logo logo تعمیر دستگاه تصفیه هوا فیلیپس با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر دستگاه تصفیه هوا فیلیپس

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر دستگاه تصفیه هوا فیلیپس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با استفاده از قطعات فابریک، ضمانتنامه رسمی و خدمات تعمیرکار آی پی امداد در محل شما به تعمیر تصفیه هوا فیلیپس می پردازد. آی پی امداد برای رفاه حال مشتریان خدمات خود را در سه گزینه تعمیر دستگاه در منزل یا محل کار، مراجعه حضوری به کارگاه و استفاده از خدمات پیک ارائه می دهد. پس از ثبت درخواست تعمیر دستگاه تصفیه هوا فیلیپس، پیامکی حاوی پنل کاربری برای شما ارسال می شود که از طریق آن می توانید مشخصات تکنسین، فاکتور هزینه و مدت گارانتی دستگاه خود را مشاهده کنید. با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیرات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس صرفه جویی کنید.

نحوه تماس جهت تعمیرات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در آی پی امداد

نحوه ارتباط با نمایندگی تعمیرات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. در مرحله اول کافی است با آی پی امداد تماس بگیرید تا از خدمات تعمیر دستگاه تصفیه هوا فیلیپس بهره مند شوید.
  2. برای استفاده از خدمات می توانید با شماره 02158941 تماس حاصل نمایید.
  3. با مراجعه به سایت آی پی امداد نیز می توانید درخواست آنلاین تعمیر دستگاه تصفیه هوا فیلیپس را ثبت کنید.
  4. پس از تماس یا ثبت درخواست، اطلاعات شما در سامانه ثبت می شود.
  5. در نهایت کد اشتراک با مشخصات تعمیرکار دستگاه تصفیه هوا فیلیپس را دریافت خواهید کرد.
  6. یک تعمیرکار متخصص در کمتر از یک ساعت از محل شما حاضر می شود.
  7. دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در محل بررسی و تعمیر می شود.
  8. پس از اتمام تعمیرات دستگاه تصفیه هوا، گارانتی و فاکتور رسمی به مشتری ارائه می شود.
  9. در نهایت واحد مشتریان آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظرات شما را در مورد خدمات تعمیرات دستگاه تصفیه هوا را جویا می شود.

برای تعمیر دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در آی پی امداد از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

شما می توانید به روش های زیر از خدمات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در آی پی امداد بهره مند شوید:

  • در صورت استفاده از خدمات تعمیر دستگاه دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در محل، تکنسین متخصص در سریع ترین زمان به محل و منزل شما مراجعه کرده و دستگاهتان را تعمیر می کند.
  • می توانید دستگاه خود را به کارگاه آی پی امداد که آدرس آن در بخش تماس با ما می باشد، ارجاع دهید.
  • از آنجایی که دستگاه تصفیه هوا فیلیپس یک دستگاه قابل حمل است، می توانید دستگاه خود را برای تعمیر به پیک مجموعه آی پی امداد بسپارید تا به کارگاه ارسال شود. پیک مربوطه به شما رسید کتبی تحویل دستگاه را می دهد و دستگاه شما را با استفاده از جعبه ضد ضربه به کارگاه منتقل می کند. پس از اتمام تعمیرات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس، تست سلامت انجام می شود و پیک دستگاه را وکیوم و تمیز به شما تحویل می دهد.

خدمات نمایندگی تعمیرات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در تهران

نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد دارای شعبات مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران بوده و پس از درخواست شما، نزدیک ترین کارشناسان به محل را برای ارائه خدمات تعمیرات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس اعزام خواهد کرد.

تعمیرات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در شرق تهران

خدمات تعمیرات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در آی پی امداد، شامل محله های زیر در شرق تهران میباشد:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

تعمیر دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در غرب تهران

چنانچه در غرب تهران ساکن هستید، می توانید برای تعمیر دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در هریک از مناطق زیر با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

خدمات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در شمال تهران

کاربرانی که در مناطق شمال تهران ساکن هستند، می توانند از خدمات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در آی پی امداد  استفاده نمایند:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرکار دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در جنوب تهران

برای استفاده از خدمات تعمیرکار دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در محله های جنوب تهران می توانید با مجموعه آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

نمایندگی دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در مرکز تهران

مناطق تحت پوشش تعمیرگاه ردر مرکز تهران شامل محله های زیر می باشد:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در محل

مزایای داشتن خدمات تعمیر دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در محل در آی پی امداد به شرح زیر است:

  • نمایندگی تعمیرات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در محل برای جلب رضایت مشتریان، خدمات تعمیرات و عیب یابی خود را تضمین می‌ کند.
  • خطرات ناشی از انتقال دستگاه به بیرون از منزل تصفیه هوا فیلیپس شما را تهدید نمی کند.
  • از نزدیک می توانید ناظر و شاهد خدمات تعمیرکار دستگاه تصفیه هوا فیلیپس باشید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد به عنوان مرکز تعمیرات لوازم خانگی می تواند شما را در فرآیند تعمیر دستگاه تصفیه هوا فیلیپس یاری دهد. از ویژگی های تعمیرکاران این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تکنسین های متخصص آی پی امداد برای تعویض قطعات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می کنند.
  • تمامی خدمات تعمیر دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در محل و منزل شما توسط تعمیرکار متخصص صورت می گیرد.
  • متخصصین این مجموعه از تجربه بسیار بالایی در زمینه تعمیرات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس برخوردار هستند و با جدیدترین متدهای روز دنیا آشنایی کامل دارند.
  • خدمات تعمیرکاران این نمایندگی به صورت شبانه روزی بوده و به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

نمایندگی دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در آی پی امداد چه خدماتی ارائه می دهد؟

این روزها مراکز مختلفی اقدام به ارائه خدمات تعمیرات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس به مشتریان می نمایند. اما برای اینکه از آسیب دیدگی بیشتر دستگاه جلوگیری شده و طول عمر آن را افزایش دهید، لازم است از خدمات نمایندگی تعمیرات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس برای این کار بهره مند شوید. در ادامه خدماتی که نمایندگی مجاز آی پی امداد به مشتریان خود ارائه می دهد را بررسی خواهیم کرد:

  • اعزام نیروهای متخصص و حرفه ای برای تعمیرات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس به محل مورد نظر مشتری
  • فراهم کردن جدید ترین تجهیزات روز دنیا برای تکنسین دستگاه تصفیه هوا فیلیپس
  • ارائه فاکتور دقیق برای خدمات ارائه شده و لیست قیمت قطعات خریداری شده
  • ارائه ضمانت نامه رسمی و معتبر با اعتبار 90 تا 365 روز
  • دریافت هزینه تعمیر دستگاه تصفیه هوا فیلیپس از مشتری طبق نرخ تعیین شده توسط اتحادیه تعمیرکاران و کاهش 75 درصد از هزینه ها

تعمیرات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

پس از تماس شما کاربر عزیز با مجموعه آی پی امداد، تعمیرکار دستگاه تصفیه هوا فیلیپس در کمتر از یک ساعت یا طبق برنامه زمانی که با کارشناسان مربوطه آی پی امداد توافق کرده اید، در محل کار یا منزل شما حاضر می شود. اگر مشکل کوچک است و در محل کار یا منزل شما قابل حل است، در همان لحظه مشکل شما را حل می کند. همچنین شایان ذکر است که دستگاه ها معمولاً از محل کار و منزل خارج نمی شوند و تنها در صورت بروز مشکل در قطعه یا برد الکترونیکی خاص به تعمیرگاه آی پی امداد برده می شوند و در کمتر از هفتاد و دو ساعت کاری تعمیر و ارسال می شوند.

هزینه تعمیرات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس

ممکن است با مشکلی در دستگاه تصفیه هوا فیلیپس خود مواجه شوید و بخواهید در مورد هزینه تعمیر دستگاه تصفیه هوا فیلیپس خود بیشتر بدانید. آی پی امداد به عنوان مرکز مجاز، هزینه تعمیرات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس را طبق تعرفه اتحادیه تعیین می کند. همچنین لازم به ذکر است که هزینه نهایی تعمیرات دستگاه تصفیه هوا فیلیپس بسته به مدل دستگاه، نوع خرابی و میزان عیب دستگاه متفاوت است. پس از مراجعه به تکنسین حرفه ای و یافتن عیب یابی دقیق دستگاه می توانید از انجام این کار مطمئن شوید. کاهش هزینه ها تا 75 درصد از خدمات ویژه آی پی امداد می باشد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد