علت بالا نرفتن فشار دیگ بخار
بالا نرفتن فشار دیگ بخار یعنی یکی از این سه چیز درست کار نمیکند: آب کافی وارد دیگ نمیشود، مشعل گرمای لازم را تولید نمیکند یا بخار تولید شده از جایی هدر میرود. نتیجه هم مشخص است؛ دیگ دیر گرم میشود، فشار روی گیج بالا نمیرود و گاهی دستگاه...
تحریریه آی پی امداد
13 خرداد 1405