logo logo تعمیرات جاروبرقی اسنوا با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیرات جاروبرقی اسنوا

تعمیرات جاروبرقی اسنوا
تعمیرات جاروبرقی اسنوا
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیرات جاروبرقی اسنوا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیرات جاروبرقی اسنوا در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با استفاده از قوانین مشتری مداری و رعایت اصول خدمات انجام میگردد. در نظر داشته باشید که برای رفع مشکل و عیب یابی دستگاه خود حتما از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا یا تعمیرگاه های مجاز بهره مند شوید تا به حفظ کیفیت دستگاه شما کمک شود.

با بهره مندی از خدمات تعمیرات جاروبرقی اسنوا در آی پی امداد تا 75% در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

کاربر گرامی چنانچه سوالی در مورد تعمیر جاروبرقی اسنوا دارید، در انتهای این صفحه از کارشناس فنی ما سوال نمایید.

نحوه تماس با تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد جهت تعمیر جاروبرقی اسنوا در محل

به یاد داشته باشید که نمایندگی رسمی تعمیرات و خدمات پس از فروش جاروبرقی اسنوا گروه انتخاب میباشد و آی پی امداد در قالب تعمیرگاه مجاز تعمیرات تخصصی؛ به عیب یابی جاروبرقی اسنوا و دیگر برندها میپردازد.

نحوه تماس با تعمیرگاه مجاز مرکزی مرکزی تعمیرات جاروبرقی اسنوا و برندهای دیگر در آی پی امداد به شرح زیر است:

  1. ابتدا با نزدیکترین شعبه تعمیرگاه جاروبرقی اسنوا خود در زیر تماس حاصل فرمایید.
  2. همچنین می توانید با مراجعه به سایت اقدام به ثبت درخواست تعمیرات را داشته باشید.
  3. کد تکنسین به همراه کد اشتراک برای شما پیامک میشود.
  4. ظرف مدت کمتر از یک ساعت تکنسین متخصص (تعمیرکار جاروبرقی اسنوا) به محل شما اعزام میگردد.
  5. بعد از اتمام تعمیر به مشتری فاکتور و گارانتی ارائه میشود.
  6. در نهایت از شما عزیزان نسبت به عملکرد تکنسین نظرسنجی میشود و هرگونه انتقادی را سرلوحه کار خود قرار میدهیم.

تمامی خدمات مجموعه آی پی دارای ضمانتنامه رسمی 3 الی 12 ماهه می باشد.

کاربران گرامی توجه نمایید که به هنگام خرید دستگاه تا مدت زمان گارانتی بهترین انتخاب جهت استفاده از خدمات، نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا میباشد.

خدمات پس از فروش جاروبرقی های اسنوا به چه صورت است؟

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا با رعایت موارد استاندارد به عیب یابی و تعمیر این محصول میپردازد. توجه به این نکته ضروری است که؛ استفاده از خدمات تعمیرگاه های غیر مجاز میتواند به دستگاه شما آسیب برساند و شما را متحمل به پرداخت هزینه های گزاف نماید. بنابراین در صورتیکه مشکلی برای دستگاه شما به وجود آمد حتما از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی اسنوا یا تعمیرگاه های مجاز بهره مند شوید تا به مانند روز اول از دستگاه خود استفاده نمایید.

ضمنا توجه داشته باشید که آی پی امداد کد رسمی از نمایندگی اسنوا جهت تعمیرات جاروبرقی این برند ندارد و در قالب تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی به عیب یابی و رفع مشکل در محل یا کارگاه مجهز خود میپردازد. جهت استفاده از خدمات پس از فروش جاروبرقی اسنوا با شماره مندرج شده در برگه گارانتی تماس حاصل نمایید تا از خدمات ویژه گروه انتخاب بهره مند شوید.

تعمیرگاه تخصصی تعمیرات جاروبرقی اسنوا در تهران

مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه دارای تکنسین های مجرب، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات اسنوا جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد.

  1. تعمیر جاروبرقی اسنوا در تهران و با قطعات فابریک انجام میشود.
  2. خدماتی که در تعمیرگاه مرکزی تعمیرات جاروبرقی اسنوا در تهران ارائه می شود، بر اساس استانداردها و مهارت های تخصصی توسط کارشناس انجام می گیرد.
  3. این مرکز به منظور تعمیر دستگاه های معیوب به روش تخصصی، تکنسین های خود را از بین افرادی که دارای دانش آکادمیک هستند، برگزیده است.
  4.  برای آنها دوره‌ های فشرده ای تدارک دیده تا با گذراندن این دوره ها هم با قطعات موجود در جاروبرقی ها آشنا شوند و هم از مدرن ترین روش های تعمیر آنها آگاه گردند.
  5. تکنسین های شاغل در تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر جاروبرقی اسنوا در هر ساعتی از شبانه روز آماده ی ارائه ی خدمات به مراجعین محترم در تهران می باشند.
  6. این مرکز بعد از مراجعه ی کاربر به صورت تلفنی و یا حضوری در کمترین زمان ممکن و در هر ساعتی از شبانه روز، تکنسین های خود را به محل مورد نظر اعزام خواهد کرد.
  7. سپس بعد از بررسی فنی دستگاه و تشخیص خرابی آن، اقدام به برطرف کردن مشکل پیش آمده کنند و دستگاه معیوب را تعمیر نمایند.

در آی.پی امداد مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم.

تعمیر جاروبرقی اسنوا در محل

هنگامی که با تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات جاروبرقی اسنوا تماس بگیرید، تعمیرکاران آن در کمترین زمان و منطبق بر وقت تعیین شده توسط مشتری در منزل و یا مکان مورد نظر حاضر شده و جاروبرقی معیوب را مورد بررسی قرار می دهند و سپس اقدام به تعمیر آن می نمایند. طی تعمیر دستگاه، سعی تعمیرکار تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات اسنوا بر تعمیر قطعه ی معیوب است و تعویض آن اجتناب می کنند. زیرا این امر در کاهش هزینه های ناشی از تعمیر موثر می باشد و شاید با تعمیر آن دستگاه نیاز به تعمیرات دیگر نداشته باشد و به درستی کار کند.

از آن جایی که حمل و جابجایی وسایل خانگی در شهرکاری بسیار دشواری است و علاوه بر سختی زیاد، هزینه های زیادی نیز دارد، آی. پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر جاروبرقی اسنوا در محل به جای انتقال دستگاه به محل ارائه ی خدمات، تکنسین های خود را به منزل و یا محل قرارگیری دستگاه اعزام می نماید تا مشکل حمل و نقل برای کاربران ایجاد نشود.

نمایندگی تعمیرات جارو برقی اسنوا

نمایندگی تعمیرات جارو برقی اسنوا در ایران گروه انتخاب یا همان انتخاب سرویس میباشد. اگر دستگاه جارو برقی خود را از فروشگاه های معتبر اسنوا در سرتاسر کشور تهیه کنید، شرکت انتخاب به عنوان نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش جارو برقی اسنوا، دستگاه شما را گارانتی کرده و در مدت مشخصی به آن خدمات تعمیرات رایگان تعلق میگیرد. شماره تماس و مشخصات نمایندگی رسمی تعمیرات جارو برقی اسنوا را میتوانید از روی برپسب گارانتی آن بخوانید.

آی پی امداد هیچ گونه ارتباطی با نمایندگی رسمی تعمیر جارو برقی اسنوا ندارد و با اخذ جواز لازم از اتحادیه مربوطه و وزارت صمت به تعمیرات تخصصی و فنی جارو برقی اسنوا در تعمیرگاه مجهز آی پی امداد میپردازد.

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات جارو برقی اسنوا یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

اگر جرو برقی اسنوا خود را به تازگی خریداری نموده اید، لازم است بدانید که خدمات پس از فروش رایگان و گارانتی شامل حال دستگاه شما میشود. لذا در صورت بروز هرگونه خرابی، توصیه ما به شما این است که با شماره های نمایندگی تعمیرات جارو برقی اسنوا تماس گرفته و از خدمات رایگان انتخاب سرویس بهره مند شوید.

چنانچه مهلت گارانتی جارو برقی شما به پایان رسیده است میتوانید جهت عیب یابی و رفع عیب جارو برقی اسنوا را به تعمیرگاه مجهز و تخصصی جارو برقی اسنوا سپرده و از بابت کیفیت تعمیرات و هزینه های آن خاطر جمع باشید. ضمن این که تمام خدمات تعمیرات جارو برقی اسنوا در آی پی امداد 3 ماه گارانتی میشوند.

نمایندگی جاروبرقی اسنوا در آی پی امداد چه خدماتی به مصرف کنندگان ارائه می دهد؟

به طور کلی تعمیر وسایل حساس مانند جاروبرقی را نمی توان به مراکزی سپرد که مهارت لازم در این زمینه را ندارند. زیرا این کار ممکن است خسارات جبران ناپذیری برای تعمیرات دستگاه به همراه داشته باشد. از این رو در صورتی که قصد دارید از خدمات مربوط به تعمیر جاروبرقی اسنوا استفاده کنید و به دنبال یافتن نمایندگی جاروبرقی اسنوا هستید، لازم است بدانید که بهترین نمایندگی برای دریافت خدمات مربوط به تعمیرات جاروبرقی مرکز مجاز آی پی امداد است. آی پی امداد یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات جاروبرقی است که سال های زیادی در این زمینه فعالیت می کند.

  • به دلیل تعیین هزینه های تعمیرات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه، با استفاده از خدمات این مرکز در پرداخت هزینه های شما تا 75% صرفه جویی می گردد.
  • با استفاده از خدمات تعمیرات جاروبرقی اسنوا در محل دیگر نیازی به پرداخت هزینه های حمل و نقل برای شما وجود نخواهد داشت.
  • در این مجموعه تنها از قطعات اورجینال و فابریک برند اسنوا برای تعمیرات جاروبرقی استفاده می گردد. این مسئله کیفیت اولیه دستگاه را به خوبی حفظ خواهد کرد.
  • حضور تعمیرکاران جاروبرقی اسنوا پس از ثبت درخواست مشتریان در سریع ترین زمان ممکن و کمتر از مدت زمان یک ساعت انجام می گیرد.

سرویس جاروبرقی اسنوا چگونه از خرابی های آن جلوگیری می کند؟

هریک از انواع لوازم خانگی مانند جاروبرقی از یک طول عمر مفید برخوردار هستند که برخی از مصرف کنندگان با استفاده نامناسب و عدم سرویس به موقع موجب کاهش طول عمر جاروبرقی خود خواهند شد. از این رو مهمترین اقداماتی که باید در زمینه افزایش طول عمر جاروبرقی و افزایش کیفیت کارکرد آن انجام شود، سرویس جاروبرقی اسنوا در زمان مشخص می باشد. این روزها بسیاری از نمایندگی ها از جمله تعمیرگاه مجاز جاروبرقی اسنوا در آی پی امداد باکیفیت ترین خدمات سرویس و عیب یابی جاروبرقی را ارائه می نمایند.

  • با انجام سرویس جاروبرقی در مدت زمان مشخص می توان موجب بهبود عملکرد مطلوب دستگاه شده و طول عمر آن را افزایش داد.
  • از جمله مهمترین مزایای سرویس جاروبرقی در محل این است که با انجام این کار می توان از نقص فنی دستگاه و تعمیرات جاروبرقی اسنوا پیشگیری نمود.
  • عملیات سرویس و نگهداری جاروبرقی موجب می شود تا مصرف کننده دیگر هزینه ای برای تعمیرات و رفع عیب دستگاه خود صرف نکند.

آموزش تعمیرات جاروبرقی اسنوا

جاروبرقی یکی از دستگاه هایی است که به دلیل کارکرد مداوم ممکن است در معرض خرابی های متعددی قرار بگیرد. در برخی مواقع در حین استفاده از جاروبرقی اسنوا مشکلاتی پیش می آید که به سادگی قابل حل هستند. از این رو مصرف کنندگان در این مواقع به دنبال اطلاع پیدا کردن از آموزش تعمیرات جاروبرقی اسنوا در منزل خود هستند. به طور کلی برخی از مشکلاتی که برای این دستگاه پیش می آید را می توان بدون هیچگونه تخصصی و به راحتی در منزل رفع نمود.

از این رو آی پی امداد برای رفاه حال شما عزیزان به ارائه راهنمای عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی های برند اسنوا به صورت کامل پرداخته است تا چنانچه از مقداری دانش فنی برخوردار هستید، بتوانید بدون پرداخت هزینه به تعمیر جاروبرقی اسنوا خود بپردازید. پس از مطالعه مقاله چنانچه سوالی داشتید، می توانید در انتهای همین مقاله از کارشناسان متخصص آی پی امداد بپرسید.

تعمیرات و عیب یابی جاروبرقی اسنوا توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

تعمیرات و عیب یابی جاروبرقی اسنوا توسط تعمیرکار تعمیرگاه مجاز مرکزی به دلیل تجربه 50 ساله این مرکز باعث شده تا ایرادات رایج این دستگاه به طور کامل استخراج شود. از این رو تمام تکنسین های ما آموزش های لازم در این زمینه ها و سایر رخابی های جاروبرقی اسنوا را پشت سر گذاشته اند و می توانند در چشم به هم زدنی دستگاه شما را مانند روز اول آماده کنند.

در ادامه رایج ترین ایرادات جاروبرقی اسنوا را به همراه راهکارهای حل آنها را با هم مرور می کنیم.

جاروبرقی اسنوا خاموش می شود چگونه تعمیر و عیب یابی کنیم؟

در صورت خاموش شدن دستگاه، برای تعمیر جاروبرقی اسنوا در منزل به نکات زیر دقت کنید:

  • دو شاخه را چک کنید.
  • برق پریز را بررسی نمایید.
  • دقت کنید تا جاروبرقی داغ نشده باشد.
  • جاروبرقی های اسنوا بعد از کارکرد ممتد خود به خود خاموش می شوند.

اگر ایراد خاموش شدن دستگاه برطرف نشد، از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا کمک بگیرید.

جاروبرقی اسنوا مکش خوبی ندارد ، آن را چگونه عیب یابی و تعمیرات کنیم؟

مکش اصلی ترین نیاز یک جاروبرقی است و ضعیف بودن آن می تواند کارایی جاروبرقی را تا حد بسیار زیادی پایین بیاورد، در ادامه به عیب یابی جاروبرقی اسنوا در هنگامی که مکش خوبی ندارد می پردازیم.

در صورت بروز مشکل در مکش دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی اسنوا در تهران استفاده کنید:

  • احتمالا کیسه پر شده است.
  • مسدود بودن لوله جاروبرقی را نیز بررسی نمایید.
  • خرابی یاتاقان ها نیز می تواند دلیلی بر این ایراد باشد.
  • خرابی موتور نیز از دیگر دلایل این مشل است.

در صورت حل نشدن مشکل مکش دستگاه، با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا تماس بگیرید.

جارو برقی اسنوا یکسره کار میکند، جهت عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

یکسره کار کردن جاروبرقی جزو ایراداتی است که بیشترین نگرانی را برای مصرف کننده ایجاد می کند و صد البته نیاز به تعمیراتی بسیار تخصصی هم دارد، اما علت یکسره کار کردن جاروبرقی دقیقا چیست؟

  • مطمئن شوید کلید روشن خاموش جارو برقی دچار مشکل نشده باشد.
  • همچنین ممکن است اشکال از دیمر جارو برقی بشد.
  • سعی کنید دیمر را در مدت زمانی طولانی روی دور ماکسیمم قرار ندهید.

اگر دستگاه شما یکسره کار میکند و با راهنمایی های بالا مشکل برطرف نشد، بهترین انتخاب استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی اسنوا در منزل میباشد.

چرا سیم جمع کن جاروبرقی اسنوا خراب شده است، برای رفع ایراد و تعمیرات چه باید کرد؟

در پاسخ به این پرسش که چرا سیم جمع کن جاروبرقی اسنوا خراب شده است باید بگوییم که حل مشکل سیم جمع کن جاروبرقی اسنوا در منزل بسار مشکل است، اما ممکن است خرابی سیم جمع کن یک گیر کردن ساده باشد که در ادامه با انجام راهکار ما می تواند آن را حل کنید.

  • 2 الی 3 متر سیم را بیرون کشیده و بار دیگر دکمه سیم جمع کن را امتحان کنید.

اگر موفق به رفع مشکل سیم جمع کن دستکاه نشدید، از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا کمک بگیرید.

چرا از جاروبرقی اسنوا صدای ناهنجاری ایجاد می شود، برای رفع مشکل و تعمیر چه باید کرد؟

در صورت ایجاد سر و صدای ناهنجار در دستگاه، برای تعمیر جاروبرقی اسنوا از موارد زیر استفاده کنید:

  • ممکن است جراین هوا در شیلنگ مسدود شده باشد.
  • مسدود شدن فیلتر هم می تواند دلیل این ایراد باشد.
  • احتمال خرابی موتور نیز وجود دارد.

در صورت عدم رفع مشکل صدای زیاد دستگاه، از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا در تهران استفاده کنید.

 هزینه تعمیرات جارو‌برقی اسنوا

اگر به دنبال کاهش هزینه تعمیرات جاروبرقی اسنوا خود هستید می توانید از مزیت های زیر آی پی امداد برای این منظور استفاده کنید:

  • استفاده از قطعات فابریک اسنوا با قیمت منصفانه
  • تنظیم فاکتور با نرخ مصوب اتحادیه
  • گارانتی تمام خدمات

هزینه خدمات تعمیرات جاروبرقی اسنوا در آی پی امداد

ممکن است نتوان هزینه دقیق برای خدمات تعمیرات جاروبرقی اسنوا ارائه داد، اما چیزی که کاملا مشخص است این می باشد که طبیعتا ارائه هر کدام از خدمات تعمیرات و رفع عیب جاروبرقی اسنوا بازه قیمتی مشخصی دارد که در ادامه در قالب یک جدول آن را ارائه خواهیم داد:

خدمات تعمیرات جاروبرقی اسنوا هزینه تعمیر جاروبرقی اسنوا
تعویض بلبرینگ جاروبرقی اسنوا 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی اسنوا 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی اسنوا 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی اسنوا 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی اسنوا 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی اسنوا 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی اسنوا 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی اسنوا 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی اسنوا 110,000 الی 220,000 تومان

پاسخ به پرسش های رایج در هنگام تعمیرات جاروبرقی اسنوا

همه ما عادت داریم تا بدون پرسیدن برخی از پرسش های راج کالا یا محصول خود را برای تعمیر به جایی نسپاریم، به همین علت ما در این بخش به وظیفه خود که پاسخ به پرسش های رایج در هنگام تعمیرات جاروبرقی اسنوا است پاسخ می دهیم.

  • هزینه تعمیرات جاروبرقی اسنوا در آی پی امداد چقدر است؟

پرداخت هزینه های هنگفتی که حتی خیلی از ما نمیدانیم علت آن چیست موجب شده تا بسیاری از تعمیرگاه ها از این فرصت سواستفاده کننده و هزینه هایی هرچه بالاتر را از مشتریان دریافت کنند؛ اما در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد هزینه های تعمیر جاروبرقی اسنوا بر حسب تعرفه های اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی است و همین مسئله موجب کاهش 75 درصدی هزینه های تعمیر در آی پی امداد می گردد.

  • مدت ضمانت تعمیرات جاروبرقی اسنوا در آی پی امداد چقدر است؟

کلیه خدمات تعمیرات جاروبرقی اسنوا که توسط تکنسین های آی پی امداد انجام میشود از 3 الی 12 ماه توسط این برند گارانتی رسمی می شوند.

  • شیوه پرداخت صورتحساب تعمیرات به چه صورت است؟

هزینه تعمیرات جاروبرقی اسنوا و هر محصول دیگری در ای پی امداد پس از اتمام کار و در صورت رضایت شما دریافت می گردد.

استفاده از خدمات تعمیرگاه مرکزی تعمیرات جاروبرقی اسنوا در نمایندگی آی پی امداد چه مزایایی برای مصرف کنندگان دارد؟

برای بررسی این مسئله که استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی اسنوا در نمایندگی آی پی امداد چه مزایایی برای مصرف کننده دارد نیاز داریم تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم که نقاط قوت تعمیرگاه آی پی امداد چیست؟ نتیجه گیری استفاده از خدمات تعمیرگاه مرکزی تعمیرات جاروبرقی اسنوا در آی پی امداد به شرح زیر است:

  • دسترسی به تعمیرکار متخصص اسنوا
  • امکان نظارت بر عملکرد تکنسین در محل
  • امکان دریافت خدمات در محل
  • عدم نیاز به جابجایی دستگاه
  • تنظیم فاکتور بر اساس نرخ مصوب اتحادیه که هزینه های تعمیر شما را تا 75% کاهش می دهد
  • استفاده از قطعات فابریک و اورجینال در تعمیرات لوازم خانگی شما
  • سرعت در انجام تعمیرات جاروبرقی شما
  • علاوه بر همه این ها تعمیرگاه مجاز ای پی امداد با داشتن تمام مجوز های لازمه که می توانید همه آن ها را مورد بررسی قرار دهید معتبرترین مراکز تعمیر در ایران است.

برای تماس با آی پی امداد تعمیرگاه مرکزی تعمیرات جاروبرقی اسنوا از شماره های زیر استفاده نمایید.

4.8/5 - (5 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار جاروبرقی اسنوا در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات جاروبرقی اسنوا در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی اسنوا به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر جاروبرقی اسنوا، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد