تعمیر سماور برقی گوسونیک

خدمات تعمیر سماور برقی گوسونیک در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با استفاده از قطعات اورجینال، گارانتی 3 الی 12 ماه و فاکتور رسمی با بهره مندی از تعمیرکار متخصص و باتجربه آی پی امداد در محل یا کارگاه مجهز به مشتریان ارائه می شود.

بازه هزینه تعمیرات سماور برقی گوسونیک: 120/000 الی 390/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر سماور برقی گوسونیک

سماور برقی گوسونیک یکی از لوازم پرکاربرد آشپزخانه است که برای تهیه چای داغ مورد استفاده قرار می‌ گیرد. با این حال، ممکن است این دستگاه نیز مانند سایر لوازم برقی دچار مشکلاتی مانند روشن نشدن، جوش نیاوردن آب، خاموش شدن ناگهانی و ... شود. در این شرایط، بهترین راه حل استفاده از خدمات حرفه‌ ای مراکز تعمیرات مجاز است. آی پی امداد با بهره‌ گیری از تکنسین‌ های متخصص و باتجربه در سراسر نقاط شهر تهران، تعمیرات تخصصی سماور برقی گوسونیک را در محل، کارگاه مجهز یا با بهره مندی از پیک به همراه استفاده از قطعات اصلی و گارانتی معتبر انجام می‌ دهد. از این رو برای استفاده از خدمات تعمیر سماور برقی گوسونیک، می‌ توانید با شماره‌ های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

خدمات تعمیر سماور برقی گوسونیک در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر سماور برقی گوسونیک در تهران

نحوه تماس با مرکز تعمیر سماور برقی گوسونیک در تهران به شرح زیر است:

  1. برای تعمیر سماور برقی گوسونیک خود می توانید با شماره های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید درخواست تعمیرات سماور برقی خود را در سایت آی پی امداد ثبت کرده و فرم ثبت درخواست این مجموعه را به صورت آنلاین تکمیل نمایید.

از چه روش هایی می توان برای تعمیر سماور برقی گوسونیک بهره مند شد؟

  • برای تعمیرات سماور برقی گوسونیک خود می توانید به آدرس کارگاه مجهز آی پی امداد که در بخش تماس با ما درج شده است، مراجعه نمایید.
  • همچنین تعمیرکار آی پی امداد می تواند در محل به عیب یابی و رفع مشکل سماور برقی شما بپردازد.
  • پیک مجموعه می تواند با رسید کتبی سماور برقی را از شما تحویل گرفته و پس از انتقال به کارگاه آی پی امداد و تعمیر دستگاه تا نهایتا 72 ساعت کاری، مجددا وکیوم شده و سالم به شما تحویل دهد.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات سماور برقی گوسونیک در آی پی امداد

  1. پس از ثبت درخواست، اطلاعات شما ثبت شده و لینک پنل کاربری با کد اشتراک برای شما پیامک می شود.
  2. شما می توانید از طریق لینک پنل کاربری مخصوص خود به مشخصات تعمیرکار و تعمیرگاه، زمان حضور تکنسین یا پیک در محل، فاکتور هزینه ها، مدت زمان گارانتی و … دسترسی داشته باشید.
  3. همچنین می توانید در پنل کاربری خود به صورت آنلاین با واحد پیگیری، شکایات و پشتیبانی آی پی امداد به صورت شبانه روزی در ارتباط باشید.
  4. لازم به ذکر است که یک کارشناس از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد.
  5. تعمیرکار سماور برقی گوسونیک در کمتر از یک ساعت و یا طبق توافقی که با شما انجام شده، برای تعمیر دستگاه به محل شما اعزام می شود.
  6. همچنین مدت زمان حضور پیک در محل برای تحویل دستگاه نیز در پنل کاربری شما قابل مشاهده می باشد.
  7. پس از اتمام خدمات، فاکتور با شرح هزینه ها و ضمانت نامه رسمی 3 الی 12 ماه به شما ارائه می شود.
  8. شما می توانید با مراجعه به پنل کاربری خود به تعمیرکار مربوطه امتیاز دهید.
  9. در پایان میزان رضایت شما از خدمات تعمیرات سماور برقی گوسونیک توسط واحد پشتیبانی آی پی امداد بررسی می شود.

با بهره مندی از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر سماور برقی گوسونیک خود صرفه جویی خواهید کرد.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر سماور برقی گوسونیک در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر سماور برقی گوسونیک

مجموعه آی پی امداد، تعمیر سماور برقی گوسونیک شما را با قیمتی مناسب و اقتصادی انجام می‌دهد. با توجه به شرایط اقتصادی امروز، هزینه تعمیر سماور شما به صورت منصفانه و بر اساس تعرفه اتحادیه محاسبه می‌شود. عوامل مختلفی مانند مدل سماور، نوع خرابی و قطعات مورد نیاز، در تعیین هزینه نهایی مؤثر هستند. پس از عیب‌ یابی دقیق توسط تکنسین متخصص ما، شما می‌توانید با خیالی آسوده و با کمترین هزینه ممکن، سماور خود را تعمیر کنید و از خدمات پس از فروش با ضمانت‌ نامه معتبر بهره‌مند شوید.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات سماور برقیهزینه تعمیرات سماور برقی
کابل60/000 تومان
ترموستات290/000 تومان
برد الکترونیکی490/000 الی 890/000 تومان
المنت290/000 تومان
کلید290/000 تومان
رسوب زدایی و جرم گیری140/000 تومان
نمایش بیشتر

کدامیک از مدل ها و مشکلات سماور برقی گوسونیک در آی پی امداد تعمیر می شوند؟

سماور برقی گوسونیک یکی از محبوب‌ ترین لوازم خانگی است که به دلیل استفاده مداوم ممکن است دچار مشکلاتی شود. برای حفظ کیفیت و کارایی دستگاه، توصیه می‌شود در صورت بروز هرگونه اختلال در عملکرد سماور، به مراکز تخصصی و مجاز مراجعه کنید. آی پی امداد، با بهره‌گیری از تکنسین‌های مجرب و متخصص، آمادگی دارد تا انواع مدل‌های سماور برقی گوسونیک را تعمیر کند. فرقی نمی‌کند سماور شما تک‌ کاره باشد یا چندکاره، از جنس استیل باشد یا پیرکس، آی پی امداد با هر مدل سماور گوسونیک شما آشناست.

مشکلاتی مانند روشن نشدن سماور، خاموش شدن زودهنگام، نشتی آب، عدم جوش آمدن آب و قطع نشدن خودکار سماور، از جمله رایج‌ترین مشکلاتی هستند که توسط تکنسین‌های آی پی امداد قابل رفع می‌باشند. از این رو با اطمینان خاطر می‌توانید سماور برقی گوسونیک خود را به آی پی امداد بسپارید تا در کمترین زمان ممکن، دستگاه شما به طور کامل تعمیر و آماده استفاده شود.

خدمات تعمیرکار سماور برقی گوسونیک در آی پی امداد

مرکز آی پی امداد دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که می توانند هریک از خدمات سرویس، عیب یابی تخصصی و تعمیر سماور برقی گوسونیک را با بهترین کیفیت و قطعات اورجینال به مشتریان خود ارائه دهند. بنابراین اگر با خرابی سماور برقی گوسونیک خود مواجه شده اید، می توانید از خدمات تعمیرکاران این مجموعه در که در ادامه به بررسی برخی از آنها پرداخته ایم، بهره مند شوید.

تعویض المنت سماور برقی گوسونیک

المنت سماور برقی گوسونیک مهمترین بخش این دستگاه است. این قطعه کوچک اما قدرتمند، انرژی الکتریکی را به گرما تبدیل می‌کند و آب را به نقطه جوش می‌رساند. اگر المنت سماور گوسونیک شما خراب شود، دیگر قادر به گرم کردن آب نخواهد بود و احتمالا بوی سوختگی از آن به مشام می‌رسد. در برخی موارد، ممکن است با تعمیر اتصالات معیوب المنت، مشکل برطرف شود. اما اگر آسیب به طور کامل به المنت وارد شده باشد، تعویض آن با یک المنت جدید الزامی است. برای اطمینان از تعمیر صحیح سماور گوسونیک خود، بهتر است از یک تکنسین مجرب کمک بگیرید. کارشناسان آی پی امداد با تخصص و تجربه خود می‌توانند مشکل المنت سماور شما را به دقت بررسی کرده و بهترین راه حل را برای تعمیر آن ارائه دهند.

تعویض المنت سماور برقی گوسونیک

تعویض ترموستات سماور برقی گوسونیک

ترموستات یک سوئیچ حرارتی است که در سماور برقی گوسونیک تعبیه شده و وظیفه کنترل دما را بر عهده دارد. با افزایش دمای آب، ترموستات مدار الکتریکی را قطع کرده و از آسیب دیدن المنت جلوگیری می‌کند. در صورت خرابی ترموستات، ممکن است شاهد نوسانات دمایی در سماور گوسونیک خود باشید یا آب دستگاه به درستی گرم نشود. برای رفع این مشکل، توصیه می‌شود به یک تکنسین مجرب مراجعه کنید تا ترموستات معیوب را با یک قطعه اصلی تعویض کند.

تعویض ترموستات سماور برقی گوسونیک

 

تعمیر بدنه سماور برقی گوسونیک

بدنهسماور برقی گوسونیک شما ممکن است به دلایل مختلفی مانند ضربه، زنگ‌زدگی یا ترک خوردگی آسیب ببیند. این آسیب‌ها نه تنها ظاهر سماور را خراب می‌کنند، بلکه می‌توانند خطراتی جدی مانند نشت آب، برق‌گرفتگی و حتی آتش‌سوزی را به همراه داشته باشند. اگر متوجه چکه کردن آب از سماور، زنگ‌زدگی بدنه یا ترک خوردگی در آن شدید، هر چه سریع‌تر برای تعمیر آن اقدام کنید. اگر سماور برقی گوسونیک شما دچار این مشکلات شده است، بهتر است آن را به دست متخصصین آی پی امداد بسپارید. تعمیرکاران ماهر این مجموعه با استفاده از ابزارهای تخصصی و دانش فنی لازم، بدنه سماور شما را به طور کامل تعمیر کرده و از بروز مشکلات جدی‌تر جلوگیری می‌کنند.

تعمیر بدنه سماور برقی گوسونیک

تعمیر برد سماور برقی گوسونیک

برد الکترونیکی یکی از اصلی ترین قطعات سماور برقی گوسونیک است. این قطعه کوچک اما مهم، تمامی عملکردهای دستگاه از جمله روشن شدن، تنظیم دقیق دما، سیستم ایمنی و خاموشی خودکار را مدیریت می‌کند. به همین دلیل، هرگونه مشکل در برد می‌تواند منجر به اختلال در کارکرد صحیح سماور شود. از جمله علائم رایج خرابی برد می‌توان به روشن نشدن سماور، نوسانات دمایی غیرعادی، خاموش شدن خودکار مکرر و عدم پاسخگویی به دستورات اشاره کرد. تعمیر یا تعویض برد سماور گوسونیک، نیازمند دانش فنی و تجهیزات تخصصی است و بهتر است توسط تکنسین‌های مجرب گوسونیک انجام شود.

تعمیر برد سماور برقی گوسونیک

تعمیر لامپ خبر سماور برقی گوسونیک

لامپ خبر سماور برقی همان چراغ کوچکی است که معمولاً در زیر سماور قرار دارد و با روشن شدن نشان می‌دهد که آب به دمای جوش رسیده است. این لامپ یکی از اجزای مهم سماور است و خرابی آن می‌تواند به مشکلات دیگری در عملکرد سماور منجر شود. قدیمی شدن لامپ، نوسانات برق و گرمای زیاد از دلایل اصلی سوختن لامپ خبر هستند. لامپ خبر سالم نشان می‌دهد که سماور به درستی کار می‌کند و خطر برق‌گرفتگی را کاهش می‌دهد. در صورت خرابی این بخش، در ساده‌ترین حالت، تعویض لامپ سوخته با یک لامپ جدید کافی است. همچنین در صورت قطع شدن سیم‌ها، تعمیرکار سیم‌های آسیب‌ دیده را تعویض می‌کند.

نمایندگی سماور برقی گوسونیک در تهران

آی پی امداد با پوشش کامل تمامی مناطق شهر تهران، از جمله شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز، آماده ارائه خدمات سریع و باکیفیت تعمیرات سماور برقی گوسونیک شماست. کافیست با یک تماس، درخواست اعزام تکنسین به محل را ثبت کنید. متخصصان ما با تجهیزات کامل و دانش فنی بالا، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل شما آمده و مشکل سماور برقی گوسونیک‌ را برطرف می‌کنند. دیگر نگران خرابی سماور خود در هر نقطه از پایتخت نباشید.

تعمیر سماور برقی گوسونیک در محل

مجموعه آی پی امداد با درک اهمیت وقت و آسایش مشتریان، تعهد دارد تا خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. با توجه به این مهم، سرویس و تعمیر سماور برقی گوسونیک در محل یکی از خدمات پرطرفدار ماست. دیگر نیازی به حمل و نقل دستگاه به تعمیرگاه و نگرانی از آسیب دیدن آن نیست. تکنسین‌های ماهر آی پی امداد با تجهیزات کامل به محل شما آمده و مشکل سماور برقی گوسونیک‌ خود را برطرف می‌کنند. همچنین، در صورت نیاز، پیک مخصوص ما سماور را به کارگاه مجهز منتقل کرده و پس از تعمیر به آدرس شما بازمی‌گرداند.

تعمیر سماور برقی گوسونیک در محل

مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرات سماور برقی گوسونیک در آی پی امداد

مرکز آی پی امداد با افتخار، سابقه ای درخشان از سال 1370 در زمینه ارائه خدمات تعمیر تخصصی سماور برقی گوسونیک را داراست. در طول این سال ها، همواره به عنوان انتخاب اول مشتریان گرامی در این حوزه شناخته شده ایم. ما با تعهد به ارائه خدمات بی نظیر، رضایت خاطر شما از تعمیرات سماور برقی گوسونیک را تضمین می نماییم. مزایای انتخاب آی پی امداد برای این خدمات به شرح زیر است:

  • تکنسین های مجرب و متخصص در کوتاه ترین زمان ممکن به محل شما اعزام شده و فرآیند عیب یابی و تعمیر سماور برقی را آغاز خواهند کرد.
  • در تعمیرات سماور برقی گوسونیک از قطعات یدکی اورجینال و باکیفیت برند گوسونیک استفاده می شود.
  • کلیه خدمات این مرکز شامل 3 تا 12 ماه گارانتی معتبر و فاکتور رسمی می باشد.
  • با ایجاد پنل کاربری در وب سایت آی پی امداد، می توانید به طور کامل بر فرآیند تعمیر سماور برقی خود نظارت داشته باشید.
  • کارشناسان مجرب در هر ساعت از شبانه روز و 7 روز هفته از طریق تماس تلفنی یا پنل کاربری آنلاین، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره به شما می باشند.

عیب یابی مشکلات سماور برقی گوسونیک

سماور برقی گوسونیک از جمله وسایلی است که ممکن است با گذشت زمان هنگام کار با آن دچار مشکلاتی شوید که باید در سریع ترین زمان عیب یابی و رفع شوند. در این بخش قصد داریم هریک از ایرادات رایج سماور برقی گوسونیک را برای شما بررسی نماییم تا در صورت نیاز بتوانید مشکلات دستگاه خود را برطرف کنید.

روشن نشدن سماور برقی گوسونیک

  • مطمئن شوید که برق منزل قطع نیست و پریزی که سماور به آن متصل است، سالم و برق دارد.
  • سیم و دوشاخه سماور را به دقت بررسی کنید تا از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. ممکن است سیم پاره شده یا دوشاخه آسیب دیده باشد.
  • المنت سماور یکی از قطعاتی است که ممکن است بسوزد و باعث روشن نشدن دستگاه شود. برای بررسی المنت، نیاز به تخصص فنی است.
  • اگر دکمه پاور سماور خراب شده باشد، دستگاه روشن نخواهد شد.
  • برد الکترونیکی مغز سماور است و خرابی آن می‌تواند باعث بروز مشکلات مختلفی از جمله روشن نشدن دستگاه شود.

روشن نشدن سماور برقی گوسونیک

قطع نشدن سماور برقی گوسونیک پس از جوش آمدن آب

  • ترموستات وظیفه دارد تا با رسیدن آب به نقطه جوش، جریان برق را قطع کند و سماور را خاموش نماید. اما در صورت خرابی ترموستات، این اتفاق رخ نخواهد داد.
  • برخی از سماورهای برقی به سنسور دمایی مجهز هستند که وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد.
  • خرابی این سنسور نیز می‌تواند باعث شود سماور پس از جوش آمدن آب همچنان به کار خود ادامه دهد.
  • ایرادات مربوط به برد الکترونیکی سماور نیز می‌تواند چنین مشکلی را ایجاد کند.

نشتی آب در سماور برقی گوسونیک

  • اگر سماور برقی گوسونیک خود را بیش از حد پر کنید، ممکن است هنگام جوش آمدن آب، آب از دهانه آن سرریز شود.
  • علاوه بر این، خرابی واشر بین قسمت‌های مختلف سماور یا بسته نشدن محکم درپوش نیز می‌تواند باعث نشت آب شود.
  • در صورتی که بدنه سماور ترک خورده یا سوراخ شده باشد، نیز ممکن است شاهد نشتی آب باشیم.”

جوش نیامدن آب در سماور برقی گوسونیک

  • قبل از هر چیز، اطمینان حاصل کنید که سماور برقی گوسونیک به پریز برق وصل شده و پریز برق سالم است.
  • المنت در سماور برقی وظیفه گرم کردن آب را بر عهده دارد.
  • اگر این قطعه دچار مشکل شده باشد، آب درون سماور داغ نشده و به جوش نخواهد آمد. در این صورت، نیاز به تعویض المنت می‌باشد.
  • همچنین، اگر ترموستات سماور خراب شده باشد، آب به دمای جوش نخواهد رسید و عمل جوش آمدن آب صورت نخواهد گرفت.

جوش نیامدن آب در سماور برقی گوسونیک

خاموش شدن سماور برقی گوسونیک پیش از جوش آمدن آب

  • برخی از سماورهای برقی گوسونیک به قابلیت تنظیم زمان خاموشی خودکار مجهز هستند.
  • این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا زمان دقیق خاموش شدن دستگاه را تعیین کنید.
  • با این حال، در صورت بروز مشکل در ترموستات یا سنسور حرارتی، ممکن است سماور قبل از رسیدن آب به نقطه جوش خاموش شود.
  • همچنین، خرابی برد الکترونیکی نیز می‌تواند منجر به عملکرد نادرست ترموستات یا سنسور و خاموش شدن زودهنگام سماور شود.

صدای زیاد سماور برقی گوسونیک

  • یکی از دلایل اصلی ایجاد صدای زیاد در سماور برقی گوسونیک می‌تواند استفاده از آلیاژ نامرغوب در ساخت بدنه یا المنت باشد.
  • همچنین، تشکیل رسوب در داخل مخزن و روی المنت می‌تواند باعث ایجاد لرزش و در نتیجه صدای اضافی شود.
  • در برخی موارد، خرابی المنت نیز می‌تواند منجر به ایجاد جرقه و صدای ناهنجار شود.
  • به ویژه در سماورهای نو، ممکن است در اولین استفاده به دلیل تنظیم نبودن قطعات، صدای بیشتری شنیده شود.

کار نکردن دکمه های سماور برقی گوسونیک

  • اطمینان حاصل کنید که سماور برقی گوسونیک به درستی به پریز برق متصل شده است.
  • برای اطمینان از سالم بودن پریز، می‌توانید یک وسیله برقی دیگر را به آن وصل کنید.
  • همچنین، دکمه‌های سماور را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به طور صحیح کار می‌کنند و هیچ‌گونه آسیب دیدگی ندارند.
  • نفوذ آب به داخل سماور می‌تواند باعث ایجاد مشکل در عملکرد دکمه‌ها شود. پس از هر بار استفاده، اطراف دکمه‌ها را تمیز کنید.

کار نکردن دکمه های سماور برقی گوسونیک

سوالات متداول تعمیرات سماور برقی گوسونیک

اکثر مشتریان به هنگام استفاده از خدمات تعمیر سماور برقی گوسونیک در آی پی امداد سوالات مشابهی را می پرسند که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم:

اینکه چه هزینه ای باید برای تعمیر سماور برقی گوسونیک خود بپردازید، موضوعی است که به مشکل دستگاه شما بستگی دارد، اما تعرفه خدمات آی پی امداد مطابق با نرخ اتحادیه است که هزینه شما را تا 75 درصد کاهش می دهد.

آی پی امداد کلیه خدمات تعمیرات سماور برقی گوسونیک را از 3 تا 12 ماه بدون قید و شرط تضمین می کند.

در صورت نیاز می توانید از خدمات تعمیرات سماور برقی گوسونیک در محل خود یا کارگاه مجهز آی پی امداد بهره مند شوید.

در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات تعمیرات سماور برقی گوسونیک خود دارید، می توانید از متخصصین آی پی امداد برای رفع مشکل دستگاه خود کمک گرفته و با شماره 02158941 تماس بگیرید.

دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده!

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست