logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

خدمات پس از فروش بکو

خدمات پس از فروش بکو
خدمات پس از فروش
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله خدمات پس از فروش بکو به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آی پی امداد در این مقاله به معرفی خدمات پس از فروش بکو پرداخته است تا با اطمینان خاطر به استفاده محصولات این برند بپردازید. توجه داشته باشید که استفاده از پشتیبانی و گارانتی لوازم خانگی بکو به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه شما کمک مینماید.

کاربران گرامی، توجه داشته باشید که آی پی امداد تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تمامی برندها میباشد و ارتباطی با خدمات پس از فروش بکو در ایران ندارد.

خدمات پس از فروش بکو در تهران

کاربران گرامی، چنانچه به تازگی لوازم خانگی این برند را خریداری نموده اید با تلفن نمایندگی خدمات پس از فروش بکو مندرج شده در برگه گارانتی تماس حاصل نمایید. اینکه محصولات بکو شما توسط کدام شرکت گارانتی شده است، شرایط متفاوتی دارد. ظرایط خدمات پس از فروش معمولا در برگه گارانتی لحاظ شده است و میتوانید به مطالعه آن بپردازید.

به نام تجاری بکو که به جهان احترام میگذارد و در جهان مورد احترام است خوش آمدید.

نمایندگی بکو در ابتدای تاسیسش در سال 1955 یک اصل اساسی را برای خود و کارکنانش تعریف کرد:

“کارمان را مدیون زندگی روزمره مصرف کنندگان محصولاتمان هستیم.پس خدمت رسانی به آن ها اولین وظیفه است”

در نتیجه آن ها هر روز در تلاش برای حفظ و بهتر شدن ارتباطشان با مشتریانشان از بیش از 130 کشور هستند.

طبق اخرین آمار از سایت رسمی کمپانی بکو این شرکت دارای:

440 میلیون مشتری راضی، 3000 نفر کارمند، بیش از 130 کشور دارای نمایندگی، 18 کارخانه جهانی و بیش از 60 سال سابقه موفق میباشد.

تاریخچه شرکت بکو

  • بکو نام تجاری لوازم خانگی است که در سال 1967 توسط کوچ هلدینگ در استامبول تاسیس شد.
  • در سال 2004 بکو یک شرکت آلمانی را خریداری کرد و در سال 2005 بیش لز نیمی از تلویزیون اروپا را به تولید رساند.
  • هم اکنون بکو با شرکت آرچلیک ادغام شده است و فعالیت جهانی دارد.

معرفی محصولات بکو

زندگی آسان شعار بکو است و اثبات این شعار محصولات بکو است.

  • لباسشویی های بکو دارای جدیدترین تکنولوژی روز دنیا هستند.
  • سرعت چرخش 1000 در دقیقه,11 برنامه شستشو,رتبه بندی انرژی A+++ از بهترین ویژگی این محصولات است.
  • ساید بای ساید بکو دارای ویژگی های خیره کننده مانند مصرف انرژی A+++، فیلتر پویای ضد بو,سیستم ضدباکتری و…هستند.
  • جاروبرقی بکو از بهترین جاروبرقی های تولیدی در جهان است که دارای ویژگی هایی همچون 2400 وات توان، ظرف محافظ ضدباکتری، گزینه ی فیلترآب، 10 متر طول سیم و… میباشد.
  • دیگر محصولات بکو نیز دارای به روز ترین ویژگی های جان هستند.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی بکو

بکو یکی از بهترین برند های لوازم خانگی است. مدیران بکو میگویند: میل ما به نواوری برای مشتریام خوبمان و حفظ محیط زیست برای ما راهی پر از موفقیت را به ارمغان آورده است. ما به لطف تولید محصولات سازگار با محیط زیست به رشد چشمگیری در مقیاس جهانی دست پیدا کرده ایم. آن ها جزو سخت گیرترین کمپانی ها برای دادن امتیاز نمایندگی هستند زیرا معتقدند که نمایندگی های آنها در جهان معرف برند بکو و میزان تعهد بکو میباشند.

دستگاه بکو شما با گارانتی 2 ساله تولید و به بازار ارائه میشود.قبل از تماس با خدمات پس از فروش بکو در محل زندگیتان برای اعزام تکنسین ابتدا از دفترچه راهنما موارد زیر را بررسی کنید:

  • دستگاه شما به درستی نصب شده باشد.
  • لوازم خانگی شما به درستی به برق متصل باشد.
  • شما با درست کارکردن دستگاه کاملا آشنا باشید.
  • راه حل های توصیه شده برای مشکلات کوچک دستگاه را به خوبی خوانده باشید.

اگر بعد از بررسی موارد فوق مشکل هنوز وجود داشته باشد با نمایندگی خدمات پس از فروش بکو تماس بگیرید. لطفا در هنگام تماس با نمایندگی بکو برای استفاده از گارانتی محصولتان از دارا بورن ضمانت نامه اطمینان حاصل کنید.

شرایط گارانتی محصولات بکو

  • هرگونه خط خوردگی ,دستکاری و اشتباه مصرف کننده در استفاده نادرست از دستگاه، محصول را از گارانتی خارج خواهد کرد.
  • در مدت زمان گارانتی نمایندگی ها هزینه ای بابت قطعات تعویض شده و تعمیرات دریافت نمیکنند اما هزینه ی ایاب و ذهاب به عهده مشتری است.
  • در هنگام نصب هزینه ی لوازم جانبی مانند شیلنگ ها، سیم کشی و… به عهده مشتری است.
  • صدمات ناشی از نوسانات برق و عدم استفاده از محافظ برق به هیچ عنوان گارانتی نخواهد شد.
  • در صورتی که دستگاه در طول مدت گارانتی توسط تکنسین اعزامی نمایندگی غیرقابل تعمیر تشخیص داده شود دستگاه با عین خودش تعویض خواهد شد و اگر این تعویض به هر دلیلی مقدور نباشد وجه فاکتور به مشتری بازگردانده میشود.
4.5/5 - (4 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

89 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • میلاد 25 تیر 1402

    با سلام لباسشویی بکو دارم صفحه مانیتور قاطی کرده. میزنم رو سی دقیقه هر لحظه دکمه playقطع وصل میشه هر لحظه از تنظیمات بیرون میاد

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 تیر 1402

      درود، برد الکترونیکی لباسشویی اتصالی کرده و نیاز به تعمیر دارد.

      پاسخ دادن
      • میلاد 26 تیر 1402

        سلام اینو باید کجا تحویل بدیم؟

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 26 تیر 1402

          درود، برای تعمیر لباسشویی خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

          پاسخ دادن
  • ‌رامین 06 تیر 1401

    سلام،من یخچال ساید بکو ۴درب دارم ،بعد یکسال یخساز کار نکرد،با نمایندگی شهر کاشان تماس گرفتم امروز فردا میکنن،یک مرتبه بازدید کردن و رفتند اما هرچه تماس میگیریم جواب نمیدهند،سه ماه است این مشکل وجود داره و کسی پاسخگو نیست،الان باید چیکار کرد؟این چه ضمانتی هست؟کلی هزینه کردیم ک برند خوب بخریم؟باید به چه کسی گفت؟

    پاسخ دادن
  • ناهید 01 آذر 1400

    سلام خسته نباشید، طبقه اول یخچال م یه گوشه از میلش شکسته به یک تعمیرکار احتیاج دارم.باتشکر

    پاسخ دادن
  • سعادت 25 آبان 1400

    با سلام و احترام درب یخچال به مدت 15 دقیقه باز بوده و صدای متناوب از پشت یخچال شنیده میشود. لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر

    پاسخ دادن
  • زينب 02 آبان 1400

    ًسلام .. ما ٤ سال پيش يخچال و فريزر دوقلو بكو رو خريديم و بعد از تقريبا يك سال كه أسباب كشي داشتيم متوجه شدم ذره هاي ريز آهن وارد فضاي يخچال شده و وقتي از تعمير كار هاي محلي پرسيديم گفتن كه بكي از قطعات يخچال خودش زنگ ميزنه و بعد از مدتي بايد تعويضش كنيد. الان سه ساله به همين شكله .. بعضي وقتا اين يخچال صدا هم ميده .. و تقريبا دو ماه پيش ديديم كه قسمت بالاي يخچال در قسمت فيلتر هوا يخ زده كه الان برطرف شده.. چند ماهيه ديگه زياد ريزه هاي زنگ آهن ازش خارج نميشه ولي حدود يه ماهه يخچال سرد نميكنه ..درجه اش رو هم حتي روي ٤ گذاشتم ولي اصلا تغييري در دما ايجاد نشد.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 02 آبان 1400

      سلام، اواپراتورهای آهنی به مرور زمان به دلیل برخورد با آب این اتفاق می افته و مشکلی نیست. برای مشکل اعلام شده هم بررسی نمایید تا قسمت فاضلاب گرفتگی نداشته باشد

      پاسخ دادن
  • ۱ 03 مهر 1400

    سلام یخچال ساید بکو دارم این دستگاه پس از حدود دو ساعت کار کردن باعث قطع برق و پریدن فیوز میشه که بمحض برقراری برق فیوز دوباره میپره کنترل کردم دیدم کمپرسور خیلی داغه آیا پریدن فیوز بدلیل گرمای زیاد یا داغی کمپرسوره هستش و اینکه دلیل گرمای بیش از حد کمپرسور چی میتونه باشه و اینکه دلیل پریدن فیوز برق چی هست

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 04 مهر 1400

      سلام، مشکل یا از برد الکترونیکی است و یا کمپرسور سوخته، برای تعمیر یخچال بکو از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

      پاسخ دادن
  • امیر 03 مهر 1400

    سلام از کجا میتوانم یخساز یخچال بکو را تهیه کنم؟

    پاسخ دادن
  • احمد 22 شهریور 1400

    سلام من ساید بکومدل Gn162420x دارم بعد از هربار باز و بسته شدن درب دستگاه آلارم میده و تا زمانیکه آلارم را قطع نکنیم همچنین صدا میده در ضمن این موضوع باعث این شده که فن داخل یخچال و فریزر کار نکنه و فقط کشوهای پایینی از هر طرف چه یخچال چه فریزر سرما داشته باشه و طبقه های بالایی با دمای معمولی باشه یه تعمیرکاری اومده گفته که سنسور چشمی در خراب شده و این سنوسور هستش که فرمان به فن داخل یخچال و فریزر میده و باعث گردش هوای سرد میشه و چون خراب شده باید تعویض بشه که الان تو ایران وجود نداره و همچنین قابل تعمیر هم نیستش بفرمایید آیا واقعاً این قطعه پیدا نمیشه و یا اگه پیدا میشه از کجا میشه تهیه کرد

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 22 شهریور 1400

      سلام، فن و شارژگاز و در نهایت برد باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
      • احمد 29 شهریور 1400

        سلام با تشکر از شما ،ضمن برقراری ارتباط با شرکت و اعزام کارشناس از شرکت ،در مرحله اول ایراد از برد کنار کمرسور تشخیص (برد تغذیه) و برد اصلی را هم تست و برررسی گردید که برد اصلی را بدون ایران و برد تغدیه را تعمیر کردن ولی باز همچنان همان آلارم(آلارم باز بودن در) وجود داشت در مرحله بعدی اور لود کمپرسور و تعویض موتور ساید (نهایتاً شارژ گاز کولر) را انجام دادن ولی باز هم همچنان همان آلارم نیز وجود داشت که این آلارم در واقع نشانه عدم کارکردن فن داخل یخچال و ساید برای به حرکت درآمدن جریان سرما در داخل یخچال و ساید بوده و موضوع باعث این شده که فقط کشوهای پایینی از هر طرف چه یخچال چه فریزر سرما داشته باشه و طبقه های بالایی با دمای معمولی باشه این دفعه ایراد از سنسور چشمی در گرفته شد که با جابجایی این دو سنسور یخچال و فریزر با هم برای مدت 3الی 4 ساعت این ایراد برطرف ولی مجددا به حال قبلی برگشت و اینبار ایراد از سیم کشی دستگاه گرفته که من مخالفت کردم و این دفعه برد اصلی و سنسورها به همراه فن داخلی مجددا برای تست برده شده که ایرادی از نظر ایشان مشاهده نشد ولی اینار با قراردادن آهنربا به بالای درب یخچال(قسمت ساید) در قسمت قرار گرفتن چشمی دستگاه برای مدت 2الی 3 روز کار کرده(البته در این مدت بدلیل عدم حضور در خانه از یخچال استفاده نشده) و مجددا همان ایراد قبلی و صدای آلارم با شروع که اینبار با آهنریایی قویتر در هر دو طرف یخچال و ساید شروع به کار کردن که بعد از 3الی 4 روز کارکردن فیوز برق آشپزخانه قطع میشده که با بررسی این موضوع متوجه شدیم که ایراد قطعی برق از ساید بوده لذا آهنربای قسمت یخچال را جدا کرده و قسمت ساید حدود 7 روز کار کرده و مجددا فیوز برق آشپزخانه قطع شد که اینبار با جدا کردن تمامی وسایل در آشپزخانه از برق زمانیکه که برق از محافظ یخچال به ساید وصل شده در استارت اول فیوز برق آشپرخانه قطع میشود.با توجه به سوالات قبلی و توضیحات بالا علیرغم صرف هزینه بسیار بسیار زیاد متاسفانه هنوز از ایراد اصلی دستگاه با خبر نبوده و متاسفانه امکان استفاده از دستگاه حتی بصورت حداقلی نیز در حال حاضر هم وجود ندارد لطفا با توجه به توضیحات ارائه شده تکمیلی و مد نظر داشتن توضیحات ایمیل قبلی راهنمایی های لازم را بدین ممنون

        پاسخ دادن
1 2 3
اینستاگرام آی پی امداد