تعمیر آمپلی فایر

آی پی امداد دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد و انواع خدمات سرویس و تعمیر آمپلی فایر خانگی و صنعتی را در محل یا کارگاه مجهز با استفاده از قطعات اورجینال و گارانتی 3 الی 12 ماه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

بازه هزینه تعمیرات آمپلی فایر: 120/000 الی 390/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر آمپلی فایر

آمپلی فایر یکی از دستگاه های پرکاربرد در زمینه تقویت صدا می باشد که از آن در منازل، خودروها، اماکن بزرگ و ... استفاده می شود. با توجه به اینکه تعمیر آمپلی فایر به دلیل برخورداری از سخت افزار خاص، نیاز به تجربه، مهارت و تجهیزات مخصوص دارد، بهتر است این کار را به تعمیرکاران ماهر بسپارید که در همین راستا مرکز مجاز آی پی امداد را به شما معرفی می کنیم. آی پی امداد یکی از معتبرترین و بهترین مراکز تخصصی تعمیرات انواع آمپلی فایر در تهران می باشد که انواع خدمات عیب یابی، سرویس و تعمیر آمپلی فایر را با استفاده از قطعات اصلی، گارانتی معتبر 3 الی 12 ماه و تکنسین های مجرب و کارآزموده به مشتریان ارائه می دهد. بنابراین اگر دستگاه شما با مشکلاتی در تنظیمات صدا، عملکرد، قطعات و ... مواجه شده است، می توانید برای تعمیر آمپلی فایر خانگی و صنعتی خود در مدل های دیجیتال و آنالوگ با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

کلیه خدمات تعمیر آمپلی فایر در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی رسمی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر آمپلی فایر خانگی و صنعتی در تهران

نحوه تماس با مرکز تعمیر آمپلی فایر در تهران به شرح زیر است:

  • برای تعمیر آمپلی فایر خود می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل فرمایید.
  • همچنین می توانید درخواست تعمیرات آمپلی فایر خود را به صورت آنلاین در سایت آی پی امداد ثبت کنید.

روش های استفاده از خدمات تعمیرات آمپلی فایر در آی پی امداد

  1. تعمیرکار آی پی امداد می تواند در محل کار یا منزل شما حضور پیدا کرده و مشکل آمپلی فایر را رفع کند.
  2. همچنین می توانید به آدرس کارگاه آی پی امداد درج شده در قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
  3. شما می توانید از خدمات پیک آی پی امداد نیز بهره مند شوید. پیک های مجموعه آی پی امداد با استفاده از باکس ضد ضربه، آمپلی فایر شما را جهت تعمیرات به تعمیرگاه ارجاع می دهند. در نهایت بعد از 72 ساعت کاری، دستگاه را در محل به شما تحویل خواهند داد.

نحوه ارائه خدمات تعمیر آمپلی فایر دیجیتال و آنالوگ در آی پی امداد

  1. پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری برای شما ارسال می شود.
  2. شما می توانید نام تعمیرکار یا تعمیرگاه، زمان حضور تعمیرکار یا پیک در محل، مدت گارانتی، فاکتور و … را در پنل کاربری خود مشاهده کنند.
  3. همچنین می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان واحد پیگیری و شکایت در ارتباط باشید.
  4. تعمیرکار مربوطه در کمتر از یک ساعت یا طبق توافق با شما در محل حاضر می شود و خدمات تعمیر آمپلی فایر را ارائه می دهد.
  5. پس از انجام تعمیرات آمپلی فایر، فاکتور رسمی و گارانتی معتبر به شما عزیزان ارائه می گردد.
  6. در نهایت رضایت شما از عملکرد تکنسین آمپلی فایر توسط کارشناسان واحد Happy Call مجموعه آی پی امداد بررسی خواهد شد.
  7. همچنین می توانید برای امتیاز دهی به تعمیرکار مربوطه به پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد مراجعه کنید.
  8. یک کارشناس از ابتدای درخواست سرویس تا پایان دوره گارانتی به صورت آنلاین در پنل کاربری شما را راهنمایی می کند.
  9. کلیه خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات آمپلی فایر دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.

شما می توانید با استفاده از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر آمپلی فایر خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر آمپلی فایر در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر آمپلی فایر خانگی و صنعتی

آی پی امداد یکی از بهترین مراکز تعمیر آمپلی فایر است که همواره به دنبال کاهش هزینه های مشتریان می باشد. این مجموعه هزینه تعمیرات آمپلی فایر را طبق تعرفه اتحادیه مشخص کرده و در یک فاکتور رسمی، جزئیات تمامی هزینه ها را به مشتری ارائه خواهد داد. لازم به ذکر است که تعیین قیمت دقیق تعمیر آمپلی فایر زمانی امکان پذیر است که تعمیرکار متخصص دستگاه شما را عیب یابی نماید. سپس با توجه به نوع خرابی و مدل آمپلی فایر و همچنین قطعات معیوب دستگاه، به شما هزینه تعمیرات آن را اعلام خواهد کرد. در جدول زیر می توانید به صورت تقریبی، هزینه های مربوط به تعمیر یا تعویض قطعات آمپلی فایر را بررسی نمایید.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات آمپلی فایرهزینه تعمیرات آمپلی فایر
برد380/000 الی 550/000 تومان
ترانس280/000 الی 400/000 تومان
فیوز220/000 الی 320/000 تومان
پورت150/000 الی 250/000 تومان
پاور280/000 الی 390/000 تومان
منبع تغذیه280/000 الی 390/000 تومان
آی سی600/000 الی 900/000 تومان
پروتکت280/000 الی 400/000 تومان
نمایش بیشتر

آی پی امداد تعمیر کدام مدل ها و برندهای آمپلی فایر را انجام می دهد؟

آمپلی فایرها از جمله دستگاه هایی هستند که در حوزه پخش صدا کاربرد زیادی دارند و به دلیل استفاده مکرر، دچار خرابی هایی خواهند شد. آی پی امداد از جمله مراکز پیشرو در زمینه تعمیرات انواع مدل های آمپلی فایر می باشد. این مجموعه برای تعمیر انواع آمپلی فایرها از تکنسین متخصص در همان زمینه استفاده می کند تا دستگاه بتواند پس از تعمیر، با همان کیفیت اولیه کار کند.

  • تعمیرات آمپلی فایر خانگی کوچک و بزرگ
  • تعمیرات انواع آمپلی فایر صنعتی ادارات، فرودگاه، بانک و …
  • تعمیر آمپلی فایر اسپیکر
  • تعمیر آمپلی فایر خودرو
  • انواع آمپلی فایر تک کانال (مونو)، آمپلی فایر دو کانال (استریو) و آمپلی فایر چند کانال
  • کلیه مدل های آمپلی فایر دیجیتال و آنالوگ

همچنین آمپلی فایر برندهای مختلف نیز شامل خدمات مجموعه آی پی امداد می باشند که از جمله کاربردی ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توشیبا TOSHIBA
  • آمپلی فایر KENWOOD
  • پایونیر PIONEER
  • سونی SONY
  • دنون DENON
  • اونکیو ONKYO
  • یاماها YAMAHA
  • هارمن کاردن HARMAN KARDON
  • مرنتز MARANTZ
  • جی بی ال JBL
  • پاناسونیک PANASONIC
  • تکنیکس TECHNICS
  • آکای AKAI
  • و …

خدمات تعمیرکار آمپلی فایر در آی پی امداد

عیب یابی و برطرف کردن هریک از مشکلات دستگاه آمپلی فایر از جمله تخصصی ترین خدمات آی پی امداد محسوب می شود. در مجموعه آی پی امداد، انواع خرابی های آمپلی فایر توسط تکنسین های متخصص و با استفاده از ابزارهای پیشرفته تعمیر می شود. بنابراین در صورتی که دستگاه شما دچار ایراداتی شده است، می توانید عیب یابی و رفع آنها را به تعمیرکار مجرب آی پی امداد بسپارید. از جمله مشکلات آمپلی فایر که در آی پی امداد برطرف می شوند، شامل موارد زیر می باشند:

  • روشن نشدن آمپلی فایر و نمایشگر آن
  • داغ شدن بیش از حد دستگاه آمپلی فایر
  • سوختن آمپلی فایر و قطعات آن
  • کم شدن صدا و بیس آمپلی فایر
  • قطع و وصل شدن صدای آمپلی فایر
  • و سایر مشکلات

کدامیک از مشکلات آمپلی فایر توسط تعمیرکار آی پی امداد رفع می شوند؟

برای اینکه تکنسین آی پی امداد بتواند هریک از ایرادات ذکر شده را رفع نماید، ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات داخلی آمپلی فایر باشد که برای این کار از قطعات فابریک استفاده می شود تا کیفیت دستگاه حفظ گردد. مجموعه آی پی امداد در راستای تعمیر آمپلی فایر خدمات متعددی را به مشتریان ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تعمیر برد آمپلی فایر

تعمیر برد آمپلی فایر به معنای رفع ایرادات و مشکلات موجود در مدار چاپی (برد) داخلی آمپلی فایر است. این برد حاوی قطعات الکترونیکی مختلفی مانند ترانزیستورها، خازن‌ها، مقاومت‌ها و آی سی‌ها است که وظیفه تقویت سیگنال صوتی و تولید صدای با کیفیت را بر عهده دارند. نوسانات شدید برق می‌تواند به قطعات حساس برد آسیب برساند. همچنین اتصال کوتاه در هر قسمت از مدار می‌تواند به سایر قطعات آسیب برساند. اگر آمپلی فایر هیچ صدایی تولید نکند، احتمالاً مشکلی در برد وجود دارد. همچنین در صورتی که قطعات روی برد تغییر رنگ داده یا سوخته باشند، به احتمال زیاد نیاز به تعویض دارند. تعمیر برد آمپلی فایر یک کار تخصصی است و نیاز به دانش و مهارت کافی دارد. بنابراین، توصیه می‌شود برای تعمیر آمپلی فایر خود به تعمیرکار متخصص آی پی امداد مراجعه کنید.

تعمیر پاور آمپلی فایر

وظیفه پاور آمپلی فایر تقویت سیگنال‌های صوتی ضعیفی است که از منابع مختلف مانند تلفن همراه، کامپیوتر یا دستگاه پخش وارد آن می‌شود و تبدیل آن‌ها به سیگنال‌های قدرتمندی که بلندگوها بتوانند آن‌ها را به صدا تبدیل کنند. اگر پاور آمپلی فایر را با توانی بالاتر از توان مجاز آن به کار ببرید، ممکن است دچار آسیب دیدگی شود. همچنین اگر پاور آمپلی فایر به اندازه کافی خنک نشود، ممکن است قطعات داخلی آن بسوزند. نداشتن صدا یا ضعیف بودن صدا و گرم شدن بیش از حد نشانه خرابی پاور آمپلی فایر است. تعمیر پاور آمپلی فایر کار تخصصی است و بهتر است آن را به تعمیرکاران ماهر بسپارید. متخصصان آی پی امداد با داشتن تجربه و تخصص کافی در این زمینه، می‌تواند به شما در تعمیر پاور آمپلی فایر کمک کند.

تعمیر و تعویض ترانس آمپلی فایر

ترانس آمپلی فایر یک قطعه الکترونیکی در آمپلی فایر است که وظیفه تبدیل ولتاژ متناوب (AC) به ولتاژ مستقیم (DC) را بر عهده دارد. این ولتاژ مستقیم برای تغذیه مدارهای داخلی آمپلی فایر و تقویت سیگنال‌های صوتی استفاده می‌شود. با گذشت زمان، عایق‌بندی سیم‌پیچ‌های ترانس ممکن است آسیب ببیند و باعث اتصال کوتاه شود. همچنین اگر آمپلی فایر بیش از حد تحت فشار قرار گیرد، ترانس ممکن است نتواند جریان مورد نیاز را تامین کند و بسوزد. گر آمپلی فایر هیچ صدایی تولید نکند، ممکن است مشکل از ترانس باشد. همچنین در صورتی که از آمپلی فایر بوی سوختگی به مشام برسد، احتمالا ترانس سوخته است. تعمیر ترانس آمپلی فایر نیازمند دانش و مهارت فنی بالایی است. بنابرایناگر به صورت حرفه‌ای در زمینه تعمیر لوازم الکترونیک فعالیت نمی‌کنید، بهتر است تعمیر دستگاه خود را به یک تعمیرکار متخصص بسپارید.

تعمیر منبع تغذیه آمپلی فایر

تعمیر منبع تغذیه آمپلی فایر به معنای بررسی و رفع مشکلات بخش تامین انرژی دستگاه آمپلی فایر شماست. این قطعه ولتاژ خروجی را در برابر نوسانات برق ورودی ثابت نگه می‌دارد تا کیفیت صدای خروجی آمپلی فایر تحت تاثیر قرار نگیرد. همچنین انرژی مورد نیاز برای تقویت سیگنال‌های صوتی و روشن کردن سایر بخش‌های آمپلی فایر را فراهم می‌کند. با گذشت زمان یا در اثر استفاده بیش از حد، قطعاتی مانند خازن‌ها، دیودها، ترانزیستورها و ای سی‌ها ممکن است خراب شده و باعث اختلال در عملکرد منبع تغذیه شوند. روشن نشدن آمپلی فایر، صدای نویز و پارازیت زیاد یا خاموش شدن دستگاه از نشانه‌های خرابی منبع تغذیه آمپلی فایر می باشد. تعمیرکاران آی پی امداد با انواع مختلف آمپلی فایر و مشکلات رایج منبع تغذیه آشنا هستند و می‌توانند عیب‌یابی و تعمیر این بخش را با دقت و سرعت انجام دهند.

تعویض خازن آمپلی فایر

خازن یکی از اجزای مهم در مدارهای الکترونیکی از جمله آمپلی فایرها است که وظیفه ذخیره انرژی الکتریکی را بر عهده دارد. خازن ها در طول زمان و به دلیل استفاده مداوم ممکن است دچار خرابی شوند. در صورت بروز هرگونه خرابی در این قطعه، صدای خروجی آمپلی فایر ضعیف شده، نویز دارد یا صدای آمپلی فایر به طور ناگهانی قطع و وصل می شود. تعمیرکاران آی پی امداد با تجربه و دانش فنی خود می توانند به سرعت علت اصلی خرابی خازن آمپلی فایر را تشخیص دهند و مشکل را برطرف کنند.

تعمیر پورت های آمپلی فایر

پورت در آمپلی فایر به نقاط ورودی و خروجی صدا گفته می‌شود که به وسیله‌ی آن‌ها، سیگنال صوتی به آمپلی فایر وارد شده و پس از تقویت، از آن خارج می‌شود. این پورت‌ها معمولا به صورت جک‌ های 3.5 میلی‌متری، RCA یا XLR طراحی می‌شوند. به وسیله این پورت ها، سیگنال صوتی تقویت‌شده از آمپلی فایر به بلندگوها یا سایر دستگاه‌های صوتی ارسال می‌شود. وارد کردن اجسام خارجی، کشیدن کابل با شدت و … می‌تواند باعث خرابی پورت‌های آمپلی فایر شود. گر سیگنال صوتی به آمپلی فایر برسد اما صدایی از بلندگوها شنیده نشود، احتمالاً مشکل از پورت‌های خروجی است. همچنین شنیده شدن نویز، خش‌خش یا قطع و وصل شدن صدا نشانه‌ای از مشکل در پورت‌ها یا اتصالات آن‌ها است. تعمیر پورت‌های آمپلی فایر یک کار تخصصی است و بهتر است توسط افراد ماهر انجام شود. با مراجعه به مراکز تعمیرات معتبر مانند آی پی امداد، می‌توانید از کیفیت و سرعت خدمات اطمینان حاصل کنید و آمپلی فایر خود را به طور کامل تعمیر کنید.

تعویض فیوز آمپلی فایر

فیوز یک قطعه ایمنی کوچک و شیشه‌ای است که در مدار الکتریکی آمپلی فایر قرار دارد. وظیفه اصلی فیوز، محافظت از سایر اجزای آمپلی فایر در برابر افزایش ناگهانی جریان برق است. اگر در قسمتی از مدار آمپلی فایر اتصال کوتاه رخ دهد، جریان برق به شدت افزایش می‌یابد و فیوز می‌سوزد. شایع‌ترین نشانه سوختن فیوز، قطع کامل صدا از آمپلی فایر است. در برخی موارد نیز آمپلی فایر به طور کامل روشن نمی‌شود. تعویض فیوز آمپلی فایر، به ظاهر کاری ساده است، اما اگر به درستی انجام نشود، می‌تواند به سایر اجزای آمپلی فایر آسیب برساند. تعمیرکاران متخصص آی پی امداد با تجربه و دانش فنی خود، می‌توانند علت اصلی سوختن فیوز آمپلی فایر را تشخیص داده و آن را تعویض نمایند.

تعمیر ولوم آمپلی فایر

ولوم وظیفه تنظیم میزان صدای خروجی آمپلی فایر را بر عهده دارد. با چرخاندن ولوم، مقدار مقاومت تغییر می‌کند و در نتیجه میزان سیگنال عبوری از آمپلی فایر و در نهایت صدای خروجی آن تنظیم می‌شود. با استفاده مکرر، قسمت‌های متحرک ولوم دچار سایش شده و ممکن است به درستی کار نکند. همچنین به دلایل مختلفی مانند اکسید شدن، شکستگی یا قطع شدن مسیرهای الکتریکی داخل ولوم، ممکن است سیگنال به درستی منتقل نشود. تغییر نکردن صدا با چرخاندن ولوم از جمله نشانه های خرابی این بخش است. تعمیر ولوم آمپلی فایر کاری تخصصی است و توصیه می‌شود به افراد متخصص بسپارید.

رفع پروتکت آمپلی فایر

رفع پروتکت آمپلی فایر به معنای برطرف کردن حالتی است که آمپلی فایر به دلایل مختلفی از کارکرد عادی باز می‌ماند و وارد حالت محافظتی یا پروتکت می‌شود. این حالت معمولاً با روشن شدن چراغ پروتکت یا عدم تولید صدا همراه است. وقتی آمپلی فایر وارد حالت پروتکت می‌شود، به صورت خودکار برای جلوگیری از آسیب دیدن قطعات داخلی، فعالیت خود را متوقف می‌کند. رفع پروتکت آمپلی فایر نیازمند دانش فنی و تجربه کافی است. اگر با مشکل پروتکت شدن آمپلی فایر مواجه شدید، بهتر است به کارشناس متخصص آی پی امداد مراجعه کنید تا دستگاه شما به طور صحیح عیب‌یابی و تعمیر شود و از آسیب‌های بیشتر جلوگیری گردد.

سرویس آمپلی فایر

سرویس آمپلی فایر به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که برای حفظ کارایی، افزایش طول عمر و بهبود عملکرد آمپلی فایر انجام می‌شود. این کار شامل بررسی دقیق قطعات، تمیز کردن بخش‌های داخلی، تنظیمات مجدد و تعویض قطعات معیوب است. اتصال نادرست سیم‌ها، افزایش بیش از حد حجم صدا، استفاده در محیط‌های مرطوب یا گرد و غبار آلود از جمله موارد موثر در خرابی آمپلی فایر با گذشت زمان است. سرویس دوره‌ای آمپلی فایر و مراجعه به تعمیرکار متخصص در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌تواند از بروز خرابی‌های جدی‌تر و هزینه‌های بیشتر جلوگیری کند و طول عمر دستگاه شما را افزایش دهد. در همین زمینه می توانید از خدمات سرویس کاران متخصص آی پی امداد بهره مند شوید.

مرکز تعمیرات آمپلی فایر در تهران

آی پی امداد، به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات آمپلی فایر در تهران، خدمات تعمیر این دستگاه را در تمامی مناطق 24 گانه تهران ارائه می‌دهد. از جمله این مناطق می‌ توان به شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران اشاره کرد. با استفاده از خدمات این مجموعه، تعمیرکاران مجرب آی پی امداد در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و نسبت به تعمیر آمپلی فایر شما اقدام می‌ کنند. آی پی امداد به صورت 24 ساعته در ۷ روز هفته آماده ارائه خدمات به شما مشتریان تهرانی می باشد.

تعمیر آمپلی فایر خانگی و صنعتی در محل

آی پی امداد با درک نیاز مشتریان برای راحتی و آسودگی خاطر، خدمات تعمیر آمپلی فایر را در محل شما ارائه می دهد. مزایای بهره مندی از خدمات تعمیر آمپلی فایر خانگی و صنعتی در محل شامل:

  • دیگر نیازی به حمل و نقل آمپلی فایر خود به مراکز تعمیر نیست و می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید.
  • تعمیرکاران مجرب آی پی امداد در اسرع وقت به محل شما اعزام می شوند تا آمپلی فایر شما را تعمیر کنند.
  • با استفاده از خدمات تعمیر در محل، هزینه های جانبی مانند حمل و نقل را حذف خواهید کرد.
  • در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد نحوه استفاده از آمپلی فایر خود، می توانید از تعمیرکاران آی پی امداد راهنمایی بخواهید.

تعمیر آمپلی فایر خانگی و صنعتی در محل

همچنین برای استفاده از خدمات آی پی امداد، می توانید درخواست حضور پیک در محل خود را داشته باشید تا دستگاه به کارگاه مجهز این مجموعه منتقل شده و پس از تعمیر و تست توسط متخصصین، مجددا توسط پیک در محلبه شما تحویل داده شود.

مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرات آمپلی فایر در تهران

آی پی امداد با سابقه‌ ای درخشان در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی و الکترونیکی، همواره در تلاش بوده تا با ارائه خدمات تخصصی و باکیفیت، آسایش و رضایت را برای مشتریان خود ایجاد نماید. تعمیرات آمپلی فایر خانگی و صنعتی یکی از خدمات تخصصی این مجموعه است که با تکیه بر تکنسین‌ های مجرب و کارآزموده، به بهترین نحو انجام می‌ شود. مزایای استفاده از خدمات این مجموعه شامل:

  • ارائه گارانتی معتبر 90 الی 365 روزه خدمات
  • استفاده از قطعات یدکی اورجینال
  • ارائه خدمات در محل یا کارگاه مجهز مجموعه
  • پشتیبانی در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز
  • ایجاد پنل کاربری اختصاصی برای ارتباط آنلاین با واحد پشتیبانی

عیب یابی مشکلات آمپلی فایر

در ادامه تمامی مشکلات متداول آمپلی فایر مورد بررسی قرار گرفته است. در صورتی که با هریک از مشکلات زیر در دستگاه خود مواجه شده اید، می توانید از خدمات مرکز تعمیرات آمپلی فایر در تهران بهره مند شوید. تعمیرکاران متخصص آی پی امداد می توانند انواع ایرادات رایج آمپلی فایر را برای شما رفع نمایند.

روشن نشدن آمپلی فایر

  • ابتدا باید برق ورودی به آمپلی فایر را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که جریان برق ورودی دستگاه ناکافی باشد، منجر به روشن نشدن آن خواهد شد.
  • همچنین ممکن است جک ورودی آمپلی فایر دچار مشکل و خرابی شده باشد که باید آن را بررسی کنید.
  • از دیگر دلایل بروز این مشکل سوختن رگولاتور تنظیم کننده ورودی برق دستگاه است که در صورت خرابی باید آن را تعویض کنید.
  • در نهایت لازم است سیم کشی و ولتاژهای سیم برق را بررسی نمایید که حدود مقدار آن 12 ولت باشد.
  • اگر تمامی این موارد سالم هستند، مشکل می تواند مربوط به فیوزهای آمپلی فایر باشد که باید آن را تست و در صورت خرابی جایگزین نمایید.

روشن نشدن آمپلی فایر

نویز در صدای آمپلی فایر

  • کیفیت ساخت و طراحی آمپلی‌فایر نقش مهمی در ایجاد نویز دارد.
  • اگر آمپلی‌فایر به اندازه کافی تغذیه نشود، می‌تواند باعث ایجاد نویز شود.
  • استفاده از سیم‌های با کیفیت پایین، اتصالات ضعیف و مسیرهای طولانی سیم‌کشی می‌تواند باعث ایجاد نویز شود.
  • دستگاه‌های الکترونیکی دیگر مانند تلفن همراه، رادیو و موتورهای الکتریکی می‌توانند با ایجاد تداخل الکترومغناطیسی باعث ایجاد نویز در آمپلی‌فایر شوند.
  • ترانزیستورها، خازن‌ها، مقاومت‌ها و سایر اجزای داخلی آمپلی‌فایر ممکن است در اثر استفاده طولانی‌مدت، حرارت زیاد یا ضربات فیزیکی آسیب دیده و باعث ایجاد نویز شوند.

صدا نداشتن آمپلی فایر

  • اولین دلیل بروز این مشکل مربوط به خرابی یا آسیب دیدگی برد پری آمپ و آمپلی فایر است که نیاز به بررسی دارد.
  • همچنین ممکن است هریک از کابل های ورودی و خروجی صدای دستگاه دچر خرابی یا فرسودگی شده باشند که نیاز به تعویض خواهند داشت.
  • در صورتی که آی سی قسمت آنالوگ به دیجیتال دستگاه آمپلی فایر دچار مشکل شده باشد نیز با این مشکل مواجه می شوید.

صدا نداشتن آمپلی فایر

خاموش شدن آمپلی فایر حین کار

  • گرمای بیش از حد می تواند از اصلی ترین دلایل خاموش شدن ناگهانی آمپلی فایر باشد.
  • اطمینان حاصل کنید که آمپلی فایر در مکانی خنک و دارای تهویه مناسب قرار گرفته است.
  • از آمپلی فایری استفاده کنید که توان آن متناسب با بلندگوهای شما باشد تا فشار کمتری به آن وارد شود.
  • نوسانات برق، ولتاژ پایین یا بالا، اتصال کوتاه و یا مشکلات در سیم‌کشی برق می‌توانند باعث خاموش شدن آمپلی فایر شوند.
  • اتصال کوتاه در بلندگوها، امپدانس پایین بلندگوها نسبت به آمپلی فایر یا آسیب دیدن بلندگوها می‌تواند باعث خاموش شدن آمپلی فایر شود.

سوختن آمپلی فایر

  • ممکن است در دستگاه اتصال کوتاه رخ داده باشد که موجب از کار افتادگی و سوختگی آمپلی فایر خواهد شد.
  • در صورتی که ضربه های شدیدی به آمپلی فایر شما وارد شود، باعث می شود که به قسمت های حساس دستگاه آسیب وارد شده و آمپلی فایر شما بسوزد.
  • قطع و وصل شدن مداوم سیم کشی های آمپلی فایر منجر به وارد شدن شوکت به دستگاه و سوختگی آن می شود.
  • از دیگر دلایل بروز این مشکل مربوط به داغ شدن بیش از حد دستگاه است که به دلیل کارکرد زیاد دستگاه، حرارت آمپلی فایر افزایش پیدا کرده و موجب سوختن آن می شود.

سوختن آمپلی فایر

داغ شدن آمپلی فایر

  • ابتدا باید سیم کشی های دستگاه را بررسی کنید که دچار آسیب دیدگی یا فرسودگی نشده باشند.
  • ممکن است ولتاژ آمپلی فایر در حین کار کاهش پیدا کند که در نتیجه آن فشار زیادی به دستگاه وارد شده و داغ می شود.
  • اگر بیش از اندازه از توان دستگاه کشیده شده باشد، به آمپلی فایر فشار آمده و داغ می گردد.
  • این امکان نیز وجود دارد که هریک از اجزای داخلی دستگاه معیوب شده باشند که باید بررسی شوند.

روشن نشدن صفحه نمایش آمپلی فایر

  • در صورتی که سیم کشی ها و اتصالات دستگاه آسیب دیده یا خراب باشد، احتمالا نمایشگر آن روشن نخواهد شد.
  • ممکن است آی سی مربوط به پنل دستگاه دچار خرابی شده باشد که در این شرایط نیز صفحه نمایش روشن نمی شود.
  • دیگر دلیل بروز این مشکل مربوط به خراب شدن پنل آمپلی فایر است که باید بررسی و در صورت نیاز تعمیر شود.

روشن نشدن صفحه نمایش آمپلی فایر

کم شدن صدای آمپلی فایر

  • این مشکل معمولا زمانی رخ می دهد که تنظیمات اکولایزر نامناسب باشد که باید اقدام به افزایش تریبل آن نمایید.
  • همچنین ممکن است بلنگوها یا ساب ووفرها در مکان نامناسبی قرار گرفته باشند که باید آن را به مکان مناسب منتقل کنید.
  • لازم است هریک از سوکت ها و اتصالات دستگاه را مورد بررسی قرار دهید که شل یا آسیب دیده نباشند.

قرمز شدن آمپلی فایر

  • قرمز شدن چراغ آمپلی فایر معمولاً نشانه‌ای از یک مشکل یا وضعیت غیرعادی در سیستم صوتی شما است.
  • زمانی که آمپلی فایر بیش از حد گرم شود، به صورت خودکار وارد حالت محافظت می‌شود تا از آسیب دیدن قطعات داخلی جلوگیری کند.
  • وجود اتصال کوتاه در سیم‌های بلندگو، ساب ووفر یا سایر بخش‌های سیستم می‌تواند باعث فعال شدن حالت محافظت شود.
  • خرابی قطعات داخلی مانند ترانزیستورها، دیودها یا مدارهای تغذیه می‌تواند باعث روشن شدن چراغ قرمز شود.

سوالات متداول تعمیرات آمپلی فایر

در ادامه رایج ترین پرسش های متقاضیان خدمات تعمیر آمپلی فایر در آی پی امداد را ذکر کرده ایم:

برای تمامی خدمات تعمیرات آمپلی فایر به مشتریان گارانتی معتبر 3 الی 12 ماهه ارائه می گردد.

مشتریان می توانند فاکتور ریز هزینه های تعمیر آمپلی فایر خود را در پنل کاربری سایت آی پی امداد مشاهده نمایند.

مشتریان می توانند در کلیه مناطق استان تهران شامل شرق، غرب، شمال و جنوب از خدمات تعمیرات آمپلی فایر بهره مند شوند.

مشتریان می توانند در محل خود و یا به صورت حضوری در کارگاه آی پی امداد اقدام به تعمیرات آمپلی فایر خود نمایند. همچنین می توانند از خدمات پیک مجموعه برای انتقال دستگاه معیوب خود به کارگاه بهره مند شوند.

جهت استفاده از خدمات تعمیر آمپلی فایر در آی پی امداد می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
در بحث‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • شهرام فرجی 08 مرداد 1403

    سلام خسته نباشید ببخشید من یه امپلی فایر دارم این ولوم بیس سابش شکسته بود دادم یکی دیگه انداختن ولی کار نکرد فکر کنم اونم خراب بود خواستم ببینم چطوری میتونم بهتون بدم تا درست کنید ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 08 مرداد 1403

      درود، برای عیب یابی و تعمیر آمپلی فایر خود می توانید با شماره 02158941 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

      پاسخ دادن
  • پاکدل 17 خرداد 1403

    با سلام و عرض ادب تعمیرات امپلی فایر پاور دیاموند هم انجام میدیدی یا خیر مدل av-964

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 17 خرداد 1403

      درود، بله برای تعمیر دستگاه خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
  • Mehdi bastani 21 اردیبهشت 1403

    سلام امپلی سنسویی مدل 8080هم شما سرویس میکنید؟باند سمت راستش قطع و وصل میشه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 21 اردیبهشت 1403

      درود، بله برای تعمیر دستگاه خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

      پاسخ دادن