logo logo تعمیر بخارشو شیائومی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر بخارشو شیائومی

تعمیر بخارشو شیائومی
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر بخارشو شیائومی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

از بهترین روش های نظافت و از بین بردن جرم، کثیفی، گرد و غبار از مبلمان، فرش، پرده و … استفاده از بخارشو می باشد تا نیازی به هزینه اضافی برای تمیز کردن وسایل نداشته باشید. با استفاده از بخارشوی شیائومی می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. نکته مهم برای استفاده از بخارشو روش نگهداری، سرویس دوره ای و موارد مراقبتی از آن است که باعث افزایش طول عمر دستگاه گردد.

در صورت خرابی،بهتر است از تعمیرکار تخصصی بخارشو شیائومی در نمایندگی مجاز تعمیرات بخارشو شیائومی کمک بگیرید تا از بروز مشکلات جدید برای بخارشوی جلوگیری شود. در این مقاله از آی پی امداد به عیب یابی و تعمیر بخارشوی شیائومی، روش های عیب یابی در منزل و مراقبت از آن می پردازیم.

یکی از مزیت های مهم تعمیر بخارشو شیائومی توسط آی پی امداد، تعمیر در محل، گارانتی خدمات و قطعات می باشد. برای ثبت درخواست تعمیر و استفاده از خدمات تعمیر بخارشوی شیائومی با ما همراه باشید.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75 درصد در هزینه تعمیرات بخارشوی شیائومی صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست تعمیرات بخارشو شیائومی در تهران

برای استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیر بخارشو شیائومی و  تماس با نمایندگی تعمیرات بخارشو شیائومی می توانید از  طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید:

  1. برای ثبت درخواست می توانید با بخش پشتیبانی تعمیرات آی پی امداد با شماره 02158948 تماس گرفته و ثبت درخواست کنید.
  2. در سایت آی پی امداد ثبت نام و درخواست تعمیر بخارشو شیائومی خود را ثبت کنید.

پس از ثبت درخواست در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما بررسی و با توجه به محل شما از نزدیکترین شعبه آی پی امداد  تکنسین تعمیر بخارشو شیائومی برای مراجعه به محل شما انتخاب می شود.

تفاوتی ندارد از کدام طریق با آی پی امداد ارتباط بر قرار کنید پس از ثبت درخواست اطلاعات تکنسین و زمان حضور با پیام کوتاه برای شما ارسال میگردد و تکنسین بخارشوی شیائومی همراه با قطعات و وسایل مورد نیاز برای تعمیر در کمتر از 1 ساعت به محل اعزام می شود.

پس از انجام تعمیرات به منظور اطلاع از خدمات ارائه شده و افزایش رضایتمندی، با شما تماس گرفته می شود تا نظرسنجی درباره نحوه انجام کار تکنسین، میزان رضایت از خدمات ارائه شده، سلامت دستگاه و ثبت بازخورد مشتری انجام شود. با پاسخ به سوالات ما را در ارائه خدمات بهتر یاری کنید.

یکی از ویژگی های بارز و ممتاز نمایندگی آی پی امداد برای تعمیر بخارشو شیائومی استفاده از تکنسین های دوره دیده، متخصص و حرفه ای برای تعمیرات است.

انجام تعمیرات بخارشوی شیائومی درمناطق شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران

فرقی نمی کند در کدام منطقه از تهران زندگی می کنید، با توجه به گستردگی مناطق آی پی امداد در شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران برای ارائه خدمات بهتر شعبه های متعددی را ایجاد کرده است تا ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن انجام گیرد.

یکی از بهترین و پرطرفدارترین خدمات آی پی امداد تعمیر در آدرس مورد نظر مشتری است که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه تعمیر شما می شود. خدمات تعمیر در محل به شهروندان عزیز در تمامی مناطق تهران ارائه می شود.

تعمیرات بخارشوی شیائومی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات بخارشوی شیائومی در غرب تهران

صادقیه , ستارخان , مرزداران , بلوار فردوس , جنت آباد , شهر زیبا , آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیر بخارشوی شیائومی در مرکز تهران

انقلاب، ولیعصر، یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد , میدان ونک , شیخ بهایی , امیر آباد , کارگر شمالی , شهر آرا , جلال آل احمد و …

تعمیرات بخارشوی شیائومی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , جنت آباد , پیروزی , افسریه , آهنگ , حکیمیه , ارتش , لویزان , شیان , صادقیه , پاسداران و …

تعمیرات بخارشوی شیائومی در جنوب تهران

حافظ , امام خمینی , پونک , ستاری , مهرآباد , شهر ری , باقر شهر , ورامین , عبدل آباد , منیریه , حافظ , شاهپور , نازی آباد , خانی آباد , جوادیه و …

خدمات پس از فروش بخارشوی شیائومی در تهران

اطلاعات نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش بخارشو شیائومی در کارت گارانتی کالا درج شده است. اگر به تازگی بخارشوی خود را خریداری کرده اید و یا مدت زمان گارانتی آن هنوز به پایان نرسیده است، استفاده از خدمات پس از فروش را به شما پیشنهاد می کنیم.

یکی از مهم ترین ویژگی های خدمات پس از فروش رایگان بودن خدمات است، اما اگر کارت گارانتی را گم کرده اید، از خدمات پس از فروش استفاده کرده اید اما راضی نبوده اید، مشکل بخارشو شامل گارانتی نمی شود، مدت گارانتی به پایان رسیده است و… در چنین مواقعی می توانید از خدمات آی پی امداد برای تعمیر بخارشوی شیائومی استفاده کنید.

توجه داشته باشید که آی پی امداد تعمیرگاه مجاز بخارشو شیائومی و دیگر برندهای بخارشو می باشد و وابسته به نمایندگی رسمی این شرکت نمی باشد. آی پی امداد با نیم قرن سابقه درخشان و تجربه عالی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مفتخر است بهترین خدمات تعمیر بخارشوی شیائومی را در سراسر تهران با مجوزهای لازم از اتحادیه های مربوطه ارائه دهد.

مزایای تعمیر بخارشو شیائومی توسط آی پی امداد

از مهمترین مزایایی که آی پی امداد برای ارائه خدمات تعمیر بخارشوی شیائومی ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل
  2. حضور تکنسین در محل مورد نظر شما در کوتاه ترین زمان ممکن (1 ساعت)
  3. انجام سرویس، تعمیرات و تعویض قطعات در حضور شما
  4. استفاده از قطعات فابریک و شرکتی
  5. ارائه راهکار برای جلوگیری از خرابی دستگاه
  6. ارائه ضمانت نامه خدمات و قطعات پس از اتمام تعمیرات
  7. تعمیرکارات حرفه ای و دوره دیده و آشنا به تمام قطعات بخارشو
  8. ارائه خدمات رایگان در مدت زمان گارانتی

خدمات آی پی امداد برای تعمیر بخارشو شیائومی با توجه به قابل حمل بودن بخارشو به 3 صورت ارائه می شود و با توجه به شرایط خود می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

  1. تعمیر در محل
  2. تعمیر در کارگاه (دریافت توسط پیک)
  3. مراجعه به کارگاه (دریافت توسط مشتری)

تعمیر بخارشو شیائومی در محل

همانطور که گفته شد از پر استقبال ترین خدمات ارائه شده تعمیر بخارشوی شیائومی در محل می باشد و دیگر نیازی به مراجعه به کارگاه های آی پی امداد نخواهید داشت. پس از ثبت درخواست شما برای ارائه خدمات در محل، مجرب ترین تکنسین ظرف مدت 1 ساعت به آدرس ثبت شده مراجعه و اقدام به عیب یابی و تعمیر می کند.

از مزایای استفاده از خدمات تعمیر بخارشو شیائومی در محل یا در منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. صرفه جویی در هزینه تعمیرات بخارشو شیائومی
  2. عدم نیاز به مراجعه به مراکز تعمیر
  3. کاهش احتمال آسیب به بخارشو در زمان جابجایی
  4. صرفه جویی در زمان و به حداقل رساندن مدت زمان خرابی تا تعمیر دستگاه
  5. مشاهده روند تعمیر دستگاه به صورت مستقیم
  6. تست دستگاه بلافاصله پس از تعمیر توسط خودتان
  7. پاسخ به سوالات شما درباره بخارشو توسط تکنسین
  8. ارائه روش نگهداری، مراقبت از دستگاه توسط تکنسین
  9. گارانتی خدمات و قطعات 3 تا 12 ماه
  10. دریافت فاکتور ریز هزینه ها پس از انجام تعمیرات

تعمیر بخارشوی شیائومی در کارگاه آی پی امداد

هرچند تعمیر خارج از محل توصیه نمی شود اما در شرایطی که امکان تعمیر در محل وجود نداشته باشد خدمات تعمیر در کارگاه آی پی امداد انجام می شود. از دلایلی که می توانید برای تعمیر بخارشو شیائومی به کارگاه آی پی امداد مراجعه کنید:

  1. نیاز به تعمیرات تخصصی با ابزار های پیشرفته کارگاهی
  2. امکان حضور تکنسین در محل وجود نداشته باشد
  3. خودتان درخواست تعمیر در کارگاه را داشته باشید.

توجه داشته باشید که کیفیت تعمیر بخارشو شیائومی در کارگاه آی پی امداد و محل شما تفاوتی ندارد.

شما می توانید برای ارسال دستگاه خود به کارگاه های آی پی امداد از دو روش زیر استفاده کنید و از خدمات تعمیر بخارشو شیائومی، در کارگاه های آی پی امداد بهره مند شوید.

  1. تحویل آن به پیک آی پی امداد: برای تحویل دستگاه به پیک آی پی امداد می توانید در زمان ثبت درخواست تعمیرات بخارشوی شیائومی تحویل به پیک را انتخاب کنید، سپس پیک برای دریافت بخارشو به آدرس شما مراجعه کرده و دستگاه را از شما دریافت میکند و برگه ای شامل اطلاعات دستگاه به شما تحویل می دهد. بعد از تعمیر، بخارشو با کارت گارانتی برای شما ارسال می شود (توجه داشته باشید که باید رسید را در زمان دریافت بخارشو به پیک تحویل دهید).
  2. تحویل بخارشور توسط خودتان به کارگاه های آی پی امداد: پس از ثبت درخواست تعمیر می توانید با دریافت آدرس نزدیکترین کارگاه آی پی امداد به محل زندگی خود، بخارشوی را جهت تعمیر به کارگاه تحویل دهید و پس از تعمیر همراه کارت گارانتی دریافت نمایید.

 

مزایای خدمات نمایندگی تعمیرات بخارشو شیائومی در آی پی امداد

به یاد داشته باشید که آی پی امداد تعمیرگاه مجاز بخارشوی شیائومی و دیگر برندهای لوازم خانگی است و هیچ ارتباطی با نمایندگی رسمی این شرکت ندارد و محصولات این شرکت را گارانتی نکرده است.

  1. در آی پی امداد همواره سعی می شود تا بلافاصله پس از ثبت درخواست شما در سایت و یا تماس با پشتیبانی به آن رسیدگی شود.
  2. شما می توانید رد تمام ایام هفته در هر ساعتی از شبانه روز برای تعمیر دستگاه خود با آی پی امداد در تماس باشید.
  3. تکنسین آی پی امداد به منظور کاهش هزینه ها سعی در تعمیر قطعه معیوب خواهد داشت در صورتی که قطعه معیوب تعمیر نشود با اطلاع مشتری قطعه تعویض می گردد.
  4. تعویض قطعات خراب شده و از کار افتاده با قطعات اصل و فابریک یکی از ویژگی های بارز نمایندگی تعمیر بخارشو شیائومی  آی پی امداد می باشد.
  5. با توجه به تحریم ها و مشکلات واردات درصورت عدم وجود قطعه فابریک از قطعات با کیفیت بالا برای تعمیر مصرف می شود.
  6. تکنسین های آی پی امداد، پس از تعمیر بخارشو شیائومی تست های اولیه را برای اطمینان از این که تعمیرات به صورت درست و صحیح صورت گرفته است را انجام می دهند.
  7. تمام خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر بخارشوی شیائومی توسط تکنسین آی پی امداد ضمانت 3 ماه تا 1 سال می شود.
  8. ارائه خدمات در مدت زمان گارانتی بسیار پایین و حتی رایگان می باشد.

ویژگی های مهم تعمیرکار بخارشو شیائومی آی پی امداد چیست؟

توجه داشته باشید یک تعمیرکار حرفه ای در مدت زمان تعمیر بخارشو شیائومی، عملکرد بهتر دستگاه پس از تعمیر، عدم وجود مشکل برای دستگاه طولانی مدت و هزینه تعمیر تاثیر مستقیم دارد. از ویژگی های مهم تعمیرکار بخارشو شیائومی آی پی امداد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. منظم و آراسته
  2. مجرب و دوره دیده
  3. سرعت عمل بالا در عیب یابی دستگاه
  4. ماهر در تعمیر قطعات معیوب
  5. وقت شناس و دقیق
  6. آشنا با آخرین تکنولوژی و ساختار بخارشوی
  7. رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در زمان تعمیرات
  8. باتجربه و متعهد در امر تعمیر بخارشو شیائومی
  9. استفاده از قطعات فابریک با کیفیت بالا
  10. انجام تعمیرات بخارشوی شیائومی به نحو احسن

چه مدت طول می کشد تا تعمیر بخارشو شیائومی انجام شود؟

پش از بررسی دستگاه نمی توان مدت زمان لازم برای تعمیر بخارشو شیائومی را اعلام کرد. اما پس از بررسی دستگاه توسط تکنسین آی پی امداد مدت زمان تقریبی برای تعمیر دستگاه به شما اعلام می شود.

مدت زمان تعمیر بخارشو شیائومی به چه چیزهایی بستگی دارد؟

  1. مدت زمان تعمیر تا حد زیادی به مهارت تکنسین در عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعه بستگی دارد.
  2. از آنجا که تکنسین های آی پی امداد در امر تشخیص مشکل و تعمیر دوره دیده و مجرب می باشند مدت زمان تعمیر تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.
  3. در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد، مطمناً مدت زمان تعمیر طولانی تر خواهد شد.
  4. اگر قصد انتقال بخارشو به کارگاه های آی پی امداد را دارید مدت زمان ارسال و دریافت را باید به زمان تعمیر بخارشو شیائومی اضافه کنید ولی در نظر داشته باشید که مدت زمان تعمیر بخارشو شیائومی در کارگاه آی پی امداد 72 ساعت خواهد بود.

 

آیا سرویس بخارشوی شیائومی از خرابی آن جلوگیری می کند؟

از دلایل اصلی که باعث خرابی بخارشو می شود می توان به عدم سرویس های دوره ای اشاره کرد. با سرویس های دوره ای و رعایت نکات نگهداری می توانید خرابی بخارشو جلوگیری کنید.

از مزایای سرویس بخارشو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مدت زمان عمر مفید دستگاه افزایش می یابد.
  2. هزینه های سرویس دوره ای بسیار کمتر از هزینه های تعمیر است.
  3. عملکرد دستگاه دچار مشکل نمی شود و مانند روزهای اولیه خرید است.

خدماتی که برای سرویس و تعمیر بخارشو شیائومی توسط آی پی امداد ارائه می شود:

  • تعویض پمپ
  • تعویض ترموستات
  • جایگزینی المنت
  • رسوب زدایی و تعویض بویلر
  • تعمیر و تعویض برد الکترونیکی

از نکات مهمی که باید در زمان نگهداری بخارشو شیائومی به آن توجه کنید:

  1. از آب با سختی (مانند کم مانند آب مقطر که فاقد نمک و آهک است) برای پر کردن مخزن بخارشو استفاده کنید.
  2. وجود رسوب در دیگ بخار یا اتصالات بخارشوی سبب می شود تا دستگاه بعد از مدتی به خوبی بخار نکند.
  3. همچنین علت کم شدن مکش بخارشوی و یا علت تمیز نکردن بخارشوی از رسوبات اهکی در مخزن بخار می باشد.
  4. تمیز و یا تعویض نکردن به موقع فیلتر بخارشو همچنین خرابی تسمه و فرسودگی آن از مشکلات رایج بخارشوها می باشد.
  5. از وارد شدن ضربه و افتادن بخارشو جلوگیری کنید تا مشکلی برای دستگاه پیش نیاید.

 

عیب یابی مشکلات بخارشو شیائومی توسط تعمیرکار آی پی امداد

برخی از ایرادات و مشکلاتیکه برای بخارشو بدون در نظر گرفتن برند پیش می آید و رایج است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

علت کاهش میزان بخار

  1. رسوب و گرفتگی در مسیر بخار
  2. نیم سوز شدن المنت
  3. خرابی برد الکتریکی بخارشو
  4. اختلال در عملکرد پمپ ها
  5. آخرین دلیل خرابی سنسورهای دستگاه که وظیفه قطع و وصل ولتاژ ورودی المنت را دارند.

رفع مشکل نشتی بخارشو شیائومی

  1. شل بودن پیچ های بدنه
  2. درز و شکاف روی بدنه
  3. وارد شدن ضربه به مخزن و ایجاد ترک روی آن

عیب یابی بخار نکردن بخارشوی شیائومی

  1. گرفتگی سوراخ های دهانه دستگاه
  2. داغ نشدن کامل آب
  3. کثیفی و خرابی فیلتر
  4. عدم نصب صحیح مخزن بخارشو
  5. عدم وجود آب کافی درون مخزن بخارشو

علت روشن نشدن بخارشوی شیائومی

  • اگر بخارشوی شما شارژ است حتما میزان شارژ باتری را بررسی کنید روشن نشدن ممکن است به علت کمبود شارژ باشد.
  • در صورتی که بخارشو برقی است و روشن نمی شود ابتدا پریز برق و سپس کابل و اتصالات  را بررسی کنید. در صورت نیاز با استفاده از مولتی متر برق رسانی را چک کنید.
  • تمام شدن آب درون مخزن می تواند از دلایل روشن نشدن بخارشو باشد.
  • اگر تمام موارد را بررسی کردید و مشکلی نبود؛ باید موتور توسط تکسنین تخصصی بررسی شود.

عیب یابی کار نکردن اسپری بخارشو شیائومی

  1. بهتر است پس از هر چیزی دکمه اسپری را بررسی کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید. در صورتی که دکمه اسپری سالم بود بهتر است موارد زیر را بررسی کنید.
  2. مسدود شدن اتصالات و نازهای بخارشو می تواند در کاهش میزان اسپری تاثیر داشته باشد.
  3. مسدود شدن اتصالات و نازل های بخارشو در اسپری نکردن تاثیرگزار هستند.

رفع مشکل کاهش قدرت تمیز کنندگی بخارشو شیائومی

  1. از دلایل کاهش قدرت تمیز کنندگی بخارشو عدم وجود مقدار کافی شوینده است البته نوع شوینده نیز در میزان تمیزی تاثیرگزار می باشد.
  2. کثیفی فیلتر نیز می تواند باعث کاهش قدرت تمیزکنندگی بخارشو باشد با تعویض و یا تمیز کردن فیلتر شاهد افزایش قدرت تمیزکنندگی بخارشو خواهید بود.
  3. خرابی و یا رسوب گرفتگی در نازل بخارشو می تواند در قدرت تمیز کنندگی دستگاه تاثیر داشته باشد.

توجه داشته باشید برای تعمیرات تخصصی بخارشو نیاز است تا از نمایندگی های مجاز تعمیر بخارشو شیائومی کمک بگیرید.

هزینه تعمیرات بخارشو شیائومی چقدر است؟

هزینه تعمیر بخارشو شیائومی به موارد مختلفی بستگی دارد از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی تعیین قیمت تعمیر بخارشو شیائومی میتوان به موارد زیر شاره کرد:

  1. هزینه تعمیر
  2. مدل دستگاه (قطعات بخارشوهای جدید گرانتر از  قطعات بخارشوهای قدیمی است)
  3. هزینه تعویض قطعات
  4. نوع و شدت خرابی ایجاد شده در دستگاه
  5. قرار داشتن دستگاه در گارانتی آی پی امداد

تعیین دقیق هزینه تعمیر بخارشو شیائومی تنها پس از بررسی دستگاه شما توسط تکنسین امکان پذیر است. به دلیل تطابق هزینه های آی پی امداد با نرخ مصوب اتحادیه و نظارت اتحادیه به مبالغ اعلام شده با دریافت خدمات از آی پی امداد در پرداخت هزینه های شما تا 75% صرفه جویی میگردد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد