logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی هیوندا

ارور کولرگازی هیوندا
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی هیوندا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ارور کولرگازی هیوندا نشان دهنده چیست؟ اسپیلت یکی از دستگاه های پر استفاده در فصل های گرم تابستان است که به دلیل حساسیت بالا باید به درستی از آن نگهداری شود. مشکل نمایش کد خطا کولرگازی هیوندا نشان دهنده اختلال و خرابی در اجزای کولرگازی است. دلایل متعددی باعث ارور کولرگازی هیوندا می شوند. تشخیص ارور کولرگازی هیوندا توسط افرادی که از دانش و مهارت بالایی برخوردار نیستند دشوار است. به همین علت ما در این محتوا به بررسی علت های آلارم کولر گازی هیوندا و روش های رفع این مشکل می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات تعمیرکار لوازم خانگی آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی هیوندا صرفه جویی داشته باشید.

انواع ارور کولرگازی هیوندا

ارور کولرگازی هیوندا به شکل های مختلفی نشان داده می شود. برای تشخیص علت آلارم کولر گازی هیوندا باید با کمک دفترچه راهنمای دستگاه یا جدول زیر به تشخیص علت اصلی نمایش هر کد خطا بپردازید. انواع هشدار اسپیلت هیوندا عبارت است از:

کد خطای کولرگازی هیوندا علت کد خطا
E1 اختلال در سنسور دمای اتاق
E2 اختلال در سنسور دمای سیم پیچ اتاق کمپرسور
E3 اختلال در سنسورهای دمای سیم پیچ پنل
E4 اختلال در عملکرد فن موتور پنل
E5 اختلال در ارتباط بین پنل و کمپرسور کولر
F1 اختلال در عملکرد قطعات ipm
F2 اختلال در عملکرد قطعات pcm
F3 اختلال و خرابی در کمپرسور کولرگازی
F4 خراب شدن سنسور دمای اگزوز
F5 بررسی محافظ پوشش بالای کمپرسور
F6 اختلال در سنسور دمای محیط کمپرسور
F7 بررسی محافظ ولتاژ زیاد و کم
F8 نقص در ارتباط محیط کندانسور و قطعات آن
F9 اختلال در eeprom کندانسور
F0 آسیب دیدگی فن کندانسور
Fa اختلال در سنسور دمای مکش کولرگازی

روش برطرف کردن هشدار کد خطا اسپیلت هیوندا چگونه است؟

برای برطرف کردن هشدار کد خطا اسپیلت هیوندا باید بتوانید از طریق جدول بالا یا راه های دیگر به تشخیص علت آلارم بپردازید. در صورتی که قادر به رفع ارور هستید، می توانید دستگاه را از برق جدا کرده و برای برطرف کردن آلارم هیوندا اقدام کنید‌‌. توجه داشته باشید تعمیر کردن ارور کولرگازی توسط افراد غیرمتخصص باعث آسیب بیشتر به دستگاه و اجزای آن می شود. بنابراین اگر از دانش کافی در زمینه بر طرف کردن ارور اسپیلت برخوردار نیستید، باید با نمایندگی کولرگازی هیوندا تماس گرفته و درخواست تعمیر کولرگازی هیوندا را داشته باشید.

چگونه می توان از نمایش هشدار کولرگازی هیوندا پیشگیری کرد؟

برای پیشگیری از نمایش آلارم کولرگازی هیوندا باید بتوانید با انجام راهکارهایی که در متن ذیل ذکر می شود، از خراب شدن قطعات آسیب دیده جلوگیری کنید. در واقع تنها راه برای اینکه بتوانید از نمایش آلارم کولرهای گازی پیشگیری کنید، این است که نگذارید هیچ عاملی باعث از کار افتادن و خراب شدن قطعات کولرگازی شود. روش های پیشگیری از خراب شدن اسپیلت هیوندا عبارت است از:

سرویس کردن اسپیلت هیوندا

یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از ارور کولرگازی هیوندا، سرویس کردن کولر گازی طی فواصل زمانی منظم است. با سرویس کردن کولرگازی می توانید بخش های مصرفی را شارژ کنید و باعث عملکرد بهتر کولرگازی شوید‌. با سرویس کردن کولرگازی می توانید از بروز مشکلاتی چون تمام شدن گاز مبرد، خراب شدن برد الکتریکی و تمام شدن روغن جلوگیری کنید.

عدم استفاده طولانی مدت از کولرگازی هیوندا

دومین راه حل برای جلوگیری از خراب شدن قطعات کولرگازی هیوندا، عدم استفاده طولانی مدت از دستگاه است. در بسیاری از مواقع مصرف کنندگان برای ساعت های طولانی کولر را روشن کرده و از آن استفاده می کنند. روشن گذاشتن کولر برای ساعت های طولانی باعث می شود تا فشار بسیار زیادی به قطعات دستگاه وارد شود و آسیب ببیند. بنابراین بهتر است بعد از مقداری استفاده به کولر استراحت دهید و مجدداً آن را روشن کنید تا اجزای دستگاه بیش از حد داغ نشوند.

نتیجه گیری از علت ارور کولرگازی هیوندا

در محتوای ذکر شده به بررسی دلایل اصلی آلارم کولرگازی هیوندا و روش های بر طرف کردن ارورها پرداختیم. ارور کولرگازی هیوندا به دلیل عواملی چون خراب شدن سنسور دما، آسیب دیدگی کندانسور و … اتفاق می افتد. تمام مشکلات ذکر تنها زمانی رفع می شوند که دستگاه توسط تکنسین های حاذق در این زمینه بررسی شوند.

شما می توانید برای برطرف کردن کد خطای کولرگازی هیوندا با نمایندگی مجاز این برند تماس حاصل کنید. آی پی امداد نمایندگی مجاز اسپیلت هیوندا در تهران است که با استفاده از قطعات اورجینال و به کارگیری نیروهای متخصص تعمیرات دستگاه های برقی را انجام می دهد‌. شما می توانید از طریق شماره تماس 02158941 با این مجموعه تماس حاصل کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد