logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

خدمات پس از فروش آاگ

خدمات پس از فروش آاگ
خدمات پس از فروش
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله خدمات پس از فروش آاگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آی پی امداد در این مقاله به معرفی خدمات پس از فروش آاگ پرداخته است تا شناخت بیشتری نسبت به این برند داشته باشید. ادر ادامه مقاله به بررسی پشتیبانی و گارانتی خدمات پس از فروش در نمایندگی آاگ در تهران و دیگر شهرها میپردازیم.

آی پی امداد تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی میباشد که تعمیرات کلیه برندها را انجام میدهد و مجوز رسمی خدمات پس از فروش محصولات آاگ را ندارد.

کاربران گرامی آی پی امداد به ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی برندهای مختلف با بهترین کیفیت قطعات و استفاده از خدمات تعمیرکاران آموزش دیده و متعهد، میپردازد. ما قصد داریم در این مقاله به بررسی شرح خدمات پس از فروش آاگ بپردازیم.

خدمات پس از فروش آاگ

در هر کجای ایران بزرگ که ساکن باشید اعم از { تهران، کرج، قزوین، اراک، بروجرد، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، مازندران، گیلان … } بهترین روش برای ارتباط با خدمات پس از فروش لوازم خانگی آاگ، تماس با شماره تلفن مندرج شده بر روی برگه گارانتی میباشد. بسیاری از کاربران، بعد از استفاده از محصولات آاگ نارضایتی خود را از خدمات گارانتی دهنده اذعان مینمایند. توجه داشته باشید که این شرکت ها خدمات پس از فروش آاگ نمیباشند و تحت مجاز یا غیر مجاز به ارائه خدمات محصولات آاگ میپردازند. توجه داشته باشید که به استناد از سایت اصناف ایرانیان هیچ گونه نماینده ای در ارتباط با محصولات آاگ در ایران وجود نداشت. اما برندهای دیگر به مانند سامسونگ و ال جی همچنان با نمایندگی خدمات پس از فروش سام سرویس و گلدیران در ایران رسمیت دارند.

اما برای انتخاب درست خدمات پس از فروش محصولات آاگ چه باید کرد؟ به خواندن ادامه دهید تا با وظایف خدمات پس از فروش و معرفی بیشتر آاگ آشنا شوید.

وظایف نمایندگی گارانتی محصولات آاگ

وظایف نمایندگی گارانتی محصولات آاگ به شرح زیر میباشد:

  • پشتیبانی و ارائه خدمات عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی آاگ در مدت زمان گارانتی
  • ارائه گارانتی به مدت زمان حداقل 18 ماه
  • گارانتی موتور محصول به مانند کمپرسور یخچال
  • اراده خدمات رایگان در حین نصب و زمان گارانتی

بهتر است هنگام خرید لوازم خانگی آاگ به برگه ضمانتنامه توجه نمایید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

تاریخچه شرکت آاگ

آاگ یک شرکت بزرگ تولیدکننده تجهیزات الکترونیکی در دنیا بود که در سال 1883 در برلین تاسیس شد و در سال 1951 به فرانکفورت نقل مکان داد. در نهایت آاگ در سال 1996 توسط شرکت الکترولوکس خریداری شد و همچنین از سال 2005 در بعضی از محصولات الکترولوکس استفاده شد.

وظایف نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش آاگ

وظایف نمایندگی خدمات پس از فروش آاگ به شرح زیر میباشد:

  • نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش آاگ موظف استف با استفاده از قطعات فابریک تولیدی شرکت آاگ یا الکترولوکس به عیب یابی لوازم خانگی شما بپردازد.
  • کلیه قطعات لوازم خانگی آاگ در خدمات رسمی پس از فروش باید با درج برند AEG باشد.
  • تعمیرکاران در خدمات رسمی پس از فروش AEG باید دوره های آموزشی شرکت آاگ را گذرانده باشند.
  • کلیه قوانین مشتری مداری، طبق اصول اروپا باید در خدمات پس از فروش AEG رعایت شود.
  • تکنسین های AEG باید دوره های تخصصی نحوه ارتباط با مشتری را گذرانده باشند.

طبق تحقیقات آی پی امداد و استناد به سایت اصناف ایرانیان نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش AEG در ایران وجو ندارد. به امید اینکه نماینده رسمی با ارائه مجوز از شرکت اصلی آاگ در ایران حضور داشته باشد تا به مانند گذشته با اطمینان خاطر از محصولات با کیفیت این برند و Electrolux بهره مند شویم.

شرایط خدمات گارانتی شرکت آاگ

عیب یابی محصول شما کار متخصصان ماست.

سخنگوی شرکت آاگ میگوید:

نمایندگی های غیر رسمی آاگ در سراسر دنیا وجود دارند که محصولات ما را به فروش می رسانند. اما آن ها نه می توانند گارانتی واقعی و نه خدمات پس از فروش کامل آاگ را به مشتریان ارائه دهند.

ما 24 ماه گارانتی را به مصرف کنندگان محصولاتمان میدهیم.

شرایط گارانتی آاگ

  • از زمان خرید محصول توسط مشتری تا تحویل و نصب آن در منزل مشتری و تایید درستی عملکرد محصول آاگ محصول کاملا گارانتی است.
  • از زمان تحویل محصول تا 6 ماه پس از استفاده اگر محصول نقصی داشته باشد نشان داده می شود.
  • در این صورت با نزدیکترین نمایندگی رسمی آاگ تماس بگیرید و عیب دستگاه را به طور کامل به تکنسین اعزامی توضیح دهید.
  • این ضمانت نامه نقص هایی ناشی از دستکاری نامناسب و یا عدم رعایت دستورالعمل های عملیاتی را پوشش نمی دهد.
  • در صورت خرید از نمایندگی رسمی آاگ در طول دو ماه پس از خرید اگر دستگاه شما به مشکل فنی (مشکل مربوط به خود دستگاه) برخورد نمایندگی آاگ موظف است دستگاه را برای شما تعویض کند.
  • هزینه ی تعمیر لوازم خانگی آاگ پس از اتمام زمان گارانتی اگر توسط نمایندگی رسمی خدمات آاگ انجام گیرد بسیار کمتر است و همچنین تعمیر مورد تضمین است زیرا نمایندگی هایی که مورد تایید کمپانی آاگ قرار گرفته اند تکنسین های مجرب و لوازم اصل برای تعمیرات محصولات را در اختیار دارند.
  • در صورت امکان دستگاه در منزل شما توسط متخصص تعمیر میگردد.
  • در غیر این صورت به کارگاه نمایندگی آاگ منتقل میشود.
  • در صورت تعویض قطعه ای از دستگاه آاگ شما آن قطعه توسط نمایندگی آاگ گارانتی میگردد.

نگاهی اجمالی به محصولات آاگ

با ماشین ظرف شویی آاگ همیشه وسایل آشپزخانه شما نو به نظر میرسند همچنین امکان شستشوی میوه نیز در ماشین ظرفشویی ااگ وجود دارد.آاگ انواع ماشین ظرفشویی ها را برای شما تولید کرده است.

لباسشویی آآک با امکان بخار که یک امکان جدید در لباسشویی است میزان چروک شدن لباس ها را کاهش می دهد.با خیالی آسوده همه ی لباس هایتان با هر رنگ و جنسی را با لباسشویی آاگ بشویید.

انواع میوه سبزی جات هفتگیتان را به راحتی در یخچال بزرگ آاگ نگهداری کنید.با توجه به سلیقه و فضای آشپزخانه تان یخچال خود را انتخاب کنید.

آیا به تعمیرگاه های مجاز برای استفاده از خدمات پس از فروش لوازم خانگی آاگ که شامل گارانتی نمیشوند میتوان اعتماد کرد؟

آیا به تعمیرگاه های مجاز برای استفاده از خدمات پس از فروش لوازم خانگی آاگ که شامل گارانتی نمیشوند میتوان اعتماد کرد؟ بله.

تعمیرگاه های مجاز که با مجوز از اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی به کسب و کار در شهر خودشان فعال هستند، میتوان اعتماد کرد. توجه داشته باشید که با استفاده از خدمات تعمیرگاه های مجاز میتوانید از قطعات با کیفیت و تعمیرکاران زبده و با تجربه بهره مند شوید. بنابراین در صورت نبود خدمات پس از فروش لوازم خانگی آاگ بهترین انتهاب تعمیرگاه های مجاز شهر خودتان میباشد.

توصیه آی پی امداد به شما این میباشد که در صورت داشتن کارت گارانتی خدمات پس از فروش آاگ حتما از خدمات شرکت مربوطه بهره مند شوید، اما در حین خرید حتما به موارد ذکر شده در برگه گارانتی و هویت شرکت گارانتی کننده دقت نمایید.

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • فراهانی 19 آذر 1400

    سلام برد و درب ماشین لباسشویی آاگ موجود هست

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد