logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت مایکروفر پاکشوما

بررسی کیفیت مایکروفر پاکشوما
بررسی کیفیت مایکروفر پاکشوما
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت مایکروفر پاکشوما به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

برند پاکشوما یکی از مطرح ترین برند های ایرانی است که اگر قصد خرید مایکروفر ایرانی را داشته باشید می توانید حساب ویژه ای را روی این برند باز کنید؛ اما اگر علی رقم خرید این محصول اطلاعی راجب آن ندارید و سوالاتی نظیر چرا مایکروفر پاکشوما بخریم؟، مایکروفر پاکشوما چطوره؟ و مایکروفر های پاکشوما چه امکاناتی دارند؟ در ذهن شما مطرح است به شما توصیه می کنیم تا در مقاله بررسی کیفیت مایکروفر پاکشوما از آی پی امداد با ما همراه باشد.

کاربران گرامی، اگر تجربه استفاده یا نظر خاصی در مورد مایکروفر های پاکشوما دارید با ارائه نظر و تجربه خود در بخش دیدگاه های همین مقاله می توانید دیگر کاربرای را که قصد خرید این محصول دارند را راهنمایی کنید.

مایکروفر های پاکشوما چه امکاناتی دارند؟

همه افراد در هنگام بررسی کیفیت مایکروفر پاکشوما به دنبال مدل هایی هستند که بهترین امکانات را در اختیار آن ها قرار می دهد، به همین دلیل برای این که بتوانید متوجه این مسئله شوید که مایکروفر های پاکشوما چه امکاناتی دارند توصیه می کنیم تا در ادامه با ما همراه باشید.

در ادامه با برخی از امکانات مایکروفر های پاکشوما آشنا می شویم:

  • به کار بردن فناوری های جدیدی مانند یخ زدایی، گریل و برشته کردن، قفل کودک و کانوکشن در مایکروفر های پاکشوما.
  • دارای برنامه های پخت کاربردی.
  • مصرف انرژی پایین.
  • گارانتی و ضمانت معتبر.
  • بدنه سبک و مقاوم.

مایکروفر های پاکشوما چه امکاناتی دارند

آشنایی بیشتر با برند تولید کننده مایکروفر پاکشوما

برند ایرانی تولید لوازم خانگی پاکشوما در سال 1354 با فعالیت در حوزه تولید ماشین لباسشویی شروع به کار کرد، و تا سال 76 در همین مسیر فعالیت خود را ادامه داد، درست در سال 1376 با انتقال ماکیت در این برند فعالیت صنعتی پاکشوما در تولید مایکروفر، کولر آبی، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، یخچال و… آغاز شد که همین امر موجب آشنایی بیشتر با برند پاکشوما در بازار ایران شد. این کارخانه تولید لوازم خانگی ایرانی همواره احترام به مشتری و رفع نیاز آن را سرلوحه کار خود قرار داد و همین امر هم موجب رضایت نسبتا بالای مشتریان از این برند شده است.

موتور مایکروفر پاکشوما ساخت کجاست؟

محصولی را می توان با کیفیت نامید که از قطعات خوبی بهره مند باشد، به همین دلیل یکی از اصلی ترین پرسش هایی که باد در هنگام بررسی کیفیت مایکروفر پاکشوما مورد پرسش قرار دهید این است که قطعات و موتور مایکروفر پاکشوما ساخت کجاست؟ معمولا برند پاکشوما موتور محصولات خود را از زیر شاخه های برند مطرح میدیا در چین تهیه می کند که از لحاظ کیفیتی امتیاز قابل قبولی می توان به این موتور ها داد.

موتور مایکروفر پاکشوما ساخت کجاست

علاوه بر موتور قطعات دیگری هم از برند میدیا تامین می شود، به طوری که میتوان شرکت پاکشوما را بیشتر کارخانه ای برای مونتاژ نامید تا برای تولید.

خدمات پس از فروش مایکروفر پاکشوما چطور است؟

لوازم خانگی کالاهایی به اصطلاح عمری هستند که بروز کم خرابی و ایراد در آن ها بسیار حائز اهمیت است، به همین دلیل این که خدمات پس از فروش برند پاکشوما چطور است در هنگام بررسی کیفیت مایکروفر پاکشوما اهمیت زیادی دارد.

برند پاکشوما به عنوان یکی از برند های ایرانی کامل ترین خدمات پس از فروش را دارد و اگر که قبل از تمام شدن مهلت ضمانت دستگاه شما با خرابی مواجه شد به شما پیشنهاد می کنیم که با استفاده از سربرگ گارانتی محصول از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

خدمات پس از فروش مایکروفر پاکشوما

اما آیا خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات مایکروفر پاکشوما می تواند همه را راضی کند؟، خدمات برند هایی ایرانی معمولا بسیار سطحی و کلی است، اگر به هر دلیلی از خدمات نمایندگی رسمی پاکشوما راضی نیستید یا نمی خواهید از آن استفاده کنید به شما توصیه می کنیم تا برای حل مشکل مایکروفر پاکشومای خود از خدمات تعمیرگاه مجاز آی پی امداد و تعمیر مایکروفر در محل این شرکت بهره مند شوید.

مایکروفر های پاکشوما با چه برند هایی در داخل و خارج از کشور در حال رقابت هستند؟

شاید بتوان سریع ترین راه برای بررسی کیفیت مایکروفر پاکشوما را شناخت رقبای این برند دانست، این که برند پاکشوما با چه برند هایی در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است نشانگر این است که برند پاکشوما در حد چه برند هایی است.

  • قطعا برند های ایرانی یک سر و گردن از برند های مطرح جهانی پایین تر هستند و مقایسه آن ها با کمپانی های بزرگ ال جی، سامسونگ، بوش و… کاری اشتباه است، اما اگر بخواهیم رقبای ایرانی برند پاکشوما را معرفی کنیم می توانیم اشاره ای به برند های اسنوا، استیل البرز و … اشاره کنیم.

البته هموره باید به این نکته توجه کنیم که برند پاکشوما از اغلب برند های ایرانی قدیمی تر است.

چرا مایکروفر پاکشوما بخریم؟

با توجه به گرانی های حاصل از تحریم ها و شرایط اقتصادی کالاهای ارزان قیمت متقاضیان بیشتری در بازار دارند، که همین امر موجب تمایل بیشتر خریداران به کالاهای ایرانی شده، در همین حین برند های ایرانی تولید لوازم خانگی سعی می کنند تا با ارائه کالاهای با کیفیت و بهتری از فرصت استفاده کنند و فروش بیشتری را به خود اختصاص دهند.

در این بخش به بررسی این پرسش می پردازیم که چرا مایکروفر پاکشوما بخریم؟، یا این که مایکروفر پاکشوما چه مزیتی نسبت به رقبای خود دارد؟

قیمت مناسب در کنار کیفیت قابل قبول این محصول:

برند های ایرانی به دلیل این که هزینه تمام شده پایین تری دارند و هزینه ای بابت گمرک آن ها پرداخت نمی شود بسیار ارزان تر از کالاهای خارجی هستند، همچنین این برند ها سعی کرده اند تا با نزدیک شدن به کیفیت برند های خارجی کالای بهتری را به همشتریان ارائه دهند.

حمایت از کالای ملی با خرید مایکروفر پاکشوما:

شاید بسیاری از افراد بر این باور باشند که قبل از این که کالا های ایرانی مورد حمایت قرار بگیرند باید به سطح بالایی از کیفیت برسند، اما حقیقت این است که این برند اگر با عدم حمایت و نداشتن نقدینگی مواجه شوند نمی توانند پیشرفت کنند.

معرفی بهترین مایکروفرهای پاکشوما

همه خریداران به دنبال بهترین محصولات موجود در بازار هستند، و اگر قصد خرید مایکروفر های پاکشوما را داشته باشند حتما سعی می کنند تا بابت بهترین مدل این برند پول پرداخت کنند.

در این بخش به معرفی بهترین مایکروفرهای پاکشوما می پردازیم.

بررسی کیفیت مایکروفر پاکشوما مدل MWP-302S

این مایکروفر از برند پاکشوما بی شک یکی از بهترین تولیدات این کارخانه است، ر ادامه بیشتر با ویژگی های آن آشنا می شویم.

  • ظرفیت 30 لیتری.
  • دارای توان 800 واتی.
  • قابلیت یخ زدایی.
  • دارای 8 برنامه پخت اتومات.
  • مخزن استیل ضد زنگ.
  • دارای قفل کودک.
  • زنگ اتمام پخت.

مایکروفر پاکشوما مدل MWP-302S

بررسی کیفیت مایکروفر پاکشوما مدل MWP340S

اگر بخواهیم یک مورد را به عنوان بهترین مایکروفر موجود در بازار که توسط پاکشوما تولید شده را معرفی کنیم می توانیم اشاره ای به این مدل اشته باشیم.

  • قفل کودک.
  • دارای کانوکشن.
  • 8 برنامه پخت اتوماتیک.
  • گنجایش 30 لیتری.
  • قابلیت یخ زدایی.
  • قابلیت گریل کردن مواد غذایی.
  • دارای تایمر.
  • دارای اخطار پخت غذا.

لیست قیمت روز مایکروفرهای پاکشوما موجود در بازار در بهار 1400

مدل مایکروفر قیمت روز
مایکروفر پاکشوما مدل MWP304W قیمت روز این مدل مایکروفر در بازار 5,700,000 تومان است.
مایکروفر پاکشوما مدل MWP302S قیمت جدید این مایکروفر از برند پاکشوما 4,850,000 تومان می باشد.
مایکروفر پاکشوما مدل MWP422W/S قیمت جدید این مایکروفر در بازار برابر با 5,440,000 تومان است.
مایکروفر پاکشوما مدل MWP340S قیمت این مایکروفر در بهار 1400 برابر با 6,500,000 تومان است.

مزایا و معایب مایکروفر پاکشوما از نظر مصرف کنندگان

خیلی از ما برای بررسی کیفیت مایکروفر پاکشوما ترجیح می دهیم تا نظرات کسانی را بدانیم که تجربه استفاده از این محصول را داشته اند، اما اگر کسی از اطرافیان شما تا به حال اقدام به خرید مایکروفر پاکشوما نکرده است نگران نباشید، چرا که ما در این بخش به بررسی مزایا و معایب مایکروفر پاکشوما از نظر مصرف کنندگان پرداخته ایم.

مزایای مایکروفر پاکشوما از نظر مصرف کنندگان

  • قیمت کم در کنار کیفیت مناسب این مایکروفر.
  • برند پاکشوما در ایران دارای نمایندگی رسمی تعمیرات است.
  • استفاده قابل قبول از فناوری های روز دنیا.

معایب مایکروفر پاکشوما از نظر مصرف کنندگان

  • بروز خرابی های متععد.
  • شیشه نا مقاوم.
  • عمر مفید کوتاه.
  • ایجاد صدا در هنگام روشن بودن.
  • تنوع کم مدل های مایکروفر.
  • طراحی نا مناسب.

بررسی کیفیت مایکروفر های پاکشوما از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

اگر با مطالعه بخش مزایا و معایب مایکروفر های پاکشوما از نظر مصرف کنندگان در خرید این محصول دو دل شدید به شما توصیه می کنیم که بررسی کیفیت مایکروفر های پاکشوما از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد حتما مطالعه کنید.

  • با بررسی مزایا و معایب این محصول متوجه می شوید که این مایکروفر ها حتی در میان نمونه های ایرانی هم جزو بهترین ها نیستند و ضعف های زیادی دارند، بروز خرابی های زیاد، نیاز به سرویس های سالانه و عمر مفید کوتاه همگی عواملی هستند که لذت یک خرید مطمئن را از شما  سلب می کنند.
  • به شما توصیه می کنیم تا با پرداخت هزینه ای بیشتر از برند دیگری مانند استیل البرز و اسنوا خرید کنید.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد