logo logo تعمیرات لوازم خانگی کنمور با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

خدمات پس از فروش کنمور

خدمات پس از فروش کنمور
خدمات پس از فروش
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله خدمات پس از فروش کنمور به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آی پی امداد در این مقاله به بررسی خدمات پس از فروش کنمور در ایران { تهران، اصفهان، شیراز، یزد، مشهد و … } میپردازد تا اطلاعات بیشتری در زمینه این برند داشته باشید. توجه به این نکته ضروری است که استفاده گارانتی رسمی یا خدمات پس از فروش هر برند به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه شما کمک میکند. حال در این مقاله به بررسی نمایندگی خدمات پس از فروش کنمور در ایران میپردازیم. با آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی، توجه داشته باشید که آی پی امداد تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی میباشد و ارتباطی با نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش کنمور ندارد.

کاربران عزیز، سوالات و تجارب خود را از نمایندگی رسمی کنمور در انتهای صفحه (بخش دیدگاه) مطرح نمایید تا دیگران هم بهره مند شوند.

کنمور یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی در صنعت امروز است. برند کنمور درهر فروش بزرگ لوازم خانگی که صورت میگیرد در رده اول یا دوم قرار دارد.

از مهم ترین محصولات کنمور میتوان به محصولات زیر اشاره کرد:

  1. چرخ خیاطی
  2. جارو برقی
  3. باربیکیو گریل
  4. ماشین لباسشویی
  5. خشکن ها
  6. ماشین ظرفشویی
  7. مایکروویو
  8. اجاق گازها
  9. ماشین آلات دوخت
  10. تصفیه کننده هوا
  11. لوازم آشپزخانه صنعتی
  12. یخچال
  13. یخچال فریزر
  14. ساید بای ساید
  15. و…..

نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش کنمور

فکر میکنید ایده های خلاقانه ای در ارتباط با آشپزخانه و لوازم خانگی دارید؟ کنمور این امکان را فراهم کرده تا هرکس ایده ای در ارتباط با لوازم خانگی دارد به کنمور ارائه دهد تا این کمپانی از آن در راه فناوری و پیشرفت خانه های سراسر جهان استفاده کرده و فرصتی برای دیدن و زنده ماندن این ایده ها ایجاد کند.

این برند محبوب در آمریکا میباشد. نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش کنمور با ایجاد قرارداد با نمایندگان خود در سراسر دنیا به خدمات پس از فروش خود رونق داده است. توجه داشته باشید که طبق تحقیقات آی پی امداد و استناد به سایت اصناف ایرانیان نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش برند کنمور در ایران وجود ندارد.

امکان اینکه نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش لوازم خانگی کنمور در ایران هم شروع به کار نماید بعید نیست و امیدواریم در آینده ای نزدیک؛ خدمات پس از فروش محصولات کنمور هم در ایران شروع به فعالیت نماید تا در همین مقاله نام آن ها را درج نمایید.

تاریخچه برند لوازم خانگی کنمور

تاریخچه برند لوازم خانگی کنمور و زمان شروع فعالیت آن ها و مسیری که در آن قرار گرفتند تا تولید محصولات مختلف کنمور را در ادامه مطالعه نمایید.

  • لوازم خانگی کنمور در اوایل سال 1900 به خانه های آمریکا وارد شد.
  • کنمور توسط سریوس ریبوک مدیریت میشود.
  • جالب است بدانید که شرکت کنمور در سال 1913 با تولید چرخ خیاطی مطرح شد.
  • اولین ماشین لباسشویی کنمور در سال 1927 به بازار معرفی شد.
  • کنمور در این مسیر به پرداخت جوایز برای مسابقه و تبلیغ میپرداخت.
  • در سال 1976 مدیران کنمور تولید یخچال فریزر، فریزر، تهویه مطبوع و رطوبت ساز که قبلا با نام  codspot به تولید میرسید را گسترش داد به طوری که امروزه یکی از قدرتمند ترین کارخانه های لوازم خانگی در جهان به شمار می آید.
  • در نهایت شرکت کنمور، کار خود را گشترش داد و به تولید انواع لوازم خانگی به مانند، یخچال فریزر، ساید بای ساید، ظرفشویی و … پرداخت.

اهداف شرکت کنمور:

  • امروزه کنمور در پی گسترش روز افزون تولیدات خود میباشد.

مدیران شرکت کنمور اذعان داشتند که:

  • از نواوری ما تعجب نکنید.
  • ما قابل اعتماد ترین عملکرد را به مصرف کنندگان محصولاتمان که بیش از 100 سال است مارا در خانه هایشان جاداده اند اهدا می کنیم.
  • همچنین آنان خطاب به مشتریانشان میگویند: همه ی ما یک هدف مشترک داریم.
  • ما متحد شده ایم و همه ی تمرکزمان را بر استعدادهای مختلف و سازماندهی مهارت ها و منابع موردنظر خود برای برای دستیابی به اهداف خاص گذاشته ایم.

برای استفاده از خدمات پس از فروش لوازم خانگی کنمور در تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، کرج و … با کجا تماس بگیریم؟

اگر نمیدانید برای استفاده از خدمات پس از فروش لوازم خانگی کنمور در تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، مازندران، گیلان و … با کجا تماس بگیرید؟ به مطالعه ادامه مقاله در آی پی امداد بپردازید.

بسیاری از شرکت ها، لوازم خانگی کنمور شما را گارانتی مینمایند و در نتیجه برای استفاده از خدمات پس از فروش شرکت مربوطه در مدت زمان گارانتی باید بهای آن را بپردازید. هنگام خرید لوازم خانگی حتما توجه نمایید و به مطالعه برگه گارانتی خدمات پس از فروش کنمور بپردازید تا با آگاهی خرید نمایید. کارت گارانتی کنمور توسط تعمیرگاه های مجاز یا غیر مجاز در سراسر کشور توزیع میشود. اما هنگام خرید بهتر است به بررسی بیشتر هویت گارانتی کننده بپردازیم تا هنگام خرابی دستگاه یا نیاز به تعمیر از خدمات معتبری بهره مند شوید.

نکته دیگر اینکه، اگر ضمانت محصول شما به اتمام رسیده است یا از ابتدا دستگاه شما گارانتی ندشته است، میتوانید از خدمات تعمیرگاه های مجاز در شهر خود بهره مند شوید.

توجه داشته باشید که تبلیغات در سایت ها و شبکه های اجتماعی با مضمون نمایندگی خدمات پس از فروش کنمور رسمیت ندارد. البته بسیاری از شرکت ها که در فضای وب فعالیت میکنند، معتبر میباشند و با بررسی دقیق خودتان میتوانید بهترین را برای خود انتخاب نمایید.

مواردی مهم در زمان حضور تعمیرکار خدمات پس از فروش محصولات کنمور

موارد مهمی که در زمان حضور تعمیرکار خدمات پس از فروش کنمور بهتر است رعایت شود به شرح زیر میباشد:

  • اطمینان حاصل کنیدکه دسترسی آسان به دستگاهی که نیاز به تعمیر دارد،  وجود دارد.

کریس گرنجر معاون فروش و خدمات تعمیرات محصولات کنمور میگوید تمیز کردن اطراف دستگاه شما باعث میشود تکنسین متخصص کار خود را راحت تر و سریعتر انجام دهد. کودکاتان را از اتاق یا منطقه اطراف دستگاه دور کنید.

  • مشکل دستگاه را از تکنسین متخصص خدمات پس از فروش کنمور بپرسید.
  • همیشه از تکنسین خود بپرسید که چه مشکلی پیش آمده است؟
  • چگونه میتوان مشکل پیش آمده را حل کرد؟
  • در صورت آگاهی درباره مشکل دستگاهتان میتوانید بهتر از قبل از آن مراقبت کنید.
  • برای مراقبت از لوازم خانگی کنمور خود از تکنسین اعزامی راهنمایی بگیرید.
  • کمی زمان دهید تا از تعمیر درست وسیله خود اطمینان حاصل کنید.
  • همیشه زمانی برای نتیجه خدماتی که گرفته اید اختصاص دهید.
  • بازخورد مثبت شما به ما کمک میکند تعمیرکار خدمات پس از فروش کنمور، خدماتی لذت بخش تر و کارآمد تر ارائه دهد.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد