logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور ماکروفر زیمنس

ارور ماکروفر زیمنس
ارور ماکروفر زیمنس
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور ماکروفر زیمنس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

به دلیل افزایش استفاده از این ماکروفر این مقاله به برندی پرطرفدار در بین مایکروفرها پرداخته است، اطلاعاتی برای زمانی که ماکروفر زیمنس شما به دلیل اختلال در عملکرد طبیعی دچار مشکل می شود و شما شاهد ارور ماکروفر زیمنس در نمایشگر آن هستید را ارائه داده است، بیشتر اقدمات برای رفع ارورها را معمولا می تواند خود کاربر انجام دهد اما در صورت مشکلات فنی جدی برای جلوگیری از آسیب به مایکروفر حتما با نمایندگی تعمیرات زیمنس در تهران تماس حاصل فرمایید. برای ارور ماکروفر زیمنس می توانید اقدامات اصلاحی ارائه شده  را انجام دهیدکه درادامه به آنها خواهیم پرداخت.

کاربران گرامی چنانچه نظر یا پرسش به خصوصی در مورد خرابی ها و ارور های ماکروفر زیمنس دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر یا پرسش خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارور E723  مایکروفر زیمنس

علت ارور E723 مایکروفر های زیمنس: پیام خطا “E723” در صفحه نمایش داده می شود زیرا درب ماکروویو زیمنس به درستی بسته نیست.

رفع کد خطای E723 ماکروویو زیمنس: برای تعمیر این ارور ماکروفر زیمنس، دستگاه را با استفاده از دکمه 3 باز کنید و دوباره آن را ببندید.

کد خطای Er11 ماکروویو زیمنس

علت ارور Er11 مایکروفر زیمنس: پیام Er11 در نمایشگر مایکروفر زیمنس نمایش داده می شود به این دلیل که دکمه مسدود شده، دکمه های پانل کثیف است و یا مکانیسم مسدود شده است.

رفع کد خطای مایکروفر زیمنس: همه دکمه ها را چند بار فشار دهید. دکمه ها را با یک پارچه خشک پاک کنید، درب ماکروفر را باز کرده و سپس ببندید، اگر این راهنمایی مشکل را حل نکرد با نمایندگی تعمیرات ماکروفر در تهران تماس حاصل نمایید. درب دستگاه را ببندید اگر این کمک نمی کند، با خدمات پس از فروش مشورت کنید.

هشدار H95 ماکروفر زیمنس

علت ارور H95 ماکروویو زیمنس: پس از شروع، دستگاه خاموش می شود. پیام خطا “H95” در صفحه نمایشگر ماکروفر زیمنس نمایش داده می شود.

رفع کد خطای H95 مایکروفر زیمنس: برای رفع این ارور مایکروفر زیمنس درب مایکروفر را دوباره باز کنید و آن را به درستی بسته کنید، اگر این راه حل کمک نمی کند، با توجه به جغرافیای منطقه سکونت خود با نمایندگی تعمیرات مایکروفر در شرق تهران یا نمایندگی تعمیرات ماکروفر در غرب تهران تماس بگیرید.

اخطار Er1 ماکروفر زیمنس

علت ارور Er1 مایکروفر زیمنس: پیام خطای “Er1” در صفحه نمایش داده می شود به دلیل نا متعادل بودن دمای ماکروفر زیمنس.

رفع کد خطای Er1 ماکروفر زیمنس: سنسور درجه حرارت معیوب شده است و باید تعویض گردد برای تعمیر ماکروفر با نمایندگی تعمیرات ماکروویو در تهران تماس حاصل نمایید تا در صورت تعویض قطعه اطمینان حاصل کنید که از قطعات استاندارد و اورجینال برای دستگاه شما استفاده می گردد.

ارور Er2 ماکروویو زیمنس

علت ارور Er2 مایکروفر زیمنس: در صورت نمایش این ارور بر روی صفحه نمایش دستگاه، اتصالات اصلی نادرست هستند. در این حالت دستگاه گرم نشده و صدای زنگ نیز قطع نمی شود.

رفع کد خطای Er2 ماکروفر زیمنس: اتصالات اصلی دستگاه باید به دقت مورد بررسی قرار داده شوند و در صورت نیاز اتصالات محکم شده و یا اتصالات معیوب تعویض گردند.

کد خطای Er3 ماکروویو زیمنس

علت ارور Er3 ماکروفر زیمنس: در این شرایط برد ماژول الکترونیک دستگاه بیش از حد گرم شده است (بیش از 100 درجه) که در ادامه آن گرم شدن دستگاه متوقف شده و فن ها نیز با تمام قدرت کار می کنند. نور صفحه نمایش نیز کاهش پیدا می کند.

رفع کد خطای مایکروویو زیمنس:  برای رفع این مشکل باید اقدام به خنک کردن ماژول الکترونیک دستگاه نمایید تا پیام خطا از بین برود.

ارور Er4 ماکروویو زیمنس

علت ارور Er4 ماکروویو زیمنس: پیام Error “Er4” در صفحه نمایش داده می شود به دلیل این که ماکروفر زیمنس بی نهایت گرم شده است (احتمالا آتش سوزی در داخل ماکروویو وجود دارد). تنظیم قدرت مایکروویو بسیار زیاد است.

رفع کد خطای Er4 ماکروویو زیمنس: برای تعمیر ماکروفر درب دستگاه را باز نکنید و پریز برق را قطع کنید یا فیوز را در جعبه فیوز سوئیچ کنید و اجازه دهید تا ماکروفر سرد شود، پس از آن مشکل رفع شده است و شما می توانید مانند گذشته از قابلیت ها و کارکرد دستگاه بهره مند شوید. به خاطر داشته باشید در صورتی که مشکل آتش گرفتن در داخل دستگاه به وجود آمد سریعا با نمایندگی تعمیرات ماکروفر در تهران تماس حاصل نمایید.

ارور Er5 مایکروفر زیمنس

علت ارور Er5 مایکروویو زیمنس: در این حالت هیچگونه ارتباطی با ماژول مایکروویو یا ماژول برنامه وجود ندارد و دستگاه خارج از موقعیت P عملکرد کاملی دارد. اما ساعت کار نمی کند.

رفع کد خطای مایکروویو زیمنس: باید از سالم بودن رابط ماژول مایکروفر اطمینان حاصل کنید. در صورت آزمایش موفقیت آمیر رابط پیام ناپدید خواهد شد.

آلارم Er6 و Er7 مایکروفر زیمنس

علت ارور Er6 و Er7 مایکروویو زیمنس: در این حالت قفل درب دستگاه دچار نقص در کارکرد خود شده است. همچنین ممکن است سوئیچ F3 به صورت مکانیکی بسته نشود و یا تنظیمات درستی نداشته باشد.

رفع کد خطای مایکروویو زیمنس: قفل درب دستگاه و میکروسوئیچ باید بررسی گردد. در صورت وجود مشکل باید میکروسوئیچ درب تعویض گردد.

هشدار Er8 مایکروفر زیمنس

علت ارور Er8 مایکروویو زیمنس: این ارور نشان دهنده آن است که یک فیوز در ماژول برق معیوب شده است. برای فرها این پیام ممکن است به دلیل کمبود ولتاژ L1 باشد.

رفع کد خطای مایکروویو زیمنس: این خطا که پس از شروع کار دستگاه بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود، با فشار دادن دکمه stop ناپدید خواهد شد.

ارور Er9 مایکروفر زیمنس

علت ارور Er9 مایکروویو زیمنس: این کد ارور به دلیل بروز مشکل و خطا در بررسی حافظه ROM رخ خواهد داد. در صورت مشاهده خزا پیام مربوط به آن در EEPROM بارگذاری می گردد.

رفع کد خطای مایکروویو زیمنس: باید از یک تکنسین متخصص بخواهید تا برد الکترونیکی و حافظه نرم افزاری دستگاه را بررسی نماید.

اخطار Er10 مایکروفر زیمنس

علت ارور Er10 مایکروویو زیمنس: در این حالت نسخه نادرستی نصب شده است و ماژول های اصلی، نرم افزاری و مایکروویو متناسب با نسخه مورد نیاز دستگاه نیستند.

رفع کد خطای مایکروویو زیمنس: تکنسین متخصص باید نرم افزار و برد دستگاه را چک کند و نسخه مورد نیاز دستگاه را نصب نماید.

کد خطای Er18 ماکروفر زیمنس

علت ارور Er18 ماکروفر زیمنس: علت نمایش دادن کد خطای “Er18” در صفحه نمایش به وجود آمدن نقص فنی در ماکروفر زیمنس می باشد.

رفع ارور Er18 مایکروفر های زیمنس: برای بررسی دقیق و تعمیرات لازم این ارور ماکروفر زیمنس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر در تهران تماس بگیرید.

آلارم E305 ماکروفر زیمنس

علت ارور E305 ماکروفر زیمنس: علت نمایش این کد خطا بر روی مایکروفر زیمنس، نقص فنی می باشد.

رفع ارور E305 ماکروفر زیمنس: برای تعمیر باید با نمایندگی تعمیرات مایکروفر در تهران تماس بگیرید.

ارور E12 ماکروفر زیمنس

علت ارور E12 ماکروویو زیمنس: علت نمایش این ارور مایکروفر زیمنس بر روی مایکروفر زیمنس این است که زمان پخت و پز غذا طولانی تر از حد معمول شده است. دفعه بعد یک زمان پخت کوتاه تر تنظیم کنید یا تنظیم قدرت مایکروویو را پایین تر انتخاب کنید،  غذا را بسته و مایع بیشتری اضافه کنید.

کد خطای E14 ماکروفر زیمنس

علت ارور E14 ماکروفر زیمنس: این ارور اگر صفحه نمایش کم و یک مشکل دیگر در صفحه نمایش کمینه نشان داده شود، مشکل ممکن است منبع تغذیه باشد که ممکن است با هر دو مورد مشترک باشد، نمایش داده می شود.

رفع ارور E14 مایکروفر های زیمنس: قدرت ممکن است قبل از خروج به سطح بالا برسد که می تواند منبع تغذیه آسیب برساند، تنها راه بدست آوردن مقدار ولتاژ این است که منبع تغذیه را با یک ولت سنج بررسی کنید.

اگر برد سطوح قدرت را نشان نمی دهد، معمولا 5 ولت یا +/- 12 ولت DCاست، مقادیر خازن الکترولیتی در برد را بخوانید. به طور معمول 16 وات سر خازن با استفاده از 12 یا 5 ولت، 32 وات در 24 وات و غیره استفاده می شود. در حین کار بسیار مراقب باشید یا این کار را به یک تعمیرکار حرفه ای بسپارید. می توانید با نمایندگی تعمیرات ماکروفر در تهران تماس بگیرید و درخواست نیرو برای تعمیر ماکروفر داشته باشید.

نحوه برطرف کردن کد آلارم ماکروفر زیمنس در منزل چگونه است؟

یکی از مهمترین امکاناتی که مایکروفرهای برند زیمنس در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند، نمایش کدهای خطا در زمان بروز هرگونه اختلال در کارکرد عادی دستگاه می باشد. این کدها می توانند به شما کمک کنند تا بتوانید از علت خطای ایجاد شده در دستگاه خود اطلاع پیدا کنید و به سرعت آن را برطرف نمایید. توجه داشته باشید که برخی از انواع کد اخطار ماکروفر زیمنس بسیار آسان بوده و به سرعت انجام می شود که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه درارد.

شما می توانید این اطلاعات را از طریق دفترچه راهنمای مایکروویو و یا از طریق همین مقاله به دست آورید. اما برخی از این ارورها نیاز به مهارت و دانش فنی دارد. از این رو جهت جلوگیری از بروز هرگونه خرابی و یا مشکل در عملکرد ماکروفر خود پیشنهاد می شود در صورت نیاز برای رفع کد هشدار مایکروفر زیمنس با مرکز مجاز مرکزی آی  پی امداد تماس حاصل نمایید.

بررسی ارورهای رایج مایکروویو زیمنس به صورت خلاصه

ما در این مقاله ایرادات و ارورهای رایج در ماکروفر های زیمنس را به شما معرفی کردیم. اما در بخش آخر این مقاله قصد داریم تا به صورت خلاصه نکاتی اساسی در این باره را به شما عزیزان گوشزد کنیم.

  • شما با دانستن و مطالعه شیوه اصولی استفاده از ماکروفر زیمنس می توانید احتمال خرابی و مواجه شدن با ارور های این دستگاه را کاهش دهید.
  • شناخت ارور های مختلف موجب می شود تا بتوانید از اد تر شدن مشکل دستگاه خود جلوگیری کنید.
  • تعمیر ماروفر و تلاش برای حل ایراد آن امری بسیار تخصصی است و هر اقدامی بدون داشتن تخصص می تواند آثار زیان بار بسیار داشته باشد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با داشتن شعب متعدد در غرب، شرق، شمال، جنوب و مرکز تهران آماده تعمیرات ماکروفر زیمنس شما در محل است.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد