logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی ادجستار

ارور کولرگازی ادجستار
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی ادجستار به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آیا تا به حال با مسئله ارور کولرگازی ادجستار در ماه های گرم تابستان مواجه شده اید؟ کولرگازی از جمله دستگاه هایی است که در اغلب اوقات برای خنک کردن هوا در ماه های گرم استفاده می شود. ساختار کولر های گازی به گونه ای است که در اثر کوچک ترین سهل انگاری کارایی خود را از دست می دهند و خراب می شوند. آلارم کولرگازی ادجستار از جمله مسائلی است که در اکثر اوقات به دلیل سهل انگاری مصرف کننده اتفاق می افتد. بسیاری از افراد در صورت مواجه شدن با کد خطا کولرگازی ادجستار در پنل اسپیلت بسیار نگران می شوند و ممکن است دست به انجام کارهای جبران ناپذیری بزنند‌ بر این اساس ما در این محتوا به بررسی علت هشدار کولرگازی ادجستار و روش برطرف کردن ارور کولر گازی ادجستار می پردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی ادجستار صرفه جویی داشته باشید.

چه عاملی موجب نمایش ارور اسپیلت ادجستار می شود؟

بسیاری از افراد اطلاعات چندانی در خصوص عواملی که موجب ارور کولر گازی ادجستار می شود، نمی دانند. بر این اساس قادر به رفع ارور نمی باشند‌. با توجه به بررسی هایی که اکثر تکنسین ها روی اسپیلت انجام داده اند، بیشترین عواملی که باعث ارور کولرگازی ادجستار می شود عبارت است از سرویس نکردن دستگاه، روشن ماندن کولرگازی به مدت طولانی و تمیز نکردن کولرگازی که به مرور زمان باعث آسیب های جدی به قطعات کولرگازی و در نتیجه هشدار اسپیلت ادجستار می شوند. متاسفانه تمام عوامل ذکر شده به دلیل استفاده نادرست مصرف کننده اتفاق می افتد.

روشن نگه داشتن کولرگازی باعث می شود تا فشار زیاد به قطعات کولر و کمپرسور دستگاه وارد شود. این موضوع باعث می شود تا قطعات به شدت داغ شده و باعث هشدار اسپیلت ادجستار شوند. همچنین تمیز نکردن همیشگی کولر گازی باعث می شود تا تجمع گرد و غبار باعث آسیب دیدن قطعات کولر و در نتیجه خراب شدن آن شود. اما عامل دیگری که نقش موثری در آلارم کولرگازی ادجستار دارد، سرویس نکردن دستگاه است. با سرویس نکردن دستگاه فیلترها کثیف شده و مانع از جذب ذرات کثیف دستگاه می شوند. همچنین سرویس نکردن دستگاه باعث می شود، تا در صورت شارژ نشدن روغن، کولر گازی با صدای لرزش زیاد همراه باشد. تمامی این عوامل باعث اختلال در عملکرد کولرگازی ادجستار و در نتیجه کد خطای کولرگازی ادجستار می شوند.

انواع کد خطا اسپیلت ادجستار

هریک از ارورهایی که در صفحه نمایش کولرگازی ادجستار نمایش داده نی شوند، دارای دلیل خاصی هستند‌. مصرف کنندگان و تکنسین های کولرگازی ادجستار با دانستن علت ارور می توانند طی زمان کوتاهی برای رفع کد خطا اسپیلت ادجستار اقدام کنند. انواع ارور کولر گازی ادجستار عبارتند از:

ارور کولرگازی ادجستار علت کد خطای کولر گازی
As اختلال در عملکرد سنسور رطوبت
Es اختلال در عملکرد سنسور دما
Ec اشکال در واحد سنسور یونیت
P2 پر بودن سطل آب
E1 تنظیم سنسور رطوبت
E2 تنظیم سنسور دما
P1 اختلال در عملکرد دیفراست

در صورت مشاهده هشدار کولر گازی ادجستار چه اقداماتی باید انجام شود؟

اولین قدم بعد از مشاهده آلارم کولرگازی ادجستار این است که دستگاه را با ریموت کنترل خاموش کنید. به هیچ عنوان برای باز کردن قطعات کولرگازی اقدام نکنید و برای مدت 30 تا 60 دقیقه صبر کنید تا اسپیلت خنک شود. بعد از گذشتن این زمان می توانید پریز را به برق متصل کرده و مجدداً دستگاه را روشن کنید. بعد از روشن کردن کولر گازی با یکی از این دو صحنه مواجه خواهید شد. یا کد خطا در صفحه مشاهده می شود یا ارور از صفحه نمایش حذف شده است. چنانچه کد خطا کولرگازی از پنل حذف شده باشد، قطعاً علت ارور کولرگازی ادجستار داغ شدن کمپرسور به دلیل روشن ماندن کولرگازی برای مدت طولانی است‌.

اما اگر بعد از روشن کردن اسپیلت بازهم شاهد کد کولرگازی ادجستار در صفحه نمایش کولر هستید، بهتر است هرچه سریع تر برای رفع هشدار کولر گازی ادجستار با یک مرکز معتبر تماس حاصل کنید. کولرهای گازی دارای قطعات پیچیده ای هستند که تعمیرات آن ها تنها به دست سرویس کاران یا تکنسین های حرفه ای قابل انجام است. بنابراین قبل از هر گونه اقدامی از یک تکنسین بخواهید تا برای شما عیب یابی و رفع ارور کولرگازی ادجستار را انجام دهد.

برای رفع ارور اسپیلت ادجستار در تهران باید به کدام مرکز مراجعه کرد؟

برای رفع کد خطا کولرگازی ادجستار باید بتوانید مرکز معتبر و مطمئنی را در تهران پیدا کنید. یکی از تعمیرگاه هایی که به صورت تخصصی تعمیرات لوازم خانگی را با کیفیت بالایی انجام می دهد، مجموعه آی پی امداد است‌. آی پی امداد به عنوان نمایندگی کولر گازی ادجستار با کمک متخصصان دوره دیره و استفاده از تجهیزات پیشرفته، تعمیر کولر گازی را طی زمان کوتاهی در تهران و در محل مورد نظر شما انجام می دهد‌. شما می توانید با شماره گیری تلفن 02158941 با مجموعه آی پی امداد تماس گرفته و درخواست خود را برای رفع ارور کولرگازی ادجستار در محل ثبت کنید.

نتیجه گیری از ارور و کدهای خطای کولرگازی ادجستار

در این مطلب به بررسی کلیه عواملی که باعث کد خطای کولرگازی ادجستار می شوند، پرداختیم. متاسفانه استفاده نادرست از کولرکازی و سرویس نکردن به موقع اسپیلت از دلایل عمده ای است که با بروز مشکلاتی چون اشکال در موتور و فن ها، کار نکردن سنسورها، قطع شدن اتصال یونیت و … باعث آلارم کولرگازی ادجستار می شوند. شما می توانید برای رفع ارور اسپیلت ادجستار با مجموعه آی پی امداد تماس گرفته و برای رفع علت ارور کولر گازی اقدام کنید‌. نیروهای آی پی امداد در کمتر از یک ساعت در محل مورد نظر  شما حاظر می شوند‌ .

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد