logo logo نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ
تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ MAYTAG در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با قیمت مقرون به صرفه و بهره گیری از تعمیرکار تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی آی پی امداد به عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در محل می پردازد. نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی مایتگ در محل و در سراسر تهران به عیب یابی لباسشویی پرداخته و از قطعات اصلی برای تعمیرات استفاده می کند تا کیفیت دستگاه شما حفظ شود و بعد از تعمیر به مانند روز اول از دستگاه خود استفاده نمایید.

با بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ تا 75% در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

در این مقاله سعی شده است لیستی از رایج ترین مشکلات، توصیه های تعمیرکار نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی مایتگ در مورد عیب یابی و راهنمای تعمیر بیان شده است. از این رو با خواندن این مطلب نکات مهمی در مورد تعمیر لباسشویی مای تگ در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کاربران گرامی هرگونه سوالی در زمینه تعمیر لباسشویی مای تگ در محل دارید، در انتهای صفحه پرسش نمایید تا تعمیرکار لباسشویی مایتگ به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشند.

همراه آی پی امداد باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ MAYTAG در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی خدمات تعمیر لباسشویی مای تگ MAYTAG در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. در اولین قدم برای برخورداری از خدمات نمایندگی مرکزی تعمیر لباسشویی مای تگ کافیست با نزدیک ترین شعبه تماس بگیرید.
  2. همچنین میتوانید با مراجعه به سایت آی پی امداد به ثبت درخواست آنلاین تعمیر تعمیر لباسشویی مایتگ بپردازید.
  3. بعد از تماس و یا ثبت درخواست اطلاعات شما در سیستم ثبت می شود.
  4. در نهایت کد اشتراک با مشخصات تعمیرکار لباسشویی مایتگ برای شما پیامک می شود.
  5. تعمیرکار نمایندگی مرکزی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ ظرف کمتر از یک ساعت به محل شما مراجعه می کند.
  6. عیب یابی و تعمیر لباسشویی مای تگ در محل انجام می گیرد.
  7. بعد از اتمام خدمات و تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ، ضمانتنامه و فاکتور رسمی به مشتری تقدیم می گردد.
  8. در نهایت در مورد نحوه عملکرد تکنسین و همچنین سطح رضایتمندی از شما مشتری گرامی پرسش خواهد شد.
  9. پیشنهادات و انتقادات شما را سرلوحه کار خود قرار می دهیم.

کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لباسشویی مای تگ در تهران دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه می باشد.

اگر به تازگی این محصول را خریداری نموده اید، جهت عیب یابی، نصب و رفع مشکل با شماره نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مایتگ که در برگه گارانتی درج شده است تماس حاصل نمایید تا از خدمات رایگان شرکت مربوطه بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در تهران

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در تهران آماده‌ی ارائه بهترین خدمات نصب، سرویس و همچنین عیب یابی و تعمیر لباسشویی مای تگ در سراسر تهران است. آی پی امداد با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر و برخورداری از تکنسین‌های آموزش‌دیده، تخصصی‌ترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

مزایای خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی مای تگ در زیر ذکر شده است:

  1. ارائه گارانتی خدمات توسط تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی مای تگ در آی پی امداد
  2. قیمت منصفانه تعمیر لباسشویی مایتگ و طبق مصوبه نهادهای نظارتی
  3. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال برای تعمیر لباسشویی مایتگ
  4. برآورد هزینه قبل از انجام تعمیرات لباسشویی مای تگ
  5. بهره مندی از ماهرترین تعمیرکار لباسشویی مای تگ
  6. تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در محل به دلیل دارا بودن شعب گوناگون در سطح شهر تهران

کاربران گرامی در نظر داشته باشید که با استفاده از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مایتگ به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه خود کمک شایانی مینمایید.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی مای تگ به چه صورت است؟

معمولا اولین راهی که برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی مای تگ به ذهن مشتریان می رسد، استفاده از کارت گارانتی و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی مای تگ می باشد. این روزها برخی از برندهای معروف از جمله برند مای تگ به دلیل وجود برخی شرایط خاص، امکان نظارت بر روی خدمات پس از فروش خود در کشور ایران را ندارند. در نتیجه این خدمات توسط شرکت های داخلی در کشور ارائه می شود.

ممکن است مشتریان از خدمات ارائه شده توسط این نمایندگی ها رضایت کاملی نداشته باشند و یا مهلت گارانتی دستگاه آنها به پایان رسیده باشد. در این شرایط استفاده از خدمات تعمیرات تعمیرگاه های مجاز مانند آی پی امداد می تواند به مشتریان در این زمینه کمک نماید. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در آی پی امدا کلیه خدمات عیب یابی و تعمیرات دستگاه را در محل ارائه می دهد.

خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در محل

تعمیرکار لباسشویی مای تگ در آی پی امداد به رفع عیب و تعمیر لباسشویی مای تگ در محل می پردازد؛ زیرا در گذشته یکی از دغدغه‌های مشتریان برای تعمیر لباسشویی، حمل کالای خود به تعمیرگاه بود. امروزه نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی مای تگ با انجام تعمیرات در محل و منزل شما این مشکل را برطرف کرده و دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های هنگفت حمل‌ و نقل و متحمل شدن خطرات آسیب دیدن دستگاه نمی باشد. بنابراین تنها کافی است با یکی از شعب آی پی امداد تماس بگیرید تا حرفه‌ای‌ترین و مجرب‌ترین تعمیرکاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و با همراه داشتن تمامی ابزار و تجهیزات لازم مشکل و ایراد لباسشویی مای تگ شما را برطرف نمایند.

از مزایای برخورداری از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در محل در آی پی امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در محل برای جلب رضایت مشتریان، خدمات تعمیرات و عیب یابی خود را تضمین می‌کند.
  2. خطرات ناشی از انتقال دستگاه به بیرون از منزل ماشین لباسشویی شما را تهدید نمی کند.
  3. از نزدیک می توانید ناظر و شاهد خدمات تعمیرکار لباسشویی مای تگ باشید.

در آی پی امداد چنانچه در مدت تعیین ‌شده در برگه ضمانت خدمات دستگاه با مشکل مشابهی مواجه شوید، نمایندگی تعمیرات لباسشویی مای تگ بدون اخذ هزینه مجدد نسبت به تعمیر مجدد آن اقدام می‌نماید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست.

تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان می برد؟

یکی از سوالاتی که مصرف کنندگان به هنگام خرابی ماشین لباسشویی خود و به هنگام برخورداری از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ از کارشناسان و تعمیرکاران آی پی امداد می پرسند، این است که تعمیرات ماشین لباسشویی آنها چه مدت زمان می برد. به طور کلی مصرف کنندگان همواره به دنبال این مسئله هستند که بتوانند دستگاه خود را در سریع ترین زمان برای رسیدن به کیفیت اولیه آن تعمیر نمایند و سپس مجددا مورد استفاده قرار دهند. در جواب این پرسش باید به این موضوع اشاره نمود که مدت زمان تعمیر ماشین لباسشویی به نوع خرابی دستگاه شما بستگی دارد. در برخی مواقع ایراد و خرابی دستگاه از نوع کوچک بوده و در کوتاه ترین زمان برطرف می گردد. در برخی مواقع نیز برخی قطعات ماشین لباسشویی دچار خرابی شده است و باید تعویض شوند که در این صورت ممکن است زمان بیشتری برای تعمیرات دستگاه شما صرف گردد.

همواره باید به این نکته توجه داشته باشید که تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ نیاز به تخصص بالایی دارد و حتما باید توسط تعمیرکار آموزش دیده عیب یابی و رفع عیب شود. از این جهت آی پی امداد به آموزش تعمیرکاران خود در زمینه تعمیرات انواع ماشین لباسشویی مای تگ پرداخته است تا به حفظ کیفیت و افزایش سرعت تعمیرات دستگاه شما کمک شود. شما می‌ توانید در هنگام مشاهده مشکلات و ایرادات مختلف در کارکرد ماشین لباسشویی مای تگ و بروز مشکلات مختلف در آن با نزدیک‌ ترین شعبه از نمایندگی تعمیرات لباسشویی مای تگ در آی پی امداد به منزل و محل خود تماس بگیرید و مشکل دستگاه خود را به‌ وسیله تعمیرکاران متخصص این نمایندگی در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ چه ویژگی هایی دارد؟

اولین پارامتری که مصرف کنندگان به هنگام خرابی لباسشویی خود باید در نظر بگیرند، این است که عیب یابی و تعمیرات دستگاه خود را به یک تعمیرکار متخصص در این زمینه بسپارند. از جمله ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در آی پی امداد شامل موارد زیر می باشد:

  • در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد، تعمیرکار لباسشویی مای تگ از قطعات استاندارد و اصلی برای دستگاه شما استفاده می کند.
  • تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در محل و منزل شما توسط تعمیرکار نمایندگی، همراه با ضمانت نامه و گارانتی معتبر انجام می شود.
  • تکنسین متخصص در کوتاه ترین زمان ممکن برای عیب یابی در محل مورد نظر شما حاضر می شود.

پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ

در این بخش قصد داریم به پرتکرارترین سوالاتی که مشتریان در هنگام تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در محل می پرسند، پاسخ دهیم تا ابهامات مصرف کنندگان در هنگام بهره مندی از خدمات تعمیرگاه مجاز آی پی امداد رفع شود:

  • هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ چقدر است؟

نرخ تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ بستگی به ایراد موجود در دستگاه دارد اما چیزی که واضح است این است که نرخ تعمیرات این مجموعه بر اساس تعرفه های مصوب اتحادیه می باشد.

  • ضمانت نامه ارائه توسط نمایندگی آی پی امداد چه مدت اعتبار دارد؟

نمایندگی آی پی امداد تعمیرات خود را از 3 الی 12 ماه گارانتی می کند و تعمیرکار ماشین لباسشویی مای تگ در این مدت تعمیر مجدد دستگاه را به صورت رایگان انجام می دهد.

  • صورتحساب نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ به چه صورت پرداخت می شود؟

پس از اینکه کار تعمیر دستگاه به پایان رسید، مشتری در صورت رضایت می تواند هزینه را پرداخت کند.

  • آیا آی پی امداد نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی مایتگ در تهران میباشد؟

آی پی امداد کد رسمی از نمایندگی اصلی تعمیر ماشین لباسشویی مایتگ ندارد و در قالب تعمیرگاه تخصصی به عیب یابی و رفع مشکل میپردازد.

تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی مای تگ توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

عیب‌یابی لباسشویی مای تگ گام اول در انجام تعمیرات تخصصی است، چنانچه عیب‌یابی به‌ درستی انجام شود، به‌ راحتی می‌توان با داشتن دانش و تخصص تعمیرات لباسشویی مای تگ را انجام داد. نمایندگی تعمیرات لباسشویی مای تگ با داشتن متخصصین حرفه‌ای آموزش‌دیده به‌ راحتی نسبت به پیدا کردن عیوب لباسشویی شما اقدام می نمایند. چنانچه عیوب دستگاه شما به‌ درستی شناسایی نشود، چه ‌بسا صدمات جبران‌ناپذیری به دستگاه شما وارد می‌شود.

در ادامه به بررسی عیب یابی دستگاه توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ میپردازیم تا در صورت فنی بودن، بدون پرداخت هزینه به رفع مشکل در منزل خود بپردازید.

  1. بررسی علت روشن نشدن ماشین لباسشویی مای تگ و راهنمای تعمیر و عیب یابی آن
  2. بررسی علت خاموش شدن ناگهانی دستگاه و راهنمای تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در این مواقع
  3. بررسی مشکل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی مای تگ و راهنمای تعمیر آن
  4. بررسی مشکل آبگیری نکردن دستگاه و راهنمای تعمیر لباسشویی مایتگ در این مشکل
  5. چرا لباسشویی مای تگ فقط آبگیری می‌کند و موتور شستشو کار نمی‌کند؟ برای تعمیر و رفع ایراد چه باید کرد؟
  6. چرا بعد از شستشو آب کثیف لباسشویی مای تگ تخلیه نمی‌شود؟ برای عیب یابی و تعمیرات چه باید کرد؟
  7. ماشین لباسشویی مای تگ هنگام شستشو صدا می‌کند؟ برای تعمیرات و رفع عیب چه باید کرد؟
  8. چرا پودر لباسشویی حل نمی‌شود؟ برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟
  9. علت برق داشتن بدنه لباسشویی چیست؟نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در این مورد

در ادامه به پاسخ دهی سوالات متداول مشتریان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ توسط کارشناسان آی پی امداد می­ پردازیم.

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی چیست؟ برای تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در این مواقع چه باید کرد؟

روشن نشدن لباسشویی مای تگ علل گوناگونی می‌تواند داشته باشد، برای رفع عیب و تعمیر لباسشویی مای تگ موارد زیر را چک کنید:

  1. پریز برق مشکل دارد و برق در آن جریان ندارد.
  2. دو شاخه و یا سیم برق خراب‌ شده و باید تعویض شود.
  3. برق از ترمینال وارد کلید اصلی نشده است.
  4. ﮐﻠﯿﺪ خراب است.
  5. رابط‌های میکروسوئیچ قطع‌ شده‌اند و یا میکروسوئیچ ماشین لباسشویی خراب است.

اگر دستگاه شما روشن نمی شود، کافی است از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی مای تگ در تهران بهره مند شوید.

چرا لباسشویی لباس ها را تمیز نمی شوید؟ نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در این باره چیست؟

اگر لباسشویی مای تگ لباس ها را تمیز نمی شوید، جهت رفع این مشکل موارد زیر را بررسی کنید:

  • ممکن است لباسشوی به حد کافی آبگیری نکند.
  • شیر برقی و هیدروستات را لازم است چک نمایید.
  • از پودر مناسب ماشین لباسشویی حتما استفاده نمایید.
  • المنت لباسشویی را بررسی نمایید که دچار گرفتگی نشده باشد.
  • مطمئن شوید آب لباسشویی به خوبی تخلیه می شود.

در صورتی که نیاز به تعمیرات دارید، می توانید با کارشناسان نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی مای تگ در آی پی امداد در ارتباط باشید.

علت خاموش شدن ناگهانی لباسشویی چیست؟ آموزش تعمیر ماشیین لباسشویی مای تگ

در صورت خاموش شدن ناگهانی موتور لباسشویی، باید موارد زیر را برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ چک کرد:

  1. ممکن است این مشکل بر اثر خراب شدن میکروسوئیچ درب، زبانه و قفل درب رخ دهد.
  2. ممکن است اشکال از خرابی تایمر یا برد الکترونیکی باشد.
  3. سیم برقی ورودی آب نیز علت دیگر این مشکل می باشد.
  4. خرابی در موتور لباسشویی نیز سبب این امر می شود.
  5. ابتدا باید اطمینان حاصل کرد که علت بروز این مشکل بر اثر خرابی کدام ‌یک از موارد ذکر شده است، سپس نسبت به تعمیر آن اقدام نمود.
  6. اگر مشکل از موارد ذکر شده نبود، باید نوسانات برق یا خرابی دو شاخه برق بررسی گردد.
  7. آی پی امداد در بیست و چهار ساعت شبانه روز و در سراسر تهران خدمات تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی مای تگ و سایر لوازم خانگی را انجام می دهد.

اگر لباسشویی شما ناگهان خاموش می شود، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ بهره مند شوید.

علت نشتی آب در ماشین لباسشویی چیست؟ نحوه رفع عیب در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ

در صورت نشتی آب باید به موارد زیر برای تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی مای تگ توجه کنید:

  • امکان دارد آب ماشین لباسشویی در اثر گرفتگی شیلنگ تخلیه و یا پارگی در آن نشت نماید.
  • خرطومی جاپودری را نیز بررسی نمایید، ممکن است نشتی از این قسمت باشد.

شما می‌توانید با سپردن آن به دست تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات لباسشویی مای تگ، به بهترین شکل ممکن اقدام به تعمیر آن کنید.

چرا دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد؟ آموزش تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در این مواقع

در صورت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی، باید موارد زیر را برای رفع عیب و تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ چک کرد:

  1. نچرخیدن دیگ لباسشویی ممکن است بر اثر خرابی سیستم قفل درب باشد.
  2. تسمه محرک لباسشویی نیز عامل دیگر خرابی می باشد.
  3. ایراد موتور و اجزای مرتبط مانند کوپلر، کلاچ و… نیز سبب نچرخیدن دیگ می شود.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در محل به‌ راحتی با تعمیر یا تعویض قطعه، مشکل عدم چرخش لباسشویی مای تگ را برطرف می نمایند.

چرا ماشین لباسشویی آبگیری نمی‌کند و آب داخل لباسشویی نمی‌شود؟ نحوه تعمیرات لباسشویی مایتگ در این مواقع

در صورتی که ماشین آبگیری نمی کند، باید به موارد زیر جهت تعمیر و عیب یابی لباسشویی مای تگ توجه فرمایید:

  1. ممکن است درب ﻣﺎﺷﯿﻦ لباسشویی باز باشد.
  2. امکان دارد میکروسوئیچ یا هیدروستات خراب باشد.
  3. سیم‌های رابط بین کلید تایمر لباسشویی، میکروسوئیچ، هیدروستات و شیر قطع ‌شده باشد.
  4. شیر ورودی آب خراب‌ شده باشد.

اگر دستگاه شما آبگیری نمی کند، می توانید برای تعمیر و عیب یابی از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در محل استفاده کنید.

چرا ماشین لباسشویی آب را گرم نمی کند؟ نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ

اگر ماشین لباسشویی مای تگ آب را گرم نمی کند، جهت عیب یابی و تعمیرات موارد زیر را بررسی نمایید:

  • ترموستات را به همراه اتصالات آن بررسی نمایید.
  • ممکن است اشکال از هیدروستات باشد.
  • اگر دستگاه شما تایمر دارد، تایمر را بررسی کنید، در غیر این صورت برد الکترونیکی لازم است چک شود.
  • ترموستات بی متال لباسشویی مای تگ ممکن است خراب شده باشد.
  • المنت را مستقیما به مدت 10 ثانیه به برق 220 ولت وصل کنید. اگر المنت بعد از قطع برق گرم شد، سالم است.

اگر مشکل گرم نکردن آب در لباسشویی مای تگ را نمی توانید بر طرف نمایید، با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ تماس بگیرید.

چرا لباسشویی بعد از آبگیری کار نمی‌کند؟ نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات لباسشویی مای تگ در این باره

در صورتی که لباسشویی مای تگ آبگیری نمی کند، باید جهت رفع عیب و تعمیرات ماشین لباسشویی موارد زیر را مورد توجه قرار داد:

  1. خرابی هیدورستات
  2. سوختن موتور تایمر لباسشویی مای تگ
  3. قطع شدن سیم رابط بین موتور تایمر و هیدروستات که از طریق اهم متر قابل‌ تشخیص است، از علل بروز این مشکل می‌باشد.

در صورتی که لباسشویی آبگیری نمی کند، باید برای تعمیر و یا تعویض قطعه از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی مای تگ بهره ببرید.

چرا لباسشویی فقط آبگیری می‌کند و موتور شستشو کار نمی‌کند؟ برای تعمیر لباسشویی مای تگ در این مواقع چه کنیم؟

در صورتی که لباسشویی آبگیری می کند و موتور شستشو کار نمی کند، باید به موارد زیر برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی مای تگ توجه نمایید:

  1. این مشکل ممکن است بر اثر خراب بودن خازن یا موتور باشد.
  2. در غیر این صورت محور درام بر اثر خرد شدن یاتاقان در موقعیت گریپاژ قرار گرفته است.

در صورت عدم کار نکردن موتور شستشو لباسشویی، باید از تعمیرکار لباسشویی مای تگ کمک بگیرید. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ به تعمیر و رفع عیب محصول شما می پردازد.

چرا بعد از شستشو آب کثیف لباسشویی تخلیه نمی‌شود؟ نحوه عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ به چه صورت است؟

در صورتی که آب کثیف از لباسشویی تخلیه نمی شود، باید برای رفع عیب و تعمیرات لباسشویی مای تگ به موارد زیر توجه کرد:

  1. ممکن است آب لباس‌ها به دلیل خرابی خازن راه‌انداز گرفته نشود.
  2. سوختن دور تند نیز از دیگر علل این مشکل می باشد.
  3. کم بودن ولتاژ برای رسیدن به دور تند نیز علت دیگر می باشد.

اگر آب کثیف لباسشویی تخلیه نمی شود، کافیست از نمایندگی تعمیر لباسشویی مایتگ برای تعمیر لباسشویی خود در محل کمک بگیرید.

ماشین لباسشویی هنگام شستشو صدا می‌دهد؟ نحوه رفع عیب در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ

در صورتی که ماشین لباسشویی صدای زیادی می دهد، برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی مای تگ موارد زیر را مورد نظر قرار دهید:

  1. دلیل صدا کردن ماشین لباسشویی غالباً شکسته شدن یاتاقان، تسمه یا سه‌نظام نگه‌دارنده است.
  2. در برخی موارد لاستیک دور درب به‌ صورت استاندارد قرار نگرفته و یا تسمه خراب ‌شده است.

اگر لباسشویی شما در حین شستشو صدا می دهد، از تعمیرگاه و نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی مایتگ بهره مند شوید.

چرا پودر لباسشویی در ماشین لباسشویی حل نمی‌شود؟ برای تعمیر و عیب یابی لباسشویی مای تگ چه باید کرد؟

در صورتی که پودر لباسشویی حل نمی شود، باید به موارد زیر جهت عیب یابی و تعمیر لباسشویی مای تگ توجه کنید:

  1. کثیف بودن فیلتر شیر الکتریکی یا جاپودری علت این مشکل است.
  2. البته استفاده بیش‌ از اندازه از پودر علت دیگر حل نشدن پودر و باقی ماندن آن بر روی لباس‌ها است.

برای رفع عیب، تعمیر و یا تعویض قطعه جاپودری می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مایتگ بهره مند شوید.

چرا درب لباسشویی باز و یا بسته نمی شود؟ برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی مای تگ چه کنیم؟

در صورتی که درب لباسشویی به درستی بسته و یا باز نمی شود، جهت تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ مراحل زیر را مد نظر قرار دهید:

  1. ممکن است قفل یا میکروسوئیچ درب دستگاه دچار شکستگی شده باشد.
  2. بنابراین باید قفل درب توسط نمایندگی تعمیرات عوض شود.

در صورت عدم رفع عیب دستگاه با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ مای تگ در آی پی امداد تماس گرفته و از خدمات آن ها استفاده کنید.

علت برق داشتن بدنه لباسشویی چیست؟ برای تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ چه کاری انجام دهیم؟

در صورتی که بدنه لباسشویی برق داشته باشد، برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی مای تگ چه مواردی را باید مورد توجه قرار داد:

  1. چنانچه یکی از قطعات الکتریکی دارای اتصال بدنه باشد و یا سیم‌های ارت به ‌درستی نصب نشده‌ باشد، بدنه برق دارد.

اگر بدنه لباسشویی برق داشته باشد، می توانید با نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ تماس حاصل نمایید.

لباسشویی تکان های شدید و سر و صدا تولید می کند، نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در این باره

به بررسی علت تکان های شدید و سر و صدای لباسشویی مای تگ در آی پی امداد می پردازیم:

  • عیب اول می تواند به دلیل تراز نبودن پایه های لباسشویی مای تگ باشد.
  • خراب بودن کمک های لباسشویی عیب دوم است.
  • مشکل در وزنه بتنی روی دیگ لباسشویی مای تگ عیب دیگر است.
  • مشکل داشتن کاسه نمد، بلبرینگ، شفت و سه نظام عیب مرسوم است.
  • مشکل در فولی لباسشویی

فولی لباسشویی مای تگ در اثر کوچک ترین ترک در سرعت بالا ایجاد تولی صدا می کند.

  • لباس ها داخل آبکش یکنواخت توزیع نشده اند.
  • پیچ های حمل و نقل باز نشده است.
  • بست پیچ های حمل و نقل شل شده است.
  • تسمه خراب است.
  • المنت یا نگهدارنده المنت در جای خود قرار نگرفته است.
  • تعادل منبع به علت یکنواخت نبودن فنرهای آویز به هم خورده است.
  • لاستیک لرزه گیر داخل کمک فنر پوسیده شده و یا از جای خود خارج شده است.
  • پیچ پولی یا پیچ های وزنه تعادل بالا و پایین شل شده است.
  • تسمه یا پولی با سیم های رابط درگیر شده است.
  • شیلنگ تخلیه به بدنه برخورد می کند.
  • جسم خارجی داخل آبکش وجود دارد.

بهترین انتخاب برای عیب یابی و رفع مشکل سر و صدا و تکان در دستگاه شما، استفاده از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مایتگ در تهران میباشد.

هزینه تعمیر در نمایندگی ماشین لباسشویی مای تگ

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ با احتساب نرخ تعمیر بر اساس نرخ مصوب دولتی و نظارتی باصرفه‌ترین و اقتصادی‌ترین گزینه برای تعمیرات لباسشویی شما است. این نمایندگی به طور منصفانه هزینه ها را برآورد می کند.

  • تعمیرکاران در صورت خراب شدن قطعه تمام سعی خود را انجام می‌دهند که قطعه خراب‌ شده را تعمیر نمایند.
  • چنانچه قطعه تعمیر نشد، قطعه اورجینال را با نازل‌ترین قیمت جایگزین قطعه خراب می‌کنند.
  • از این رو هزینه تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ به صورت شفاف و با رعایت انصاف برای مشتری در نظر گرفته می شود.

کاربران گرامی توجه نمایید که هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی مایتگ به دلایل زیر متغیر خواهد بود:

  • استفاده از قطعات فابریک یا متفرقه جهت عیب یابی و تعمیر لباسشویی مایتگ هزینه خدمات را تحت شعاع قرار میدهد.
  • مدت زمان گارانتی ارائه شده جهت عیب یابی و تعمیر لباسشویی مای تگ هزینه خدمات را تحت شعاع قرار میدهد.
  • اینکه مدل دستگاه شما قدیمی یا جدید باشد، هزینه تعمیر لباسشویی مایتگ را تحت شعاع قرار میدهد.

نتیجه گیری استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد

آی پی امداد به‌ عنوان تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی مای تگ در تهران با دارا بودن تعمیرکاران حرفه‌ای در امر تعمیر بهترین گزینه برای تعمیر لباسشویی مای تگ است. تعمیرکاران آی پی امداد با در دست داشتن تجهیزات، ابزار و قطعات کامل به محل شما اعزام شده و تمامی مراحل تعمیر لباسشویی مای تگ را در محل شما در کمترین زمان ممکن انجام می دهند. از ویژگی های این تعمیرگاه ارائه خدمات در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته می باشد. شعب گوناگونی که آی پی امداد در سراسر نقاط تهران اعم از شرق، غرب، شمال و جنوب دارد، سبب در دسترس بودن این تعمیرگاه در تمامی مناطق شده است.

در این مقاله در مورد هزینه تعمیر ماشین لباسشویی و همچنین مشکلات رایج ماشین لباسشویی مای تگ مطالبی بیان شد. مزایای بهره گیری از نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در محل نیز برای شما بیان شد. با آی پی امداد دیگر نگران تعمیرات و هزینه تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی خود نباشید.

برای استفاده از خدمات آی پی امداد با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در پایین صفحه تماس بگیرید.

4.9/5 - (17 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار ماشین لباسشویی مای تگ در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی مای تگ به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • ناشناس 14 آذر 1398

    سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد