logo logo نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس در تهران با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس

نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس
تعمیر یخچال زیمنس
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر یخچال زیمنس SIEMENS همواره یکی از مشکلاتی بوده که مصرف کنندگان این محصولات با آن در حال دست و پنجه نرم کردن بودند؛ چرا که نبود تعمیرکار متخصص و مرجع مطمئن برای انجام این تعمیرات همواره مصرف کنندگان را آزار می داد؛ اما امروزه نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس در آی پی امداد با داشتن شعب متعدد در غرب، شرق، شمال، شمال، جنوب و مرکز تهران آماده ارائه خدمات تعمیر و عیب یابی این محصول در منزل شما می باشد.

برای آشنایی با نحوه استفاده از خدمات تعمیرکار یخچال زیمنس در آی پی امداد در این مقاله با ما همراه باشید.

کاربر گرامی هرگونه سوالی درباره تعمیر یخچال زیمنس دارید، کافی است در انتهای صفحه پرسش نمایید تا تعمیرکار یخچال زیمنس به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشد. همچین برای استفاده از خدمات تعمیرات می توانید با شماره 02158941 تماس حاصل نمایید.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس تا 75% در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر زیمنس در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر زیمنس SIEMENS در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. ابتدا با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس تماس حاصل نمایید یا به ثبت درخواست آنلاین در سایت بپردازید.
  2. بعد از تماس، مشخصات شما برای ارائه خدمات در نمایندگی تعمیر یخچال فریزر زیمنس ثبت می گردد.
  3. تعمیرکار یخچال فریزر زیمنس ظرف کمتر از یک ساعت برای انجام خدمات در محل حاضر می شود.
  4. بعد از اتمام خدمات فاکتور و ضمانت نامه رسمی تقدیم می گردد.
  5. در نهایت از شما بابت رضایتمندی از نحوه خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر زیمنس نظرسنجی می شود و هرگونه انتقادی را سرلوحه کار خود قرار می دهیم.

کلیه خدمات در نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر زیمنس دارای ضمانت نامه رسمی 3 الی 12 ماهه می باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس SIEMENS

در صورت نیاز به تعمیر یخچال زیمنس SIEMENS، آی پی امداد دارای تیمی از مهندسین مجرب در سراسر تهران است که می توانند در سریع ترین زمان به شما کمک کنند. تعمیرکار یخچال زیمنس مستقیما به خانه شما می آید تا هرگونه آسیب در دستگاه را تجزیه و تحلیل کرده و همه عیب ها را اصلاح کند. علاوه بر این، در صورت نیاز تنها از قطعات یدکی اورجینال استفاده خواهد شد که دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه هستند.

شما می توانید از طریق خطوط تلفن مندرج در پایین صفحه یا ثبت درخواست آنلاین در وب سایت با کارشناسان آی.پی امداد در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کنید. در صورتی که نگران هزینه های بالا تعمیر هستید نگران نباشید تمام هزینه های تعمیر و سرویس یخچال زیمنس مطابق با تعرفه نهادهای نظارتی مربوطه است. همچنین در ادامه مشکلات متداول یخچال زیمنس شرح داده شده است تا بتوانید به راحتی در منزل یخچال خود را عیب یابی کنید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس در تهران:

  • خدمات تعمیر یخچال فریزر زیمنس با استفاده از قطعات فابریک به حفظ کیفیت دستگاه شما کمک می کند.
  • با استفاده از خدمات تعمیرکار آموزش دیده در زمینه تعمیرات یخچال زیمنس، دستگاه شما طول عمر بیشتری خواهد داشت.
  • خدمات تعمیر یخچال زیمنس در محل انجام می گردد و مشکلات ناشی از جابه جایی دستگاه را نخواهید داشت.

خدمات پس از فروش یخچال زیمنس به چه صورت است؟

اصلی ترین پرسشی که مصرف کنندگان در هنگام خرابی این محصول مطرح می کنند این است که خدمات پس از فروش یخچال زیمنس به چه صورت است؟

برند زیمنس برندی آلمانی است و طبیعتا نمی توان از یک برند آلمانی توقع داشت که خدمات خوبی را برای تعمیر یخچال زیمنس در ایران ارائه دهد؛ چرا که این برند هیچ نمایندگی رسمی در ایران ندارد و همین خدمات پس از فروش بی کیفیت هم از سوی شرکت های داخلی ارائه می شود که برای بهره مندی از آن می توانید با شماره روی ضمانتنامه تماس حاصل فرمایید.

اما اگر از خدمات پس از فروش یخچال زیمنس راضی نبودید یا ایراد یخچال شما شامل این خدمات نمی شد، بهترین راه برای تعمیر این محصول در محل چیست؟

اگر به هر دلیلی از خدمات پس از فروش این محصول در شهر خود رضایت نداشتید، میتوانید جهت عیب یابی و رفع مشکل با تعمیرگاه های مجاز و معتبر در شهر خود تماس حاصل نمایید تا به بهترین شکل خدمات تعمیر یخچال زیمنس انجام شود. هنگام خرید این محصول باید در نظر داشته باشید که گارانتی آن تحت معتبرترین شرکت نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس پوشش داده شود تا با استفاده از خدمات با کیفیت به حفظ کیفیت دستگاه خود کمک نمایید.

نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس در آی پی امداد با بیش از 50 سال سابقه درخشان در عرصه تعمیرات لوازم خانگی آماده ارائه خدمات تعمیر در منزل شما با بهترین کیفیت و قیمت و با ارائه ضمانت نامه می باشد.

تعمیر یخچال فریزر زیمنس در محل کار و منزل شما

تعمیر یخچال فریزر زیمنس در محل تخصص می خواهد. در نظر داشته باشید که آی پی امداد برای رفاه حال شما عزیزان با استفاده از قطعات فابریک به عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزر زیمنس در منزل شما می پردازد. مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر زیمنس در محل به شرح زیر می باشد:

  • با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر زیمنس در محل از پرداخت هزینه های جابه جایی دستگاه جلوگیری می نمایید.
  • با استفاده از خدمات در محل از خطرات ناشی انتقال دستگاه به بیرون از منزل جلوگیری نمایید.
  • شما عزیزان می توانید از نزدیک شاهد تعمیرات یخچال فریزر زیمنس خود باشید.

تعمیر یخچال زیمنس با تعمیرکار آی پی امداد

چنانچه مشکلی برای دستگاه شما به وجود آمد، برای رفع عیب از خدمات تعمیرگاه های غیرمجاز استفاده نکنید، زیرا باعث ضرری جبران ناپذیر به یخچال زیمنس شما می شود.

تعمیر یخچال زیمنس توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان می برد؟

به طور کلی برای اینکه بتوان به این سوال که تعمیر یخچال زیمنس چقدر زمان می برد، پاسخ داد، باید فاکتورهای مختلفی مد نظر قرار داده شود. یکی از فاکتورهایی که در زمینه تعیین مدت زمان تعمیرات یخچال تاثیرگذار است، نوع خرابی و ایراد دستگاه می باشد. به طور کلی یخچال های که دارای ایرادات جزئی و کوچک هستند، در مدت زمان کمتری تعمیر و رفع عیب می شوند. همچنین در صورتی که ایراد دستگاه مربوط به نقص فنی در هریک از قطعات باشد، تعمیرات یخچال تخصصی تر بوده و در نتیجه مدت زمان بیشتری برای رفع مشکل آن صرف خواهد شد.

عامل دیگر تعیین کننده زمان تعمیرات یخچال مربوط به نوع و مدل دستگاه است. از آنجایی که یخچال های برند زیمنس دارای مدل های مختلفی می باشند، در نتیجه مدت زمانی که برای تعمیر هریک از این مدل ها صرف می گردد، متفاوت خواهد بود. فاکتور مهم دیگر در زمینه نوع خدمات تعمیر می باشد که معمولا برای خدمات تعمیرات یخچال زیمنس در محل نسبت به تعمیر یخچال در تعمیرگاه مدت زمان کمتری صرف می شود؛ زیرا دیگر زمانی برای انتقال دستگاه به نمایندگی تلف نخواهد شد.

نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس به دلیل ارائه خدمات تعمیرات یخچال در محل و بهره مندی از تعمیرکاران متخصص و مجرب، می تواند ایرادات و خرابی های دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هیچگونه جابجایی رفع نماید. کارشناسان این مجموعه پس از اعزام به منزل مشتریان نوع مشکل یخچال را به سرعت تشخیص می دهند و با بهترین رو ممکن و با استفاده از قطعات اورجینال دستگاه را رفع عیب می نمایند. این ویژگی ها موجب می شود تا به هیچ وجه وقت مشتریان اتلاف نشود و بتوانند بتوانند یخچال خود را با همان کیفیت اولیه پس از تعمیرات به راحتی مورد استفاده قرار دهند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهمترین ویژگی های تعمیرکار یخچال زیمنس برخورداری از دانش فنی و تخصص بالا می باشد. تعمیر یخچال زیمنس تخصص می خواهد و در صورتی که تعمیرکار تجربه و تخصص نداشته باشد، موجب خرابی سایر قطعات دستگاه خواهد شد. تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس در آی پی امداد مشکلات دستگاه را شناسایی و برای رفع عیب آنها اقدام می کند.

  • تعمیرکاران متخصص آی پی امداد در سریع ترین زمان به تعمیر یخچال زیمنس در محل و منزل شما می پردازند.
  • تعمیرکار نمایندگی ابتدا به تعمیر دستگاه و در صورت نیاز اقدام به تعویض قطعات آن با قطعات اصلی می نماید.
  • تعمیرکاران این مجموعه تمامی خدمات تعمیرات را با گارانتی و ضمانت نامه معتبر ارائه می کنند.
  • تکنسین های نمایندگی با برخورداری از دانش به روز مشکلات دستگاه شما را به سرعت برطرف می کنند.

نکات سرویس و نگهداری از زبان تعمیرکار یخچال زیمنس

نکات مهم از سرویس و نحوه نگهداری از یخچال فریزر زیمنس را توسط تعمیرکار آی پی امداد در زیر شرح داده ایم:

  1.  دستگاه را در اتاق خشک و با تهویه مناسب نصب کنید.
  2. دستگاه نباید در نور مستقیم خورشید یا در نزدیکی منبع گرما نصب شود.
  3. در صورت اجبار از یک صفحه عایق استفاده کنید.
  4. اجازه دهید مواد غذایی و نوشیدنی های گرم قبل از قرار دادن در دستگاه خنک شوند.
  5. هنگام ذوب کردن محصولات یخ زده، آنها را در یخچال قرار دهید.
  6. دمای پایین محصولات یخ زده باعث خنک شدن مواد غذایی در داخل می شود.
  7. قبل از تمیز کردن دستگاه را خاموش کنید.
  8. یخچال زیمنس را با یک پارچه نرم، آب ولرم و کمی مایع شستشوی خنثی با pH تمیز کنید.
  9. مهر و موم درب را فقط با آب تمیز بشویید و سپس کاملاً خشک کنید.
  10. کندانسور که در قسمت عقب دستگاه قرار دارد، باید مرتبا با استفاده از جاروبرقی تمیز شود.
  11. درب یخچال را در مواقع غیر ضروری برای مدت طولانی باز نگذارید.
  12. هنگام مشاهده هرگونه آسیب و یا خرابی در یخچال زیمنس از انجام اقدامات جدی پرهیز کنید و با نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس تماس بگیرید.

سوالات متداول کاربران نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس از تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد

سوالات متداول کاربران از تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد جهت تعمیرات یخچال زیمنس به شرح زیر می باشد:

  • تعمیرکاران نمایندگی مجاز آی پی امداد چه خدماتی را در رابطه با تعمیر یخچال زیمنس به مشتریان ارائه می نمایند؟

تعمیرکاران نمایندگی آی پی امداد به واسطه برخورداری از بیش از 3 دهه تجربه عملی و تئوری، کلیه خدمات مرتبط با عیب یابی و تعمیر یخچال زیمنس را به مشتریان ارائه می نمایند.

  • نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال فریزر زیمنس در تهران کدام شرکت است؟

آی پی امداد به عنوان مرکزی حرفه ای در حوزه عیب یابی یخچال فریزر زیمنس کلیه خدمات مورد نیاز مشتریان را ارائه می نماید. آی پی امداد نماینده رسمی تعمیر یخچال زیمنس نیست، اما ارائه خدمات تخصصی در این حوزه یکی از مهم ترین برنامه های حرفه ای آن به شمار می رود.

  • مطمئن ترین روش برای دریافت خدمات تعمیر یخچال زیمنس در ایران کدام است؟

مطمئن ترین روش برای دریافت خدمات تعمیرات یخچال زیمنس در کشور، از طریق یک مرکز مجاز و حرفه ای است. نباید فراموش کرد که در بین مراکز فعال، نمایندگی آی پی امداد برترین امتیازات ممکن را برای رضایت خاطر مشتریان در نظر گرفته است.

  • هزینه تعمیرات یخچال زیمنس بر چه اساسی تعیین می گردد؟

هزینه تعمیرات در نمایندگی رسمی آی پی امداد تنها بر اساس قوانین مصوب تعیین می گردد. ارائه فاکتورهای شفاف و منصفانه به مشتریان، اصل مهمی است که در این مرکز به عنوان یک اولویت ضروری مورد توجه قرار می گیرد.

  • آیا خدمات تعمیر یخچال زیمنس در آی پی امداد محدود به مناطق خاصی از تهران است؟

خدمات عیب یابی و تعمیرات در آی پی امداد شامل تمامی مناطق تهران از جمله شمال، غرب، شرق و جنوب می گردد. بنابراین هیچ محدودیتی در سرویس دهی تعمیرات یخچال زیمنس در نمایندگی آی پی امداد وجود نخواهد داشت.

عیب یابی یخچال زیمنس توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات آی پی امداد

در قسمت عیب یابی یخچال زیمنس به بیان مشکلات مختلف این دستگاه پرداخته ایم تا چنانچه فنی هستید بتوانید به راحتی به تعمیر بپردازید. همچنین در نظر داشته باشید که در صورت عدم رفع عیب دستگاه می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس بهره مند شوید.

در قسمت عیب یابی یخچال زیمنس موارد زیر را بررسی می کنیم:

  • چرا دستگاه خنک نمی کند، برای عیب یابی و تعمیر یخچال زیمنس چه باید کرد.
  • چرا کمپرسور کار نمی کند، چه راهکاری برای تعمیرات یخچال زیمنس وجود دارد.
  • علت نشت آب از یخچال فریزر زیمنس چیست و چگونه باید عیب یابی نماییم.
  • علت صدای زیاد یخچال زیمنس چیست و نحوه رفع عیب و تعمیر آن به چه صورت است.
  • چرا درب یخچال به خوبی بسته نمی شود.
  • مشکلات ناشی از موتور یخچال زیمنس چیست و چگونه باید به عیب یابی بپردازیم.

علت سرد نکردن یخچال زیمنس از چیست؟

اگر دستگاه شما سرد نمی کند، برای عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر زیمنس موارد زیر را چک نمایید:

  • مسدود شدن کویل های یخچال می تواند موجب خنک نکردن یخچال گردد.
  • چک کنید تا مطمئن شوید که هیچ مشکلی در فن خنک کننده وجود ندارد و به صورت آزادانه حرکت می کند.
  • برای انجام این کار، ابتدا باید یخچال را از برق جدا کنید و مطمئن شوید که فن در هنگام اجرای کمپرسور اجرا می شود.
  • اگر به کمک احتیاج داشتید با نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس تماس بگیرید.

تعمیر مشکل سرد نکردن یخچال زیمنس

علت جمع شدن آب در کف یخچال زیمنس از چیست؟

در صورت جمع شدن آب در کف دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر یخچال زیمنس در منزل استفاده کنید:

  • لاستیک دور درب را چک کنید تا ایرادی نداشته باشد.
  • در صورت افزایش رطوبت داخل یخچال آب در قسمت کف جمع خواهد شد.
  • نحوه نصب شیلنگ تصفیه آب را نیز بررسی کنید.
  • در قسمت پایین مسیر تخلیه آب یخچال را نیز چک کنید تا مسدود نشده باشد.
  • در صورتی که قادر به رفع مشکل دستگاه خود نیستید، با نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در تهران تماس بگیرید.

چرا کمپرسور یخچال زیمنس کار نمی کند؟

اگر کمپرسور دستگاه شما کار نمی کند، برای عیب یابی و تعمیر یخچال زیمنس موارد زیر را چک نمایید:

  • ابتدا باید یخچال را از دیوار جدا کنید و با فاصله زیاد از دیوار قرار دهید.
  • سپس یخچال را از برق جدا کنید.
  • پنل مجاور کمپرسور را پیدا کنید.
  • طبق گفته ی نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس پنل کمپرسور یخچال زیمنس با دو پیچ به یخچال متصل شده است.
  • شما یک دستگاه به نام یک سوئیچ رله پایه ای خواهید دید که باید از کمپرسور جدا شود.
  • پس از جدا کردن سوئیچ را به طور جداگانه چک کنید که سالم باشد و کمپرسور را نیز به صورت جداگانه بررسی کنید.

تعمیر کمپرسور یخچال زیمنس

چرا فن یخچال زیمنس کار نمی کند؟

در صورتی که فن یخچال شما کار نمی کند، برای عیب یابی و تعمیر یخچال زیمنس نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • در صورت مشاهده گرد و غبار روی فن آن را تمیز کنید.
  • احتمال دارد فن کندانسور شما دچار کهنگی و پوسیدگی باشد که در این صورت باید آن را تعویض نمایید.
  • باید ترموستات یخچال خود را بررسی نمایید؛ زیرا اختلال در کارکرد ترموستات سبب بروز این مشکل می شود.

تعمیر فن یخچال زیمنس

در صورتی که مشکل دستگاه هیچ یک از موارد بالا نبود، در اولین فرصت با نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس در آی پی امداد تماس بگیرید.

علت یخ زدایی نکردن یخچال زیمنس از چیست؟

در مواقعی که یخچال عملیات یخ زدایی را به درستی انجام نمی دهد، باید برای تعمیر یخچال زیمنس موارد زیر را بررسی کنید:

  • ممکن است صفحه کنترل اصلی دستگاه دچار ایراداتی شده باشد. باید آن را عیب یابی و در صورت نیاز تعویض نمایید.
  • سنسور یخ زدای یخچال و فیوز آن را به دقت بررسی نمایید تا دچار خرابی نشده باشد.
  • می توانید از یک مولتی متر برای برسی ایراد سنسور یخ زدا و فیوز آن استفاده کنید.
  • وجود خرابی در ترموستات یخ زدا نیز از دلایلی است که می تواند موجب بروز این مشکل شود. در صورت نیاز تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس باید ترموستات را تعویض نماید.

دلیل نشتی آب از یخچال زیمنس چیست؟

به گزارش آی پی امداد یکی از مشکلاتی که مشتریان برای تعمیر یخچال زیمنس با آن ها تماس می ­گیرند، نشت آب از یخچال می باشد.

  • معمولا این مشکل به دلیل رسوبات زیر یخچال است.
  • گاهی در یخچال های فریزر بالا به علت تخلیه نامناسب یخ ها نیز این مشکل به وجود می آید.
  • همچنین به دلیل گرفتگی در قسمت فاضلاب این مشکل رخ خواهد داد.

تعمیر مشکل نشتی آب در یخچال زیمنس

اگر مشکل نشت آب در یخچال شما برطرف نشد، میتوانید جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس بهره مند شوید.

آب موجود در فریزر یخ نمی­ زند، راهکار تعمیر و عیب یابی یخچال زیمنس در این مواقع

  • یک علت رایج یخ نساختن فریزر زیمنس به دلیل مسدود شدن لوله های ورود هوای سرد به فریزر است.
  • همچنین این امکان وجود دارد که آب فیلتر در یخ ساز وارد نشود.
  • فیلتر آب نیز ممکن است معیوب شده باشد و باید جایگزین شود.
  • فیلترهای یخ ساز معمولا درون یخچال قرار می گیرند.
  • برای تعویض آن با نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس تماس گیرید.

راهنمای تمیز کردن کویل های کندانسور توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس

یکی از رایج ترین سوالاتی که از نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس پرسیده می شود، این است که چگونه کویل های کندانسور یخچال را تمیز کنید:

  • برای تمیز کردن کویل های کندانسور بر روی یخچال فریزر که در پشت یخچال قرار دارند، ابتدا باید یخچال فریزر را از برق جدا کنید.
  • از یک دستمال کرک دار و یا یک قلم مو استفاده نمایید.
  • هر سال یک بار باید کویل ها تمیز شوند.

تمیز کردن کندانسور یخچال زیمنس با تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس در مورد درجه دمای دستگاه

طبق راهنمای تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال فریزر زیمنس، درجه دمای دستگاه باید طبق زیر تنظیم شود.

  • برای مراقبت از مواد غذایی، یخچال شما باید بین 32-40 درجه فارنهایت (0 تا 4 درجه سانتیگراد) تنظیم شود.
  • فریزر شما باید زیر 32 درجه فارنهایت (0 درجه سانتیگراد) باشد.

دستگاه دارای صدای زیادی است، برای تعمیرات و عیب یابی یخچال زیمنس در این مواقع چه باید کرد؟

اگر یخچال صدای بدی می دهد، برای عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزر زیمنس موارد زیر را چک نمایید:

یکی از مشکلاتی که توسط نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس برای تعمیر دستگاه گزارش شده است صدای یخچال است.

  • به طور معمول صدا از نزدیک کمپرسور به گوش می رسد.
  • فن كندانسور، هوا را از طریق کویل کندانسور جریان می دهد تا گرما و همچنین گردش هوا را بر روی تانک تخلیه از بین ببرد تا آب فراب را تبخیر کند.
  • اگر یخچال شما یک سر و صدای بلند ایجاد می کند، موتور فن خنک کننده باید چک شود.

چرا دمای یخچال تفاوت زیادی با مقدار تعیین شده دارد؟ برای تعمیرات یخچال زیمنس چه باید کرد؟

  •  دستگاه را برای پنج دقیقه خاموش کنید.
  • در بیشتر موارد مشکل پیش آمده با این روش حل می­ شود.
  • اگر درجه حرارت بیش از حد بالا است، چند ساعت صبر کنید و بررسی کنید که آیا دما به مقدار تعیین شده رسیده است یا خیر.
  • اگر درجه حرارت خیلی پایین است، روز بعد دوباره دما را بررسی کنید.
  • در صورتی که مشکل شما حل نشد، باید برای تعویض و یا تعمیر ترموستات با نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس تماس بگیرید.

تعمیر مشکل نوسان دما در یخچال زیمنس

صفحه نمایشگر یخچال روشن نمی شود، برای تعمیر و عیب یابی یخچال زیمنس چه کنیم؟

  • پلاگین شبکه به درستی وارد نشده است و یا برق خانه قطع شده است.
  • بررسی کنید که آیا برق روشن است یا خیر؟ در صورت بروز هرگونه مشکل در برق با اداره برق محل خود تماس بگیرید.

تعمیر صفحه نمایش یخچال زیمنس

چرا درجه یخچال نوسان دارد؟ چگونه برای تعمیرات یخچال زیمنس اقدام کنیم؟

در شرایطی که دمای یخچال شما دچار نوسان شده است، برای تعمیر یخچال زیمنس موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • عدم کارکرد درست ترموستات از دلایل ایجاد این مشکل است که باید آن را به دقت بررسی کنید.
  • خرابی کمپرسور یخچال می تواند موجب بروز نوسان در درجه دما شود که باید هرچه سریع تر برای رفع مشکل کمپرسور اقدام کنید.
  • در صورتی که موتور یخچال به یکباره روشن و خاموش گردد، ممکن است درجه دما دچار نوسان شود.

در صورتی که نمی توانید مشکل دستگاه خود را برطرف کنید، از نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس کمک بگیرید.

درب دستگاه به درستی بسته نمی­ شود، شیوه تعمیر یخچال زیمنس در این مواقع

اگر در یخچال به درستی بسته نمیشود، به بررسی موارد زیر بپردازید:

  1. برسی کنید که بسته های مواد غذایی در را مسدود نمی کنند.
  2. مطمئن شوید قطعات داخلی یا یخ ساز اتوماتیک هستند.
  3. مهر و موم درب کثیف یا چسبنده هستند. با استفاده از یک دستمال و آب سریعا آن ها را تمیز کنید.
  4. از تراز بودن سطح یخچال زیمنس اطمینان حاصل کنید.

تعمیر مشکل درب یخچال زیمنس

بهترین انتخاب برای رفع مشکل بسته نشدن درب، استفاده از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس میباشد.

علت یکسره کار کردن یخچال زیمنس چیست؟

نحوه عیب یابی و تعمیر یخچال زیمنس در صورت یکسره کار کردن موتور آن به قرار زیر است:

  1. ممکن است دمای محیط بسیار بالا باشد.
  2. یخچال در دماهای گرم، مدت طولانی تری روشن می ماند.
  3. امکان دارد یخچال به تازگی به برق وصل شده باشد.
  4. همچنین شاید یخچال از مواد غذایی زیادی به تازگی انباشته شده باشد.
  5. زمانی که یخچال را به برق وصل می کنید، برای رسیدن به دمای تنظیم شده باید مدتی بیشتر کار کند.
  6. در صورت قرار دادن ماده غذایی گرم درون یخچال، یخچال یکسره کار می کند. بنابراین نباید غذای بسیار گرم را درون یخچال قرار ندهید.
  7. ممکن است یخچال به درستی تراز نشده باشد. باید آن را تراز نمایید.

در صورتی که هیچ کدام از موارد فوق علت کار کردن زیاد موتور یخچال زیمنس نیست، جهت دریافت خدمات تخصصی تعمیر یخچال زیمنس با آی پی امداد تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات یخچال زیمنس در نمایندگی تعمیرات آی پی امداد

در صورتی که یخچال زیمنس شما دچار ایراداتی شده است، می توانید با یکی از شعبات نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس تماس بگیرید؛ زیرا کلیه خدمات تعمیرات این نمایندگی توسط متخصصان مجرب انجام خواهد شد. همچنین کلیه هزینه های تعمیرات و قیمت قطعات یخچال برحسب تعرفه مصوب اتحادیه می باشد. دلیل تفاوت هزینه تعمیرات یخچال زیمنس به صورت زیر می باشد:

  • استفاده از قطعات فابریک جهت تعمیر یخچال زیمنس، هزینه تعمیرات را تحت شعاع قرار می دهد.
  • مدت زمان گارانتی برای خدمات تعمیرات یخچال زیمنس قیمت را تغییر می دهد.
  • تکنولوژی به کار رفته در دستگاه شما هزینه تعمیرات یخچال زیمنس را تغییر خواهد داد.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس در آی پی امداد چه مزایایی برای مصرف کنندگان دارد؟

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با داشتن کادری مجرب و متخصص همواره در تلاش است تا بهترین خدمات تعمیر یخچال زیمنس را به مشتریان خود ارائه دهد.

  • آی پی امداد با داشتن تکنسین های ماهر و دوره دیده در تهران آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز است.
  • تمام تعمیرکاران این مجموعه افراد متعهد و با اخلاقی هستند که در راستای جلب رضایت مشتری تمام تلاش خود را می کنند.
  • اعزام سریع کارشناس به محل جهت عیب یابی یخچال زیمنس و رفع عیب دستگاه با کمترین هزینه از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس است.
  • در روند تعمیرات یخچال زیمنس در آی پی امداد فقط و فقط از قطعات فابریک و اصلی استفاده می شود.
  • با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس در آی پی امداد هزینه های تعمیر خود را تا 75 درصد کاهش دهید.
  • تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای تمام خدمات خود ضمانت نامه 3 تا 12 ماهه ارائه می دهد.

برای برقراری تماس با کارشناسان مجموعه جهت انجام مشاوره رایگان با یکی از شماره های پایین صفحه تماس بگیرید.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار یخچال زیمنس SIEMENS در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات یخچال زیمنس SIEMENS در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی یخچال زیمنس SIEMENS به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر یخچال زیمنس SIEMENS، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

27 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • مژگان 07 مرداد 1401

    سلام خسته نباشید یخچال فریزر زیمنس ما که دربش شیشه ای هست باخوردن یک ضربه کوچک شیشه قسمت فریزر شکست می خواستم ببینم می شه تعویض یادرستش کرد

    پاسخ دادن
  • امیر 14 خرداد 1401

    سلام، خسته نباشید یخچال دو طبقه زیمنس قدیمی دارم sikafrost combi. گاهی بیش از اندازه سرد می‌کند و مواد داخل یخچال یخ میزنند یا خودبخود آب می‌شوند. مشکل از کجاست؟ با تشکر از شما

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 خرداد 1401

      سلام، یخچال های قدیمی زیمنس ترموستات دارد و در دستگاه شما عمل نمیکند. زمانیکه ترموستات خراب باشد موتور یکسره کار میکند و دما را بسیار پایین می آورد و در نهایت منجر به یخ زدن میشود. برای تعمیر یخچال زیمنس، ترموستات را تعویض کنید و از جنس با کیفیت استفاده نمایید.

      پاسخ دادن
  • اسماعیلی 02 اردیبهشت 1400

    با سلام و خسته نباشید خدمت متخصصین نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس در آی پی امداد؛ می خواستم بدونم تعمیر در محل توسط متخصصین شما چقدر طول میکشه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 04 اردیبهشت 1400

      سلام، بعد از ارتباط شما با مجموعه آی پی امداد تکسین مربوطه ظرف کمتر از یکساعت در منزل شما جهت عیب یابی و تعمیرات یخچال زیمنس حاضر خواهد شد.

      پاسخ دادن
  • اعظم 30 بهمن 1399

    سلام خسته نباشید یخچال و فریزر زیمنس دارم یه مدتی بوق ارور میزنه،یخچال میزنیم به برق بعد از دوساعت کار کردن بوق ارور روشن میشه، مشکل از چیه؟؟؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 02 اسفند 1399

      سلام، سنسور محیطی و گاز یخچال فریزر زیمنس باید بررسی شود. برای عیب یابی و رفع ممشکل میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس بهره مند شوید.

      پاسخ دادن
  • سعید 13 بهمن 1399

    سلام. یک فریزر زیمنس دارم (مدل دوقلو) که فن کمپرسورش کار نمیکنه. داغ میکنه و صدا میده ولی پروانه ش نمیچرخه. برای رفع مشکل چیکار کنم؟ تشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 13 بهمن 1399

      سلام، فن فریزر باید تعویض شود.

      پاسخ دادن
      • سعید 13 بهمن 1399

        با تشکر از پاسخ شما. لطفا بفرمایید که فن یدکی موجود دارین یا نه. ضمنا قیمت قطعه و هزینه تعویض آن چقدر است؟

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 13 بهمن 1399

          خدمات آی پی امداد در محل میباشد و فروش قطعات نداریم

          پاسخ دادن
  • یداللهی 17 دی 1399

    سلام یخچال زیمنس دارم الان دو روزه گاهی در یخچال رو می‌بندم یک سوت کوتاه میکشد دلیل این سمت چیست

    پاسخ دادن
  • ابراهیمی 16 مرداد 1399

    سلام یخچال فریزر زیمنس دارم قسمت فریزر مشکلی ندارد ولی قسمت یخچال سرما ندارد. توی شهرستان زندگی میکنیم یه تعمیرکار اومد و گفت فن خراب شده و یدکی اش هم موجود نیست. سئوال داشتم چطور میشه مطمئن شد که فن خراب هست (فنش دور متغیر ظاهر باشه)؟جایی هست که فن رو داشته باشن یا تعمیر کنن؟ تشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 19 مرداد 1399

      با سلام، سرویس کار کاملا درست اشاره کرده اند. فن یخچال فریزر زیمنس شما باید تعویض شود. همچنین بد نیست در صورت حل نشدن مشکل شارژ و گاز را نیز بررسی نمایید.

      پاسخ دادن
      • ابراهیمی 09 آبان 1399

        تشکر شما پاسخ شما، موتور فن یخچال زیمنس رو موجود دارین؟

        پاسخ دادن
  • دارابیان 13 تیر 1399

    سلام فریزر زیمنس درجه دما مرتب زیاد میشه و بوق الارم میزنه وقتی کلید سوپر رو میزنم دما خیلی کم میشه مثل اینکه ترموستات عمل نمیکنه و اگه کلید سوپر را خاموش کنم دوباره درجه دما بالا میره مشکل از چیه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 14 تیر 1399

      سلام، اگر دستگاه شما ترموستات دارد به بررسی آن بپردازید و در صورت معیوب بودن تعویض شود، اگر دستگاه شما سنسور دارد، به بررسی آن بپردازید، برای عیب یابی و رفع مشکل میتوانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

      پاسخ دادن
  • مرتضوی 28 خرداد 1399

    سلام فریزر زیمنس دارم که چند وقت پیش بردش مشکل پیدا کرد و تعمیرکار گفت برداصلی دیگه تو بازار نیس که تعمیر بشه یه قطعه رو بهش وصل کرد از اون تاریخ دیواره داخلی فریزر حالت یخ زدگی داره یعنی انگار اب بریزی شره کنه و یخ بزنه چند بار هم گفتم میگه چند ساعتی خاموش کنید پنکه بزارید جلوش خوب میشه این کار رو کردم تا چند وقت خوبه اما دوباره همون طور میشه ممنون میشم اگه راهنمایی کنید میترسم برای موتورش مشکلی پیش بیاد باز هم ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 28 خرداد 1399

      سلام، چه قطعه ای گزاشتند؟

      پاسخ دادن
  • عابدینی 11 فروردین 1399

    سلام ببخشید یخچال فریزر دوقلو دارم قسمت فریزر آن چراغ زرد رنگی چشمک میزند علت ان چیست؟

    پاسخ دادن
    • آی.پی امداد 12 فروردین 1399

      سلام دوست عزیز ، یخچال فریزر زیمنس خود را از برق بکشید و کجدد بزنید ، اگر مشکل حل نشد از اوضاع برودت اطلاع دهید

      پاسخ دادن
  • شریعتی 15 بهمن 1398

    با سلام فریزر زیمنس از نوع دو قلو قدیمی دارم چند روز پیش خاموش شده بود که باعث خرابی تمام مواد داخلش شد الان فریزرو که روشن میکنم چراغ آلارم و چراغ دما شروع به چشمک زدن بهمراه بوق آلارم میکنه و وقتی دکمه آلارم رو میزنم بوق قطع و حالت چشمک زن دکمه آلارم هم قطع میشه ولی روشن می مونه ولی حالت چشمک زن دما همچنان ادامه داره ،موتور کار میکنه ظاهرا ولی یک صدایی مثل جریان آب از بالای فریزر شنیده میشه و مثل اینکه یک فن حالت خاموش روشن میشه ،در ضمن سرمایی هم تولید نمیشه. ممنونم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ دادن
    • آی.پی امداد 15 بهمن 1398

      سلام ددوست عزیز ، سنسور ، فن و برد الکترونیکی یخچال زیمنس شما باید توسط تعمیرکار در محل چک شود.

      پاسخ دادن
  • فرجی 15 دی 1398

    سلام یخچال فریزر زیمنس داریم قسمت یخچالش برفک میزنه بعد یه تیکه تقریبا بزرگ یخ میشه چیکارش کنم ؟لطفا راهنمایین کنید و اینکه رو چه درجع ای بزارمش؟

    پاسخ دادن
    • آی.پی امداد 16 دی 1398

      سلام دوست عزیز ، قسمت درین ( فاضلاب ) یخچال زیمنس شما گرفته است ، همچنین درجه را روی 2 بزارید.

      پاسخ دادن
  • طاهری 29 آذر 1398

    سلام فریزر ۱۹ فوت دوقلو زیمنس داریم بعضی اوقات خودبه خود درب هم بسته ارور (بوق) می دهد خاموش و روشن هم می کنیم چندین بار تکرار می شود تا رفع گردد ممنون می شوم از راهنمایی ساکن قزوین هستم

    پاسخ دادن
    • آی.پی امداد 30 آذر 1398

      سلام دوست عزیز ، برد الکترونیکی صفحه نمایش یخچال زیمنس شما مشکل دارد .

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد