logo logo نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت TECNOKIT در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با استفاده از قطعات فابریک و خدمات تعمیرکار آموزش دیده به عیب یابی و رفع عیب در محل می‌پردازد. آی پی امداد به عنوان نمایندگی مرکزی تعمیر لباسشویی تکنوکیت در محل به عیب یابی دستگاه پرداخته و با قیمت مقرون به صرفه خدمات تعمیر و عیب یابی را انجام می دهد.

شما می توانید به کمک خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت تا 75% در هزینه تعمیر خود صرفه جویی نمایید.

کاربران گرامی هرگونه سوالی در زمینه تعمیرات لباسشویی تکنوکیت دارید، در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) پرسش نمایید تا تعمیرکاران آی پی امداد به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشند.

در این مقاله سعی بر این شده است که در مورد مشکلات رایج لباسشویی تکنوکیت و همچنین توصیه های فنی تعمیرکار برای تعمیرات لباسشویی تکنوکیت نکاتی مهم بیان شود. از این رو نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در تهران برای راحتی کار مشتریان اقدام به تهیه این مطلب نموده است تا در صورت فنی بودن به راحتی به عیب یابی و تعمیر دستگاه خود بپردازید.

با آی پی امداد همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت TECNOKIT در تهران نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان می برد؟ نمایندگی ماشین لباسشویی تکنوکیت در آی پی امداد چه خدماتی به مصرف کنندگان ارائه می دهد؟ خدمات پس  از فروش ماشین لباسشویی تکنوکیت به چه صورت است؟ خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در محل سرویس لباسشویی تکنوکیت چگونه از خرابی های آن جلوگیری می کند؟ تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت چه ویژگی هایی دارد؟ سوالات رایج مصرف کنندگان در مورد خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت آموزش تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در منزل تعمیرات و عیب یابی لباسشویی تکنوکیت توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت نتیجه گیری استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در آی پی امداد

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت TECNOKIT در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی خدمات تعمیر لباسشویی تکنوکیت TECNOKIT در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. در گام اول باید با تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت و یا مراجعه به سایت آی پی امداد برای ثبت درخواست اقدام نمایید.
  2. بعد از تماس شما با نمایندگی، مشخصات و اطلاعات شما در سیستم ثبت می شود.
  3. سپس کد اشتراک به همراه مشخصات تکنسین برای شما پیامک خواهد شد.
  4. تعمیرکار لباسشویی تکنوکیت به همراه قطعات فابریک و اصل برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت ظرف یک ساعت در محل حاضر می شود.
  5. بعد از عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت، فاکتور و ضمانتنامه رسمی جهت ارائه خدمات در آینده به شما تقدیم می گردد.
  6. در انتها بعد از اتمام خدمت رسانی به شما مشتری عزیز در مورد رضایتمندی و همچنین نحوه عملکرد تکنسین نظرسنجی می شود.
  7. پیشنهادات و انتقادات شما را با گوش دل فرا می دهیم تا خدمت رسانی را ارتقا داده و رضایت شما را به دست آوریم.

کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه می باشد.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت

آی پی امداد با نیم قرن تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و همچنین برخورداری از تیم تعمیرکار مجاز، نهایت تلاش خود را در زمینه رضایت مشتریان انجام می دهد. در صورتی که نیاز به تعویض قطعات و یا تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت خود دارید، کافیست با کارشناسان آی پی امداد تماس گرفته تا کیفیت بالای خدمات را از نزدیک شاهد باشید.

از مزایایی بهره مندی از نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در تهران با سال ها تجربه در خصوص تعمیرات ماشین لباسشویی توانسته است با استفاده از قطعات اورجینال و فابریک کامل ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.
  2. تعمیرکار لباسشویی تکنوکیت با ارائه فاکتور هزینه ها، صداقت در کار را به شما ثابت خواهد کرد.
  3. نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت با کمک ماهرترین متخصصین خود، خدماتی در سطح بالا به شما ارائه خواهد داد.
  4. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت با تجهیزات کامل و قطعات فابریک و اصل نزد شما خواهند آمد.

تعمیر لباسشویی تکنوکیت توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان می برد؟

ماشین لباسشویی را می توان یکی از کحبوب ترین لوازم منزل دانست که معمولا هر روزه توسط مصرف کنندگان مورد استفاده قرار می گیرد، به همین دلیل هم هیچکس دوست ندارد تا با خرابی در ماشین لباسشویی خود مواجه باشد و اولین سوالی که پس از مراجعه تعمیرکار مطرح می شود این است که تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت چقدر زمان خواهد برد؟

پس از ثبت درخواست شما در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت تعمیرکار مربوطه موظف است تا خود را در کمتر از یک ساعت به محل زندگی شما برساند، پس از انجام فرایند عیب یابی و شرح ایرادات موجود در دستگاه برای شما فرایند تعمیرات آغاز می شود.

البته که نمی توان مدت زمان مشخصی را برای تعمی ماشین لباسشویی تکنوکیت بازگو کرد اما چیزی که مشخص است این می باشد که آی پی امداد همواره در تلاش بوده و هست تا بهترین خدمات را در کوتاه تری زمان مکن به مصرف کنندگان ارائه کند، به همین علت هم به خدمات تعمیر لباسشویی تکنوکیت معمولا بیش از ک نصفه روز طول نخاهد کشید.

نمایندگی ماشین لباسشویی تکنوکیت در آی پی امداد چه خدماتی به مصرف کنندگان ارائه می دهد؟

ماشین لباسشویی از جمله مهمترین لوازم منزل به شمار می رود که ممکن است در هفته چندین مرتبه دچار خرابی ها و مشکلاتی شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. به طور کلی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت یکی از اموری است که از پیچیدگی های بسیاری برخوردار است. از این رو خدمات مربوط به نصب یا تعمیر آن باید توسط مراکزی انجام شود که از دانش و تجربه فنی برخوردار باشند. همچنین شناسایی علت خرابی و نوع قطعه معیوب نیز از مواردی است که پیش از اقدام برای تعمیرات باید نسبت به آن اطلاع پیدا نمود. به طور کلی هرگونه خدمات مربوط به تعمیر و نصب را می توان در نمایندگی ماشین لباسشویی تکنوکیت در آی پی امداد دریافت نمود. از جمله خدمات این نمایندگی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تمامی خدمات این مجموعه با تعرفه های اعلامی توسط اتحادیه مشخص می گردد.
  • این مسئله موجب می شود تا هزینه های مربوط به تعمیرات تا 75 درصد کاهش پیدا نماید.
  • تمامی قطعاتی که توسط نمایندگی آی پی امداد برای تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت مورد استفاده قرار می گیرد، از نوع اصلی و اورجینال می باشند.
  • آی پی امداد به جهت جلب اعتماد و رضایت مشتریان برای کلیه خدمات انجام شده توسط تعمیرکار متخصص ضمانت نامه و گارانتی ارائه می نماید.
  • نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت مجرب آی پی امداد در کلیه روزهای هفته و به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

خدمات پس  از فروش ماشین لباسشویی تکنوکیت به چه صورت است؟

تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت یکی از خدماتی است که از سوی مشتریان با تقاضای بسیار زیادی مواجه می شود. مصرف کنندگان در صورت رو به رو شدن با هرگونه خرابی و مشکل در لباسشویی خود، می توانند از گارانتی و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی تکنوکیت استفاده نمایند. برای استفاده از این خدمات نیز می توانند با شماره روی برگه گارانتی دستگاه خود تماس بگیرند. از آنجایی که نمایندگی رسمی برند تکنوکیت بر روی ارائه این خدمات نظارت مستقیم ندارد، ممکن است مشتریان از خدماتی که توسط شرکت های داخلی ارائه می شود، رضایت کافی نداشته باشند. در این شرایط می توانند از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در آی پی امداد برای دستگاه خود استفاده نمایند. کلیه تعمیرات این مجموعه در محل و در حضور مشتری صورت می گیرد و مشکل دستگاه نیز به سرعت تشخیص داده شده و برطرف می گردد.

خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در محل

تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی تکنوکیت با اعزام تعمیرکار لباسشویی تکنوکیت در محل سبب راحتی کار مشتریان شده است.

می توان مزایای زیر را برای تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت در محل نام برد:

  • با اعزام تکنسین به محل شما، در وقت و هزینه های خود صرفه جویی می کنید.
  • حمل و نقل ماشین لباسشویی تکنوکیت کار بسیار مشکلی است.
  • همچنین استفاده از وانت بار و هزینه حمل و نقل تا مرکز خدمات، هزینه های گزافی را بر دوش شما خواهد گذاشت.
  • مشتریان گرامی می توانند از نزدیک شاهد رفع عیب و تعمیرات لباسشویی تکنوکیت خود باشند.

با وجود خدمات تعمیر لباسشویی تکنوکیت در محل دیگر در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران نگران تعمیر دستگاه خود نباشید.

سرویس لباسشویی تکنوکیت چگونه از خرابی های آن جلوگیری می کند؟

یکی از مهمترین اقداماتی که در زمینه جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در کارکرد ماشین لباسشویی های تکنوکیت باید انجام شود، انجام دوره های مورد نیاز جهت سرویس لباسشویی تکنوکیت می باشد. در صورتی که این کار توسط یک سرویس کار با تجربه و ماهر در این زمینه انجام شود، موجب بهتر شدن عملکرد دستگاه شده و از خراب و تعمیر آن نیز جلوگیری خواهد کرد. از جمله مزایایی که با استفاده از سرویس لباسشویی خود از آن بهره مند خواهید شد، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اقداماتی که برای سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی به صورت دوره ای انجام می شود، می تواند مصرف کنندگان را از تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت بی نیاز نماید.
  • تعمیرکار نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در آی پی امداد از تخصص و مهارت بالایی در زمینه سرویس قطعات مختلف لباسشویی برخوردار می باشد.
  • انجام سرویس های دوره ای ماشین لباسشویی موجب می شود تا دستگاه عملکرد بهتری پیدا کرده و کیفیت اولیه خود را با گذشت زمان حفظ نماید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهمترین خصوصیاتی که به هنگام انتخاب تعمیرکار متخصص برای تعمیرات لباسشویی خود باید در نظر بگیرید، این است که بتواند کلیه مشکلات این دستگاه را به درستی تشخیص داده و اقدام به رفع آن نماید. تشخیص و شناسایی اشتباه خرابی لباسشویی تکنوکیت می تواند منجر به تعمیر نادرست و در نتیجه آسیب به دستگاه شود. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در آی پی امداد دارای تعمیرکاران متخصصی است که می توانند در این زمینه به شما کمک نمایند. خدمات تعمیرکار ماشین لباسشویی تکنوکیت در آی پی امداد به شرح زیر است:

  • تعمیرکار تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با رعایت اصول و قوانین مشتری مداری به عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت در محل و منزل شما می پردازد.
  • بعد از اتمام خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت، تعمیرکار به شما ضمانتنامه رسمی و فاکتور ارائه می دهد.
  • تعمیرکار متخصص لباسشویی تکنوکیت با رعایت نکات بهداشتی به عیب یابی و تعمیرات دستگاه شما می پردازد.
  • زمان خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار این مجموعه و حضور در محل، طبق درخواست شما انجام می گردد.
  • تعمیرات دستگاه شما توسط تعمیرکار این نمایندگی همراه با قطعات اصلی و اورجینال صورت می گیرد.
  • با استفاده از خدمات تعمیرکار لباسشویی تکنوکیت به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه خود کمک می نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات آی پی امداد

سوالات رایج مصرف کنندگان در مورد خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت

برخی از سوالاتی که در زمان دریافت خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در آی پی امداد مطرح می شوند، در این بخش پاسخ داده خواهند شد تا مشتریان بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری تعمیرات لباسشویی خود را به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بسپارند:

  • هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در نمایندگی آی پی امداد چقدر است؟

تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت و هزینه آن بستگی به نوع خرابی دستگاه دارد؛ اما از آنجایی که کلیه هزینه های دریافتی این مجموعه مطابق با نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود، هزینه های تعمیر تا 75% پایین تر خواهد آمد.

  • ضمانت تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در این نمایندگی چه مدت اعتبار دارد؟

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت در محل نمایندگی آی پی امداد از 3 تا 12 ماه دارای ضمانت می باشد.

  • نحوه پرداخت فاکتور تعمیرات به چه شکل است؟

هزینه تعمیرات انجام شده توسط تکنسین و تعمیرکار ماشین لباسشویی تکنوکیت پس از اتمام فرآیند تعمیرات و رضایت مشتری دریافت می گردد.

آموزش تعمیرات لباسشویی تکنوکیت

در بسیاری از مواقع ممکن از برخی از مشکلات و خرابی هایی جزئی و کوچک توسط مصرف کنندگان نادیده گرفته شود. بسیاری از این ایرادات تنها با یک عیب یابی ساده برطرف خواهند شد و خسارات جدی به لباسشویی وارد نخواهند کرد. از این رو آموزش تعمیرات لباسشویی تکنوکیت یکی از مهمترین مسائل در زمینه رفع مشکلات دستگاه و جلوگیری از پرداخت هزینه های هنگفت برای رفع مشکل آن می باشد. تعمیرکاران متخصص آی پی امداد علاوه بر ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت و ارائه خدمات باکیفیت، به شما کمک می کنند تا بتوانید مشکلات جزئی دستگاه خود را به راحتی رفع نمایید.

در ادامه می توانید از رایج ترین ایراداتی که ممکن است منجر به خرابی و نقص فنی لباسشویی شما گردد، اطلاع پیدا نمایید. همچنین در صورت نیاز می توانید از تکنسین های متخصص نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت درخواست ارائه خدمات تعمیرات در محل را داشته باشید.

عیب یابی لباسشویی تکنوکیت توسط تعمیرکار آی پی امداد

عیب یابی دقیق و سریع یکی از نکات مهم در مورد ماشین لباسشویی معیوب می باشد. تعمیرکاران مجرب در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت با آموزش های لازم، تجربه بالا، تحصیلات مربوطه و به روز کردن اطلاعات خود در این زمینه از تخصص بالایی برخوردارند.

تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی تکنوکیت توسط تعمیرکار نمایندگی منجر به استخراج ایرادات رایج زیر شده است:

  1. علت نشتی آب از زیر ماشین لباسشویی تکنوکیت چیست، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟
  2. چرا لباس ها در ماشین لباسشویی تکنوکیت خوب شسته نمی شوند، برای عیب یابی و تعمیرات چه باید کرد؟
  3. علت صدای زیاد ماشین لباسشویی تکنوکیت در هنگام شستشو چیست، برای رفع عیب و تعمیر چه باید کرد؟
  4. چرا با روشن شدن ماشین لباسشویی تکنوکیت آبگیری تمام نمی شود، برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟
  5. چرا آب ماشین لباسشویی تکنوکیت تخلیه نمی شود، برای تعمیرات چه باید کرد؟
  6. چرا ماشین لباسشویی تکنوکیت آبگیری نمی‌ کند، برای تعمیر چه باید کرد؟
  7. چرا ماشین لباسشویی تکنوکیت در حال شستشو آبگیری می کند و مخزن لبریز می‌شود، برای تعمیرات و عیب یابی چه باید کرد؟

 در ادامه به پاسخ دهی سوالات متداول مشتریان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت توسط کارشناسان آی پی امداد می­ پردازیم.

چگونه به تعمیر مشکل نشتی آب از زیر ماشین لباسشویی تکنو کیت بپردازیم؟

در صورت نشت آب از زیر لباسشویی تکنوکیت، باید به موارد زیر برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت توجه کنید:

  1. ممکن است کاسه نمد ماشین لباسشویی تکنوکیت خراب شده باشد. اگر مخزن سوراخ شده باشد، باید تعویض شود.
  2. امکان دارد شلنگ آب ماشین لباسشویی دچار پارگی شده باشد.
  3. لاستیک دور درب ماشین لباسشویی را مورد بررسی قرار دهید.
  4. با گذشت زمان وجود املاح در آب باعث از بین رفتن کیفیت لاستیک درب ماشین لباسشویی می شود.
  5. اتصال بین شیلنگ ورودی و شیر الکتریکی از بین رفته است، باید مورد بررسی قرار بگیرد.

عیب یابی لباسشویی تکنوکیت

اگر نتوانستید مشکل نشتی آب از زیر لباسشویی را برطرف نمایید، کافی است برای رفع عیب و تعمیرات از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی تکنوکیت در محل بهره مند شوید.

چرا لباس ها در ماشین لباسشویی خوب شسته نمی شوند؟ نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در این باره

اگر لباس ها در لباسشویی تکنوکیت به خوبی شسته نمی‌شود، کافی است موارد زیر را جهت عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت چک نمایید:

  1. مهمترین دلیل تمیز نشدن لباس ها، شستشو با آب سرد می باشد.
  2. زیرا مواد شوینده در آب گرم عملکرد بهتری دارند.
  3. ابتدا المنت را چک کنید، ممکن است المنت خراب شده باشد و آب را به خوبی گرم نکند.

اگر همچنان دستگاه شما به خوبی لباس ها را نمی‌شوید، کافی است برای رفع عیب از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در تهران بهره مند شوید و المنت خراب شده را به دستان توانمند تکنسین های نمایندگی تعمیر لباسشویی تکنوکیت بسپارید.

علت صدای زیاد ماشین لباسشویی تکنوکیت در هنگام شستشو چیست؟

اگر لباسشویی تکنوکیت شما صدا می‌دهد، باید به موراد زیر جهت تعمیرات و عیب یابی لباسشویی تکنوکیت توجه کنید:

  1. تسمه ماشین لباسشویی کیفیت خود را از دست داده است و باید تعویض شود.
  2. قرار نگرفتن المنت در جای مناسب باعث اتصال با درام می شود، در نتیجه صدای ناخوشایندی به وجود می آید.
  3. هرگاه احساس کردید صدایی شبیه به صدای سایش آهن به گوشتان می رسد، بلبرینگ ماشین لباسشویی معیوب شده است.
  4. در این مواقع باید قطعه تعویض شود. این کار حساس را به تعمیرکار لباسشویی تکنوکیت بسپارید.
  5. یکی از دلایل صدای زیاد لباسشویی تراز نبودن آن می باشد.
  6. پیچ هایی که در زیر لباسشویی قرار دارند، کار تنظیم لباسشویی را انجام می دهند.
  7. می توانید با چرخاندن این پیچ ها ماشین لباسشویی را تنظیم کنید.

اگر مشکل صدای لباسشویی تکنوکیت شما برطرف نشد، کافی است برای رفع عیب با خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی تکنوکیت تماس حاصل نمایید.

نحوه تعمیر مشکل لرزش و تکان لباسشویی تکنوکیت در حین کار

برای تعمیرات لباسشویی تکنوکیت به جهت وجود لرزش از نکات زیر کمک بگیرید:

  1. تنظیم نبودن پایه های زیر لباسشویی تکنوکیت می‌تواند دلیل لرزش در حین کار لباسشویی باشد.
  2. وزنه تعادل روی دیگ می‌تواند دلیل این مشکل باشد.
  3. عدم سالم بودن کمک ها می‌تواند دلیل لرزش باشد.

برای برطرف کردن مشکل لرزش لباسشویی در حین کار می‌توانید از خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در محل بهره مند شوید.

چرا با روشن شدن لباسشویی تکنوکیت آبگیری تمام نمی شود؟ نظر تعمیرکار آی پی امداد در این باره

اگر لباسشویی تکنوکیت شما مشکل آبگیری دارد، کافی است موارد زیر را جهت عیب یابی و تعمیرات لباسشویی تکنوکیت چک نمایید:

  1. اتصالات شیرآب را چک کنید.
  2. هیدروستات لباسشویی خراب شده است.
  3. ممکن است شیلنگ هوای هیدروستات دچار آسیب شده باشد. تعمیر این قطعه از ماشین لباسشویی باید توسط تکنسین انجام شود.
  4. ممکن است به علت کف زیاد، لوله های هوای هیدروستات دچار گرفتگی شده باشند.
  5. این اتفاق به علت پودر شوینده نامناسب رخ می دهد. کنترل کف از اهمیت خاصی برخوردار است.

اگر مشکل آبگیری لباسشویی همچنان برطرف نشده است، کافی است برای رفع عیب و تعمیرات از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در محل بهره مند شوید.

چرا آب لباسشویی تکنو کیت تخلیه نمی شود؟

چنانچه لباسشویی تکنوکیت شما مشکل تخلیه دارد، کافی است موارد زیر را جهت رفع عیب و تعمیر لباسشویی تکنوکیت رعایت نمایید:

  1. اولین احتمال این است که پمپ تخلیه سوخته باشد. تعمیرکار مربوطه با تعویض این قطعه مشکل را برطرف می کند.
  2. سیم هایی که در بین پمپ تخلیه و تایمر وجود دارند، دچار قطعی شده اند.
  3. اگر قطعی سیم ها توسط تعمیرکار تایید شود، با تعمیر آنها مشکل برطرف خواهد شد.
  4. امکان دارد آشغالی در پمپ تخلیه گیر کرده باشد.
  5. اقدام به تمیز کردن فیلتر کف لباسشویی نمایید تا گرفتگی نداشته باشد.

اگر همچنان آب لباسشویی تخلیه نمی‌شود، با نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت تماس حاصل نمایید.

تعمیر مشکل آبگیری نکردن لباسشویی تکنوکیت در نمایندگی آی پی امداد

اگر دستگاه شما آبگیری نمی‌کند، کافی است موارد زیر را برای تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت به کار ببرید:

  1. هیدروستات دچار خرابی شده است، تکنسین باید آن را مورد بررسی قرار دهد.
  2. اطمینان داشته باشید آب شهری متصل است و در لوله کشی ها آب جریان داد.
  3. احتمال دارد تایمر آسیب دیده باشد، اگر این قطعه معیوب شده باشد، رفع عیب کنید.
  4. فیلتر موجود در شیر الکتریکی تمیز نیست، باید توری و فیلتری که در شیر الکتریکی قرار دارد تمیز شوند.

تعمیر مشکل آبگیری نکردن لباسشویی تکنوکیت

اگر لباسشویی آبگیری نمی‌کند، با نمایندگی تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تهران تماس حاصل نمایید.

چرا لباسشویی در حال شستشو آبگیری می کند و مخزن لبریز می‌شود؟ نحوه رفع مشکل تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی تکنوکیت

در صورتی که ماشین لباسشویی در حال شستشو آبگیری می کند، باید برای تعمیرات و عیب یابی لباسشویی تکنوکیت موارد زیر را چک کرد:

  1. شیلنگ ورودی به هیدروستات سوراخ شده است و هوای فشرده از آن بیرون می رود.
  2. در ابتدا هیدروستات را مورد بررسی قرار دهید. اگر این قطعه خراب شده است، باید مورد تعمیر قرار بگیرد.
  3. اگر هیدروستات تنظیم نشده باشد، تنظیم سطح آب مخزن به خوبی انجام نمی شود.
  4. احتمال دارد پیچی که بر روی هیدروستات قرار گرفته است، تنظیم نشده باشد.

در صورتی که ماشین لباسشویی در حال شستشو آبگیری می کند، از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت بهره ببرید.

چرا لباسشویی تکنوکیت آب را گرم نمیکند؟

اگر لباسشویی تکنوکیت آب را گرم نمی کند، جهت عیب یابی موارد زیر را بررسی نمایید:

  • ترموستات قابل تنظیم دچار مشکل شده است.
  • هیدروستات را بررسی نمایید.
  • اگر لباسشویی تکنوکیت آب را گرم نمی کند، ممکن است اشکال از المنت نیز باشد.
  • ترموستات بی متال خراب است.

در صورتی که دانش فنی کافی برای رفع این مشکل را ندارید می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در آی پی امداد استفاده نمایید.

علت برق داشتن بدنه لباسشویی تکنوکیت از چیست؟

در ادامه به بررسی علت برق داشتن بدنه لباسشویی و نحوه تعمیر ماشی لباسشویی تکنوکیت در این مواقع خواهیم پرداخت:

  • قطع شدن اتصال سیم ارت
  • بروز خرابی در موتور و اتصال آن با بدنه
  • بروز خرابی در دینام ماشین لباسشویی
  • بروز خرابی در یکی از قطعات الکترونیکی مانند خازن پارازیت گیر

در صورتی که از دانش فنی کافی برای رفع این مشکل بهره مند نیستید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت بهره مند شوید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت در نمایندگی آی پی امداد

معمولا هزینه های تعمیرات لوازم خانگی از جمله هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت از جمله مواردی بوده است که تعرفه های مشخص دارد. اما گاها بعضی از نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی نه تنها قیمت های بالایی را پیشنهاد می دهند، بلکه همچنین از قطعات نامرغوب و تقلبی برای تعمیر لباسشویی تکنوکیت استفاده می کنند.

از این رو در صورتی که به نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت رجوع نمایید:

  • قادر به دریافت بهترین خدمات با هزینه های مقرون به صرفه خواهید شد.
  • نمایندگی مرکزی تعمیرات تکنوکیت با بهره گیری از تعمیرکار حرفه ای تعمیر و عیب یابی دقیقی انجام می دهد.
  • از دوباره کاری، تعمیر مجدد و پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری می شود.
  • همچینن با ارائه فاکتور مشتری را در جریان هزینه ها و قیمت قطعات و … قرار می دهد.

قیمت خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در آی پی امداد

معمولا مصرف کنندگان به هنگام تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت به دنبال این هستند تا بتوانند از هزینه تعمیر و یا تعویض قطعات دستگاه خود اطلاع پیدا نمایند. به طور کلی هزینه تعمیرات با توجه به نوع و میزان خرابی لباسشویی متفاوت است، اما می توان هزینه تقریبی برخی از خدمات تعمیرات را ارائه نمود. در ادامه جدول هزینه های مربوط به تعمیرات را بررسی خواهیم نمود:

خدمات تعمیرات لباسشویی تکنوکیت هزینه تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت
تعویض کاسه نمد، بلبرینگ و سه نظام لباسشویی تکنوکیت از 900/000 تا 1/500/000 تومان
تعویض میکروسوئیچ ماشین لباسشویی تکنوکیت 400/000 الی 850/000 تومان
هزینه تعویض شیربرقی لباسشویی تکنوکیت 290/000 الی 550/000 تومان
قیمت تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی تکنوکیت 350/000 الی 850/000 تومان
هزینه تعویض لاستیک دور درب لباسشویی تکنوکیت 300/000 الی 1/200/000 تومان
قیمت تعویض تایمر ماشین لباسشویی تکنوکیت 300/000 الی 800/000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه لباسشویی تکنوکیت 300/000 الی 750/000 تومان
قیمت تعویض یا تعمیر موتور لباسشویی تکنوکیت 1/000/000 الی 1/700/000 تومان
هزینه تعویض یا تعمیر دیگ آبکش لباسشویی تکنوکیت 800/000 الی 1/300/000 تومان

نتیجه گیری استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در آی پی امداد

نتیجه گیری استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی تکنوکیت در آی پی امداد به شرح زیر می باشد:

  1. این مرکز در کمترین زمان ممکن و با هزینه پایین تکنسین های خود را به محل شما اعزام خواهد کرد.
  2. تعمیرکاران این مرکز با خدمات ویژه طول عمر ماشین لباسشویی شما را بالا خواهند برد.
  3. هدف اصلی تعمیرگاه مرکزی ماشین لباسشویی تکنوکیت جلب اطمینان مشتریان این مرکز می باشد.
  4. این مرکز با اعزام تکنسین مجرب از مراجعه حضوری شما به مراکز تعمیرات ماشین لباسشویی جلوگیری می کند.
  5. تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت، تخصص ماست. فاصله ما با شما یک تماس تلفنی است.

در این مقاله با هزینه و همچنین مشکلات رایج و توصیه های فنی برای تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت آشنا شدید. با آی پی امداد دیگر خرابی وسیله شما دغدغه بزرگی نیست!

برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت با یکی از شماره های پایین صفحه تماس بگیرید.

4.7/5 - (15 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار ماشین لباسشویی تکنوکیت در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی تکنوکیت به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

9 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • شبانی 13 دی 1402

    سلام خسته نباشید لباسشویی آب میگیره تخلیه میکنه ولی دور نمیزنه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 13 دی 1402

      درود، ارتفاع شلنگ تخلیه لباسشویی را مقداری افزایش دهید.

      پاسخ دادن
  • اعظم حاتمی 26 مرداد 1401

    من شهرستان هستم چطور می تونم از خدمات ای پی امداد برای لباسشویی تکنو کیت استفاده کنم؟ زبونه در ماشین لباسشوییم شکسته و بسته نمی شه ایا قابل تعویض یا تعمیر هست؟

    پاسخ دادن
  • حسین طالبی 05 شهریور 1400

    سلام ، مدل لباس شویی Tek 7sh هست ، کدوم ورودی آب گرم و کدوم سرد هست ؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 05 شهریور 1400

      سلام، با رنگ آبی و قرمز مشخصه

      پاسخ دادن
  • زارع 22 فروردین 1400

    سلام برنامه های لباسشویی بهم ریخته و اصلا وارد برنامه خشک کن نمیشود ضمنا تایمر هم ثابت مانده است لطفا راهنمایی فرمایید با تشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 23 فروردین 1400

      سلام، ابتدا برد الکترونیکی دستگاه شما باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت برسی شود.

      پاسخ دادن
  • فرزاد شیبانی 09 فروردین 1400

    با سلام و احترام. و تشکر از مطالب خوب و فنی و کاربردی که نوشته بودید. عرض شود که لباسشویی تکنوکیت چن مدل kit 7sh داریم. مدتی است از قسمت بالای جنت که به مخزن (لگن) وصل می شود هنگام تخلیه آب نشت می کند. ظاهر جنت سالم است و انعطاف هم دارد. لطفا" بفرمایید علت چه می تواند باشد؟ اگر قرار به تعویض جنت باشد چگونه می توانیم تهیه کنیم؟ زیرا ما شهرستان سیرجان هستیم و تکنوکیت نمایندگی ندارد و در مغازه های شهر هم جنت پیدا نشد.؟ ممنون از شما.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 13 فروردین 1400

      سلام، ابتدا لاستیک های دور درب بررسی شود و قسمت اتصال جاپوری به لباسشویی هم چک شود.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد