کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که از تنظیمات صحیح برای خاموش کردن سشوار بوش خود استفاده می کنید. در این صورت، دفترچه راهنمای کاربر دستگاه خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید تنظیمات درست را انتخاب کرده اید.

چنانچه با بررسی موارد ذکر شده نیز مشکل دستگاهتان برطرف نشده است، می توانید از خدمات تعمیر سشوار بوش در نمایندگی مجاز آی پی امداد استفاده نمایید.

تعمیرات مشکل روشن نشدن سشوار بوش

اگر سشوار بوش شما کار نمی کند، می توانید از موارد زیر برای تعمیر دستگاه استفاده کنید:

  • ابتدا بررسی کنید که سیم برق به درستی وصل شده و پریز برق کار می کند. اگر سیم برق آسیب دیده باشد یا به درستی وصل نشود، سشوار بوش روشن نمی شود.
  • اطمینان حاصل کنید که کلید روشن/خاموش در موقعیت صحیح قرار دارد و مسدود یا آسیب دیده نیست.
  • گرفتگی فیلتر می تواند از روشن شدن سشوار بوش شما جلوگیری کند. بررسی کنید که فیلتر تمیز و کثیف نباشد.
  • مطمئن شوید که مسیر هوا مسدود نشده و عاری از خاک و آلودگی نباشد.

در صورتی که قادر به رفع مشکل دستگاه خود نیستید، می توانید از متخصصین آی پی امداد برای تعمیرات سشوار بوش در محل کمک بگیرید.

نحوه سرویس سشوار بوش

نحوه سرویس سشوار بوش به شکل زیر صورت می گیرد:

  • فیلتر هوای سشوار می تواند گرد و غبار و کثیفی را جمع کند که گردش هوا را محدود خواهد کرد. برای تمیز کردن فیلتر هوا، سشوار را باز کرده و فیلتر را بردارید. از یک برس نرم یا پارچه تمیز برای پاک کردن آن استفاده کنید.
  • از یک پارچه مرطوب یا فوم تمیز کننده برای تمیز کردن بدنه سشوار استفاده کنید. مراقب باشید آب وارد دهانه های دستگاه نشود.
  • کابل را از لحاظ علائم آسیب مانند ترک، شکستگی یا سیم های در معرض دید بررسی کنید. اگر متوجه آسیبی به سیم شدید، باید استفاده از سشوار را متوقف کرده و آن را تعمیر کنید.
  • نازل ها را از نظر گرفتگی یا آسیب بررسی کنید. در صورت لزوم می توانید آن را با سوزن یا خلال دندان تمیز کنید.
  • در حین کار کردن با سشوار، به هر گونه صدا یا لرزش غیرعادی گوش دهید. اگر متوجه موارد مشکوک شدید، باید دستگاه تعمیر شود.

هزینه تعمیرات سشوار بوش

یکی از سوالات پرتکرار افراد در هنگام مواجه با خرابی توسترها، هزینه تعمیر سشوار بوش در نمایندگی تعمیر آی پی امداد است که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم:

  • تعیین دقیق این هزینه تنها پس از بررسی دستگاه شما توسط تعمیرکار سشوار بوش امکان پذیر است.
  • همچنین قیمت قطعه ای که قرار است در تعمیرات دستگاه شما تعویض گردد، بر این هزینه تاثیرگذار است.
  • قرار داشتن دستگاه در دوره گارانتی نیز میتواند سبب کاهش در این هزینه ها گردد.

مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات سشوار بوش در آی پی امداد

در انتها برای کمک به شما در خصوص انتخاب یک مرکز معتبر به بررسی مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات سشوار بوش در آی پی امداد میپردازیم:

  • بعد از ثبت درخواست شما تعمیرکار به همراه تجهیزات کامل برای تعمیر سشوار بوش در محل شما حضور خواهد داشت.
  • همچنین بعد از تعمیرات سشوار بوش به شما فاکتور خدمات ارائه شده تقدیم میگردد.
  • کلیه قطعات تعویض شده دارای گارانتی 9 الی 12 ماهه هستند.
  • به دلیل تطابق هزینه ها با نرخ مصوب اتحادیه در پرداخت هزینه های شما تا 75% صرفه جویی میگردد.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد