logo logo تعمیر اجاق گاز پیلوت با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر اجاق گاز پیلوت

تعمیر اجاق گاز پیلوت
تعمیر اجاق گاز پیلوت
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر اجاق گاز پیلوت به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در صورتی که اجاق گاز پیلوت شما با مشکلاتی مانند روشن نشدن شعله گاز، تنظیم نشدن تایمر، ایجاد دود و … مواجه می شود، می توانید برای تعمیر اجاق گاز پیلوت با آی پی امداد برای رفع مشکل تماس بگیرید. از مهمترین مزایای خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در آی پی امداد، پیگیری سریع درخواست ها، اعزام تکنسین اجاق گاز پیلوت در کمتر از یک ساعت و امکان تعمیر اجاق گاز پیلوت در محل شما می باشد. لازم به ذکر است با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز اجاق گاز پیلوت در آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیرات اجاق گاز پیلوت صرفه جویی کنید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر اجاق گاز پیلوت صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در تهران

برای تعمیر اجاق گاز پیلوت در تهران می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. بهتر است بدانید آی پی امداد یکی از شرکت های باسابقه و عضو اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی است. این مجموعه به دلیل سفارش بالا و پاسخگویی سریع به نیاز مشتریان و اعزام تکنسین در کمتر از یک ساعت توانسته رضایت اکثر مشتریان را جلب کند. همچنین بهتر است بدانید تیم آی پی امداد شرایط بسیار آسانی را برای تماس با جهت تعمیرات اجاق گاز پیلوت در نظر گرفته است که عبارتند از:

  1. توصیه می شود با شماره تماس 02158941 با تعمیرگاه مجاز اجاق گاز پیلوت آی پی امداد تماس حاصل فرمایید.
  2. به سایت مجموعه آی پی امداد رفته و اپلیکیشن را به صورت آنلاین در شرکت آی پی امداد ثبت کنید.
  3. با ثبت اطلاعات خود در سایت اطلاعات کامل و زمان حضور تکنسین اجاق گاز پیلوت را دریافت خواهید کرد.
  4. پس از تعمیر اجاق گاز پیلوت توسط تکنسین، 3 الی 12 ماه گارانتی خدمات و قطعات برای شما صادر می شود.

تعمیرات اجاق گاز پیلوت در مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

با توجه به احتمال آسیب دیدن و خرابی لوازم خانگی از جمله اجاق گاز و آسان نبودن حمل و نقل آن، آی پی امداد نیز خدمات خود را در محل ارائه می دهد. آی پی امداد برای پوشش تمامی مناطق تهران کارگاه ها و شعبه های خود را در سراسر تهران قرار داده است و بسته به محل سکونت شما در کمتر از 1 ساعت نزدیکترین تعمیرکار اجاق گاز پیلوت به شما اعزام می شود و با ارائه خدمات جامع تعمیرات و تعویض قطعات نیاز شما را از سایر تعمیرکاران کاملا برطرف می کند.

تعمیرات اجاق گاز پیلوت در شمال تهران

تعمیر اجاق گاز پیلوت در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، سعدآباد، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، شریعتی، دولت، ظفر، جردن، سعادت آباد و

تعمیرات اجاق گاز پیلوت در غرب تهران

تعمیر اجاق گاز پیلوت در غرب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

صادقیه، ستارخان، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهر زیبا، سردار جنگل، خلیج فارس، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان و

تعمیر اجاق گاز پیلوت در مرکز تهران

تعمیر اجاق گاز پیلوت در مرکز تهران شامل مناطق زیر میباشد:

انقلاب، ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد، گیشا و

تعمیرات اجاق گاز پیلوت در شرق تهران

تعمیر اجاق گاز پیلوت در شرق تهران شامل مناطق زیر میباشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و

تعمیرات اجاق گاز پیلوت در جنوب تهران

تعمیر اجاق گاز پیلوت در جنوب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، قزوین، یافت آباد و

 خدمات پس از فروش اجاق گاز پیلوت

در صورت بروز مشکل در اجاق گاز پیلوت اولین پیشنهاد ما استفاده از خدمات پس از فروش اجاق گاز پیلوت است که شماره آن در کارت گارانتی درج شده است. اگر مدت گارانتی تمام شده است، بهتر است به تعمیرکار مجرب مراجعه کنید. اگر به تعمیرکار مبتدی مراجعه کنید، نه تنها مشکل اجاق گاز پیلوت شما حل نمی شود، بلکه مشکلات دیگری نیز پیدا می کنید و باید به تعمیرکاران دیگر مراجعه کنید. چرا که تخصص و تجربه تکنسین های تیم حرفه ای آی پی امداد نیاز شما را به رفع مشکل و تعمیر اجاق گاز پیلوت با هزینه کمتر برطرف می کند و یک بار تعمیر با نتیجه دلخواه را دریافت خواهید کرد.

در نظر داشته باشید که آی پی امداد محصولات اجاق گاز پیلوت را گارانتی نکرد و شماره نمایندگی رسمی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در برگه گارانتی درج شده است. بعد از اتمام گارانتی می توانید از آی پی امداد برای تعمیر اجاق گاز پیلوت خدمات دریافت کنید. در ادامه به طور کامل مزیت های ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در آی پی امداد را نسبت به سایر تعمیرکاران و نمایندگی ها بیان خواهیم کرد.

خدمات تعمیرات اجاق گاز پیلوت توسط آی پی امداد

عیب یابی و تعمیرات اجاق گاز پیلوت به دلیل سختی حمل و نقل توسط تکنسین های آی پی امداد به شرح زیر انجام می شود. اگر به دنبال تعمیر تضمینی هستید که خیالتان را از بابت کارکرد طولانی مدت راحت کند، از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در آی پی امداد استفاده کنید. در این صورت کارکرد اجاق گاز مانند روز اول خواهد بود. علاوه بر این، از 3 تا 12 ماه گارانتی خدمات نیز بهره مند خواهید شد. با در دست داشتن کارت گارانتی تعمیر، کارشناسان آی پی امداد بدون پرداخت حداقل مبلغ، برای تعمیر و رفع مشکل اجاق گاز پیلوت در محل شما حاضر می شوند.

  1. تعمیر اجاق گاز پیلوت در محل
  2. تعمیرات اجاق گاز پیلوت در کارگاه مجهز آی پی امداد (دریافت با پیک)
  3. مراجعه حضوری به کارگاه (دریافت توسط مشتری)

پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات تعمیر در محل است ولی در نهایت انتخاب هر یک از موارد ذکر شده به عهده شماست.

 تعمیر اجاق گاز پیلوت در محل کار یا منزل

برای استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز پیلوت در محل می توانید هنگام تماس و یا ثبت درخواست در سایت، تعمیر اجاق گاز پیلوت در محل را انتخاب کنید و پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار با ابزار و قطعات مورد نیاز برای عیب یابی در محل حاضر شود. دلایل مختلفی برای تعمیرات اجاق گاز پیلوت در محل شما وجود دارد.

  1. نیازی به جابجایی اجاق گاز نیست.
  2. از آسیب های احتمالی در حین جابجایی جلوگیری می شود.
  3. تعمیرات سریعتر انجام می گیرد و تست نهایی توسط خودتان در محل انجام می شود.
  4. در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
  5. نظارت بر فرآیند تعمیر اجاق گاز پیلوت دارید.
  6. فاکتور و گارانتی بلافاصله پس از اتمام تعمیرات اجاق گاز پیلوت دریافت می کنید.

پس از ثبت درخواست شما برای حضور تکنسین، هماهنگی زمان حضور و مشخصات تکنسین اجاق گاز پیلوت در سایت آی پی امداد از طریق پنل کاربری خود مطلع شوید.

تعمیرات اجاق گاز پیلوت در کارگاه آی پی امداد

آی پی امداد برای راحتی شما در صورت نداشتن شرایط حضور تکنسین در محل، امکان تعمیر اجاق گاز پیلوت در کارگاه های آی پی امداد در سطح شهر وجود دارد و می توانید از یکی از دو روش زیر استفاده کنید.

  1. تحویل اجاق گاز به پیک آی پی امداد
  2. تحویل اجاق گاز به کارگاه آی پی امداد توسط خودتان

در روش اول پیک آی پی امداد برای دریافت اجاق گاز با هماهنگی قبلی به محل شما مراجعه می کند و اجاق گاز را از شما تحویل گرفته و طبق مشخصات اجاق گاز به شما رسید می دهد. سپس آن را به نزدیکترین کارگاه آی پی امداد در منطقه می برد. پس از اتمام تعمیرات اجاق گازپیلوت همراه با گارانتی و فاکتور هزینه توسط پیک برای شما ارسال می شود.

برگه مشخصات محصول را تا دریافت اجاق گاز نگه دارید و به پیک تحویل دهید.

در روش دوم با هماهنگی و دریافت آدرس نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود، گاز را جهت تعمیر به کارگاه تحویل می دهید. پس از اتمام تعمیرات اجاق گاز پیلوت، هماهنگی های لازم برای دریافت اجاق گاز با شما انجام خواهد شد.

 مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در آی پی امداد

فاکتورهای مهمی مانند تخصص، تجربه، ضمانت خدمات تعمیر اجاق گاز پیلوت، کمترین هزینه و رضایت مشتری از اولین اهداف آی پی امداد است. به همین منظور ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل در نظر گرفته شده است.

  1. استفاده از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر استفاده می شود.
  2. در صورت عدم وجود قطعات فابریک از قطعات با کیفیت بالا برای تعمیرات دستگاه استفاده می شود.
  3. کوتاه ترین زمان برای ثبت درخواست و پیگیری اعزام تکنسین به محل شما
  4. کلیه خدمات و قطعات مورد استفاده در تعمیرات اجاق گاز پیلوت توسط تکنسین های آی پی امداد از 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.
  5. در صورت بروز هر گونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد.
  6. ارائه خدمات عیب یابی و تعمیر اجاق گاز پیلوت به طور کامل و جامع توسط تکنسین های آی پی امداد
  7. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد و همچنین عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی است.
  8. هزینه تعمیرات اجاق گاز پیلوت در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.

ویژگی های مهم تعمیرکار اجاق گاز پیلوت در آی پی امداد چیست؟

با توجه به هزینه های تعمیر اجاق گاز پیلوت، در صورت انتخاب تعمیرکار مبتدی نه تنها اجاق گاز پیلوت تعمیر نمی شود، بلکه دچار مشکلات و خرابی های بیشتری نیز می شود. در آی پی امداد اعتماد شما برای ما ارزشمند است. به همین دلیل تمامی تعمیرکاران آی پی امداد آموزش دیده و مجرب هستند و ما به مهارت تعمیرکاران خود اطمینان داریم و کلیه خدمات و قطعات مورد استفاده در تعمیرات اجاق گاز پیلوت را تضمین می کنیم. مهمترین فاکتورهای یک تکنسین اجاق گاز پیلوت آی پی امداد به شرح زیر است:

  1. دوره دیده و مجرب
  2. آشنا به انواع مدل های اجاق گاز پیلوت
  3. منظم و آراسته
  4. وقت شناس و دقیق
  5. انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  6. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت
  7. ارائه ریز هزینه ها در فاکتور
  8. تحویل برگه گارانتی همراه با مدت زمان گارانتی به شما

چقدر زمان لازم است تا تعمیر اجاق گاز پیلوت انجام شود؟

قبل از بررسی اجاق گاز نمی توان مدت زمان تعمیر اجاق گاز پیلوت را تعیین کرد، عوامل زیادی در زمان تعمیر موثر هستند و تکنسین های آی پی امداد با توجه به مهارتی که دارند پس از بررسی و عیب یابی اجاق گاز پیلوت، زمان تقریبی تعمیر دستگاه را به شما اطلاع می دهند.

در صورت نیاز به تعویض قطعه، جابجایی اجاق گاز و زمان مورد نیاز برای تست نهایی، زمان تعمیر دستگاهتان افزایش می یابد. در حالی که تعمیر اجاق گاز پیلوت در محل بسیار سریع تر انجام می شود. برای انتقال اجاق گاز باید زمان ارسال و دریافت را به زمان تعمیرات اجاق گاز پیلوت اضافه کنید. کاربران گرامی آی پی امداد، میانگین مدت زمان تعمیرات اجاق گاز پیلوت 72 ساعت کاری می باشد.

 آیا با سرویس های دوره ای می توان از خرابی اجاق گاز پیلوت جلوگیری کرد؟

اگر بتوانید اجاق گاز خود را به صورت سالیانه سرویس کنید، گاز شما با مشکلات کمتری مواجه خواهد شد؛ زیرا با آن سرویس مشکلات احتمالی گاز خود را برطرف کرده و از بروز مشکل و نیاز به تعمیر اجاق گاز پیلوت جلوگیری می کنید. همچنین آسیب کمتری به گاز شما وارد می کند.

چند نکته درباره زمان استفاده از اجاق گاز پیلوت:

  • سینی زیر شعله های آشپزی را تمیز نگه دارید؛ زیرا یک سینی تمیز گرما را به ظرف بازتاب می کند. اما سینی کثیف و سیاه گرمای زیادی را جذب می کند.
  • در فر را زیاد باز نکنید تا پخت غذا را ببینید. زیرا هر بار که در را باز می کنید، مقدار قابل توجهی حرارت آزاد می شود و زمان پخت طولانی می شود.
  • در صورت امکان محافظ برقی برای اجاق گاز قرار دهید تا در صورت قطع و وصل مجدد برق با مشکل مواجه نشود.

 با رعایت این نکات از خرابی اجاق گاز پیلوت جلوگیری کنید

برخی از ایرادات و مشکلاتی که برای اجاق گاز پیلوت پیش می آید، رایج است و با رعایت نکاتی می توانید از این مشکلات جلوگیری کنید. تمیز نگه داشتن اجاق گاز یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. در ادامه نحوه تمیز کردن اجاق گاز را به شما خواهیم گفت:

  • شعله های اجاق گاز را با مواد شوینده ماشین ظرفشویی یا پودر لباسشویی در آب داغ خیس کنید. با این کار از مشکلات مشعل اجاق گاز جلوگیری کنید.
  • سعی کنید بعد از هر پخت سریع شیشه اجاق گاز، شیشه فر و درب فر را تمیز کنید. تمیز نشدن به موقع باعث جذب گرما و ایجاد مشکل برای سینی فر می شود.
  • اگر مواد شیمیایی به کار رفته در پاک کننده اجاق گاز نمی تواند تمام لکه ها و چربی ها را پاک کند، می توانید از جوش شیرین و سرکه برای تمیز کردن اجاق گاز استفاده کنید.

برای عیب یابی و تعمیر اجاق گاز پیلوت خود می توانید از متخصصان نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد کمک بگیرید.

راهنمای عیب یابی اجاق گاز پیلوت توسط خودتان

اجاق گاز پیلوت نیز مانند سایر لوازم خانگی ممکن است خراب شود ولی قابل تعمیر است. مثلا روشن نشدن شعله اجاق گاز، ایجاد دود، تنظیم نکردن تایمر و … از رایج ترین مشکلات اجاق گاز پیلوت است.

علت خاموش شدن پیلوت اجاق گاز پیلوت چیست؟

مسدود شدن پیلوت ها، خرابی ترموکوپل، آسیب دیدن ترموستات و … از عوامل اصلی خاموش شدن پیلوت اجاق گاز است.

دلیل وجود بوی گاز در اطراف اجاق گاز پیلوت چیست؟

این مشکل به دلیل نشت گاز است برای جلوگیری از خطرات احتمالی شیر فلکه اصلی گاز را ببندید. توجه کنید که بهتر است از روشن کردن چراغ و ایجاد هرگونه جرقه در اطراف اجاق گاز خودداری کنید. برای انجام تعمیرات اجاق گاز پیلوت و رفع نشتی لوله گاز با آی پی امداد تماس بگیرید.

علت سر و صدای زیاد در زمان کارکردن اجاق گاز پیلوت

  • هوا به مشعل نمی رسد
  • عدم تنظیم میزان هوا و گاز صفحه مخلوط کن گاز

علت مشکل نچرخید شیر اجاق گاز پیلوت چیست؟

  • اگر غذا بین شیر یا ولوم گیر کرده باشد، ولوم نمی چرخد.
  • همچنین اگر شیر یا ولوم آسیب ببیند، پیچ نمی چرخد.

دلیل یک نواخت نبودن شعله اجاق گاز پیلوت چیست؟

  1. خیس بودن صفحه مشعل
  2. گرفتگی سوراخ های مشعل با چربی و گرد و غبار

علت دود کردن اجاق گاز پیلوت چیست؟

  1. بیشتر بودن میزان گاز نسبت به هوا
  2. ریختن مواد غذایی از جمله روغن روی مشعل و صفحه اجاق گاز

هزینه تعمیرات اجاق گاز پیلوت چقدر است؟

مهم ترین قسمت بعد از تعمیر، هزینه تعمیرات اجاق گاز پیلوت است. از آنجایی که آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی می باشد و کلیه هزینه های دریافتی از تعمیرات اجاق گاز پیلوت مطابق تعرفه اتحادیه می باشد. در صورت استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنید. هزینه ثابت مربوط به کار تعمیر و هزینه متغیر مربوط به قطعات مورد استفاده در تعمیر اجاق گاز پیلوت می باشد. پس از اتمام تعمیرات دستگاه، تکنسین یک فاکتور دقیق برای شما صادر می کند. برای اطلاع از قیمت تعمیرات اجاق گاز پیلوت می توانید به صفحه هزینه ها مراجعه کرده و از قیمت تقریبی تعمیرات اجاق گاز پیلوت مطلع شوید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد