logo logo تعمیر آبمیوه گیری میدیا با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر آبمیوه گیری میدیا

تعمیر آبمیوه گیری میدیا
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر آبمیوه گیری میدیا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

با استفاده از آب میوه گیری میدیا در منزل با میوه های طبیعی و تازه، بهترین آبمیوه را بدون مواد نگهدارنده تهیه کنید و نگران خراب شدن آب میوه گیری و مشکلات آن نباشید. تعمیر آبمیوه گیری میدیا در تمامی مناطق تهران از شرق، غرب، شمال و جنوب تهران تحت پوشش آی پی امداد و تعمیرکار مجرب و متعهد می باشد.

فرقی نمی کند که در کدام منطقه از تهران ساکن باشید، آی پی امداد در محل شما و یا در کارگاه خود در سطح شهر اقدام به تعمیر دستگاه آب میوه گیری میدیا شما می کند. تعمیرات آبمیوه گیری میدیا نیاز به تخصص دارد و یک تعمیرکار ناآگاه می تواند به دستگاه شما آسیب برساند. اگر به دنبال تعمیرگاه مجاز مرکزی یا نمایندگی معتبر در تهران هستید می توانید به آی پی امداد اعتماد کنید.

آی پی امداد جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان لوازم خانگی به دست آورده است و می تواند تعمیرات آب میوه گیری از کوچکترین تا تخصصی ترین تعمیرات را با کمترین هزینه برای شما انجام دهد. شما می توانید قبل از ورود تکنسین از هزینه های تعیین شده مطلع شده و بنا به صلاحدید خود با تعمیرگاه مجاز گایری میدیا در آی پی امداد تماس بگیرید.

با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیرات آب میوه گیری میدیا صرفه جویی کنید.

ثبت درخواست برای تعمیر آبمیوه گیری میدیا در تهران

حوه تماس با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری میدیا در تهران به شرح زیر است:

  1. جهت استفاده از خدمات می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.
  2. یا به وب سایت مراجعه کرده و درخواست تعمیر آبمیوه گیری میدیا را ارسال کنید (پس از ارسال درخواست یا تماس با آی پی امداد، پروفایل شما ثبت می شود و نام تکنسین به همراه کد اشتراک برای شما پیامک، یا در پنل حساب کاربری شما در سایت ثبت می شود).
  3. همچنین شما عزیزان می توانید برای تعمیر آبمیوه گیری میدیا به تعمیرگاه آی پی امداد مراجعه نمایید.

در اکثر موارد تعمیر آبمیوه گیری میدیا در منزل و در محل انجام می شود و فقط در صورت نیاز به تعمیر موتور یا تعویض قطعات خاصی از دستگاه، آبمیوه گیری شما به کارگاه مجهز آی پی امداد برده می شود و پس از تعمیر آبمیوه گیری (در کمتر از هفتاد و دو ساعت) به شما تحویل داده می شود.

تمامی خدمات تعمیرات آبمیوه گیری میدیا دارای گارانتی رسمی بین 3 تا 12 ماه می باشد.

در نهایت خدمات مشتریان آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظر شما را در مورد خدمات تعمیر آبمیوه گیری میدیا جویا می شود. با پاسخ دهی به سوالات، ارائه پیشنهادات و انتقادات ما را در خدمت رسانی بهتر یاری کنید.

توجه داشته باشید که در صورت عدم وجود برگه گارانتی و یا تمام شدن اعتبار آن می توانید با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری میدیا آی پی امداد تماس بگیرید.

تعمیرات آبمیوه گیری میدیا در تمام مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

با توجه به گستردگی مناطق تهران، آی پی امدادسعی در تحت پوشش قراردادن تمام مناطق داشته است و با تاسیس شعب متعدد در شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران توانسته است در کمتر از یک ساعت تکنسین های خود را به محل شما اعزام و تعمیرات آبمیوه گیری میدیا را در محل شما و یا کارگاه های آی پی امداد در سطح شهر ارائه دهد. با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز آبمیوه گیری میدیا دیگرنیازی به مراجعه هضوری به تعمیرگاه های سطح شهر ندارید. آی پی امداد با سابقه‌ای بالغ بر نیم قرن تمام خدمات سرویس، تعمیر یا تعویض قطعات آبمیوه گیری میدیا را انجام می دهد.

تعمیرات آبمیوه گیری میدیا در شمال تهران

تعمیر آبمیوه گیری میدیا در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات آبمیوه گیری میدیا در غرب تهران

تعمیر آبمیوه گیری میدیا در غرب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

صادقیه , ستارخان , مرزداران , بلوار فردوس , جنت آباد , شهر زیبا , آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیر آبمیوه گیری میدیا در مرکز تهران

تعمیر آبمیوه گیری میدیا در مرکز تهران شامل مناطق زیر می باشد:

انقلاب , ولیعصر , یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد، میدان ونک , شیخ بهایی , امیر آباد , کارگر شمالی , شهر آرا , جلال آل احمد و …

تعمیرات آبمیوه گیری میدیا در شرق تهران

تعمیر آبمیوه گیری میدیا در شرق تهران شامل مناطق زیر می باشد:

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , جنت آباد , پیروزی , افسریه , آهنگ , حکیمیه , ارتش , لویزان , شیان , صادقیه , پاسداران و …

تعمیرات آبمیوه گیری میدیا در جنوب تهران

تعمیر آبمیوه گیری میدیا در جنوب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

حافظ , امام خمینی , پونک، ستاری , مهرآباد , شهر ری , باقر شهر , ورامین , عبدل آباد , منیریه , حافظ , شاهپور , نازی آباد , خانی آباد , جوادیه و …

ارائه خدمات پس از فروش آبمیوه گیری میدیا توسط آی پی امداد

آی پی امداد نمایندگی پس از فروش میدیا نمی باشد. بلکه خدمات سرویس و تعمیر برند میدیا را ارائه می دهد. بهترین راه برای تعمیر دستگاه استفاده از خدمات پس از فروش آب میوه گیری میدیا است، اما اگر نمی توانید به هر دلیلی با نمایندگی خدمات پس از فروش دستگاه خود تماس بگیرید، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری میدیا آی پی امداد استفاده کنید.

آی پی امداد برای تعمیر آمیوه گیری میدیا از قطعات فابریک برای تعمیرات استفاده می کند و نگرانی شما را از بابت تعمیر نشدن لوازم خانگی به طور کامل رفع می کند. اعزام تکنسین آی پی امداد به محل شما کمتر از 1 ساعت انجام میگیرد و تعمیرکار آبمیوه گیری میدیا پس از مراجعه به محل مشکل آبمیوه گیری را تشخیص و اقدام به تعمیر آن میکند.

تعمیرات آبمیوه گیری میدیا توسط آی پی امداد

خدمات آی پی امداد در محل و کارگاه ارائه می شود که می توانید با توجه به شرایط خود یکی از روش ها را انتخاب کرده و دستگاه خود را به تکنسین آی پی امداد بسپارید. از آنجایی که آبمیوه گیری دستگاهی قابل حمل است آی پی امداد برای عیب یابی و تعمیرات آبمیوه گیری میدیا سه روش ارائه کرده است:

  1. تعمیر آبمیوه گیری میدیا با حضور تعمیر کار در محل
  2. تعمیرات آب میوه گیری میدیا در کارگاه مجهز آی پی امداد (دریافت با پیک)
  3. مراجعه حضوری به کارگاه (تحویل و دریافت توسط مشتری)

به منظور کاهش مدت زمان خرابی دستگاه تا تعمیر آن، تعمیرات در محل ارائه می شود و تفاوتی با تعمیر در کارگاه های آی پی امداد نخواهد داشت.

تعمیر آبمیوه گیری میدیا در محل کار یا منزل

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز که در منزل هستید با استفاده از پل های ارتباطی موجود برای تماس با این نمایندگی درخواست تعمیر را ثبت کنید و فاصله زمانی خرابی دستگاه تا تعمیر آن کمتر از 24 باشد. با استفاده از خدمات تعمیر در محل، دردسرهای جابجای، گیر کردن در ترافیک، آسیب به آبمیوه گیری در زمان جابجایی، افزایش مدت زمان تعمیر  و… را به طور کامل حذف کنید.

خدمات تعمیر آبمیوه گیری میدیا در محل و منزل مشتری باعث  تعمیرکار آبمیوه گیری میدیا تشخیص گام به گام ایرادات و علت خرابی را انجام می دهد و بلافاصله دلایلی که منجر به خرابی دستگاه شده است را به شما اطلاع می دهد و تکنسین آب میوه گیری میدیا پس از مشخص شدن ایراد آبمیوه گیری تلاش های لازم را برای رفع آن انجام می دهد.

مزایای تعمیر آبمیوه گیری میدیا در محل شما

  1. صرفه جویی در هزینه ها
  2. عدم نیاز به جابجایی دستگاه
  3. مشاهده روند تعمیر
  4. اطلاع از علت خرابی دستگاه
  5. کاهش مدت زمان بین خرابی و تعمیر دستگاه

تعمیرات آبمیوه گیری میدیا در کارگاه آی پی امداد

هر چند انتقال آبمیوه گیری از منزل به کارگاه توصیه نمی شود اما در صورتی که امکان حضور تکنسین در محل شما وجود نداشته باشد می توانید از خدمات تعمیر در کارگاه های آی پی امداد در سطح شهر بهره مند شوید. دو روش برای تحویل آبمیوه گیری به کارگاه های آی پی امداد وجود دارد.

  • تحویل آبمیوه گیری به پیک آی پی امداد برای تعمیر در کارگاه

برای دریافت و تعمیرات آبمیوه گیری میدیا، پیک به محل شما مراجعه می کند و برگه رسیدی شامل اطلاعات آبمیوه گیری و اطلاعات مشتری را به شما تحویل می دهد. توجه داشته باشدی که رسید را باید تا زمان دریافت آبمیوه گیری نگهدارید و به پیک تحویل دهید.

  • تحویل آب میوه گیری توسط خودتان به کارگاه های آی پی امداد

برای تحویل آبمیوه گیری به کارگاه، باید ابتدا با پشتیبانی تماس گرفته و هماهنگی لازم را انجام دهید. پس از دریافت آدرس نزدیکترین کارگاه آی پی امداد، دستگاه را خودتان به تعمیرگاه انتقال دهید و پس از تعمیر بازپس بگیرید.

توجه داشته باشید که هزینه تعمیر آبمیوه گیری میدیا در مرکز تعمیرات مجاز و مرکزی آی پی امداد به غیر از هزینه تعمیر شامل هزینه پیک نیز می باشد و باید زمان انتقال را نیز به زمان تعمیر اضافه کنید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی آی پی امداد برای تعمیرات آبمیوه گیری میدیا چیست؟

چرا بهتر است در زمان خرابی آبمیوه گیری میدیا از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری میدیا در آی پی امداد استفاده کنیم؟ در زیر پاسخ این سوال را بررسی می کنیم:

  1. اطمینان از تعمیر آبمیوه گیری مهمترین مزیت آی پی امداد نسبت به دیگر تعمیرگاه ها می باشد.
  2. پس از اتمام تعمیرات آبمیوه گیری میدیا تمام تست های لازم گرفته می شود.
  3. از قطعات فابریک و شرکتی برای تعمیر آب میوه گیری میدیا استفاده می شود.
  4. در صورت بروز هر گونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد و هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.
  5. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد. و همچنین عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی است.
  6. هزینه تعمیر آبمیوه گیری میدیا در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.
  7. از طرفی ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که آی پی امداد به عنوان یکی از شرکت های فعال و مجاز در استان تهران کلیه خدمات تعمیرات آبمیوه گیری میدیا را در تمامی مناطق شمال، شرق، غرب و جنوب تهران با بهترین خدمات ارائه می دهد.
  8. خدمات تعمیرات آبمیوه گیری میدیا در آی پی امداد دارای 3 الی 12 ماه گارانتی می باشد و تعمیرکار قطعات دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر می کند تا با خیال راحت و آسان دستگاه خود را روشن کنید.

ویژگی های مهم تعمیرکار آبمیوه گیری میدیا در آی پی امداد چیست؟

مهمترین مزیت آی پی امداد نسبت به سایر نمایندگی های تعمیرات آبمیوه گیری میدیا استفاده از تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه می باشد. برای این منظور با توجه به پیشرفت میدیالوژی و تولید مدل های جدید دستگاه های آبمیوه گیری، آی پی امداد همواره سعی می کند با برگزاری دوره هایی اطلاعات تکنسین های خود را به روز نگه دارد. مهمترین فاکتورهای یک تکنسین آبمیوه گیری میدیا آی پی امداد به شرح زیر است:

  1. دوره دیده و مجرب
  2. دانش فنی به روز
  3. آشنا به انواع مدل های آبمیوه گیری میدیا
  4. منظم و آراسته
  5. وقت شناس و دقیق
  6. انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  7. رعایت مسائل ایمنی
  8. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت
  9. ارائه ریز هزینه ها در فاکتور
  10. ارائه آموزش های لازم به شما برای استفاده درست از دستگاه
  11. تحویل برگه گارانتی همراه با مدت زمان گارانتی به شما

چقدر زمان لازم است تا تعمیرات آبمیوه گیری میدیا توسط تکنسین آی پی امداد انجام شود؟

تعمیر دستگاه به موارد مختلفی بستگی دارد. معمولا سرویس کمترین مدت زمان و تعمیر و تعویض قطعات بیشترین مدت زمان تعمیر را دارند. که مهمترین فاکتور در مدت زمان تعمیر مهارت تکنسین است. تکنسین می تواند با عیب یابی سریع و اقدامات لازم جهت تعمیرات مدت زمان تعمیر را بسیار کاهش دهد.

به منظور کاهش مدت زمان تعمیر آی پی امداد به صورت دوره ای کلاس هایی را برای تکنسین های خود برگزار می کند تا علاوه بر آشنایی آنها با تکنولوژی های جدید آیمیوه گیری مدت زمان عیب یابی و تعمیر را کاهش دهد.

آموزش عیب یابی و تعمیرات آب میوه گیری میدیا در منزل 

همانطور که گفته شد بعضی از ایراداتی که برای آبمیوه گیری پیش می آید را می توانید به راحتی خودتان در منزل رفع کنید و نیازی به پرداخت هزینه اضافی به تعمیرکار آبمیوه گیری میدیا نداشته باشید. البته در صورت وجود مشکل اساسی در دستگاه بهتر است آن را به نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری میدیا بسپارید.

تعمیر مشکل روشن نشدن آبمیوه گیری میدیا

  • در صورت روشن نشدن آبمیوه گیری بهتر است ابتدا از سالم بودن پریز برق مطمئن شوید. سپس کابل و دوشاخه آبمیوه گیری را بررسی کنید.
  • در صورت سالم بودن پریز برق ، کابل و دو شاخه، ممکن است علت روشن نشدن آبمیوه گیری برای خرابی موتور، آسیب دیدگی و یا خرابی در سیمکشی و اتصالات باشد.

رفع مشکل داغ شدن آب میوه گیری میدیا

از دلایل داغ شدن آبمیوه گیری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کند شدن تیغه ها برای آبگیری
  • ریختن حجم زیادی از میوه داخل آبمیوه گیری
  • قرار دادن آبمیوه گیری روی فرش و موکت
  • مشکل در موتور آبمیوه گیری

تعمیر مشکل لرزش آبمیوه گیری میدیا

  • از محکم بودن اتصالات گیره ها و پایه  آبمیوه گیری اطمینان حاصل کنید.
  • وجود تفاله بیش از حد درون آبمیوه گیری
  • صاف نبودن محل قرار دادن آبمیوه گیری

عیب یابی خاموش شدن آبمیوه گیری میدیا در حین کار

  • احتمال نیم سوز شدن موتور
  • خراب شدن یاتاقان آبمیوه گیری
  • عملکرد قطعه اورلود که در مواقع ضروری دستگاه را خاموش می کند.

با رعایت این نکات از خرابی آبمیوه گیری میدیا جلوگیری کنید

با توجه به تجربه تکنسین های آی پی امداد و دلیل خرابی آب میوه گیری ها صرف نظر از برند و مدل آن ها موارد زیر به شما کمک می کند تا از آب میوه گیری مراقبت کنید.

  • از ریختن مقدار زیادی میوه برای آب گیری داخل دستگاه اجتناب کنید.
  • در صورت پر شدن مخزن تفاله گیر آن را خالی کنید.
  • از آب گیری میوه های خیلی سفت با این دستگاه خودداری کنید.
  • از قرار دادن آبمیوه گیری الکترا بر روی سطوحی مانند موکت و فرش خودداری کنید.
  • نیم سوز شدن موتور منجر به بروز این مشکل می شود.
  • از کارکردن دائمی آبمیوه گیری خودداری کنید.
  • از داغ شدن بیش از حد موتور آبمیوه گیری جلوگیری کنید.
  • در صورت شکسته شدن ظرف آبمیوه گیری آن را تعویض کنید.

 هزینه تعمیرات آبمیوه گیری میدیا چقدر است؟

هزینه تعمیر آب میوه گیری توسط اتحادیه نظارت در تعمیرگاه های مجاز تعیین می شود. تعمیرگاه های مجاز خدماتی را با قیمت های منصفانه ارائه می دهند که باعث راحتی مشتری می شود. هزینه تعمیرات آب میوه گیری صرف استفاده از قطعات اصلی در حین تعمیر و دستمزد تعمیرکار ماهر می شود. بنابراین مردم از قیمتی که به تعمیرگاه مجاز می پردازند راضی هستند. همچنین می توانید به آی پی امداد مراجعه کرده و از هزینه مناسب تعمیرات آب میوه گیری استفاده کنید.

موارد تاثیرگذار بر هزینه تعمیرات آب میوه گیری میدیا

  1. مدل دستگاه: هرچه دستگاه مدل بالاتری داشته باشد هزینه تعویض قطعات آن افزایش می یابد و علت آن گرونی قطعات مدل های جدید است.
  2. هزینه قطعات: مدل های جدید بالاتر است و از شرکت سازنده تامین می شود که آی پی امداد هیچگونه کنترلی بر هزینه ها نخواهد داشت.
  3. هزینه تعمیرات: شامل هزینه ایاب و ذهاب تکنسین و هزینه تعمیرات می باشد که کاملا تحت نظارت اتحادیه است.

در راستای سیاست شفاف سازی، هزینه ها بعد از عیب یابی دستگاه برآورد شده و به اطلاع مشتری می رسد. در پایان کار تعمیر، فاکتور هزینه ها در اختیار مشتری قرار گرفته و هزینه ها مطابق آن دریافت می شود. و گارانتی کتبی پس از تعمیرات به شما تحویل داده می شود. اگر آبمیوه گیری میدیا شما قابل تعمیر باشد، هزینه تعمیر مقرون به صرفه تر است زیرا نیازی به تعویض قطعات آسیب دیده نیست. در صورت استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز آبمیوه گیری میدیا در آی پی امداد تا 75% در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد