logo logo تعمیر اسپیکر جاز با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر اسپیکر جاز

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر اسپیکر جاز به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

به منظور خدمت رسانی بهتر به مصرف کنندگان، نمایندگی تعمیر اسپیکر جاز در آی پی امداد اقدام به ایجاد شعب در تمام مناطق تهران نموده است تا شما بتوانید بعد از ثبت درخواست از خدمات این مرکز و صرفه جویی 75% در هزینه های خود بهره مند شوید. امکان استفاده از خدمات تعمیرات به روش های مختلفی از جمله مراجعه حضوری به کارگاه، استفاده از خدمات در محل و استفاده از پیک مجموعه وجود دارد.

با ثبت درخواست و مشاهده پنل کاربری می توانید به صورت مستقیم با بخش شکایات و پیگیری ارتباط برفرار کرده و به تعمیرکار خود امتیاز دهید و به اطلاعات مهمی نظیر مشخصات تکنسین، مدت زمان گارانتی، فاکتور و … دسترسی داشته باشید. شما مشتریان گرامی می توانید با استفاده از خدمات مجموعه آی پی امداد گارانتی 3 الی 12 ماهه دریافت کنید. در این مطلب به خدمات آی پی امداد، بزرگ ترین و مطمئن ترین نمایندگی تعمیرات اسپیکر جاز در تهران می پردازیم.

نحوه تماس جهت تعمیرات اسپیکر جاز در آی پی امداد

در اینجا نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات اسپیکر جاز در تهران آورده شده است:

  1. شما می توانید برای ثبت سفارش به صورت تلفنی، با شماره 02158941 تماس حاصل نموده یا با استفاده از وبسایت تعمیرات تخصصی آی پی امداد، سفارش خود را ثبت و از خدمات این مجموعه بهره مند گردید.
  2. پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری برای شما پیامک می شود که حاوی اطلاعاتی شامل نام و مشخصات تکنسین و کد اشتراک و … می باشد.
  3. تعمیرکار مربوطه ظرف کمتر از یک ساعت به محل شما مراجعه کرده و عیب یابی و تعمیر اسپیکر جاز در محل انجام می گیرد.
  4. بعد از اتمام خدمات و تعمیر اسپیکر جاز، ضمانتنامه و فاکتور رسمی به مشتری تقدیم می گردد.
  5. در نهایت در مورد نحوه عملکرد تکنسین و همچنین سطح رضایتمندی از شما مشتری گرامی پرسش خواهد شد.
  6. در نمایندگی مجاز تعمیرات اسپیکر، همه خدمات دارای ضمانتنامه 3 الی 12 ماهه می باشد.

برای تعمیر اسپیکر جاز در آی پی امداد از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

شما می توانید به روش های زیر از خدمات اسپیکر جاز در آی پی امداد بهره مند شوید:

  • شما می توانید خدمات تعمیر اسپیکر جاز خود را در منزل یا محل مورد نظر خود دریافت کنید. تنها لازم است به هنگام ثبت درخواست، خدمات تعمیر در محل را انتخاب کنید.
  • می توانید دستگاه خود را به کارگاه آی پی امداد که آدرس آن در بخش تماس با ما می باشد، مراجعه نمایید.
  • از آنجایی که اسپیکر جاز یک دستگاه قابل حمل است، شما عزیزان می توانید دستگاه خود را برای تعمیر به پیک مجموعه آی پی امداد بسپارید تا به کارگاه مجهز این مرکز ارسال شود. پیک مربوطه به شما رسید کتبی ارائه داده و دستگاهتان را توسط باکس ضدضربه به کارگاه منتقل می کند. پس از اتمام تعمیرات اسپیکر جاز و تست سلامت دستگاه، پیک آی پی امداد اسپیکر جاز شما را وکیوم شده و صحیح و سالم درب منزل شما تحویل خواهد داد.

خدمات نمایندگی تعمیرات اسپیکر جاز در تهران

آی پی امداد دارای شعبات مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران بوده و پس از درخواست شما، نزدیک ترین کارشناسان به محل را برای ارائه خدمات تعمیرات اسپیکر جاز اعزام خواهد کرد.

تعمیرات اسپیکر جاز در شرق تهران

خدمات تعمیرات اسپیکر جاز در آی پی امداد، شامل محله های زیر در شرق تهران میباشد:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

تعمیر اسپیکر جاز در غرب تهران

چنانچه در غرب تهران ساکن هستید، می توانید برای تعمیر اسپیکر جاز در هریک از مناطق زیر با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

خدمات اسپیکر جاز در شمال تهران

کاربرانی که در مناطق شمال تهران ساکن هستند، می توانند از خدمات اسپیکر جاز در آی پی امداد  استفاده نمایند:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرکار اسپیکر جاز در جنوب تهران

برای استفاده از خدمات تعمیرکار اسپیکر جاز در محله های جنوب تهران می توانید با مجموعه آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

نمایندگی اسپیکر جاز در مرکز تهران

مناطق تحت پوشش تعمیرگاه آی پی امداد در مرکز تهران شامل محله های زیر می باشد:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر اسپیکر جاز در محل و منزل

یکی از خدمات بی نظیر شرکت آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات اسپیکر جاز در تهران، این است که تکنسین اسپیکر جاز را به محل مورد نظر مشتری اعزام می کند. این مسئله باعث شده است تا فرد نیازی به حضور در تعمیرگاه مجاز اسپیکر جاز نداشته باشد و تنها با ثبت درخواست به صورت آنلاین یا تلفنی، درخواست اعزام تعمیرکار اسپیکر جاز در محل را داشته باشند.

بعد از تماس شما مشتریان عزیز، نیروهای متخصص در زمینه تعمیرات اسپیکر جاز در کمتر از 60 دقیقه به محل اعزام می شوند و تعمیر اسپیکر جاز را در مقابل شما انجام می دهند. هر کجای استان تهران که باشید، نزدیک ترین نیروها به محل مورد نظرتان همراه با تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر اسپیکر جاز در محل حاضر می شوند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اسپیکر جاز چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مزیت های اصلی آی پی امداد نسبت به سایر نمایندگی های تعمیر اسپیکر جاز استفاده از تعمیرکاران حرفه ای و مجرب می باشد. در این راستا آی پی امداد با برگزاری دوره های ارتقای فناوری و تولید مدل های جدید، سعی در به روز رسانی دانش تکنسین های خود دارد. ویژگی های تعمیرکار اسپیکر جاز عبارتند از:

  • آشنایی با اصول تعمیرات
  • مسئولیت ‌پذیر
  • آموزش‌ دیده و باتجربه و سابقه کاری بالا
  • آشنا به قوانین مشتری مداری
  • منظم و آراسته
  • آشنا با آخرین تکنولوژی و ساختار اسپیکر جاز

نمایندگی اسپیکر جاز در آی پی امداد چه خدماتی ارائه می دهد؟

شرکت آی پی امداد مفتخر است تا برای حفظ رفاه مشتریان و ارائه کار با کیفیت به آن ها، خدماتی را به مشتریان ارائه دهد که مهم ترین آن ها عبارت هستند از:

  • ارائه مشاوره تخصصی و رایگان قبل از تعمیرات اسپیکر جاز در محل
  • ثبت سریع درخواست تعمیرات اسپیکر جاز در تمام نقاط استان تهران به صورت غیرحضوری و آنلاین
  • اعزام سریع تعمیرکار اسپیکر جاز به محل برای تعمیرات آن در کوتاه ترین زمان
  • فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز برای تکنسین اسپیکر جاز جهت اجرای کار بهتر و دقیق تر
  • در اختیار گذاشتن هزینه تعمیرات اسپیکر جاز در منزل قبل از انجام آن
  • به کار گیری نیروهای توانمند و متخصص برای انجام تعمیر اسپیکر جاز

تعمیرات اسپیکر جاز در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

پس از تماس شما کاربر عزیز با مجموعه آی پی امداد، تعمیرکار اسپیکر جاز در کمتر از یک ساعت یا طبق برنامه زمانی که با کارشناسان مربوطه آی پی امداد توافق کرده اید، در محل کار یا منزل شما حاضر می شود. اگر مشکل کوچک است و در محل کار یا منزل شما قابل حل است، در همان لحظه مشکل شما را حل می کند. همچنین شایان ذکر است که دستگاه ها معمولاً از محل کار و منزل خارج نمی شوند و تنها در صورت بروز مشکل در قطعه یا برد الکترونیکی خاص به تعمیرگاه آی پی امداد برده می شوند و در کمتر از هفتاد و دو ساعت کاری تعمیر و ارسال می شوند.

هزینه تعمیر اسپیکر جاز

عوامل موثر بر تعیین هزینه تعمیر اسپیکر جاز در نمایندگی تعمیرات آی پی امداد:

  • مدل اسپیکر جاز
  • هزینه تعمیر و تعویض قطعه معیوب
  • قرار داشتن دستگاه در دوره گارانتی آی پی امداد
  • صرفه جویی در هزینه ها تا 75 درصد
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد