logo logo تعمیرات یخچال فیلور با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخچال فیلور

تعمیر یخچال فیلور
تعمیر یخچال فیلور
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخچال فیلور به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر یخچال فیلور در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران با اعزام تعمیرکاران متخصص آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته می باشد. با استفاده از خدمات تعمیر یخچال فیلور دیگر خیالتان از بابت کیفیت تعمیرات و هزینه های آن راحت خواهد بود.

هرگونه سوالی در زمینه تعمیرات یخچال فریزر فیلور دارید، در انتهای صفحه پرسش نمایید تا تعمیرکاران آی پی امداد به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشند.

با استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیرات یخچال فیلور تا 75% در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

برای استفاده از خدمات تعمیرات یخچال فیلور با شماره 58941-021 تماس حاصل فرمایید.

نحوه تماس با مرکز تخصصی و مجاز آی پی امداد برای تعمیرات یخچال فیلور

کاربران گرامی، آی پی امداد تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر فیلور بوده و هیچ گونه ارتباطی با نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال فیلور ندارد.

نحوه تماس با خدمات تعمیرات یخچال فیلور در تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد به شرح زیر می باشد:

  • ابتدا با استفاده از شماره های مندرج در سایت با نزدیک ترین شعبه خدمات تعمیرات یخچال فیلور در آی پی امداد تماس حاصل نمایید.
  • همچنین این امکان را نیز خواهید داشت که از طریق سایت ثبت درخواست خود را انجام دهید.
  • در مرحله بعد مشخصات شما ثبت می شود و نام تکنسین و کد اشتراک به همراه شما ارسال می شود.
  • در کمتر از یک ساعت پذیرای تعمیرکار یخچال فیلور در منزل خواهید بود.
  • بعد از اتمام خدمات فاکتور و گارانتی رسمی توسط تعمیرکار به شما تقدیم می گردد.
  • در نهایت با شما بابت رضایتمندی از خدمات تعمیرکار متخصص تعمیرات یخچال فیلور تماس گرفته خواهد شد.

تعمیرات یخچال فیلور در تهران

در صورتی که یخچال فریزر فیلور شما نیاز به تعمیرات تخصصی دارد، نیازی به این نیست که ساعت ها در خیابان های پرترافیک تهران به دنبال یک تعمیرگاه مجاز یخچال فیلور باشید. چرا؟ چون آی پی امداد متخصص در حوزه تعمیرات یخچال فیلور با تاسیس شعبات متعدد در تهران آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. جهت ارتباط با کارشناسان این مجموعه و بهره مندی از خدمات تعمیرات یخچال فیلور کافی است تا با یکی از شماره های پایین صفحه تماس بگیرید. پس از ثبت آدرس شما توسط اپراتور، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار به محل شما اعزام می­ شود. البته در صورتی که یخچال شما دچار مشکلاتی شبیه به موارد زیر باشد، به احتمال زیاد پس از خواندن ادامه مقاله شما قادر به تعمیر یخچال فیلور خود در منزل خواهید بود:

  • خنک نکردن یخچال فیلور
  • کار نکردن یخ ساز فیلور
  • کم بودن نور یخچال
  • بوی بد داخل کابین یخچال

چنانچه یخچال فیلور خریداری نموده اید، با شماره تعمیرات یخچال فیلور مندرج شده در برگه خدمات پس از فروش یخچال فیلور خود تماس حاصل فرمایید.

در صورت نیاز به تعمیر یخچال فیلور با آی پی امداد تماس حاصل نمایید تا از خدماتی متمایز بهره مند شوید، همچنین برای بهبود در کیفیت خدمات به موارد زیر توجه نمایید:

  • بعد از تماس با آی پی امداد تعمیرکار یخچال فیلور ظرف کمتر از یک ساعت جهت ارائه خدمات تعمیر یخچال فیلور در محل حاضر می شود.

با مطالعه مقاله های آموزشی در سایت میتوانید به عیب یابی و تعمیر یخچال فیلور خود بپردازید.

  • رفع عیب و تعمیر یخچال فیلور شما همراه با قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی انجام می گردد.
  • بعد از اتمام تعمیر یخچال فیلور فاکتور شرح خدمات به شما داده می شود.

خدمات پس از فروش یخچال فیلور به چه صورت است؟

از آن جایی که برند فیلور برندی ایرانی است، استفاده از خدمات پس از فروش یخچال فیلور بهترین راه برای تعمیر این محصولات محسوب می شود؛ اما در صورتی که از این خدمات راضی نبودید یا ایراد یخچال ما شامل این خدمات نمی شد، بهترین راه برای عیب یابی یخچال فیلور چیست؟

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با داشتن شعب متعدد در جای جای تهران همواره در تلاش است تا بتواند با بهترین تعمیرکاران برترین خدمات را برای تعمیر یخچال فیلور در محل به مشتریان خود ارائه کند.

برای استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید از طریق تماس با شماره 02158941 و تکمیل فرم درخواست تعمیر در سایت اقدام کنید.

خدمات تعمیرات یخچال فریزر فیلور در تهران

در این قسمت به مشکلات رایج این دستگاه می پردازیم، شارژگاز و تعویض موتور یخچال فیلور دو عیب اساسی این دستگاه می باشد، مشکلات ناشی از عدم سرما در یخچال فیلور و روشن نشدن یخچال در صورتی که فقط لامپ داخل آن روشن است، برای مصرف کننده های این کالای ایرانی دردسر شده است. در ادامه به مشکلات رایج و عیب یابی یخچال فیلور می پردازیم:

  • یخچال فیلور کار نمی کند.
  • برودت یخچال فیلور کم شده است.
  • یخچال فیلور برفک می زند.
  • مواد غذایی داخل یخچال فیلور یخ می زند.

شارژگاز یخچال فیلور هم جزء مشکلات مرسوم این یخچال می باشد، لازم است بدانید که این کار تخصص می خواهد و حتما باید توسط تعمیرکار یخچال فیلور انجام گردد تا با نشت یابی کامل و شارژگاز اصولی دیگر نیازی به شارژگاز مجدد نداشته باشید. باید بدانید که اگر شارژگاز یخچال اصولی انجام نگردد و نشت یابی و رفع نشت به درستی انجام نشود، مجددا یخچال فیلور شما سرما نخواهد داشت و برای تعمیر یخچال فیلور دوباره نیازمند تعمیرکار خواهید بود.

تعمیر یخچال فریزر فیلور تخصص می خواهد و حتما باید توسط تعمیرکار تعمیرات عیب یابی و رفع عیب شود.

تعمیر یخچال فریزر فیلور در محل و منزل

تعمیر یخچال فیلور را باید به تعمیرگاه تخصصی فیلور بسپارید؛ زیرا امری است بسیار تخصصی. ما در اینجا شما را تا حدودی راهنمایی کردیم که از علت مشکل دستگاه اطلاع داشته باشید و آگاهانه از تعمیرات یخچال فیلور که در بالا معرفی کرده ایم کمک بخواهید. همچنین قبل از تماس با تعمیرگاه مجاز آی پی امداد باید از وظایف آن آگاهی داشته باشید.

تعمیر یخچال فریزر فیلور در محل و منزل نیز خدمتی به روز از آی پی امداد می باشد تا از این طریق هم در هزینه های خود صرفه جویی داشته باشید و هم با رفاه حداکثری این خدمات را دریافت نمایید.

معرفی نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال فیلور

 نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال فریز فیلور خود شرکت فیلور می باشد و آی پی امداد تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است که به تعمیر یخچال این برند هم به مانند دیگر برندها می پردازد. برای استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال فیلور می توانید با شماره 02166464287-02166464284 تماس حاصل نمایید یا به آدرس سایت philver. com مراجعه نمایید. آی پی امداد نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال فیلور نیست و فقط در قالب تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی به عیب یابی و رفع مشکل یخچال این برند می پردازد.

به یاد داشته باشید که تنها با خرید از فروشگاه های معتبر می توانید از خدمات پس از فروش رایگان و گارانتی معتبر نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال فیلور بهره مند شوید.

با اتمام مهلت استفاده از گارانتی نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال فریزر فیلور با کجا تماس بگیریم؟

شما چنانچه وارد این صفحه شده اید به احتمال زیاد نیاز به تعمیرکار یخچال فیلور دارید. به یاد داشته باشید در صورتی که دستگاه خود را تازه خریداری نموده اید، به شما توصیه می کنیم حتما از خدمات رایگان نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال فریزر فیلور بهره ببرید. اما در صورت اتمام مهلت استفاده از گارانتی می توانید از مزایای نمایندگی رسمی آی پی امداد استفاده نمایید.

آی پی امداد با سابقه درخشان و طولانی در امور تعمیرات یخچال فیلور این نوید را به شما می ­دهد که با استفاده از تکنسین های مجرب، اصول مشتری مداری در اروپا، قطعات فابریک و ضمانت نامه رسمی به تعمیر یخچال فیلور در محل شما عزیزان بپردازد.

تعمیر هر دستگاهی تخصص می خواهد، با استفاده از خدمات تعمیرات یخچال فیلور که در بالا به آن اشاره کرده ایم به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه خود کمک نمایید.

  • تمام تکنسین های این مجموعه از افراد ماهر و دوره دیده هستند که قادر به تعمیرات تمام مدل های یخچال فیلور در سریع ترین زمان ممکن می­ باشند.
  • تلاش تمام تعمیرکاران این مجموعه تعمیر قطعات یخچال فیلور به جای تعویض قطعات است.
  • از طرفی تمام مراحل تعمیر یخچال فیلور در منزل با نظارت خود شما صورت می ­گیرد و جز در موارد خاص نیازی به حمل و نقل یخچال تا تعمیرگاه نیست.
  • در صورت بهره مندی از خدمات تعمیرات یخچال فیلور ضمانت نامه 3 الی 12 ماهه برای تمامی خدمات دریافت خواهید کرد.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال فیلور چه ویژگی هایی دارد؟

تعمیرات یخچال مانند سایر وسایل برقی باید به تعمیرکاران متخصصی سپرده شود که به سیستم داخلی این دستگاه ها تسلط داشته باشند. در غیر این صورت نه تنها ایراد دستگاه برطرف نشده، بلکه ایرادات دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد. بهترین راه حل در این زمان استفاده خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فیلور در آی پی امداد می باشد.

  • تعمیرکار نمایندگی از مهارت، تجربه و دانش تخصصی در زمینه تعمیر یخچال فیلور در محل و منزل شما برخوردار است.
  • تعمیرکار یخچال فیلور به کلیه ارورها و ایرادهای این دستگاه آشنایی کامل دارد و به راحتی آن را رفع عیب می کند.
  • تعمیرکار نمایندگی برای تعویض قطعات دستگاه از قطعات فابریک و اصلی همراه با گارانتی استفاده می کند.
  • تعمیرکار این مجموعه در سریع ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما مراجعه نموده و اقدام به تعمیرات دستگاه می نماید.

سوالات رایج کاربران از خدمات تعمیر یخچال فیلور در آی پی امداد

سوالات متداول از خدمات تعمیر یخچال فیلور در آی پی امداد به شرح زیر می باشد:

  • آیا آی پی امداد نمایندگی تعمیرات یخچال فیلور می باشد؟

آی پی امداد تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است که تعمیر یخچال فریزر فیلور هم انجام می دهد.

  • آیا تعمیرکاران آی پی امداد، تعمیر یخچال فیلور را در محل انجام می دهند؟

کلیه خدمات یخچال فریزر فیلور در محل کار یا منزل شما انجام می گردد.

  • هزینه تعمیرات یخچال فیلور در آی پی امداد چگونه محاسبه می شود؟

کلیه هزینه خدمات یخچال فریزر فیلور در آی پی امداد طبق تعرفه مصوب اتحادیه می باشد.

  • آیا خدمات یخچال فریزر فیلور در آی پی امداد گارانتی می شود؟

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر فیلور در آی پی امداد دارای ضمانتنامه رسمی 3 الی 12 ماهه می باشد.

توصیه های تعمیرکار یخچال فریزر فیلور در نمایندگی آی پی امداد

بهترین تعمیرکار یچال فیلور به نکات ایمنی در استفاده از این دستگاه پرداخته است، تا با رعایت کردن موارد زیر کمتر نیازمند تعمیرات یخچال فیلور شوید.

  1. حتما از محافظ برق برای استفاده از یخچال فیلور استفاده نمایید.
  2. چنانچه درب یخچال فیلور شما برفک می زند به سرعت برفک زدایی کنید تا برودت کم نشود.
  3. با وسایل نوک تیز اقدام به تمیز کردن یخچال فیلور و یا کندن یخ ها نکنید.
  4. یخچال فیلور خود را در مجاورت وسایل گرمازا به مانند اجاق گاز نگذارید.
  5. هنگام انتخاب جا و نصب یخچال فیلور دقت نمایید که حدود 2 سانتی متر پیرامون آن فاصله باشد.
  6. چنانچه مواد غذایی گرم دارید، از گذاشتن آنها داخل یخچال فیلور خودداری نمایید.
  7. چنانچه نیاز به تمیز کردن یخچال فیلور خود داشتید، حتما آن را از برق بکشید و سپس بعد از دو ساعت مجدد آن را به برق بزنید.
  8. چنانچه قصد سفر دارید و یا مدتی در خانه نیستید، ترموستات یخچال فیلور را در درجه پایین قرار دهید تا موتور یخچال فیلور کمتر کار کند.
  9. به نظافت یخچال فیلور خود اهمیت بدهید و علاوه بر داخل یخچال بیرون یخچال را نیز تمیز نمایید.

عیب یابی یخچال فیلور توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

عیب یابی یخچال فیلور را به صورت کامل شرح داده ایم تا چنانچه فنی هستید، بدون نیاز به تعمیرکار یخچال فیلور به رفع عیب و تعمیرات بپردازید.

در قسمت عیب یابی یخچال فریزر فیلور موارد زیر را بررسی می کنیم:

  • چرا دستگاه خنک نمی کند؟ برای عیب یابی و تعمیر یخچال فیلور چه راهکارهایی است؟
  • چرا دستگاه روشن نمی شود و چگونه باید به عیب یابی و تعمیرات یخچال فیلور بپردازیم؟
  • اگر مشکلی برای موتور دستگاه شما به وجود بیاید، چگونه باید به تعمیر یخچال فریزر فیلور بپردازیم؟
  • اگر فریزر یا یخچال مواد غذایی را منجمد یا خنک نمی کند، برای عیب یابی و تعمیر یخچال فیلور چه باید کرد؟
  • اگر یخساز فیلور آسیب دید چگونه به رفع عیب بپردازیم.

چرا یخچال فیلور خنک نمی کند؟ برای تعمیر و عیب یابی دستگاه چه باید کرد؟

اگر دستگاه شما خنک نمی کند، برای عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر فیلور موارد زیر را بررسی نمایید:

  • از مهمترین دلایل خنک نکردن یخچال فیلور به گزارش تعمیرات یخچال فیلور می توان به شارژ گاز یخچال فیلور، مشکل در ترموستات یخچال فیلور، خرابی فن یخچال فیلور و معیوب شدن لاستیک دور درب یخچال فیلور اشاره کرد.
  • مورد دیگری که شما می توانید آن را بررسی کنید، لاستیک دور درب یخچال است.
  • موارد دیگر باید توسط تعمیرات یخچال فیلور انجام شود.

چرا یخچال فیلور روشن نمی شود؟ چگونه تعمیرات و عیب یابی دستگاه را انجام دهیم؟

دلایل زیادی برای روشن نشدن یخچال فیلور وجود دارد که باید توسط تعمیرگاه مجاز یخچال فیلور بررسی شود:

  • اما اولین اقدامی که شما قبل از تماس با تعمیرات یخچال فیلور باید انجام دهید، بررسی سیم خروجی از دستگاه و پریز برق می باشد.
  • گاهی ممکن است دستگاه به درستی متصل نشده باشد.

چرا درب یخچال فیلور بسته نمی شود؟ نحوه تعمیر دستگاه در این مواقع

تنها دلیل این مشکل به گزارش تعمیرات یخچال فیلور معیوب شدن لاستیک دور درب یخچال است که باید بررسی شود و در صورت نیاز اقدام به تعویض آن توسط تکنسین تعمیر یخچال فیلور کنید.

چرا چراغ داخل دستگاه روشن نمی­ شود؟ راهکار عیب یابی و تعمیر یخچال فیلور در این مواقع

  1. لامپ سوخته است و نیاز به تعویض دارد.
  2. جریان برق قطع است.
  3. دو شاخه یخچال فیلور به برق وصل نیست.
  4. سرپیچ لامپ معیوب است.

چرا یخچال فیلور کار نمی ­کند؟ برای تعمیرات و رفع عیب دستگاه چه باید کرد؟

  1. ولتاژ برق ورودی ضعیف است.
  2. فیوز برق منزل سوخته است.
  3. ممکن است دو شاخه یخچال فیلور از پریز بیرون در آمده باشد.
  4. درجه ترموستات را بر روی حالت خاموش تنظیم کرده­ اید.

اگر دستگاه شما کار نمی کند، در ابتدا موارد ایمنی بالا را مطالعه نمایید و سپس در صورت عدم رفع عیب و تعمیر یخچال فیلور در تهران می توانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

چرا موتور یخچال فیلور بیش از حد معمول کار می­ کند؟ چگونه تعمیرات و عیب یابی دستگاه را انجام دهیم؟

  • یکی از علت های رایج زیاد کار کردن موتور این است که درجه ترموستات بر روی سردترین حالت تنظیم شده است.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر برای تنظیم درجه ترموستات دفترچه راهنمای فارسی یخچال فیلور را مطالعه کنید.
  • درب یخچال را بیش از حد باز و بسته کرده ­اید.
  • تا جایی که امکان دارد به ویژه در فصول گرم سال از باز و بسته کردن درب یخچال در موارد غیرضروری اجتناب کنید.
  • لوله­ های کندانسور کثیف است. هر چند وقت یک بار لوله های کندانسور یخچال را تمیز کنید.

اگر موتور دستگاه شما بیش از حد کار می کند و با موارد آموزشی در بالا مشکل شما حل نشد، کافی است برای رفع عیب از خدمات تعمیرات یخچال فیلور در تهران بهره مند شوید.

چرا فریزر فیلور مواد غذایی را به خوبی منجمد نمی­ کند؟ نحوه تعمیر و عیب یابی دستگاه به چه صورت است؟

  • درجه ترموستات روی کمترین حالت تنظیم شده است.
  • گاز یخچال به دلیل نشتی نیاز به تعمیر دارد.
  • لاستیک درب یخچال معیوب شده است و درب به خوبی بسته نمی­ شود که در این صورت باید برای تعمیر و یا تعویض لاستیک درب اقدام کنید.
  • فن خراب شده است. تعمیر فن باید توسط تعمیرکار یخچال فیلور صورت گیرد.
  • چرخه دیفراست به خوبی انجام نمی ­شود.

چرا مواد غذایی درون یخچال فیلور به اندازه کافی سرد نمی­ شود؟ نظر تعمیرکار آی پی امداد در این باره

  • درجه ترموستات بر روی کمترین حالت تنظیم شده است. در این صورت درجه ترموستات را بر روی برودت سرد قرار دهید.
  • محتویات داخل یخچال بیشتر از حد استاندارد است و مواد غذایی مانع از گردش هوای سرد در بین قفسه ها می­ شود.

اگر مواد غذایی سرد نمی شود، ابتدا موارد آموزشی بالا را مطالعه نمایید و سپس در صورت عدم رفع عیب برای تعمیرات یخچال فریزر فیلور در تهران می توانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

چرا آب از قسمت آبریز یخچال فیلور به آرامی خارج می­ شود؟ راهکار تعمیر دستگاه در این مواقع

  1. فشار آب ورودی کم است. فشار آب منزل را بررسی کنید. در صورتی که خیلی پایین بود باید از یک لوله کش درخواست کمک کنید.
  2. فیلتر آب یخچال نیاز به تعویض دارد.

چرا آب در قسمت جایخی فریزر فیلور خیلی دیر یخ می ­زند؟ برای عیب یابی دستگاه چه باید کرد؟

  1. یخچال در فاصله کمی از دیوار نصب شده است.
  2. لوله های کندانسور کثیف است.
  3. قالب های یخ کاملا بر روی کف سردخانه فیلور قرار نگرفته­ اند.

یخساز یخچال فیلور یخ نمی­ سازد، نحوه تعمیر دستگاه به چه صورت است؟

  1. به دفترچه راهنمای فارسی یخچال فریزر فیلور مراجعه کنید و مطمئن شوید که تنظیمات یخساز را به درستی انجام داده ­اید.
  2. از معیوب نبودن شیر آب ورودی به یخچال مطئن شوید.
  3. داخل یخساز را بررسی کنید. ممکن است برخی از تکه های یخ مسیر خروجی یخ های دیگر را مسدود کرده باشد.

در صورتی که یخساز دستگاه شما یخ نمی سازد، کافی است برای رفع عیب و تعمیر یخچال فیلور از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

چرا یخچال فیلور سر و صدای زیاد و ناهنجاری را در حین کار تولید می­ کند؟ چگونه تعمیر و عیب یابی یخچال را انجام دهیم؟

اگر دستگاه شما سر و صدا می کند، برای عیب یابی و تعمیر یخچال فیلور موارد زیر را بررسی نمایید:

  • این صدا ممکن است از موتور دستگاه باشد.
  • خرابی فن را نیز باید چک کنید.
  • در صورت حاد بودن موضوع احتمالا باید قطعه خراب را تنظیم نمایید.
  • همچنین توجه داشته باشید که دستگاه تراز باشد.

اگر دستگاه شما صدای می دهد، بعد از چک کردن موارد بالا برای رفع عیب و تعمیرات می توانید از خدمات تعمیر یخچال فیلور در تهران بهره مند شوید.

در صورتی که یخچال فیلور برفک می زند، چگونه آن را تعمیرات و عیب یابی کنیم؟

  • مشکل یخ زدن یخچال از سیستم دیفراست می باشد.
  • سیستم دیفراست یخچال خود را بررسی نمایید.
  • در صورت نیاز باید آن را تعمیر و یا تعویض کنید.

چرا کلید نمایشگر یخچال فیلور کار نمی­ کند؟ چگونه تعمیرات و عیب یابی دستگاه را انجام دهیم؟

  1. ابتدا باید برق دستگاه را قطع کنید.
  2. سپس فیوز و برق منزل را چک کنید.
  3. ممکن است ایرادات فنی نیز این ایراد را به وجود آورده باشد.
  4. در این مواقع نیاز به خدمات تعمیرکار حرفه ای یخچال فیلور خواهید داشت.

در صورت تعمیرات یا تعویض نمایشگر دستگاه خود می توانید از خدمات تعمیر یخچال فیلور در تهران بهره مند شوید.

هزینه تعمیرات یخچال فریزر فیلور در نمایندگی تعمیرات آی پی امداد

هزینه تعمیرات یخچال فیلور در تعمیرات به موارد زیر بستگی دارد:

  • تعمیر یخچال فیلور با استفاده از قطعات فابریک یا متفرقه
  • مدت زمان گارانتی خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار یخچال فیلور
  • مدل یخچال فیلور و فناوری های موجود در آن
  • نرخ مصوب اتحادیه برای تعمیرات یخچال

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فیلور در آی پی امداد چه مزایایی برای مصرف کنندگان دارد؟

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات یخچال فیلور در تهران به شرح زیر می باشد:

تمامی تعمیرکاران مجموعه آی پی امداد پس از شرکت در دوره های آموزشی در زمینه تعمیر به استخدام این شرکت درآمده اند تا بتوانند خدمات تعمیر و تعویض قطعات را در بالاترین سطح از کیفیت به مشتریان ارائه دهند. تعمیرات یخچال فیلور دارای شعبات بسیار زیادی در تهران می­ باشد که به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به تمام سوالات شما عزیزان می­ باشند. آی پی امداد پس از سال ها فعالیت در عرصه تعمیر موفق شده است تا به بزرگترین تعمیرگاه مجاز مرکزی تبدیل شود. ارائه خدمات سریع با مناسب­ ترین قیمت در آی پی امداد منجر به جلب رضایت تمام مشتریان عزیز شده است.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار یخچال فیلور FILVER در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات یخچال فیلور FILVER در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی یخچال فیلور FILVER به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر یخچال فیلور FILVER، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

36 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • حمید صادقی 29 مهر 1402

    سلام یه یخچال فیلور دارم که قطع نمیکرد اما خنک بود خوب بود اما الان همونیور یکسره کار میکنه اما داخل یخچال گرمتر شده چرا؟؟؟؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 29 مهر 1402

      درود، مشکل می تواند مربوط به ترموستات، گاز یا کمپرسور یخچال باشد که باید این موارد بررسی شوند.

      پاسخ دادن
  • حمیدرضا رضائیان 11 خرداد 1402

    سلام و عرض ادب و خسته نباشید. یخچال فریزر من فیلور هست (فریزر بالا یخچال پایین) مدتی هست که یخچال استارت میکنه ولی روشن نمیشه، دقیقتر بگم که یک صدای دینگه ممتد از یخچال بمدت 10-15 ثانیه میاد ولی موتور شروع بکار نمیکنه. یکبار یا دوبار این حالت هست اما مرتبه دوم یا سوم با شروع صدای دینگ موتور روشن میشه. هفته قبل ک اصلا روشن نمیشد فقط صدا میداد. رله استارت (مدل هایتک) عوض کردم بهتر شد اما حل نشد. این رو هم بگم که حدس میزنم موتور که گرم میشه تا وقتی دمای موتور بالاست، روشن نمیشه، مدتی بعد ک موتور خنکتر میشه، روشن میشه. موتور دست ک بهش میزنم دست نمیسوزونه ولی گرماش اذیت میکنه. کندانسور تمیز کردم. لطفا راهنماییم کنید. تشکر بابت کار زیبا و خوبی که انجام میدید.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 11 خرداد 1402

      درود، اورلود یا سنسور حرارتی دچار مشکل شده است.

      پاسخ دادن
  • شیخان 10 اردیبهشت 1401

    درود و سپاس. من یک یخچال دو در ( بالا پایین) قدیمی ۱۲ فوت فیلور در یک روستای چهارمحال دارم. حدود ۲ ماه قبل، مقداری ماهی در قسمت یخدان آن براثر قطعی برق و نبودن ما، برای یکهفته در یخدان آب شد و به لایه های زیر یخدان نفوذ کرد. ذغال، جوش شرین، آبگرم با مایع ظرفشویی استفاده کردیم. اما بوی تعفن از بین نمیرود. امکان حمل به شهر بسیار سخت و گران است. احتمالا کف یخدان فومی، چیزی است که آلوده شده و بایددرآید و تعویض یا شستشو شود. لطفا راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 اردیبهشت 1401

      سلام، خون آبه ها به تمام جداره های یخچال ورود کرده، ابتدا دستگاه را خاموش کنید و تمام جداره ها را با آب گرم و مایتکس بشویید و سپس درب ها را به مدت 24 ساعت باز کنید. پیشنهاد میکنم مقاله نحوه تمیز کردن یخچال را مشاهده نمایید.

      پاسخ دادن
  • صمد 20 بهمن 1400

    سلام خسته نباشید یخچال ما نمیدونم چرا چراغ داخل روشنه ولی موتور بعداز چندثانیه روشن شدن خاموش میشه هی تن تن این عمل رو تکرار میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید مشکلش ازچیه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 20 بهمن 1400

      سلام، رله اورلود را بررسی نمایید و اگر مشکل از آن نبود کمپرسور باید تعویض شود

      پاسخ دادن
  • صحاف زاده 21 شهریور 1400

    با سلام یخچال فیلور دارم حدود یکماه خاموش بود و مجددا که روشن کردم سرمایش قبلی را نداشت از متخصص آی پی امداد مشاوره گرفتم و ایشان گفتند از نشت گاز است وباید لوله کشی مجدد از روی کار شود. انجام دادند ولی مشکلات زیر ایجاد شد 1- لوله مسی جدید در پشت یخچال با ضخامت زیاد یخ زده 2-صفحه جدید که در بدنه زیر فریزر گذاشتند با ضخامت یخ میزنه .با کارشناس تماس گرفتم میگویند طبیعیه 3- کمپرسور مرتب کار میکنه و درجه ترموستات را روی 1/5 گذاشت بازهم زیاد فرق نکرد 4- خطر سوختن موتور را میدهم لطفا راهنمایی بفرمایید با سپاس

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 22 شهریور 1400

      سلام، این سوال از ما پرسیده نشده. اگر لوله مویی تعویض شده باشه و میزان اینچ و اندازه آن با قبلی یکسان نباشد مشکل دارد. احتمالا گاز هم زیاد تزریق شده و همچنین ترموستات مشکل دارد.

      پاسخ دادن
  • مهسا 29 آبان 1399

    سلام ممکن عیب نشتی گاز از داخله بدنه یخچال. باشد. اگرباشدهزینه اش فرق میکند؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 29 آبان 1399

      سلام، بله. اگر لوله کندانسور داخل بدنه باشد احتمال نشت دارد.

      پاسخ دادن
      • رستمی 30 فروردین 1400

        سلام علیکم قسمت پایین یخچال مواد غذایی را خوب سرد نمی کند دما را روی ۷گذاشتم اما در قسمت سردخانه (فریزر)خوب کار می کند و مواد غذایی را منجمد می کند علت چی هست؟پایین یخچال خوب خنک نمی کند فریزر منجمد می کند.

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 31 فروردین 1400

          سلام، گاز و فن بررسی شود. برای عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فیلور بهره مند شوید.

          پاسخ دادن
  • بینا 28 شهریور 1399

    سلام، من یخچالم گاز خالی کرده بود، کارشناس اومد و یخچال رو دید و گفت لوله ای پایین داخل فریزر نشتی داره، بهمون پیشنهاد داد که فقط همون پایین رو نشتی بگیره و یا اینکه داخل یخچال یک صفحه جدا لوله بذاره که یخچال به قول خودشون عمری کار کنه، ما هم گفتیم همین کارو کنن. انجام دادن و حالا حدودا بعد از چندساعت موتور که روشن میشه صدای بسیاااار بلند از یخچال شنیده میشه که مربوط به گاز هس، این طبیعیه؟ خیلی صداش بلنده، مبلغ یک میلیون هم ازمون گرفتن که به نظرم خیلیه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 29 شهریور 1399

      با سلام، گاز، فن و کمپرسور را بررسی نمایید. ممکن است مقدار گاز بیش از اندازه باشد.

      پاسخ دادن
  • خانم ناجی 25 شهریور 1399

    سلام وقتتون بخیر یخچال فریزر فیلور،. یخچال بالا، فریزر پایین دارم، دو روزه یخچال خنک نمیکنه ولی فریزر برودت شدید داره و خیلی سرد شده. فن داخل فریزر چک شد کار میکنه مشکل نداره، کمپرسور و لوله های کندانسور تمیزن از اونم نیس، مشکل چی میتونه باشه؟ در ضمن درجه یخچال رو گذاشتم یک، کمپرسور شدیدا داغه که به سختی میشه بهش دست زد، کندانسور هم از پشت یخچال، سمت چپ گرم و سمت راست خنکه، ممنون میشم راهنمایی بفرمایین

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 شهریور 1399

      با سلام، یخچال شما مشکل شارژ و گاز دارد.

      پاسخ دادن
    • خانم ناجی 26 شهریور 1399

      ممنون از پاسخگویی جنابعالی جسارتا یه مطلب رو اشتباه گفتم خدمتتون، کندانسور نسبتا گرمه و همه ی قسمتهاش به یه نسبت گرمه ولی کمپرسور شدیدا داغه، یخچال گرم، فریزر برودت داره و بسیار سرد،اواپراتور چک شد یخردگی نداشت و سرده، فن داخل فریزرم بدرستی کار میکنه، مشکل گاز داره حتما؟ مشکل دمپر نمیتونه داشته باشه؟ احتمال کدومش قوی تره؟

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 26 شهریور 1399

        مشکل از همان شارژگاز است.

        پاسخ دادن
  • صادقی 01 شهریور 1399

    سلام، ببخشید ما یه فریزر فیلور مدل tup285 دست دوم خریدیم که روشن می‌شود و یخ می‌زند ولی الان که دقت میکنم میبینم از سه تا چراغ بالا فقط قرمز و زرد روشن می‌شوند و یه چراغ سبز رنگ هم هست که تا حالا برای ما روشن نشده. و علت این چیست.؟ درجه یخچال هم روی 3 میزاریم اشکال نداره. و اینکه اون چراغ زرد برای چکاریه. آیا میشه خاموشش کنم یا نه باید روشن باشه.

    پاسخ دادن
  • علی 08 مرداد 1399

    با سلام و وقت بخیر. فریزر فیلور وقتی که خاموش میکنه در حین روشن شدن مجدد، استارت میخوره و زور میزنه ولی نمیتونه روشن بشه اما وقتی با دکمه ی کشویی بالای فریزر آن را خاموش و مجددا روشن کنیم یا دوشاخ را از برق درآوریم و مجددا به برق بزنیم روشن میشه و شروع بکار میکنه. ممنون میشم که راهنمایی کنید.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 مرداد 1399

      با سلام، جهت رفع عیب فریزر فلیور ابتدا ترموستات را بررسی نمایید و رله اوورلود را نیز چک کنید.

      پاسخ دادن
  • محمد 14 اردیبهشت 1399

    سلام قسمت فریزر یخچال درست کار میکند و قسمت یخچال سرد نمیکند فعلا چیست

    پاسخ دادن
    • آی.پی امداد 14 اردیبهشت 1399

      سلام دوست عزیز ، فن یخچال فیلور شما مشکل دارد

      پاسخ دادن
  • سلمان 03 فروردین 1399

    چگونه بفهمیم گاز یخچال زیاد یا کم میباشد...چون یخچالم از دور موتور هی یخ میزنه...لطفا راهنمایم کنید

    پاسخ دادن
  • سلمان 02 فروردین 1399

    سلام.‌چطور بفهمیم که گاز یخچال کم یا زیاد میباشد....چون یخچالم یکسره کار میکنه و لوله متصل به موتور یخچال یخ میزنه.

    پاسخ دادن
    • آی.پی امداد 04 فروردین 1399

      سلام دوست عزیز ، گاز یخچال فیلور شما کم است و مجدد باید طبق اصول شارژگاز شود ، همچنین توجه داشته باشید که در صورت شارژ زیاد کمپرسور زیر بار میماند و در صورت شارژ کم اتومات نمیکند

      پاسخ دادن
  • سلمان 29 اسفند 1398

    سلام سه روز پیش یخچال گاز گیری کردم ولی آف نمیکنه؟.. و دور لوله متصل به موتور یخ میزنه.. لطفا راهنمایم کنید

    پاسخ دادن
    • آی.پی امداد 29 اسفند 1398

      سلام ، به حد نساب به یخچال فیلور شما گاز تزریق نشده است . همچنین بیش از حد گاز زدن هم باعث میشود موتور زیر بار بماند

      پاسخ دادن
  • سلمان 29 اسفند 1398

    سلام.. دلیل یخ زدن لوله اتصال به موتور چیه.. ممنون

    پاسخ دادن
    • آی.پی امداد 29 اسفند 1398

      سلام دوست عزیز ، احتمال اینکه یخچال فیلور شما مشکل گاز داشته باشد ؛ هست

      پاسخ دادن
  • احسان 12 شهریور 1398

    برای تعویض لاستیک دور درب یخچال فیلور یا همان نوار با کجا باید تماس بگیریم ؟

    پاسخ دادن
    • مدیر 12 شهریور 1398

      سلام ، جهت تعویض نوار دور درب یخچال فیلور میتوانید با شماره های آی پی امداد در سراسر تهران بزرگ تماس حاصل نمایید .

      پاسخ دادن
  • احسان یاسری 12 شهریور 1398

    سلام وقت بخیر. علت برفک یخچال از چی میتونه باشه.ممنون

    پاسخ دادن
    • مدیر 12 شهریور 1398

      سلام ف علت برفک زدن یخچال فیلور همانطور که در صفحه شرح داده ایم از موارد زیر میتواند باشد : 1 - ترموستات 2 - نوار دور درب

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد