logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی دربی

ارور کولرگازی دربی
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی دربی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ارور کولرگازی دربی بر اساس چه مشکلاتی در پنل کولر نشان داده می شود؟ آیا تا به حال حین استفاده از اسپیلت با مشکل نمایش کد خطا کولرگازی دربی در پنل دستگاه مواجه شده اید؟ امروزه پیشرفت تکنولوژی موجب شده است که بسیاری از تولید کنندگان برای تشخیص مشکلات و خرابی های لوازم برقی از نوعی سیستم استفاده کنند. کدهای خطا با نمایش در پنل دستگاه به مصرف کنندگان این هشدار را می دهند که کولرگازی به دلیل خاصی دچار اختلال و خرابی شده است.

با توجه به این که کولرهای گازی از کدهای متفاوتی برای علت اختلال و مشکل استفاده می کنند، اکثر افراد قادر به تشخیص علت خراب شدن کولر نیستند. بر این اساس ما در این مطلب به بررسی  و معرفی انواع علت ارور کولرگازی دربی و روش بر طرف کردن هشدار اسپیلت دربی می پردازیم. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای این محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات تعمیرکار لوازم خانگی آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی دربی صرفه جویی داشته باشید.

انواع کد خطا کولرگازی دربی

اگر شاهد نمایش کد خطا کولرگازی دربی در صفحه نمایش یا پنل کولرگازی باشید، قطعاً می دانید که کدها معمولاً از دو بخش حروف و عدد تشکیل شده اند که هر کدام از آن ها نشان دهنده خراب شدن یا اختلال در بخشی از کولرگازی هستند. با دانستن علت هر آلارم کولرگازی دربی می توانید برای رفع سریع تر ارور کولرگازی دربی اقدام کنید.

ارور کولرگازی دربی علت کد خطای کولرگازی
E0 خطا از آیسی eeprom
E1 خطای ارتباطی میان یونیت داخلی و خارجی
E2 خطای عبور سیگنال از سطح صفر
E3 سرعت فن غیر قابل کنترل شده
E5 سنسور دمای آوت دور اتصال کوتاه یا مدار باز شده است.
E6 سنسور دمای اوپراتور یا اتصال کوتاه یا مدار باز شده است.
P0 محافظت برد پنل خارجی رعایت شود
P1 ولتاژ کم یا زیاد تر از حد مجاز
P2 حفاظت دمای کمپرسور رعایت شود‌
P4 حفاظت درایو کمپرسور اینورتر

در صورت مشاهده ارور اسپیلت دربی چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

چنانچه در قسمت پنل دستگاه اسپیلت ارور کولرگازی دربی را مشاهده کرده اید، نگران نباشید. برخی از ارورها با ساده ترین راهکارها از بین می روند. در صورت مشاهده آلارم کولرگازی دربی ابتدا دستگاه را با استفاده از ریموت کنترل خاموش کنید و دو شاخه اسپیلت را از برق جدا کنید. این کار باعث می شود تا قطعات کولرگازی در اثر روشن ماندن دستگاه برای مدت طولانی گرمای خود را از دست دهند و خنک شوند. برای مدت 30 تا 50 دقیقه صبر کنید و مجدداً دو شاخه اسپیلت را به برق متصل کنید. در این هنگام به پنل نگاه کنید تا از نمایش یا عدم نمایش کد خطا در پنل اطمینان حاصل کنید.

در صورتی که کد خطا کولرگازی دربی بعد از مدتی مجدداً در پنل نمایش داده شود، باید برای عیب یابی و رفع هشدار کولرگازی دربی به یک تعمیرگاه مجهز و پیشرفته مراجعه کنید. دستگاه باید توسط افراد متخصص در این حوزه مورد بررسی قرار بگیرد تا علت دقیق ارور کولرگازی دربی مشخص شود. اسپیلت دستگاه نسبتاً پیچیده ای است که از قطعات متعددی تشکیل شده است‌ بنابراین تشخیص علت آلارم کولر گازی دربی و بر طرف کردن علت ارور کولر گازی دربی برای هر فرد متفاوت است.

روش برطرف کردن هشدار کولرگازی دربی چیست؟

روش برطرف کردن هشدار کولرگازی با توجه به علت خراب شدن دستگاه متفاوت است. بنابراین تنها راه برای رفع ارور کولرگازی دربی‌، تشخیص علت کد خطا کولرگازی دربی است. برای برطرف کردن هشدار کولرگازی از یک تکنسین متخصص و توانا در این زمینه بخواهید تا عیب یابی و علت کد خطا کولرگازی دربی را انجام دهد.

بعد از تشخیص علت هشدار کولر گازی دربی می توانید از تکنسین بخواهید تا با تعمیر یا تعویض قطعات کولر برای تعمیرات آن اقدام کند. شرکت آی پی امداد به عنوان نمایندگی کولرگازی دربی در کوتاه ترین زمان ممکن و در مقابل شما مشتریان عزیز تعمیرات دستگاه را با استفاده از قطعات اورجینال و با تجهیزات پیشرفته انجام می دهد.

نتیجه گیری از علت کدهای خطای کولرگازی دربی

در این مطلب به بررسی علت کدهای خطای کولرگازی دربی پرداختیم. ارور کولرگازی دربی با توجه به عواملی چون خراب شدن قطعات کولر، از کار افتادن میکروسوئیچ، روشن نشدن کمپرسور و … رخ می دهد. در صورتی که شاهد ارور کولر دربی در پنل دستگاه شده اید، می توانید با نمایندگی مجاز تعمیر کولرگازی دربی در استان تهران تماس بگیرید.

شرکت آی پی امداد به عنوان یکی از با سابقه ترین نمایندگی های مجاز اسپیلت دربی با کمک تکنسین های توانا و با سابقه و با استفاده از قطعات اورجینال تعمیر کولر گازی را در محل مورد نظر شما انجام می دهد‌ چنان چه در خصوص تعمیر کولر گازی دربی با سوال و ابهامی همراه هستید، می توانید سوالات خود را در بخش نظرات مطرح کنید یا با شماره 02158941 تماس بگیرید. کارشناسان ما طی زمان کوتاهی سوالات تان را به صورت کامل پاسخ می دهند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد