تعمیر یخچال آدمیرال

بهره‌ مندی از خدمات تعمیر یخچال آدمیرال در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط تعمیرکاران باتجربه و متخصص آی پی امداد با قطعات اصل و گارانتی 3 الی 12 ماه در محل برای مشتریان امکان پذیر است.

بازه هزینه تعمیرات یخچال آدمیرال: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر یخچال آدمیرال

انواع یخچال‌ فریزرها و ساید بای سایدهای آدمیرال Admiral از جمله لوازم ضروری در هر خانه‌ ای هستند که به دلیل استفاده مداوم، ممکن است در طول زمان دچار خرابی‌ هایی شوند و مشکلات زیادی را برای افراد به وجود آورند. آی پی امداد، مرکز تعمیر یخچال آدمیرال در تهران انواع خدمات عیب یابی، سرویس و تعمیر یخچال آدمیرل را در محل شما عزیزان ارائه می دهد. شما می توانید برای تعمیرات یخچال آدمیرال در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با گارانتی 3 الی 12 ماهه و قطعات فابریک با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید. همچنین تعمیرکار متخصص و مجرب این مجموعه در پایان کار به شما فاکتور رسمی هزینه ها را ارائه می دهد. تیم متخصصان ما با دانش و تجربه خود، قادر به عیب یابی و تعمیر انواع مدل‌ های یخچال آدمیرال در سریع‌ ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت هستند. در صورت استفاده از خدمات این مرکز، یک کارشناس متخصص از ابتدای امر در پنل کاربری مخصوص، شما را پشتیبانی خواهد کرد.

کلیه خدمات تعمیر یخچال آدمیرال در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر یخچال آدمیرال در تهران

اولین گام برای استفاده از خدمات تعمیرات یخچال فریزر آدمیرال، تماس با مرکز مجاز و ثبت درخواست خدمات می باشد. شما می توانید در صورت نیاز به استفاده از خدمات یخچال آدمیرال، در هر زمانی با کارشناسان مجموعه آی پی امداد تماس بگیرید. نحوه تماس برای تعمیر یخچال آدمیرال در تهران به شرح زیر است:

  1. در صورت نیاز به تعمیر یخچال آدمیرال می توانید با هریک از شماره های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید به صورت آنلاین در سایت آی پی امداد درخواست تعمیرات یخچال خود را ثبت نمایید.
  3. کارشناسان این مجموعه به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات یخچال آدمیرال در آی پی امداد

  1. پس از تماس، مشخصات شما در سامانه ثبت می شود و آدرس پنل کاربری به تلفن همراه شما پیامک می گردد.
  2. پنل کاربری دسترسی به مشخصات تعمیرکار، گارانتی تعمیر، فاکتور هزینه ها و سایر اطلاعات خدمات مربوطه را برای شما امکان پذیر می کند.
  3. همچنین می توانید با مراجعه به پنل کاربری خود، با واحد پشتیبانی، پیشنهادات، انتقادات و شکایات آی پی امداد به صورت آنلاین ارتباط داشته باشید.
  4. تعمیرکار یخچال آدمیرال طبق زمابندی انجام شده با شما و همراه با قطعات فابریک برای تعمیر و رفع ایراد دستگاه در محل حاضر می شود.
  5. پس از اتمام خدمات و رفع مشکل یخچال، فاکتور و همچنین گارانتی رسمی 3 الی 12 ماه تقدیم شما عزیزان می شود.
  6. شما می توانید در پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد به تعمیرکار مربوطه امتیاز دهید.
  7. در نهایت نظرسنجی در خصوص رضایت از عملکرد تکنسین از سوی کارشناسان واحد هپی کال مجموعه آی پی امداد انجام می شود.

اگر در تهران سکونت دارید و از یخچال آدمیرال استفاده می کنید، پیشنهاد ما این است که از خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیر تکنسین های متخصص نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال استفاده کنید. آی پی امداد دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران می باشد و در سریع ترین زمان تعمیرکاران مجرب را به محل شما اعزام خواهد کرد.

با استفاده از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر یخچال آدمیرال خود صرفه جویی خواهید کرد.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر یخچال آدمیرال در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر یخچال فریزر و ساید آدمیرال

یکی از موضوعاتی که همیشه مدنظر مصرف کنندگان یخچال فریزر است، هزینه تعمیرات دستگاه می باشد. هرچه هزینه تمام شده برای تعمیر کمتر باشد، مصرف کننده رضایت بیشتری خواهد داشت. پس اگر یخچال آدمیرال شما دچار مشکل شده است، به جای تماس با تعمیرکاران متفرقه، بهتر است با مرکز تعمیر یخچال آدمیرال تماس بگیرید؛ چرا که هزینه های دریافتی آی پی امداد مطابق با تعرفه اتحادیه تهران بوده و به دلیل عدم جابجایی دستگاه به تعمیرگاه، هزینه های شما را تا 75% کاهش خواهد داد.

همچنین یکی دیگر از دلایلی که هزینه تعمیرات یخچال آدمیرال را کاهش می دهد، این است که تعمیرکاران آی پی امداد اولویت اول خود را بر روی تعمیر قطعه گذاشته و در صورتی که امکان انجام این کار وجود نداشته باشد، قطعه موردنظر را با قطعه جدید با قیمت مناسب تعویض می کنند. معمولا مصرف کنندگان به دنبال اطلاع از هزینه تعمیر یا تعویض قطعات یخچال آدمیرال خود هستند. به طور کلی هزینه تعمیرات با توجه به نوع خرابی، قطعه معیوب و مدل یخچال فریزر و ساید متفاوت است، اما هزینه تقریبی برخی از خدمات تعمیرات یخچال آدمیرال قابل ارائه است. در جدول زیر هزینه های مربوط به تعمیرات دستگاه را بررسی می کنیم.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات یخچالهزینه تعمیرات یخچال
شارژ گاز یخچال950/000 الی 1/400/000 تومان
تعویض ترموستات یخچال290/000 الی 490/000 تومان
تعویض سنسور محیطی190/000 الی 300/000 تومان
فن یخچال590/000 الی 890/000 تومان
رگلاژ درب یخچال130/000 الی 190/000 تومان
تایمر یخچال250/000 الی 590/000 تومان
نوار درب یخچال350/000 الی 990/000 تومان
المنت یخچال490/000 الی 750/000 تومان
سنسور دیفراست یخچال300/000 الی 650/000 تومان
درب یخچال ساید300/000 الی 500/000 تومان
دمپر یخچال470/000 الی 730/000 تومان
اواپراتور یخچال670/000 الی 1/000/000 تومان
نمایش بیشتر

تعمیر کدام مدل های یخچال آدمیرال در آی پی امداد انجام می شود؟

این روزها مصرف کنندگان یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای آدمیرال، مدل های مختلفی از یخچال های این برند را مورد استفاده قرار می دهند. هریک از مدل های متنوع یخچال های آدمیرال ممکن است با گذشت زمان، استفاده نامناسب یا سایر موارد دچار مشکلاتی در عملکرد خود شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. در این شرایط لازم است تعمیر یخچال آدمیرال خود را به تکنسین های متخصص و ماهر در این زمینه بسپارید. نمایندگی یخچال فریزر آدمیرال به دلیل برخورداری از تعمیرکاران آموزش دیده و باتجربه، می تواند انواع مدل های یخچال های این برند را با بهترین کیفیت تعمیر نماید. از جمله مدل های یخچال های این برند شامل:

  • یخچال فریزر سری ساید بای ساید آدمیرال
  • یخچال فریزر سری درب فرانسوی آدمیرال
  • یخچال فریزر سری دوقلو آدمیرال
  • یخچال فریزرهای آدمیرال مدل فریزر بالا
  • یخچال فریزرهای آدمیرال مدل فریزر پایین

چنانچه در هریک از مدل های بالا با مشکلاتی مواجه شده اید و نیاز به تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید آدمیرال خود دارید، می توانید از طریق شماره 02158941 یا 02191093903 با مرکز مجاز آی پی امداد تماس حاصل نمایید تا تکنسین های این مجموعه در سریع ترین زمان مشکل دستگاه شما را برطرف نمایند.

خدمات تعمیرکار یخچال آدمیرال در آی پی امداد

به هنگام خرابی یخچال آدمیرال، برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات دستگاه لازم است از خدمات مرکز مجاز تعمیرات یخچال آدمیرال استفاده نمایید تا تکنسین های متخصص با استفاده از تجهیزات لازم و قطعات اصلی دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر نمایند. آی پی امداد کلیه خدمات مربوط به نصب، سرویس، عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر و ساید بای سایدهای آدمیرال را با ابزار پیشرفته و قطعات فابریک در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. از جمله خدماتی که توسط تکنسین های این مجموعه به مشتریان ارائه می شوند، شامل:

  • عیب یابی رفع ارورهای یخچال آدمیرال
  • شارژ گاز یخچال فریزر
  • تعمیر و تعویض درب یخچال فریزر و ساید
  • تعویض فیلتر آب یخچال آدمیرال
  • تعمیر و تعویض کمپرسور یخچال
  • تعمیر و تعویض برد الکترونیکی یخچال
  • تعمیرات فن موتور یخچال
  • تعمیر قطعات دیفراست یخچال ساید بای ساید
  • تعمیر یخساز یخچال آدمیرال
  • سرویس کامل بخش های مختلف یخچال آدمیرال

در صورتی که یخچال شما سرد نمیکند، برفک زده است، روشن نمیشود، ارور میدهد، نشتی آب دارد و … می توانید عیب یابی و تعمیر آن را به متخصصین مجموعه آی پی امداد بسپارید.

تعمیر یخچال آدمیرال در محل

یکی از خدمات ارزشمندی که مرکز تعمیرات یخچال آدمیرال به مشتریان خود ارائه می دهد، تعمیر یخچال در محل می باشد. به این شکل شما دیگر نیازی ندارید که یخچال را برای تعمیر به محل نمایندگی ببرید و هزینه های سنگینی را متحمل شوید. همچنین شما می توانید در 7 هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز از خدمات تعمیر یخچال آدمیرال در محل استفاده کنید. آی پی امداد  پس از ثبت درخواست مشتریان و در کمترین زمان ممکن، تعمیرکار یخچال را به محل کار یا منزل شما اعزام می کند. با ارائه خدمات تعمیر و عیب یابی یخچال در محل، نیازی به صرف هزینه و زمان برای جابجایی دستگاه و بردن آن به تعمیرگاه نخواهید داشت. همچنین می توانید از نزدیک شاهد تعمیرات دستگاه خود توسط تکنسین مربوطه باشید و سوالات خود را در زمینه مشکل دستگاه و نحوه صحیح نگهداری از آن از تعمیرکار مربوطه بپرسید.

چرا از خدمات آی پی امداد برای تعمیرات یخچال آدمیرال استفاده کنیم؟

زمانی که یخچال خراب می شود، یکی از دغدغه های افراد یافتن تعمیرگاه مجاز و معتبر برای تعمیر یخچال می باشد. نمایندگی تعمیرات یخچال آدمیرال از جمله بهترین و معتبرترین مراکزی است که می تواند خیال مشتریان را از ارائه خدمات با بهترین کیفیت آسوده نماید. آی پی امداد از سال 1370 در زمینه تعمیر انواع یخچال فریزر آدمیرال در حال فعالیت بوده و همواره در تلاش است تا بتواند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. استفاده از خدمات مجموعه آی پی امداد دارای مزایایی می باشد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم:

  • استفاده از خدمات تعمیرکاران متخصص، مجرب و آموزش دیده
  • سرعت در انجام فرآیند تعمیر یخچال
  • امکان استفاده از خدمات یخچال در محل
  • ارائه گارانتی 3 الی 12 ماهه برای خدمات
  • استفاده از قطعات درجه یک و اورجینال
  • صرفه جویی در وقت و هزینه های مشتریان
  • ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته در پنل کاربری

عیب یابی مشکلات یخچال آدمیرال

آدمیرال یکی از برندهای معروف و خوب یخچال در دنیاست، اما حتی برندهای خوب هم گاهی نیاز به تعمیر دارند. در ادامه به بررسی مشکلاتی می پردازیم که ممکن است برای یخچال فریزرها یا سایدهای آدمیرال رخ دهد و کارکرد آنها را دچار مشکل کند. در این شرایط برای شناسایی آنها بهتر است از تعمیرکار متخصص مرکز تعمیرات یخچال آدمیرال کمک بخواهید؛ زیرا خودتان نمی توانید مشکل قطعه را شناسایی نموده و آن را برطرف کنید. تکنسین های مجرب آی پی امداد می توانند انواع ایرادات یخچال های این برند را به راحتی عیب یابی و برطرف نمایند.

سرد نکردن یخچال آدمیرال

  • اولین قدم چک کردن دمایی است که برای فضا داخلی یخچال خود در نظر گرفته اید. در صورتی که دما تنظیم نباشد، مواد به خوبی سرد نمی شوند.
  • قدمی بعدی این است که یخچال را در نزدیکی لوازمی که حرارت بالا از خود ساطع میکنند قرار ندهید.
  • سپس لاستیک درب یخچال را بررسی کنید تا ببینید سالم است یا خیر. در صورتی که خراب شده باشد،‌ درب یخچال به خوبی بسته نمیشود و دما داخلی یخچال افزایش پیدا میکند.
  • یکی از دلایلی که باعث به وجود آمدن این مشکل می شود، این است که گاز خنک کننده دستگاه تمام شده باشد.
  • فن های کندانسور که وظیفه گردش هوا در کویل و کمپرسور را بر عهده دارند، به درستی کار نمی کند.
  • باید بررسی کنید که فن های اواپراتور به درستی کار می کنند.
  • همچنین باید کمپرسور را چک کنید.

نوسان درجه یخچال فریزر آدمیرال

  • در صورتی که سنسور محیطی یخچال دچار مشکل شده باشد، دما دچار نوسان می شود.
  • اگر سیم های اتصال و اتصالات برق یخچال آسیب ببیند و دچار اختلال شود، درجه نوسان می کند.
  • اگر کمپرسور یخچال خراب شود، دمای یخچال تغییر می کند.
  • ممکن است یخچال یکباره خاموش و روشن شود و در این شرایط دما نوسان کند.

یخ زدایی نکردن یخچال آدمیرال

  • اگر سنسور، ترمودیسک و ترموفیوز آسیب دیده باشد، این مشکل پیش خواهد آمد.
  • وجود هرگونه نقص در عملکرد برد نیز یکی از عواملی است که می تواند در عملیات یخ زدایی مشکل ایجاد کند.
  • اگر المنت یخ زدایی مشکل داشته باشد، یخچال قادر به یخ زدایی نخواهد بود.

صدای زیاد یخچال آدمیرال

اگر دستگاه شما سر و صدا می کند، می توانید دلایل بروز مشکل را در ادامه بررسی کنید:

  • احتمال شکسته شدن تیغه فن وجود دارد.
  • فن اواپراتور یخچال معیوب است.
  • اگر صدا از کمپرسور می آید، ممکن است کمپرسور یخچال آسیب دیده باشد.

کار نکردن فن یخچال آدمیرال

  • نوسانات و اختلال در جریان برق نیز از دلایل این مشکل است که باید سریعا برطرف شود.
  • در صورت وجود گرد و غبار زیاد در داخل فن، باید فورا آن را تمیز کنید.
  • آسیب دیدن پره های فن یکی از دلایل کار نکردن آن است.
  • باید تیغه های فن را به دقت بررسی کنید و در صورت شکستگی آنها را تعویض کنید.

نشتی آب از یخچال فریزر آدمیرال

  • مشکل از مخزن آب یا مخزن فیلتر آب است.
  • مطمئن شوید که فاضلاب یخچال آدمیرال شما مسدود نشده باشد.
  • ممکن است سیستم دیفراست دچار مشکل شده باشد که عملیات یخزدایی انجام نشده و آب نشت می کند.

روشن نشدن یخچال آدمیرال

  • بررسی کنید که یخچال به برق وصل باشد.
  • اتصالات داخلی یخچال آسیب دیده است.
  • ترموستات نیاز به تعویض یا تعمیر دارد.
  • برد پاور یخچال آدمیرال معیوب است.
  • باید چک کنید که کمپرسور نسوخته باشد.

جمع شدن آب در کف یخچال آدمیرال

  • ممکن است لاستیک درب یخچال آسیب دیده باشد، بنابراین باید لاستیک را تعویض کنید.
  • وجود هرگونه انسداد در مسیر تخلیه یخچال می تواند یکی از دلایل تجمع آب باشد.
  • اگر یخ ساز و آبسردکن دچار خرابی شده باشند، آب در دستگاه جمع می شود که باید آنها را بررسی کنید.

کار کردن یکسره یخچال آدمیرال

  • اگر درب یخچال زیاد باز و بسته شود، سردی یخچال از بین می رود و به صورت یکسره کار می کند.
  • کارکرد مداوم یخچال ممکن است مربوط به پارگی یا فرسودگی لاستیک درب یخچال باشد.
  • همچنین باید از سالم بودن لاستیک درب اطمینان حاصل کنید.
  • عدم تراز بودن یخچال نیز می تواند باعث کار مداوم موتور شود.
  • همچنین لازم است میزان گاز یخچال را نیز مورد بررسی قرار دهید.

بسته نشدن درب یخچال آدمیرال

  • ابتدا شیب یخچال را با تراز تنظیم کنید. تراز را روی در یخچال قرار دهید و درب را باز کنید تا تراز به درستی سطح صاف را نشان دهد.
  • ممکن است به دلیل گذشت زمان نوار درزگیر درب یخچال فرسوده شده باشد و یا به دلیل کثیف بودن خاصیت چسبندگی خود را از دست داده باشد.
  • این امکان وجود دارد که به دلیل قرار گرفتن اقلام زیاد در قفسه های درب یخچال، درب سنگین شده و موجب افتادگی و شکستگی یا خوردگی واشر درب یخچال شده باشد.
  • خرابی میکروسوئیچ و لولاهای درب یخچال نیز از دیگر مواردی است که موجب بسته نشدن درب آن خواهد شد.

برفک زدن یخچال آدمیرال

  • اگر لاستیک اطراف درب یخچال خراب یا پوسیده شود، دستگاه برفک می زند و باید توسط تعمیرکار متخصص تعویض شود.
  • قرار دادن غذای داغ در یخچال می تواند در طولانی مدت باعث برفک زدگی دستگاه شود.
  • بهتر است غذا را بعد از سرد شدن در یخچال قرار دهید.
  • گاهی اوقات تمام شدن گاز یخچال نیز می تواند دلیل برفک یخچال باشد.
  • همچنین ممکن است قطعات سیستم دیفراست یخچال دچار مشکل شده باشند که باید بررسی شوند.

یخ زدگی مواد غذایی در یخچال آدمیرال

  • ابتدا دمای یخچال خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که اندازه آن به درستی تنظیم شده است.
  • کویل های کندانسور را تمیز کنید. در صورت مسدود شدن یا مشکل داشتن این قطعات دمای داخلی یخچال به شدت کاهش می یابد و غذا یخ می زند.
  • برای جلوگیری از بروز این مشکل غذای خود را جلوی فن قرار ندهید.
  • برد یخچال آخرین قسمتی است که باید توسط تعمیرکار یخچال آدمیرال بررسی شود.

سوالات متداول تعمیرات یخچال آدمیرال

در ادامه به بررسی پرسش های مشتریان در زمان استفاده از خدمات تعمیر یخچال آدمیرال در آی پی امداد خواهیم پرداخت:

هزینه تعمیرات یخچال آدمیرال بر اساس مشکل دستگاه شما و قطعات معیوب آن تعیین می شود.

پس از اتمام تعمیر یخچال آدمیرال، فاکتور و مدت زمان گارانتی در پنل کاربری شما قابل مشاهده است. با توجه به نوع خدمات ارائه شده مدت گارانتی از 3 تا 12 ماه متغیر خواهد بود.

پس از ثبت درخواست تعمیرات یخچال آدمیرال، تکنسین متخصص آی پی امداد طبق زمابندی که با شما صورت گرفته است، در محل حاضر می شود.

در صورت تماس با شماره 02158941 می توانید از خدمات تعمیرات یخچال آدمیرال خود با بهترین کیفیت بهره مند شوید.

3 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • سید محمد مدنیان 25 فروردین 1403

    سلام خسته نباشین برد آدمیرال مشکل ولتاژ فن ۱۳/۷ میاد سر فن ولی ۹/۷ باید بیاد میشه حل کرد

    پاسخ دادن
  • علیرضا 26 مهر 1399

    سلام.یچال ادمیرال زمان اسباب کشی ایراد پیدا کرده . یخچال روشن میشه ولی سرد نمیکنه. میگن بردش سوخته ایا میتونید راهنمایی کنید.ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 مهر 1399

      با سلام، امکان سوختن برد پایین است. ترموفیوز را نیز بررسی نمایید. ترمودیسک و ترموفیوز را بررسی نمایید. در صورتی که اشکالی وجود نداشت میتوانید برد را تعمیر نمایید.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد