این سوال توسط سمیرا غیاثی پرسیده شده است

کاربرد چراغ سبز و قرمز ساندویچ ساز چیه؟

سلام وقت بخیر. من به تازگی دستگاه ساندویچ ساز خریداری کردم. هنگام کار و درست کردن ساندویچ، چراغ قرمز و سبز روی دستگاه روشن و خاموش میشن. میخواستم بدونم که این چراغ ها چه کارایی دارند و علت روشن یا خاموش شدن مکرر آنها مربوط به چیه؟ ممنون میشم توضیح بدید.

1 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 05 خرداد 1403

    درود کاربر گرامی، در اکثر مدل های ساندویچ سازها، دو چراغ با رنگ های قرمز و سبز وجود دارد که برای نمایش وضعیت دستگاه استفاده می شود. هر کدام از این چراغ ها معنای خاصی دارند. روشن شدن چراغ قرمز به این معنی است که دستگاه در حال گرم شدن بوده و المنت های حرارتی آن هنوز به دمای مورد نظر برای پخت ساندویچ نرسیده اند. چراغ سبز نیز زمانی روشن می شود که ساندویچ ها را درون دستگاه قرار داده اید و به این معنی است که ساندویچ ها به طور کامل پخته شده اند و می توانید آنها را از دستگاه خارج کنید. بنابراین همیشه به هنگام استفاده از ساندویچ ساز خود بهتر است به چراغ ها توجه کرده و از زمان گرم شدن دستگاه و پختن ساندویچ ها اطلاع پیدا کنید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست