logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

قیمت یا کیفیت یخچال

قیمت یا کیفیت یخچال
قیمت یا کیفیت یخچال
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله قیمت یا کیفیت یخچال به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یخچال فریزرها از جمله اصلی ترین لوازم آشپزخانه به حساب می آیند که معمولا دارای قیمت بالایی هستند. به‌همین دلیل خرید یخچال که داریا قیمت مناسب و کیفیت بالایی باشد، از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در همین راستا یکی از متداول ترین سوالات و دغدغه های افراد در هنگام خرید یخچال فریزر، این است که آیا می توان هم یخچال ارزان قیمت داشت هم باکیفیت؟ به بیان دیگر همیشه می خواهیم هم خدا را داشته باشیم هم خرما را. در مقاله قیمت یا کیفیت یخچال در آی پی امداد به این پرسش پاسخ خواهیم داد که تا چه حد میتوان یخچال باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کرد و اینکه ارتباط میان قیمت و کیفیت یخچال چگونه است.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه سوال و تجربه مشترک در زمینه قیمت یا کیفیت یخچال میتوانید در قسمت دیدگاه های همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان سایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد و سایر کاربران در میان بگذارید.

خلاصه ای از بررسی نکات مهم در قیمت یا کیفیت یخچال

برای اینکه بتوانید اقدام به خرید بهترین یخچال با کیفیت و قیمت مناسب نمایید، لازم است ارتباط این عوامل با یکدیگر و همچنین فاکتورهای تاثیرگذار در تعیین کیفیت یا قیمت یخچال را مورد بررسی قرار دهید که در جدول زیر برای شما ذکر کرده ایم.

بررسی ارتباط بین قیمت و کیفیت یخچال
  • میان کیفیت و قیمت یخچال ارتباط مستقیمی وجود ندارد.
  • خرید یخچال گران قیمت به معنای کیفیت بالای آن نیست.
  • با صرف هزینه ای پایین تر نیز می توانید اقدام به خرید یخچال با کیفیت مناسب نمایید.
  • عوامل مختلفی در تعیین قیمت و کیفیت یخچال های مختلف بازار تاثیرگذار هستند.
  • باید با توجه به بودجه در نظر گرفته شده برای خرید یخچال اقدام کنید.
عوامل موثر در تعیین کیفیت یخچال
  • برند و مدل یخچال
  • برخورداری از قطعات و لوازم باکیفیت
  • پایین بودن مصرف انرژی یخچال
  • اصل بودن یخچال
  • داشتن خدمات پس از فروش معتبر
عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت یخچال
  • برند تولیدکننده یخچال
  • تکنولوژی به کار رفته در یخچال
  • گارانتی و خدمات پس از فروش یخچال
  • و سایر ویژگی های یخچال

بررسی ارتباط بین قیمت و کیفیت یخچال

یکی از رایج ترین و متداول ترین مسائل به هنگام خرید انواع یخچال فریزر در بازار، این است که چه ارتباطی میان قیمت و کیفیت یخچال وجود دارد؟ به طور کلی یخچال فریزر محصولی است که از گذشته تا به امروز یکی از ضروری ترین و مهمترین لوازم خانگی به شمار می روند. این روزها می توان در بازار لوازم خانگی انواع مدل ها و برندهای مختلف یخچال فریزرها را مشاهده نمودکه هریک از آنها دارای کیفیت ها و قیمت های متفاوتی هستند. از این رو برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را در میان این تنوع محصولات داشته باشید، لازم است کیفیت و قیمت یخچال را نیز مورد توجه قرار دهید.

رابطه بین قیمت و کیفیت یخچال

ممکن است شما هم به این موضوع باور داشته باشید که هرچه بیشتر برای خرید یخچال فریزر هزینه کنید، محصول باکیفیت تری را پرداخت خواهید کرد. اما باید به این موضوع اشاره کرد که قیمت و کیفیت یخچال فریزر با یکدیگر رابطه مستقیمی ندارند. به عنوان مثال ممکن است شما هزینه بسیاری را صرف خرید گران ترین یخچال فریزر موجود در بازار نمایید، اما این به این معنا نیست که یخچال خریداری شده دارای بهترین کیفیت و کارایی باشد. به طور کلی عوامل موثری می تواند در کیفیت یخچال فریزرها تاثیرگذار باشد که باید آن را مورد بررسی قرار دهید.

برای خرید قیمت مهم است یا کیفیت یخچال؟

قیمت مهم تر است یا کیفیت یخچال؟ به طور کلی با یک گشت و گذار دقیق در بازار لوازم خانگی شاهد این موضوع خواهیم بود که زوج های جوان برای تکمیل لوازم خانگی خود سعی در انتخاب یخچال با اولویت قیمت و بعضاً (خیلی معدود) با اولویت کیفیت دارند. در همین راستا باید معیارهای دیگری را در نظر بگیرید تا گول ظاهر زیبای یخچال های گران قمت را نخورید. فراموش نکنید که یخچال تنها قرار است غذای ما را خنک نگه دارد نه چیز دیگری.

اگر به سیستم یخچال های جدید موجود در بازار نگاهی بیندازیم، خواهیم دید که سیستم مکانیکی اکثر آنها یکسان بوده اما دارای امکانات متفاوتی هستند. از این رو در مقایسه با بودجه خود می توانید یخچال هایی با مدل ها و برندهای مختلف و با ظاهر دلخواه خود خریداری کنید. لازم به ذکر است که علاوه بر قیمت و کیفیت یخچال خریداری شده، نحوه نگهداری از این دستگاه نیز می تواند در عمر مفید این محصول تاثیرگذار باشد.

آیا کیفیت یخچال معیار مهمی برای خرید می باشد؟

همانطور که در بخش های قبل اشاره کردیم ،هدف اولیه مصرف کنندگان از خرید یخچال تنها خنک و تازه نگه داشتن مواد غذایی در زمان استاندارد است. اما بازار امروزی تولیدات لوازم خانگی به حدی متنوع شده است که امکانات متفاوت و بسیاری را در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهند. یکی از مهمترین مسائلی که باید به آن توجه داشته باشید، کیفیت یخچال فریزر به هنگام خرید آن است. لازم به ذکر است که اگر یخچال خریداری شده از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، طی مدت زمان کوتاهی دچار خرابی شده و هزینه های گزافی را برای شما به همراه خواهد داشت.

کیفیت یخچال تا چه میزان معیار مهمی برای خرید میباشد؟

بررسی عوامل موثر در تعیین کیفیت یخچال

برای اینکه بتوانید یخچال فریزری با کیفیت بالا خریداری نمایید، لازم است فاکتورهایی که می توانند در بررسی میزان کیفیت یخچال فریزر تاثیرگذار باشند را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه قصد دارسم به بررسی هریک ز این عوامل به صورت جداگانه بپردازیم:

کیفیت قطعات داخلی یخچال

یکی از مواردی که می تواند نشان دهنده کیفیت بالای یخچال فریزر باشد، کیفیت قطعاتی است که برای ساخت آن به کار رفته است. در صورتی که برای ساخت یک یخچال از قطعات اورجینال و باکیفیت استفاده شود. منجر به کارکرد طولانی مدت دستگاه خواهد داشت. یکی از مهمترین قطعات یخچال که باید به کیفیت بالای آن به هنگام خرید یخچال توجه داشته باشید، موتور آن است. از این رو در زمان خرید یخچال بهتر است درباره نوع و کیفیت کمپرسور یخچال نیز پرسش نمایید.

پایین بودن مصرف انرژی یخچال

از دیگر مسائل مهم به هنگام بررسی کفیت یخچال، برچسب انرژی آن است. باید به این نکته مهم دقت داشته باشید که به هر اندازه مصرف انرژی یخچال کمتر باشد، نشان دهنده کیفیت بالاتر و بهتر سیستم داخلی یخچال است. بنابراین می توان گفت هرچقدر برچسب انرژی یخچال به درجه A و بالاتر از آن نزدیک تر باشد، مصرف بهینه تری و کیفیت بالاتری را برای کاربر به همراه خواهد داشت.

اصل بودن یخچال

در صورتی که قصد خرید یخچال فریزر باکیفیت را دارید، باید حتما نسبت به اصل بودن محصول مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایید. در صورتی که یخچال از نوع غیراصل و تقلبی بوده و قطعات بی کیفیت و غیراصل در ساخت آن به کار رفته باشد، عمر کارکرد آن بسیار کوتاه تر خواهد شد. از این رو حتما در زمان خرید نسبت به تشخیص اصل بودن یخچال اقدام نمایید.

برند و مدل یخچال

مدل و برند انتخابی یخچال فریزر نیز می تواند در کیفیت این محصول تاثیر زیادی داشته باشد. بنابراین همواره بهتر است یخچال خود را از برندهای معتبر خریداری نمایید. هر ویژگی و یا امکانات دیگری که یخچال فریزر مورد نظر شما داشته باشد باید بابت آن هزینه مضاعف پرداخت نمایید. مواردی از قبیل افزایش فضای داخل یخچال، طراحی شیک و امروزی، وجود مانیتور نمایش دهنده فضای داخلی روی درب یخچال، روکش چرمی و یا چوبی درب یخچال و … اما اگر مسئله بودجه ملاک مهمی برای شما نیست، باید این نوید را به شما بدهیم که با هر نوع سلیقه و سبک زندگی میتوانید یخچال مناسب خود را در بازار پیدا کنید.

دارا بودن خدمات پس از فروش معتبر

به طور کلی برای خرید یخچال فریزر توصیه می شود محصولی را خریداری نمایید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی باشد. برخورداری از خدمات پس از فروش معتبر می تواند این اطمینان را به مصرف کنندگان بدهد که محصول خریداری شده دارای کیفیت مناسبی می باشد.

قیمت یخچال تا چه میزان معیار مناسبی برای خرید می باشد؟

این روزها به دلیل استقابل بالای کاربران از انواع یخچال فریزرها، شرکت های مختلفی در سراسر دنیا اقدام به تولید مدل های مختلف یخچال ها نموده اند که هریک از آنها دارای قیمت های متفاوتی هستند. برخی افراد بر این عقیده هستند که هرچقدر برای خرید یخچال بیشتر هزینه کنند، محصول بهتری را خریداری خواهند کرد. اما باید بدانید که در زمینه خرید لوازم خانگی این موضوع صدق نخواهد کرد. هزینه تنها یکی از عوامل مهم در خرید یخچال است و چندین عامل دیگر می توانند در این زمینه موثر واقع شوند. اما از آنجایی که قیمت خرید یخچال بالا است، باید به هنگام خرید آن دقت زیادی داشته باشید. زیرا یکی از مهمترین نکات در این زمینه طولانی مدت عمر و ماندگاری یخچال است.

قیمت یخچال تا چه میزان معیار مناسبی برای خرید می باشد؟

لازم به ذکر است بسیاری از برندها یخچال فریزرهایی با کیفیت و با قیمت مناسب تولید می کنند. دلیل پایین بودن قیمت آنها تنها به این خاطر است که از آپشن های اضافی در تولیدات یخچال استفاده نکرده اند و تنها حداقل نیازهای مصرف کنندگان برای خرید یخچال را برآورده می کنند. از این رو همواره نمی توان گفت که تنها یخچال فریزرهایی که دارای قیمت بالایی هستند، دارای کیفیت مناسبی نیز می باشند.

موارد مهم در محاسبه قیمت یخچال فریزر

یکی از مهمترین نکات به هنگام خرید یخچال در نظر گرفتن قیمت و بودجه شما می باشد. همانطور که می دانید، تعیین قیمت یخچال فریزرهای موجود در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد. قطعات بودجه ای که برای خرید یخچال در نظر گرفته می شود، نیز امری بسیار مهم است. شما باید بتوانید با توجه با بودجه خود، یخچال با کیفیت و با قیمت مناسب را خریداری نمایید. در ادامه به بررسی عوامل موثر در تعیین قیمت یخچال فریزر را برای شما شرح خواهیم داد تا بتوانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

  • برند تولیدکننده یخچال: در صورتی که یخچال انتخابی از برندهای مطرح خارجی باشد، مطمئنا باید هزینه بالاتری را برای خرید آن صرف نمایید. همچنین اگر یخچال مورد نظر از برندهای داخلی و غیرمطرح در بازار لوازم خانگی باشند، مطمئنا قیمت های پایین تری را نسبت به برندهای مطرح خواهند داشت.
  • تکنولوژی به کار رفته در یخچال: هریک از انواع مدل های یخچال فریزرها در بازار از تکنولوژی منحصر به فردی برخوردار هستند و آپشن های مختلفی برای آنها در نظر گرفته شده است. از این رو می توان گفت این امکانات می توانند در تعیین قیمت یخچال تاثیرگذار باشند. در صورتی که یخچال انتخابی از تکنولوژی به روز و امکانات متنوع تری برخوردار باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش یخچال: بسیاری از شرکت های تولیدکننده یخچال های مختلف محصولات تولیدی خود را گارانتی کرده و خدمات پس از فروش معتبر برای آنها ارائه می دهند. از این رو می توان گفت که این خدمات می تواند در قیمت خرید یخچال تاثیراتی داشته باشد. در صورتی که یخچال مورد نظر شما دارای قیمتی بسیار پایین باشد، مطئنا گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی نخواهد داشت.

نتیجه گیری از مقاله ارتباط قیمت یا کیفیت یخچال

در این مقاله در رابطه با ارتباط میان قیمت و کیفیت یخچال مطالبی را بیان کردیم. به طور کلی می توان گفت قیمت یا کیفیت یخچال ارتباط مستقیمی ندارند. تنها اولویت های خریداران است که می تواند مرز بین این دو فاکتور را مشخص نماید. همچنین لازم به ذکر است که لزوما بالا بودن قیمت یخچال انتخابی نمی تواند نشان دهنده کیفیت بالای آن نیز باشد. از این رو باید با در نظر گرفتن نکات موثر در کیفیت و قیمت یخچال اقدام به انتخاب محصول مورد نظر خود با کیفیت و دوام بالا نمایید. آی پی امداد به عنوان مرکز مجاز تعمیرات یخچال تمامی نکات مهم در زمینه خرید یخچال براساس کیفیت یا قیمت این محصول را در اختیار شما قرار داده است.

18 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • حامد 14 بهمن 1398

    سلام وقت بخیر و خداقوت لطفا راجب یخچال دوقلوی دونار و اورست راهنماییم کنید کدومش بهتر یا اصلا از این برندها بخرم یا نه با تشکر

    پاسخ دادن
  • علیرضا کشاورز 07 آبان 1398

    با سلام-نظرتون در مورد یخچال فریزر سیلوان چیه؟ آیا نسبت به سایر محصولات ایرانی محصول باکفیتیه؟ سپاسگزارم

    پاسخ دادن
  • محمد رضا فخاری 24 تیر 1398

    سلام وقت تون بخیر میخواستم ببینم یخچال فریزر دوقلو دونار خزر از نظر کیفیت چطور هست ممنون

    پاسخ دادن
  • ناشناس 26 فروردین 1398

    سلام وقت بخیر ازیخچال دوقلوهای ایرانی کدوم برندبهترازهمه است ممنون از راهنمایی شما ترابی ازرودهن

    پاسخ دادن
    • مدیر 27 فروردین 1398

      سلام ، امرسان ، هیمالیا

      پاسخ دادن
    • منصور 15 آذر 1398

      با درود و سپاس در مورد یخچال و فریزر زیروات و ایکس ویژن به من اطلاعات بدید که کیفیت خوبی دارند یا نه چند وقت که میخوام یخچال فریزر بخرم اما نمیدونم میشه به این مارکها اعتماد کرد یا نه لطفا راهنمایی بفرمائید

      پاسخ دادن
  • آ.رزاقي 18 فروردین 1398

    سلام وقتتون بخير بهترين مارك لباسشويي، ظرفشويي ، يخچال فريزر و ماسين ظرفشويي از بين ال جي، سامسونگ، دوو، بوش و بكو رو ميشه بدون توجه به هزينه بگيد

    پاسخ دادن
  • هانا 17 اسفند 1397

    سلام آقای مدیر لطفا راهنمایی کنید دو ماهه دنبال یخچال فریزرم تا گرونتر نشده راهنمایی کنید کدوم به صرفه تر و بهتره امرسان-ارج-آزمایش-الکترواستیل-پارس؟؟؟ خواهسا راهنمایی بفرمایید... بسیار از لطف شما سپاسگزارم

    پاسخ دادن
    • منوچهر اسکندری 28 اردیبهشت 1398

      سلام خواهشن راهنمایی کنید، تو یخچال، فریزر، ایرانی کدام از کیفیت وخدمات پس از فروش بهتر است، ممنون میشم جواب بدید

      پاسخ دادن
  • مهشید حیدرپور 06 بهمن 1397

    سلام خیلی ممنونم از سایت خیلی خوبتون، یخچال فریزر ساید بین برند سامسونگ و ال جی نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم، خواهش میکنم کمکم کنید لطفا مدلش رو هم بفرمایید ( کد) پیشاپیش از حسن توجه شما کمال تشکر را دارم

    پاسخ دادن
    • مدیر 07 بهمن 1397

      سلام ، برند سامسونگ یا الجی تقریبا از مزایای یکسانی برخوردارند ، نسبت به بوجه خود اقدام به خرید کنید ، همچنین جهت اطلاعات بیشتر از منو راهنمای خرید میتوانید این دو برند را مقایسه کنید .

      پاسخ دادن
  • داریوش 25 آبان 1397

    سلام کیفیت یخچال دونار موردتعیید شما میباشد،قبلا ارج و پارس داشتیم عالی بودند،لطفا راهنمایی بفرمایید باتشکر

    پاسخ دادن
    • مدیر 26 آبان 1397

      سلام ، درجه رضایت مشتری ها از مصرق این سه برند تقریبا مساوی بوده .

      پاسخ دادن
  • ابوئی 29 تیر 1397

    سلام. بنده قصد خرید وسایل اشپزخانه را دارم از قبیل یخچال ،ماشین لباسشویی و ظرفشویی و گاز با بودجه تقریبا متوسط ایا شما اسنوا رو به من پیشنهاد میدید،بعد سیزده سال میخوام وسایلمو عوض کنم یکم میترسم،لطفا راهنمایی کنید ممنون

    پاسخ دادن
    • مدیر 30 تیر 1397

      سلام ، پیشنها بنده به شما با اوصاف عدم موجودیت کافی قطعات خارجی ، خرید لباسشویی ، یخچال ، اجاق گاز ایرانی است .

      پاسخ دادن
  • فاطمه زند 22 بهمن 1396

    سلام بین لوازم خانگی بلومبرگ با ال جی و سامسونگ کدوم یکی بهتره؟ از لحاظ کیفیت قیمت مهم نیست

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد