logo logo تعمیر لباسشویی در تهران با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

برطرف کردن بوی بد لباسشویی

برطرف کردن بوی بد لباسشویی
برطرف کردن بوی بد لباسشویی
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله برطرف کردن بوی بد لباسشویی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

برطرف کردن بوی بد لباسشویی را در این مقاله برای شما شرح داده ایم تا بتوانید از بوی بد آن رها شوید ، با دقت به مطالعه آموزشی بپردازید تا نیازمند تعمیر لباسشویی و برطرف کردن بوی بد آن نشوید .

توجه : آی.پی امداد برای رفاه حال شما عزیزان آموزش تعمیرات لباسشویی ، راهنمای فارسی استفاده از برندهای مختلف ، دلیل ارور و رفع کد خطا و کلی آموزش استفاده برای شما خانه دارها ترتیب داده است ، لطفا از منو به مطالعه الباقی صفحات بپردازید. آیا لباس‌هایتان حتی پس از یک‌بار شستشو بد بو می‌شوند؟ آیا با هر مقدار شستشو از بوی آن خلاص نمی‌شوید؟ به نظر می‌رسد این بوی مربوط به ماشین لباسشویی شما می‌باشد.

درزهای ماشین لباسشویی را برای برطرف کردن بوی بد لباسشویی بررسی کنید

درزهای در اطراف ماشین لباسشویی شما می‌تواند یکی از مکان‌های تجمع جرم باشد وقتی‌که بوی بد می‌دهد. بنابراین اگر بوی بد درباره‌ای ماشین لباسشویی شما به مشام می‌رسد درزهای ماشین لباسشویی می‌تواند مکانی آشکار برای مشخص شدن بوی آن باشد.

نحوه پاک کردن ماشین‌های شستشو

آیا می‌خواهید تمام ماشین لباسشویی خود را تمیز کنید، نه‌فقط درزهای درب؟ تمیز کردن ماشین لباسشویی آسان است. شما فقط نیاز به یک بسته از بلوره‌های سودا و سرکه سفید دارید. نیمی از کیسه‌های کریستال سودا را در کشوی مواد شوینده قرار دهید. درحالی‌که درام خالی است، شستشوی گرم را روی دستگاه خود انجام دهید. یک فنجان سرکه را در کشوی مواد شوینده قرار دهید و دوباره همین کار را انجام دهید.

بررسی مواردی که باعث بوی بد ماشین لباسشویی می‌شوند

  • برای اینکه بوی بد از ماشین لباسشویی خود احساس نکنید از پودرهای مخصوص ماشین لباسشویی استفاده کنید.
  • به‌طورمعمول باید هرچند وقت یک‌بار ماشین لباسشویی خود را تمیز کنید.
  • بوی بد ماشین لباسشویی مربوط به دو بخش دستگاه می‌باشد. لاستیکی که در دور درب ورودی قرار می‌گیرد و دیگری محفظه دستگاه می‌باشد.

دلیل بوی بد لباسشویی و نحوه برطرف کردن بوی فضلاب را از زبان تعمیرکار مطالعه نمایید :

تعمیرکاران مجموعه آی.پی امداد با سابقه ای درخشان و تجربه کارآمدی که در حوزه تعمیرات لباسشویی دارند به این پرسش که علت اصلی بوی بد لباسشویی چیست ؟ اینگونه پاسخ داده اند :

عمده اصلی علت بوی بد لباسشویی از نرم کننده میباشد ، وقتی از نرم کننده استفاده میکنید کل آن مایع به صورت کامل از دستگاه شما خارج نمیشود و در شیلنگهای جاپودری ماندگار میشوند ، وقتی این مایع در شیلنگها میماند به مرور زمان بوی بدی میدهد که باعث آزار شما میشود .

راه حل رفع یا برطرف کردن بوی بد لباسشویی از زبان متخصص آی.پی امداد

  • برای اینکه  مشکل ( برطرف کردن بوی بد لباسشویی ) رفع شود ، پس از هربار استفاده از لباسشویی داخل جاپودری را آب بگیرید که کامل مواد شوینده ای که داخل جاپودری میباشد خارج شود .
  • رسوب گیری کاری اساسی است که هر 6 ماه یکدفعه توصیه میشود و این امر باید توسط تعمیرکار مربوطه انجام گردد .
4.7/5 - (3 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • زينلي 17 بهمن 1397

    سلام چندساله ماشين لباسشويي ايندوزيت دارم نميدونم شمارهاش جه نوع شستشويي اكه ميشه راهنماييمكنيد جوراباروتميزنميشوره دكمه لكه بر ميزنم باز سفيدا روخوب نميشوره لباس نيم ساعتتوش ميمونه بوي بد ميگيره

    پاسخ دادن
    • مدیر 21 بهمن 1397

      سلام ، لاستیک و دیگر قطعات لباسشویی ایندزیت شما بتید چک شود ، برای سرویس و رفع بوی بد ظرفشویی میتوانید از خدمات آی.پی امداد بهره مند شوید .

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد