logo logo تعمیر آبمیوه گیری لتو با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر آبمیوه گیری لتو

تعمیر آبمیوه گیری لتو
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر آبمیوه گیری لتو به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیرات آبمیوه گیری لتو نیاز به تخصص دارد و یک تعمیرکار ناآگاه می تواند مشکلات دستگاه شما را افزایش دهد. اگر به دنبال تعمیرگاه مجاز مرکزی در تهران هستید، می توانید به آی پی امداد اعتماد کنید. تعمیر آبمیوه گیری لتو در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط تعمیرکار مجرب و متعهد آی پی امداد در محل یا کارگاه مجهز این مرکز انجام می شود.

برخی از مشکلاتی که برای آبمیوه گیری پیش می آید بین تمام برندها مشترک است و با رعایت برخی نکات در زمان استفاده از بخرابی دستگاه می توانید جلوگیری کنید. همچنین در این مقاله سعی کرده ایم تا وش های عیب یابی، علت آنها  و رفع برخی مشکلات را توسط خودتان بیان کنیم. آی پی امداد هزینه تعمیرات آب میوه گیری لتو را از کوچکترین تا تخصصی ترین آنها بر اساس نرح مصوب اتحادیه مشخص نموده است.

با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیرات آب میوه گیری لتو صرفه جویی کنید.

ثبت درخواست برای تعمیر آبمیوه گیری لتو در تهران

بر ارتباط با آی پی امداد و دریافت خدمات تعمیر آبمیوه گیری لتو در محل خود می از طریق راه های زیر با آی پی امداد نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لتو در تهران تماس بگیرید:

  1. جهت استفاده از این خدمات می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.
  2. یا به وب سایت مراجعه کرده و درخواست تعمیر آبمیوه گیری لتو را ارسال کنید.
  3. پس از ارسال درخواست یا تماس با آی پی امداد، مشخصات شما ثبت می شود و نام تکنسین به همراه کد اشتراک برای شما پیامک، یا در پنل حساب کاربری شما در سایت ثبت می شود.

روش دیگر استفاده از خدمات تعمیر آبمیوه گیری لتو توسط آی پی امداد مراجعه حضوری به تعمیرگاه و تحویل آبمیوه گیری به نزدیکترین تعمیرگاه آی پی امداد در محل خودتان می باشد.

تمامی خدمات تعمیرات آبمیوه گیری لتو دارای گارانتی رسمی بین 3 تا 12 ماه می باشد.

پس از انجام تعمیرات از بخش رضایت سنجی شرکت با شما تماس گرفته می شود تا درمورد نحوه ارائه خدمات و میزان رضایت شما نظر سنجی انجام گیرید. شما عزیزان می توانید انتقادات و پیشنهادت خود را با ما در میان بگذارید و برای ارائه خدمات بهتر ما را یاری کنید.

تعمیرات آب میوه گیری لتو در تمام مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

آی پی امداد به عنوان مرکز تعمیرات آبمیوه گیری لتو با دارا بودن شعب متعدد در شمال، جنوب، شرق و غرب خدماتی تحت عنوان تعمیر آبمیوه گیری لتو در محل و کارگاه های آی پی امداد در سطح شهر نظر گرفته است. با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز آبمیوه گیری لتو دیگر خیالتان از بابت تعمیرات آب میوه گیری خود راحت خواهد بود.

تعمیرات آبمیوه گیری لتو در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات آبمیوه گیری لتو در غرب تهران

صادقیه , ستارخان , مرزداران , بلوار فردوس , جنت آباد , شهر زیبا، آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیرات آبمیوه گیری لتو در مرکز تهران

انقلاب , ولیعصر، یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد، میدان ونک , شیخ بهایی , امیر آباد , کارگر شمالی , شهر آرا , جلال آل احمد و …

تعمیرات آبمیوه گیری لتو در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , جنت آباد , پیروزی , افسریه , آهنگ , حکیمیه , ارتش , لویزان , شیان , صادقیه , پاسداران و …

تعمیرات آبمیوه گیری لتو در جنوب تهران

حافظ , امام خمینی , پونک , ستاری , مهرآباد , شهر ری , باقر شهر , ورامین , عبدل آباد , منیریه , حافظ , شاهپور , نازی آباد , خانی آباد , جوادیه و …

ارائه خدمات پس از فروش آبمیوه گیری لتو توسط آی پی امداد

بهترین راه برای تعمیر دستگاه استفاده از خدمات پس از فروش آبمیوه گیری لتو است، اما اگر نمی توانید به دلیل موارد زیر با نمایندگی تماس بگیرید.

  1. گمشدن برگه گارانتی
  2. اتمام مدت گارانتی
  3. عدم پشتیبانی گارانتی از مشکل دستگاه
  4. عدم رضایت از خدمات پس از فروش

بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لتو آی پی امداد استفاده کنید.توجه داشته باشید که آی پی امداد آبمیوه گیری لتو را گارانتی نکرده است و مرکز ارائه تعمیرات انواع برندهای آبمیوه گیری می باشد. در صورتی که مشکل اساسی در موتور آبمیوه گیری وجود داشته باشد، می توانید هماهنگی های لازم برای اعزام تکنسین آی پی امداد را انجام دهید تا کمتر از 1 ساعت تعمیرکار آبمیوه گیری لتو به محل شما مراجعه، مشکل آبمیوه گیری را تشخیص و اقدام به تعمیر آن کند.

تعمیرات آبمیوه گیری لتو توسط آی پی امداد

از آنجا که آبمیوه گیری دستگاهی قابل حمل است، آی پی امداد برای عیب یابی و تعمیرات آبمیوه گیری لتو دو روش، تعمیر در محل و تعمیر در کارگاه های آی پی امداد ارائه کرده است:

  1. تعمیر آبمیوه گیری لتو با حضور تعمیر کار در محل
  2. تعمیرات آب میوه گیری لتو در کارگاه مجهز آی پی امداد (تحویل و دریافت توسط پیک یا مشتری)

تعمیر درکارگاه های آی پی امداد و یا محل شما تفاوتی در کیفیت ارائه خدمات ندارد و تنها هدف کاهش مدت زمان خرابی دستگاه و جلوگیری از جابجایی آبمیوه گیری می باشد.

تعمیر آبمیوه گیری لتو در محل کار یا منزل

از خدمات مهم و پرطرفدار آی پی امداد می توان به تعمیر آبمیوه گیری لتو در محل اشاره کرد. خدمات تعمیر در محل و منزل مشتری باعث کاهش دردسرها و هزینه های جابجایی آب میوه گیری می شود. شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز که در منزل هستید، با استفاده از پل های ارتباطی موجود برای تماس با این نمایندگی درخواست تعمیر را ثبت کنید و فاصله زمانی خرابی دستگاه تا تعمیر آن کمتر از 24 باشد.

پس از تماس با آی پی امداد و ثبت درخواست تعمیر آبمیوه گیری لتو اطلاعات تکنسین و زمان حضور برای شما پیامک می شود. لطفا در زمان مشخص شده در محل حضور داشته باشید.

مزیت تعمیر آبمیوه گیری لتو در محل

  1. عدم نیاز به جابجایی
  2. کاهش مدت زمان خرابی تا تعمیر دستگاه
  3. عدم نیاز به مراجعه به تعمیرگاه
  4. مشاهده روند تعمیر
  5. ارائه علت خرابی توسط تکنسین

تعمیرکار آب میوه گیری لتو تشخیص گام به گام ایرادات و علت خرابی را انجام می دهد و بلافاصله دلایلی که منجر به خرابی دستگاه شده است را به شما اطلاع می دهد و تکنسین آبمیوه گیری لتو پس از مشخص شدن ایراد آبمیوه گیری تلاش های لازم را برای رفع آن انجام می دهد.

تعمیرات آب میوه گیری لتو در کارگاه آی پی امداد

در صورت عدم امکان حضور تکنسین در محل شما، آی پی امداد امکان انجام تعمیرات را در کارگاه های خود فراهم کرده است. برای انتقال آبمیوه گیری به کارگاه های مجاز آی پی امداد می توانید یکی از روش های زیر را انتخاب کنید:

  • تحویل آبمیوه گیری به پیک آی پی امداد برای تعمیر در کارگاه

برای دریافت و تعمیر آب میوه گیری لتو، پیک به محل شما مراجعه می کند و برگه رسیدی شامل اطلاعات آبمیوه گیری و اطلاعات مشتری را به شما تحویل می دهد و آبمیوه گیری را برای تعمیر به کارگاه های آی پی امداد منتقل می کند.

  • تحویل آب میوه گیری توسط خودتان به کارگاه های آی پی امداد

دریافت آدرس نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود، آبمیوه گیری را جهت تعمیر به کارگاه تحویل می دهید. پس از اتمام تعمیرات آبمیوه گیری لتو، هماهنگی های لازم برای دریافت آبمیوه گیری با شما انجام خواهد شد. توجه داشته باشید که هزینه تعمیر آبمیوه گیری لتو در مرکز تعمیرات مجاز و مرکزی آی پی امداد به غیر از هزینه تعمیر شامل هزینه پیک نیز می باشد و باید زمان انتقال را نیز به زمان تعمیر اضافه کنید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی آی پی امداد برای تعمیرات آبمیوه گیری لتو چیست؟

چرا بهتر است در زمان خرابی آبمیوه گیری لتو از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لتو در آی پی امداد استفاده کنیم؟ در زیر پاسخ این سوال را بررسی می کنیم:

  • مشتریان با استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیر آبمیوه گیری لتو می توانند از کیفیت خدمات مطمئن شوند.
  • پس از اتمام تعمیرات آبمیوه گیری لتو ابتدا تمام تست ها از عدم وجود مشکل در دستگاه گرفته می شود و سپس به شما تحویل داده می شود.
  • از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر آبمیوه گیری لتو استفاده می شود. در صورت نبود قطعه فابریک از بهترین قطعه با کیفیت استفاده می شود.
  • در صورت بروز هر گونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد و هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.
  • آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد. و همچنین عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی است.
  • هزینه تعمیر آب میوه گیری لتو در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.
  • خدمات تعمیر آبمیوه گیری لتو در آی پی امداد دارای 3 الی 12 ماه گارانتی می باشد و تعمیرکار قطعات دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر می کند تا با خیال راحت و آسان دستگاه خود را روشن کنید.

ویژگی های مهم تعمیرکار آبمیوه گیری لتو در آی پی امداد چیست؟

آی پی امداد هواره تعمیرکاران حرفه ای و متعد را جذب می کند و به صورت دوره ای اقدام به افزایش سطح مهارت دانش و فنی تکنسین خود می نماید؛ به همین منظور تکنسین های آی پی امداد در امر عیب یابی، تعمیر، تعویض قطعات بسیار حرفه ای و با سرعت عمل بالا می باشند. همین موضوع باعث کاهش مدت زمان تعمیر و تعویض قطعه میگردد.

مهمترین فاکتورهای تکنسین آبمیوه گیری لتو در آی پی امداد به شرح زیر است:

  • دوره دیده و مجرب
  • دانش فنی به روز
  • آشنا به انواع مدل های آبمیوه گیری لتو
  • منظم و آراسته
  • وقت شناس و دقیق
  • انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  • رعایت مسائل ایمنی
  • آشنا به امور مشتری مداری
  • استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت
  • ارائه ریز هزینه ها در فاکتور

راهنمای عیب یابی و تعمیرات آب میوه گیری لتو در منزل

همانطور که گفته شد، بعضی از ایراداتی که برای آبمیوه گیری پیش می آید را می توانید به راحتی خودتان در منزل رفع کنید و نیازی به پرداخت هزینه اضافی به تعمیرکار آبمیوه گیری لتو نداشته باشید. البته در صورت وجود مشکل اساسی در دستگاه بهتر است آن را به نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری لتو بسپارید.

رفع مشکل داغ شدن آب میوه گیری لتو

  • کند شدن تیغه ها برای آبگیری
  • ریختن حجم زیادی از میوه داخل آبمیوه گیری
  • قرار دادن آبمیوه گیری روی فرش و موکت
  • مشکل در موتور آبمیوه گیری

عیب یابی لرزش آب میوه گیری لتو

  • از محکم بودن اتصالات گیره ها و پایه  آبمیوه گیری اطمینان حاصل کنید.
  • وجود تفاله بیش از حد درون آبمیوه گیری
  • صاف نبودن محل قرار دادن آبمیوه گیری

رفع مشکل خاموش شدن آبمیوه گیری لتو در حین کار

  • احتمال نیم سوز شدن موتور
  • خراب شدن یاتاقان آبمیوه گیری
  • عملکرد قطعه اورلود که در مواقع ضروری دستگاه را خاموش می کند.

عیب یابی بوی نامطبوع آبمیوه گیری لتو

  • داغ کردن موتور دستگاه
  • نشت مایعات به قسمت داخلی دستگاه
  • جذب رطوبت هوا توسط موتور آبمیوه گیری
  • جمع شدن تفاله داخل محفظه دستگاه

با رعایت این نکات از خرابی آبمیوه گیری لتو جلوگیری کنید

با توجه به تجربه تکنسین های آی پی امداد و دلیل خرابی آب میوه گیری ها صرف نظر از برند و مدل آن ها موارد زیر اعلام شده اند و شما با رعایت نکات می توانید از آب میوه گیری خود مراقبت کنید.

  • از ریختن مقدار زیادی میوه برای آب گیری داخل دستگاه اجتناب کنید.
  • در صورت پر شدن مخزن تفاله گیر آن را خالی کنید.
  • از آب گیری میوه های خیلی سفت با این دستگاه خودداری کنید.
  • از قرار دادن آبمیوه گیری بر روی سطوحی مانند موکت و فرش خودداری کنید.
  • از کارکردن دائمی آبمیوه گیری خودداری کنید.
  • از داغ شدن بیش از حد موتور آبمیوه گیری جلوگیری کنید.
  • در صورت شکسته شدن ظرف آبمیوه گیری آن را تعویض کنید.

در صورت مشاهده دود، بوی سوختگی، داغ شدن بیش از حد آبمیوه گیری و… سریعا آن را خاموش کنید و در صورت نیاز با پشتیبانی آی پی امداد تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات آبمیوه گیری لتو چقدر است؟

هزینه تعمیرات آبمیوه گیری لتو به موارد مختلفی بستگی دارد ولی هزینه تعمیر آب میوه گیری لتو در آی پی امداد توسط اتحادیه نظارت در تعمیرگاه های مجاز تعیین می شود پس درباره هزینه تعمیر دستگاه نگرانی نداشته باشید.

هزینه تعمیرات آبمیوه گیری لتو به طور کلی به دو بخش هزینه های ثابت و متغیر تقسیم می شود:

  • هزینه ثابت: هزینه تعمیر که شامل، دستمزد تکنسین طبق تعمیراتی که انجام می دهد ثابت است و هیچ هزینه اضافه ای از شما دریافت نمی شود.
  • هزینه متغیر: هزینه قطعات، اگر آبمیوه گیری لتو شما قابل تعمیر باشد، هزینه تعمیر مقرون به صرفه تر است زیرا نیازی به تعویض قطعات آسیب دیده نیست.
  • هزینه قطعات: با توجه به مدل دستگاه می باشد. هرچه مدل دستگاه بالاتر باشد هزینه قطعات شرکتی افزایش میابد.

در صورت استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز آبمیوه گیری لتو در آی پی امداد تا 75% در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد