logo logo تعمیر اپلیدی فیلیپس با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر اپیلیدی فیلیپس

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر اپیلیدی فیلیپس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

به منظور خدمت رسانی بهتر به مصرف کنندگان، مرکز تعمیر اپیلیدی فیلیپس در آی پی امداد، اقدام به ایجاد شعب در تمام مناطق تهران نموده است تا شما بتوانید بعد از ثبت درخواست، از بهترین خدمات و صرفه جویی 75 درصدی در هزینه های خود بهره مند شوید. امکان استفاده از خدمات تعمیرات اپیلیدی فیلیپس در آی پی امداد به روش های مختلفی از جمله مراجعه حضوری به کارگاه، استفاده از خدمات در محل و استفاده از پیک مجموعه وجود دارد. با ثبت درخواست و مشاهده پنل کاربری خود می توانید به صورت مستقیم با بخش شکایات و پیگیری این مجموعه ارتباط برقرار کرده و به تعمیرکار خود امتیاز دهید و به اطلاعات مهمی نظیر مشخصات تکنسین، مدت زمان گارانتی، فاکتور و … دسترسی داشته باشید. شما مشتریان گرامی می توانید با استفاده از خدمات تعمیرات اپیلاتور فیلیپس در آی پی امداد، گارانتی 3 الی 12 ماهه دریافت کنید. در این مطلب به خدمات شرکت آی پی امداد، بزرگ ترین و مطمئن ترین مرکز تعمیرات اپیلیدی فیلیپس در تهران می پردازیم.

نحوه تماس با مرکز تعمیرات اپیلیدی فیلیپس در تهران

برای تعمیر اپیلیدی فیلیپس می توانید با استفاده از یکی از گزینه های زیر درخواست خود را ثبت کنید. نحوه دسترسی به خدمات مرکز تعمیرات اپیلیدی فیلیپس در تهران به صورت زیر است:

  1. برای استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید با شماره 02158941 تماس گرفته و مشکل اپیلیدی خود را با ما در میان بگذارید.
  2. راه دوم مراجعه به وب سایت و ثبت درخواست تعمیر اپیلیدی فیلیپس در سایت مجموعه آی پی امداد می باشد.
  3. پس از ثبت درخواست یا تماس با آی پی امداد، در اسرع وقت و در کمتر از یک ساعت لینک پنل کاربری را برای شما ارسال خواهیم کرد.
  4. تکنسین اپیلیدی فیلیپس برای عیب یابی و تعمیر همان روز در عرض کمتر از یک ساعت از محل شما بازدید می کند.
  5. تعمیر و نگهداری دستگاه اپیلیدی فیلیپس در منزل شما انجام می شود. اما اگر امکان حضور متخصص در محل شما وجود ندارد، می توانید برای تعمیر اپیلیدی فیلیپس خود به مرکز تعمیرات آی پی امداد مراجعه کنید.
  6. در صورت وجود هرگونه مشکل اعم از سوختگی و یا نیاز به تعویض قطعات اپیلیدی، دستگاه توسط پیک به کارگاه آی پی امداد منتقل شده و تا زمان تعمیر (کمتر از 3 روز کاری) سالم به شما تحویل داده می شود.

برای تعمیر اپیلاتور فیلیپس در آی پی امداد از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

شما می توانید به روش های زیر از خدمات تعمیر اپیلیدی فیلیپس در آی پی امداد بهره مند شوید:

  • شما می توانید خدمات تعمیر موکن برقی فیلیپس خود را در منزل یا محل مورد نظر خود دریافت کنید. تنها لازم است به هنگام ثبت درخواست، خدمات تعمیر در محل را انتخاب کنید.
  • همچنین می توانید به صورت حضوری، به کارگاه آی پی امداد که آدرس آن در بخش تماس با ما می باشد، مراجعه نمایید.
  • از آنجایی که اپیلیدی فیلیپس یک دستگاه قابل حمل است، شما عزیزان می توانید دستگاه خود را برای تعمیر به پیک مجموعه آی پی امداد بسپارید تا به کارگاه مجهز این مرکز ارسال شود. پیک مربوطه به شما رسید کتبی ارائه داده و دستگاهتان را توسط باکس ضدضربه به کارگاه منتقل می کند. پس از اتمام تعمیرات اپیلیدی فیلیپس و تست سلامت دستگاه، پیک آی پی امداد اپیلیدی فیلیپس شما را وکیوم شده و صحیح و سالم درب منزل شما تحویل خواهد داد.

تعمیر اپیلیدی فیلیپس در محل و منزل

مرکز تعمیرات اپیلیدی فیلیپس شرایط ویژه ای را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن و با صرفه ترین هزینه، اپیلیدی فیلیپس خود را تعمیر کنید. مزایای بهره مندی از خدمات تعمیر اپیلاتور فیلیپس در محل به شرح زیر است:

  • با استفاده از خدمات تعمیر اپیلیدی فیلیپس در آی پی امداد، دیگر نیازی به درگیر شدن در ترافیک تهران برای آوردن دستگاه به تعمیرگاه ندارید.
  • با استفاده از خدمات تعمیر اپیلیدی فیلیپس، می توانید تعمیرات دستگاه خود را از نزدیک مشاهده کنید.
  • همچنین می توانید درخواست خود را برای اعزام پیک به محل جهت دریافت اپیلیدی ثبت نمایید تا پیک آی پی امداد دستگاه معیوب را از شما تحویل گرفته و پس از تعمیر مجددا به شما بازگرداند.

ویژگی های تعمیرکار اپیلیدی فیلیپس در آی پی امداد

پیدا کردن متخصص و تعمیرکار اپیلاتور و موکن برقی فیلیپس که قابل اعتماد باشد، کاری سخت است. اگر قطعه آسیب دیده به خوبی شناسایی و تعمیر نشود، ممکن است به سایر قطعات نیز آسیب برسد. برای اینکه تعمیر اپیلیدی فیلیپس شما به درستی انجام شود، این کار را به تعمیرکاران آی پی امداد بسپارید.

  • تعمیرکاران متخصص آی پی امداد با بهترین کیفیت ممکن اپیلیدی شما را در منزلتان تعمیر می‌کنند.
  • تکنسین آموزش های لازم را برای تعمیرات اپیلیدی فیلیپس دیده است و می تواند مهارت های زیادی داشته باشد.
  • تعمیرکاران اپیلیدی در مجموعه آی پی امداد، آموزش دیده‌اند و مهارت کامل در تعمیر اپیلیدی فیلیپس دارند.
  • تکنسین تعمیر اپیلیدی آی پی امداد بسیار باتجربه و ماهر در تعمیر اپیلیدی فیلیپس هستند.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات اپیلیدی فیلیپس در آی پی امداد

مزیت اصلی استفاده از خدمات آی پی امداد نسبت به سایر تعمیرکاران فنی اپیلیدی، استفاده از تعمیرکاران حرفه ای و باتجربه است. برای این منظور با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ایجاد مدل های جدید دستگاه های اپیلیدی، آی پی امداد همواره سعی می کند اطلاعات تکنسین های خود را به روز نگه دارد. مزایای خدمات مرکز تعمیرات اپیلیدی فیلیپس در آی پی امداد به شرح زیر است:

  • تحویل برگه گارانتی همراه با مدت زمان گارانتی به شما
  • انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  • آشنا به انواع مدل های اپیلیدی فیلیپس
  • استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت
  • ارائه ریز هزینه ها در فاکتور

هزینه تعمیرات اپیلیدی فیلیپس

قیمت تعمیرات اپیلیدی فیلیپس بسته به مسائل مختلف می تواند متفاوت باشد. به طور کلی در آی پی امداد سعی می کنیم حداکثر هزینه را برای کاربران بهینه کنیم. مهمترین عوامل در تعیین هزینه تعمیر موکن برقی یا اپیلاتور فیلیپس شامل موارد زیر است:

  • تعمیر قطعات اپیلیدی فیلیپس آی پی امداد در اولویت قرار دارد.
  • دسترسی به قطعات اصلی فیلیپس با قیمت مناسب
  • حذف هزینه های مربوط به جابجایی دستگاه برای تعمیرات اپیلیدی فیلیپس
  • تنظیم صورت حساب هزینه ها بر اساس قیمت مصوب اتحادیه
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد