logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

افزایش طول عمر لوازم خانگی

افزایش طول عمر لوازم خانگی
افزایش طول عمر لوازم خانگی
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله افزایش طول عمر لوازم خانگی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

طول عمر لوازم خانگی یکی از مهم ترین بحث های میان سازندگان لوازم خانگی و مصرف کنندگان آنان میباشد. بسیاری از افراد به دنبال آن هستند تا با افزایش طول عمر لوازم خانگی خود دیرتر مجبور به پرداخت هزینه های سرسام آور تعمیرات و در نهایت خرید یک دستگاه جدید شوند. در این میان شرکت های سازنده لوازم خانگی با استفاده از آخرین تکنولوژی ها و انجام آزمایش های متعدد بر روی وسایل برقی منزل، طول عمر مشخصی را برای هر یک این لوازم اعلام میکنند.

چیکار کنیم طول عمر و کیفیت لوازم خانگی بیشتر شه

طبق نظر تعمیرکاران و مهندسین سازنده لوازم خانگی، شرکت های تولید کننده، این مقدار مشخص شده طول عمر را تحت شرایط خاصی تعریف میکنند. به عنوان مثال احتمالا شنیده باشید که شرکت های خودروسازی سلامت بدنه و قطعات یدکی خودرو را تنها تا سقف مشخص شده ای از سرعت تضمین میکنند. اگر راننده خودرو سرعت مشخص شده سبقت بگیرد، دیگر در صورت خرابی و یا آسیب به خودرو، شرکت سازنده پاسخگوی این اشکال نخواهد بود.

نحوه نگهداری و مراقبت از لوازم خانگی
ویدیو نحوه نگهداری و مراقبت از لوازم خانگی

ویدیویی مرتبط با این مقاله توسط تیم آی پی امداد تهیه شده است که شما کاربران گرامی می توانید در بخش ویدیو ها آن را مشاهده کنید.

مشاهده ویدیو

همچنین برای مشخص کردن طول عمر مفید لوازم خانگی، مهندسین در شرایط آزمایشگاهی و رعایت نکات ایمنی، مدت زمانی که یک وسیله برقی خانگی از جمله یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و… میتواند بدون آنکه نیازمند تعمیرات شود، کار کند؛ با عنوان عمر مفید دستگاه مشخص میکنند.

اما همواره این نکته را خاطر نشان میکنند که در صورت استفاده صحیح از وسایل برقی منزل، رعایت نکات ایمنی، تمیز نگه داشتن دستگاه و دقت به نکات بهداشتی و سرویس به موقع آن ها میتوان به سادگی شاهد افزایش طول عمر مفید لوازم برقی خانگی بود.

به یاد داشته باشید که در منزل از هر وسیله برقی که استفاده میکنید، از یخچال و لباسشویی و ظرفشویی گرفته تا ماکروفر و اجاق گاز و جاروبرقی، اولین نکته ای که باعث کاهش و یا افزایش عمر مفید دستگاه شما میشود، نحوه استفاده از آن است.

حال به منظور استفاده صحیح از لوازم خانگی و افزایش طول عمر آنها چه باید کرد؟

اگر به هزینه گزاف تعمیرات و قیمت های نجومی لوازم خانگی فکر میکنید، باید بگوییم نگران نباشید. تیم تحقیقاتی آی پی امداد با بهره مندی از تجربیات تعمیرکاران متخصص خود و همچنین تحقیقات متعدد مهم ترین راهکار ها و ترفند های ساده اما حیاتی افزایش طول عمر لوازم خانگی در یک مقاله جامع و کاربردی جمع آوری کرده است. در صورت مطالعه و رعایت نکات ذکر شده در این مقاله به مرور زمان شاهد عملکرد بهتر و عمر طولانی تر لوازم خانگی خود خواهید بود.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست