logo logo نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک
نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر جاروبرقی پاناسونیک Panasonic در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط خدمات نمایندگی تعمیرات در محل عیب یابی و رفع عیب میگردد. اگر دستگاه شما دچار مشکل شده است برای رفع عیب با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک یا تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد تماس بگیرید تا از قطعات فابریک و خدمات با کیفیت بهره مند شوید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان در خصوص برطرف کردن ایرادات جاروبرقی هستند.

با بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک تا 75% در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند به شما کمک می کند تا در مورد تعمیرات و عیب یابی جاروبرقی پاناسونیک اطلاعاتی کامل و جامع کسب کنید.

  1. هزینه تعمیرات جاروبرقی در نمایندگی تعمیرات
  2. بررسی سوالات رایج کاربران در مورد تعمیر جاروبرقی پاناسونیک
  3. تعمیر و عیب یابی جاروبرقی پاناسونیک توسط تعمیرکار نمایندگی
  4. مزیت استفاده از خدمات تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک

کاربر گرامی چنانچه سوالی در مورد تعمیر جاروبرقی پاناسونیک دارید در انتهای این صفحه از کارشناس ما پرسش نمایید.

با آی.پی امداد همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر جاروبرقی پاناسونیک Panasonic در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک Panasonic در تهران به شرح زیر است:

  • در ابتدا با نزدیک ترین شعبه تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک به محل سکونت خود تماس حاصل فرمایید.
  • تعمیرگاه مجاز جاروبرقی پاناسونیک باید اقدام به اعزام تکنسین متخصص تعمیر جاروبرقی پاناسونیک شود.
  •  پیک کارگاه طبق زمانبندی شما در محل حاضر میشود.
  • تمامی قطعات مورد استفاده در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک قطعات اصل و فابریک این برند می باشند.
  • کلیه خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک با ضمانت نامه رسمی انجام میپذیرد.
  • سپس از سوی مجموعه آی.پی امداد با شما تماس گرفته می شود و در مورد نحوه ارائه خدمات تعمیر جاروبرقی بیم از شما نظرسنجی می شود.

برای مشاهده روند تعمیر جاروبرقی پاناسونیک میتوانید به آدرس کارگاه مجهز آی.پی امداد واقع در یوسف آباد مراجعه نمایید.

تمامی خدمات تعمیر جاروبرقی پاناسونیک دارای ضمانتنامه رسمی 3 الی 12 ماهه میباشد.

خدمات پس از فروش جاروبرقی های پاناسونیک به چه صورت است؟

غالب افراد در هنگام مواجه با خرابی در لوازم خانگی خود علاقه مند هشتند تا از خدمات پس از فروش محصول مربوطه استفاده کنند به همین علت هم اگر با خرابی در جاروبرقی پاناسونیک خود مواجه شوید این پرسش برای شما مطرح می شود که خدمات پس از فروش جاروبرقی های پاناسونیک به چه صورت است.

جاروبرقی های پاناسونیک خدمات پس از فروش بسار محدودی دارند که غالبا نمی توانند مصرف کنندگا را راضی نگه دارند، اما علت عدم رضایت مصرف کنندگان از این خدمات چیست؟

  • دریافت هزینه های نسبتا بالا در هنگام تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک
  • کم بودن مدت گارانتی جاروبرقی پاناسونیک
  • پشتیبانی ضعیف محصولات

سوالی که برای مصرف کنندگان مطرح می شود این است که در هنگام بروز خرابی در جاروبرقی پاناسونیک چه باید کرد؟

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با داشتن شعب متعدد در غرب، شرق، شمال و جنوب تهران و داشتن تعمیرکاران متخصص آماده تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک شما به بهترین نحو می باشد.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در تهران

  • تعمیر جاروبرقی پاناسونیک بسیار تخصصی است و برای حفظ طول عمر دستگاه جهت عیب یابی حتما باید از قطعات فابریک بهره مند شوید.
  • نیاز به استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در تهران امری طبیعی است.
  • آی.پی امداد پنجاه سال است که در زمینه تعمیر جاروبرقی پاناسونیک به مشتریان این برند خدمت رسانی میکند.
  • اگر جاروبرقی شما خراب شده است با ما تماس بگیرید.
  • تعمیرکار جاروبرقی پاناسونیک در سریع ترین زمان ممکن و در زمانی که شما تعیین می کنید به منزل شما فرستاده می شود.
  • تعمیرکاران پس از بررسی و برآورد هزینه به تعمیر جاروبرقی پاناسونیک شما می پردازند.
  • هزینه تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک در آی.پی امداد مقرون به صرفه و متناسب می باشد.
  • این شرکت با داشتن چندین نمایندگی در سراسر تهران خدمات تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک را با سرعت بالایی انجام می دهد.
  • فاکتور و گارانتی برای شفاف سازی هزینه ها و تضمین کیفیت خدمات به مشتری تقدیم می گردد.

تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در محل

تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در محل باید توسط متخصص نمایندگی انجام پذیرد .آی.پی امداد تعمیرگاه مجاز جاروبرقی پاناسونیک سالهاست که با بهره گیری از تکنسین های مجرب و آموزش دیده در این زمینه به مشتریان خدمت رسانی میکند.همچنین کلیه خدمات آی.پی امداد با ضمانت نامه رسمی انجام میشود.

تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در کم ترین زمان یکی از مشخصه هایی است که هر نمایندگی آن را ندارد و به واقع یک مزیت محسوب می شود. این موضوع برای همه مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار بوده چون بدون هدر رفتن زمان در سریعترین زمان ممکن عیب یابی و رفع عیب می گردد. از طریق تماس شما با نزدیک ترین مرکز نمایندگی مجاز تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک، زمان سرویس شما رزرو گردیده و تعمیرکاران ما در سریع ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و مشکل لوازم خانگی معیوب شما را برطرف می نمایند.

نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک در آی پی امداد چه خدماتی به مصرف کنندگان ارائه می دهد؟

جاروبرقی از جمله مهمترین لوازم منزل به شمار می رود که ممکن است در هفته چندین مرتبه دچار خرابی ها و مشکلاتی شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. به طور کلی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک یکی از اموری است که از پیچیدگی های بسیاری برخوردار است. از این رو خدمات مربوط به نصب یا تعمیر آن باید توسط مراکزی انجام شود که از دانش و تجربه فنی برخوردار باشند. به طور کلی هرگونه خدمات مربوط به تعمیر و نصب را می توان در نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک در آی پی امداد دریافت نمود.

  • در مرکز آی پی امداد تنها از قطعات اصلی برند پاناسونیک برای تعمیر جاروبرقی استفاده می گردد که این مسئله موجب افزایش کیفیت دستگاه خواهد شد.
  • نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک از تعمیرکاران آموزش دیده و متخصص استفاده می کند. این تعمیرکاران می توانند دستگاه را در سریع ترین زمان عیب یابی نموده و آن را تعمیر نمایند.
  • تمامی خدمات تعمیرات جاروبرقی در این مجموعه توسط تکنسین ها در محل و منزل مشتریان انجام می شود. این مسئله می تواند از صرف وقت و هزینه زیاد افراد جلوگیری نماید.
  • با استفاده از خدمات تعمیرات این مجموعه می توانید از ضمانت نامه رسمی شرکت و فاکتور معتبر این مجموعه جهت خدمات تعمیر جاروبرقی پاناسونیک برخوردار شوید.

سرویس جاروبرقی پاناسونیک چگونه از خرابی های آن جلوگیری می کند؟

جاروبرقی یکی از لوازم برقی بسیار کاربردی و پراستفاده ای است که ممکن است با گذشت زمان و استفاده طولانی مدت دچار مشکلات مختلفی در کارکرد خود شود. یکی از بهترین کارهایی که می تواند از بروز هرگونه مشکل در دستگاه جلوگیری نماید، سرویس جاروبرقی پاناسونیک می باشد. با سرویس به موقع دستگاه می توان از بروز هرگونه ایراد در عملکرد دستگاه اطلاع پیدا کرده و آن را به سرعت رفع کرد. از این رو برای انجام این کار باید از یک نمایندگی مجاز جهت سرویس دستگاه خود کمک بگیرید.

  • انجام سرویس های دوره ای جاروبرقی موجب می شود تا دستگاه عملکرد بهتری پیدا کرده و کیفیت اولیه خود را با گذشت زمان حفظ نماید.
  • اقداماتی که برای سرویس و نگهداری جاروبرقی انجام می شود، می تواند مصرف کنندگان را از تعمیر جاروبرقی پاناسونیک بی نیاز نماید.
  • تعمیرکار متخصص نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک در آی پی امداد از تخصص و مهارت بالایی در زمینه سرویس قطعات مختلف جاروبرقی برخوردار می باشد.

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات جارو برقی پاناسونیک و یا بهره مندی از خدمات تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

در هنگام خرید جارو برقی پاناسونیک مطمئن شوید که در جعبه این محصول حتما دفترچه راهنمای فارسی و برگه گارانتی معتبر نمایندگی رسمی تعمیرات جارو برقی پاناسونیک وجود داشته باشد. نمیاندگی رسمی تعمیرات جارو برقی پاناسونیک به مدت محدودی جارو برقی پاناسونیک را گارانتی میکند. اطلاعات تماس با نمایندگی خدمات پس از فروش رسمی جارو برقی پاناسونیک بر روی برگه گارانتی درج شده است. اما پس از اتمام مدت زمان استفاده از نمایندگی خدمات پس از فروش جارو برقی پاناسونیک چه باید کرد؟

  • پس از اتمام مدت زمان گارانتی این دستگاه میتوانید از خدمات تعمیرات تخصصی جارو برقی پاناسونیک در آی پی امداد بهره مند شوید.
  • با استفاده از خدمات آی پی امداد از گارانتی 3 ماهه تعمیرات جارو برقی پاناسونیک بهره مند خواهید شد.
  • تکنسین متخصص آی پی امداد حتما از قطعات اصل و اورجینال پاناسونیک در تعمیرات جارو برقی شما استفاده خواهد کرد.
  • هزینه تعمیرات در آی پی امداد بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

آموزش تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک

هزینه های زندگی امروزی باعث شده تا بسیاری از افراد تمایل به این داشته باشند که اصلا هزینه ای را بابت تعمیر پرداخت نکنند. در این مواقع افراد در تلاش خواهند بود که با استفاده از مطالب آموزشی در اینترنت تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک خود را بدون نیاز به تعمیرکار انجام دهند. اما ممکن است بدون داشتن دانش فنی کافی به دستگاه خود آسیب های فراوانی را وارد نمایند. آموزش تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک یکی از مواردی است که مصرف کنندگان می توانند از طریق سایت آی پی امداد از آن اطلاع پیدا نمایند. به طور کلی ایراداتی که در جاروبرقی های پاناسونیک به دلایل مختلف رخ می دهند، در صورت جزئی بودن به راحتی در منزل قابل رفع هستند.

از این رو با مطالعه راهکارهایی ارائه شده در ادامه مطلب جهت عیب یابی جاروبرقی می توانید برای تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در منزل خود اقدام نمایید. به کمک این مطالب می توانید هزینه تعمیرات جاروبرقی خود را به حداقل برسانید و از خرابی مجدد آن نیز جلوگیری کنید. در صورتی که در هنگام عیب یابی و تعمیر جاروبرقی سوالی داشتید، می توانید در دیدگاه همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسخ سایت نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک در آی پی امداد مطرح نمایید تا کارشناسان راهنمایی های لازم را به شما ارائه نمایند.

تعمیرات و عیب یابی جاروبرقی پاناسونیک توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

در این بخش تعمیرگاه مجاز جاروبرقی پاناسونیک در آی پی امداد قصد دارد برای رفاه حال شما عزیزان به مشکلات متداول و نحوه عیب یابی جاروبرقی پاناسونیک بپردازد تا چنانچه فنی هستید بدون پرداخت هزینه به تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در محل بپردازید.

رایج ترین ایرادات این دستگاه عبارتند از:

  1. روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک
  2. نامنظم کار کردن
  3. هنگام کار با جاروبرقی پاناسونیک ما بین زغال و تیغه‌های کلکتور جرقه و گرمای زیاد ایجاد می‌شود.
  4. هنگام روشن کردن جاروبرقی پاناسونیک فیوز میپرد.
  5. قدرت مکش جاروبرقی پاناسونیک کم شده است.
  6. هنگام روشن شدن جاروبرقی پاناسونیک صدای ناهنجار میدهد.
  7. کار جاروبرقی پاناسونیک همراه با لرزش است.
  8. بوی سوختگی از جاروبرقی میاید.
  9. موتور جاروبرقی داغ شده است.

تمام این ایرادات حاصل تعمیرات و عیب یابی جاروبرقی پاناسونیک توسط تعمیرکار نمایندگی بوده است.

چرا جارو برقی پاناسونیک مکش قوی ندارد؟ جهت رفع این مشکل چه باید کرد؟

کم شدن مکش جاروبرقی یکی از ایراداتی می باشد که زیاد برای مصرف کنندگان رخ می دهد، در این بخش به عیب یابی و تعمیر جاروبرقی با مکش کم خواهیم پرداخت.

  • علت اصلی عدم مکش قوی موتور جاروبرقی است.
  • مطمئن شوید موتور جارو برقی نیم سوز نشده باشد.
  • همچنین پره های پروانه موتور را نیز چک کنید.
  • کیسه جارو برقی را به موقع خالی کنید که باعث کم شدن مکش جارو نشود.
  • فیلتر جاروبرقی خود را چک نمایید تا کثیف نباشد.
  • لوله استیل، لوله خرطومی و برس جاروبرقی خود را نیز بررسی نمایید.

چرا جارو برقی پاناسونیک روشن نمیشود، جهت تعمیر و رفع عیب چه میتوان کرد؟

روشن نشدن جاروبرقی می تواند موجب نگرانی های بسیاری شود، به همین دلیل هم به شما توصیه می کنیم که بدون کمک گرفتن از تعمیرکاران متخصص اقدام به تعمیر جاروبرقی ای که روشن نمی شود نکنید.

  • کیت الکترونیکی جاروبرقی پاناسونیک را بررسی کنید.
  • زغال های موتور نیز ممکن است تمام شده باشد.
  • پلاتین های سیم جمع کن را بررسی نمایید تا قطع نباشد.
  • مطمئن شوید سیم کابل جارو برقی پاناسونیک دچار قطعی نشده باشد.

چرا سیم جمع کن جاروبرقی پاناسونیک سیم را جمع نمی کند؟ برای تعمیر و رفع ایراد چه باید کرد؟

در صورت بروز خطا در عملکرد سیم جمع کن دستگاه، برای تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک در منزل از نکات زیر استفاده کنید:

  • احتملا مشکل از سیم جمع کن جاروبرقی شما میباشد ، که یا باید تعویض و یا تعمیر شود.
  • چند بار آن را امتحان نمایید اگر درست نشد چاره ای جز تماس با دفتر نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاناسونیک نخواهید داشت.

اگر موفق به رفع خطا سیم جمع کن دستگاه نشدید، از نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاناسونیک کمک بگیرید.

چرا از جاروبرقی پاناسونیک بوی سوختگی می آید؟ برای تعمیر و رفع مشکل چه باید کرد؟

در صورت ایجاد دود و بوی سوختنی در دستگاه، برای تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در تهران از نکات زیر بهره ببرید:

  • علت بوی سوختنی جاروبرقی پاناسونیک میتواند مربوط به موتور یا بلبرینگ جاروبرقی پاناسونیک شما باشد،
  • همچنین اتصالات، لوله خرطومی، برس جاروبرقی خود را چک نمایید.

در صورت رفع نشدن بوی سوختنی دستگاه، با نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات جارو‌برقی پاناسونیک تماس بگیرید.

چرا در جاروبرقی پاناسونیک جرقه ایجاد می شود؟ برای عیب یابی و رفع مشکل چه کنیم؟

در صورتی که در دستگاه جرقه ایجاد می شود، برای تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در منزل از نکات زیر استفاده نمایید:

  1. احتمالا ایراد از کلکتور باشد؛ آن را چک کنید.
  2. گیر کردن ذغال در موتور یا فرسوده شدن بلبرینگ موتور، نیز این مشکل پیش می آورند. هر دوی آنها را بررسی کرده و ارزیابی نمایید.

اگر مشکل جرقه دستگاه حل نشد، از خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک استفاده کنید.

هزینه تعمیرات جارو‌برقی پاناسونیک در آی پی امداد

در کنار ارائه خدمات مدرن تعمیر جاروبرقی پاناسونیک به دنبال کاهش هزینه های آن نیز برای کاربران هستیم. در همین راستا ویژگی های زیادی به دفتر نمایندگی در طول بیش از 50 سال اضافه شده است تا اکنون این هزینه ها تا 75 درصد برای کاربران مقرون به صرفه تر تمام شود.

هزینه تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک به دلایل زیر در آی پی امداد کاملا مقرون به صرفه می باشد:

  • تعمیر دستگاه به جای تعویض قطعات
  • حضور تعمیرکار در محل و عدم نیاز به جابجایی آن
  • هزینه ها در آی پی امداد بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است.

هزینه خدمات تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک در آی پی امداد

اگرچه تعمیر هر مدل جاروبرقی با مدل دیگر از لحاظ قیمتی تفاوت بسیاری دارد، اما هرگز بدین شکل نیست که نتوان هیچ گونه هزینه ای برای تعمیر جاروبرقی پاناسونیک ارائه کرد، در همین راستا در ادامه به بررسی جدول هزینه ها در آی پی امداد خواهیم پرداخت:

خدمات تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک هزینه تعمیر جاروبرقی پاناسونیک
تعویض بلبرینگ جاروبرقی پاناسونیک 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی پاناسونیک 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی پاناسونیک 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی پاناسونیک 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی پاناسونیک 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی پاناسونیک 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی پاناسونیک 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی پاناسونیک 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی پاناسونیک 110,000 الی 220,000 تومان

پاسخ به رایج ترین سوالات مطرح شده در هنگام تعمیر جاروبرقی پاناسونیک

اپراتور های آی پی امداد مدعی هستند که برخی از سوالات همواره از سوی همه مشتریان مطرح می شود، ما برای رفاه حال بیشتر شما به تمام پرسش های پر تکرار در هنگام تعمیر جاروبرقی پاناسونیک به صورت یک جا در این بخش پاسخ داده ایم.

  • هزینه تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک چقدر است؟

هزینه تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک بسته به مشکل وسیله متفاوت است، اما شما با استفاده از خدمات تعمیرات جاروبرقی پااسونیک در آی پی امداد می توانید تا 75% هزینه ها را پایین بیاورید.

  • ضمانت تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک چه مدت است؟

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد تمام تعمیرات خود را تا یک سال ضمانت می کند.

  • در صورت بروز مجدد مشکل در دستگاه هزینه جداگانه برای تعمیر باید پرداخت شود؟

اگر مشکل حل شده توسط تعمیرکاران آی پی امداد تا یک سال دوباره بروز دهد تکنسین های ما موظف ب حل آن به صورت رایگان هستند.

  • تسویه صورتحساب تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک به چه شکل است؟

هزینه تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک شما پس از اتمام تعمیرات در صورت رضایت از شما دریافت می شود.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک در  آی پی امداد چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

برای این که به پاسخ این سوال بپردازیم که استفاده از خدمات تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک در آی پی امداد چه مزایایی برای مصرف کننده دارد باید نگاهی به امکاناتی که این مرکز در اختیار مشتریان قرار می دهد بیاندازیم. نتیجه گیری استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک در  آی پی امداد به شرح زیر است:

  • یکی از ویژگی های بارز این نمایندگی متخصص بود و کاربلد بودن این تعمیرکاران و تکنسین ها می باشد.
  • اعضای تیم ما در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک همگی از کارشناسان خبره هستند که دارای تجربه ی کاری زیادی می باشند.
  • ما با برخورداری از سرویس کاران و تکنسین های مجرب و متعهد در طی سال ها فعالیت حرفه ای خود در تمامی نقاط استان تهران توانسته ایم رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب نماییم.
  • این تعمیرکاران بعد از گذراندن یک دوره ی آموزشی و تخصصی در همین زمینه و بعد از به دست آوردن تجربه ی لازم، وارد این حرفه شده اند و آماده ی خدمت گذاری در زمینه تعمیر جاروبرقی پاناسونیک به شما عزیزان خواهند بود.
  • در این دوره آموزشی که کاملا به صورت عملی برگزار می شود از اساتید مجرب و صاحب نام و تجهیزات کارگاهی به روز استفاده شده تا کارآموزان مراحل تعمیرات را به صورت کامل و حرفه ای انجام دهند و پس از آموزش بتوانند وارد بازار کار تعمیرات شوند.
  • از این رو این مجموعه با داشتن تیمی متخصص و حرفه ایی در حوزه تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک گزینه ایی درست برای خدمات جاروبرقی شما عزیزان می باشد.

برای تماس با مرکز تعمیرات آی پی امداد با شماره های موجود در سایت ( پایین صفحه) تماس بگیرید.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار جاروبرقی پاناسونیک در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی پاناسونیک به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر جاروبرقی پاناسونیک، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد